quote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef Agiath het volgende:
Jupiler>>>Bavaria of wat jullie gekke enschede-ers ook drinken
Enschedeers drinken Grolsch.quote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef Agiath het volgende:
Jupiler>>>Bavaria of wat jullie gekke enschede-ers ook drinken
quote:Op zondag 20 november 2005 22:13 schreef Aurelium het volgende:
en nu staat dit kut topic weer in mn AT
Whut. Does lief tegenquote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef Pruttelkroam het volgende:
Jupiler is waterige zooi waar je koppijn van krijgt![]()
![]()
LOL en wat is Heineken dan ???quote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef Pruttelkroam het volgende:
Jupiler is waterige zooi waar je koppijn van krijgt![]()
![]()
nepstudent, ga met de fiets.quote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef addie84 het volgende:
grr.. bij Saxion was niet 1 parkeerplaats te vindenpas na 4 keer een rondje
Zet dat ding dan ook uit als je in de bieb zit!quote:Op maandag 21 november 2005 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Goddomme, vodafone wil mij zo graag als klant houden dat ze me al lastig gaan vallen als ik in de bibliotheek zit. Die gast was nog hardnekkig ook.
quote:Op maandag 21 november 2005 16:13 schreef Neuk het volgende:
zo is dat. Hoe staat het met je afstuderen drM?
Ik ken er wel meer dan 1quote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef bastardhost het volgende:
Ik lees net dat studenten máár 29 uur per week studeren... en toen dacht ik gelijk:
"ik ken iemand die ruim onder het gemiddelde blijft"
subtielquote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef bastardhost het volgende:
Ik lees net dat studenten máár 29 uur per week studeren... en toen dacht ik gelijk:
"ik ken iemand die ruim onder het gemiddelde blijft"
Ik heb trimesters gehad waarin ik 3 colleges per week hadquote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef bastardhost het volgende:
ow wacht, waar ook.... dat was mijn bijbaantje
Opleiding was voor ons gevoel (we hebben beide dezelfde gedaan) al rond de 30 lesuren per week. Dat waren de colleges en de practica.
met beetje fatsoenlijke server kan dit ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:43 schreef wendy-tje het volgende:
Nee, ik sluit geen server van een bedrijf af zonder waarschuwing
Daar zou een beetje fatsoenlijke systeembeheerder inderdaad wel voor zorgen, maar ja, die hebben ze daar nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
met beetje fatsoenlijke server kan dit ook niet.
Als jullie een nieuwe beheerder zoeken voor remote en op lokatie....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:52 schreef wendy-tje het volgende:
ze waren op afstand wat instellingen aan het veranderen, en toen ging het mis en hebben ze het ding uitgeschakeld
En bedankt
Hollanders wellicht niet, maar dit zijn Twentenquote:Op woensdag 23 november 2005 07:55 schreef da_micha_man het volgende:
Als Limburger vind ik dat ik toch even een reactie moet plaatsen.
Juup is het lekkerste blonde bier dat er bestaat.Heineken
Hollanders weten gewoon niet wat bier is
Kneus, beetje over heineken beginnen in een Grolsch topic!quote:Op woensdag 23 november 2005 07:55 schreef da_micha_man het volgende:
Als Limburger vind ik dat ik toch even een reactie moet plaatsen.
Juup is het lekkerste blonde bier dat er bestaat.Heineken
Hollanders weten gewoon niet wat bier is
quote:
quote:Lui
Uit de Studentenmonitor 2004 blijkt dat studenten gemiddeld 29 uur per week kwijt zijn aan hun studie. Te weinig, vindt staatssecretaris Mark Rutte. `Ik ben daar enorm van geschrokken', zegt hij in de krant van wakker Nederland. `De samenleving steekt veel geld in het hoger onderwijs en mag dan ook van de onderwijsinstellingen verwachten dat ze hun studenten zinvol aan het werk zetten.'
Mark Rutte is een echte grappenmaker vinden wij: acht jaar doen over je studie geschiedenis aan de Rijksuniversiteit Leiden en vervolgens van degenen die na je komen, zeggen dat ze lui zijn.
Reken voor de grap eens mee.
In Ruttes tijd stond een studiepunt voor ongeveer veertig uur studiebelasting. In totaal moest je jaarlijks 42 punten halen om je studententijd binnen vier jaar met een bul te kunnen bekronen. 42 punten betekent een studiebelasting van 1680 uur (40 x 42) op jaarbasis. Dat is per week (1680/52) zo'n 32,3 uur studie: ruim drie uur meer dan dat de gemiddelde student nu aan het werk is.
Tot zover snijdt Marks verhaal hout.
Maar, zoals gezegd, hij studeerde pas na acht jaar af. Daarmee komt de gemiddelde tijd die Rutte per week kwijt was aan studeren en colleges volgen, uit op een kleine zestien uur per week. Zestien uur. Dat is dertien uur minder dan de huidige student besteedt aan studiegerelateerde bezigheden.
Wie is hier nou lui?
Het is alsof Castro je verwijt te lang van stof te zijn.
ik zei niet dat ik mezelf zou snijdenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:26 schreef Neuk het volgende:
[..]
Open een R&P topic zou ik zo zeggen
lolquote:Op donderdag 24 november 2005 12:28 schreef DrMarten het volgende:
Leuk stukje in de UT-nieuws over staatssecretaris Rutte
[..]
Ministerquote:Op donderdag 24 november 2005 13:37 schreef Arma_Angelus het volgende:
als staatsecretaris?
Dat ken ikquote:Op donderdag 24 november 2005 13:49 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Daar had ik ook al last van, heb mezelf maar weer eens buitengesloten vanmorgen![]()
Hacheequote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Minister
Nee, heb 2 instanties gemaild voor maaltijdbezorging
Lekker in een autootje rijden en bij bejaarden eten langsbrengen
Wat mij op de volgende vraag brengt...... wat doe jij met eten vanavond?
Ik eet gewoon thuis.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef DrMarten het volgende:
Wat mij op de volgende vraag brengt...... wat doe jij met eten vanavond?
Met die reservelaag van jou kun je wel een tijdje zonder hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Arma_Angelus het volgende:
hachee vind ik ook wel lekker maar als dat klaar is ben ik uitgestorven van de honger.
Nope, maar wat dikkere kleren aan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef wendy-tje het volgende:zul je altijd zien. Heb je niet nog ergens een elektrisch kacheltje?
Hier ook niet, er rijdt helemaal niets meer, al het verkeer staat muurvast. Met de auto heb je ongeveer een uur nodig om de stad uit te komen, als het niet meer is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag vrij heb, anders zat ik nu mooi vast in Enschede![]()
Er rijden geen bussen hier in de Achterhoek![]()
Warme chocolademelk, maar die ben ik vergeten mee te nemen van de supermarkt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef Arma_Angelus het volgende:
't was inderdaad groot feest. Maar goed, kapper gehad, nieuwe sokken, nieuwe boxers en wel thuis. dus wat wil je nog meer
Daarom studeer ik dus Bestuurskundequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:41 schreef Neuk het volgende:
goedzo drM!
Je mist wat van je ouwe stekkie Q.quote:
niets mis met lange vingers!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:21 schreef Arma_Angelus het volgende:
tenzij er een beetje sneeuw ligt natuurlijk dan moeten de homo met warme chocomelk en een langer vinger thuis de vrouw vervelen.
Ik zie hem bijijijijijijna!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mist wat van je ouwe stekkie Q.
[[url=http://static.flickr.com/30/67111093_eddc13bbb4.jpg]afbeelding][/url]
Vandaag
En trouwens voor degene die nog naar de Wedstrijd van FC Twente vandaag willen, doe geen moeite...
http://www.nu.nl/news/632(...)lem_II_afgelast.html
Wij waren net op tijd, maar we kwamen een oud-huisgenote tegen op de terugweg die nog eten moest hebben, die zijn maar verder gelopen, kijken of de Nettorama wel gewoon open was.quote:
Wat? Ik werk ook bij de C1000, maar bij ons doen ze hem echt niet 3 uur eerder dicht. Nog niet eens 5 minuten eerder.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:13 schreef DrMarten het volgende:
C1000, geen fratsen, dat scheelt.
Hoezo geen fratsen? 3 uur eerder sluiten omdat er een laagje sneeuw ligt
Nee, de C1000 in Oldenzaalquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:24 schreef QyRoZ het volgende:
Vast niet bij Theo J.
Kom maar halenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bek houwe, is mijn chocolademelk
HEY, ik ben TF nietquote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef Neuk het volgende:
holiday on ice gaat niet door hoor... dus je kunt rustig thuis blijven drM
ENSCHEDE (ANP) - De amusementshallen van Go Planet in Enschede zijn op last van de brandweer en gemeente zondagmiddag gesloten. De daken kan het begeven onder het gewicht van het pak sneeuw dat erop ligt, aldus de gemeente zondagavond. De voorstelling Holiday on Ice ging daarom zondagavond niet door. (tub.nl)
goftede.. vrijdag waren we van 18.10 tot 19.55 onderweg, ging het niet door, omgeboekt naar vanavond, gaat het weer niet doorquote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef Neuk het volgende:
holiday on ice gaat niet door hoor... dus je kunt rustig thuis blijven drM
ENSCHEDE (ANP) - De amusementshallen van Go Planet in Enschede zijn op last van de brandweer en gemeente zondagmiddag gesloten. De daken kan het begeven onder het gewicht van het pak sneeuw dat erop ligt, aldus de gemeente zondagavond. De voorstelling Holiday on Ice ging daarom zondagavond niet door. (tub.nl)
ow solliequote:
Al zie ik 2 posts hierboven dat ook schijnbaar normale mensen naar zulke evenementen gaanquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al zie ik 2 posts hierboven dat ook schijnbaar normale mensen naar zulke evenementen gaan
Zo hangen er in de hele stad nog wel takken boven de weg.quote:Op maandag 28 november 2005 09:25 schreef wendy-tje het volgende:
tis hier in Hengelo ook lachen
Vooral de enschedese straat waar je gewoon onder boomtakken door fietst die al afgeknapt zijn maar nog nog hangen
Meeste zijn zelf naar beneden gedonderd hier hoor.. Ligt echt bezaaid hier met gigantische bossen op de grond..quote:Op maandag 28 november 2005 10:38 schreef wendy-tje het volgende:
Dit zijn wel van die takken die elk moment naar beneden kunnen zeilen. in enschede zijn de meesten daarvan toch echt al wel afgezaagd door de brandweer
Valt tegen hoor, oa aan de Lambertus Buddestraat hangt er een gevaarlijk boven de weg. Boven andere wegen ook wel denk ik. Grote delen van het Ledeboerpark zijn afgesloten, daar is ontzettend veel schade aan de bomen, de schatting was dat ze weken nodig hebben om daar de boel op te ruimen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:38 schreef wendy-tje het volgende:
Dit zijn wel van die takken die elk moment naar beneden kunnen zeilen. in enschede zijn de meesten daarvan toch echt al wel afgezaagd door de brandweer
rtvoost meldt alleen dat het dak op instorten staat en dat daarom de leerlingen vrij zijn. Waar haal jij de info vandaan dat ie al is ingestort?quote:Op maandag 28 november 2005 10:39 schreef addie84 het volgende:
Het Stedelijk Zuid is iedereen naar huis gestuurdDak staat op instorten.. Mijn oude school (Jacobus College / Bonhoeffer aan de Geessinkweg) is al ingestort
met mijn eigen ogen gezien.. tenminste chaos gezien en hout op het plein.. logische conclusie getrokkenquote:Op maandag 28 november 2005 10:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
rtvoost meldt alleen dat het dak op instorten staat en dat daarom de leerlingen vrij zijn. Waar haal jij de info vandaan dat ie al is ingestort?
Dat klinkt aannemelijk idd, nu nog even de officiele berichtgeving afwachtenquote:Op maandag 28 november 2005 10:53 schreef addie84 het volgende:
[..]
met mijn eigen ogen gezien.. tenminste chaos gezien en hout op het plein.. logische conclusie getrokken
geloof je me niet ofzo?quote:Op maandag 28 november 2005 11:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat klinkt aannemelijk idd, nu nog even de officiele berichtgeving afwachten
De brandweer stuurt de mensen die bellen vervolgens weer vrolijk terug naar de gemeente, gaat lekker.quote:Op maandag 28 november 2005 12:04 schreef Frutsel het volgende:
in het bedrijf waar ik werk is ook al lekkage via het platte dak...
volgens de gemeente, die stiekum is gebeld door een collega (nee niet door mij) wordt bedrijven met platte daken aangeraden met de brandweer te bellen en indien mogelijk werknemers uit voorzorg naar huis te sturen.
Hmm..misschien mag ik eerder naar huis, maar denk ut niet![]()
belachelijk eigenlijk ja..quote:Op maandag 28 november 2005 12:03 schreef Frutsel het volgende:
dus....Scholen in Glanerbrug en Enschede worden gesloten ivm instortingsgevaar
Makro en Mediamarkt worden onderzocht...net als Go Planet
Daken van de hallen van Hartman Tuinmeubelen (transportcentrum) en Timberland (Marssteden) zijn ingestort
Typisch....quote:Op maandag 28 november 2005 12:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De brandweer stuurt de mensen die bellen vervolgens weer vrolijk terug naar de gemeente, gaat lekker.
Ik las ergens dat de taxibusjes voor speciaal onderwijs e.d. niet reden vandaag, misschien dat ze die wel voor zulke gevallen inzetten.quote:Op maandag 28 november 2005 12:35 schreef bastardhost het volgende:
en bevestigt.... School van Storm (Tesinkweide in Boekelo) moet op laste van de gemeente haar deuren sleuten. Tenminste tot en met morgen. Daarna wordt opnieuw bekeken.
Ze gaan nu vervoer regelen voor ruim 60 kinderen
Ga eens aan het werk jijquote:Op maandag 28 november 2005 12:47 schreef Neuk het volgende:
die zie ik nooit klaarkomen met zijn studie
Tubantia al gebeld?quote:
Ben ik mee bezigquote:
Ik heb het bestand al geopend en er zowaar ook al iets aan toegevoegdquote:Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef Arma_Angelus het volgende:
jij ook.
spamquote:Op maandag 28 november 2005 12:57 schreef Arma_Angelus het volgende:
moet van de vrouw en van david (linkdump dan maar meteen: www.hardcopy.nl )
is in amerika hamquote:
In de straat bij mijn ouders levert de sneeuw geen problemen meer op, daar hebben de buren samen even de handen uit de mouwen gestoken en ervoor gezorgd dat iedereen de oprit af kan en de straat uit kan. Als mensen dat nu eens iets meer gingen doen en iets minder de gemeente de schuld geven van alle ellendequote:Op maandag 28 november 2005 14:02 schreef wendy-tje het volgende:
Van www.rtvoost.nl
De gemeente Enschede gaat niet strooien of sneeuwschuiven in de wijken.
Dat zegt de gemeente naar aanleiding van klachten die zijn binnengekomen van bewoners van straten waar bijna 30 centimeter sneeuw ligt. Volgens de gemeente is de sneeuwschuiver vaak te groot voor de kleine straten en worden alleen de doorgaande routes sneeuwvrij gemaakt.![]()
Ik vind het knap van de gemeente dat ze de doorgaande wegen goed begaanbaar hebben gekregen en zelfs op de minder doorgaande wegen valt al prima te rijden. Je mag gewoon niet van de gemeente verwachten dat ze ieder straat in Enschede schoonmaken. Bovendien, waar wil je die sneeuw naartoe vegen in die smalle straten? Dan gaan mensen weer bellen of de gemeente hun auto wil komen uitgraven.quote:Op maandag 28 november 2005 14:11 schreef wendy-tje het volgende:
Wat leuk dat je iedereen over een kam scheert zeg.
Het WVG vervoer rijdt bijvoorbeeld gewoon niet vanwege deze situatie, en de gemeente steekt geen poot uit, dat is treurig
Het gaat lekkerquote:ENSCHEDE - Op de Meubelboulevard in Enschede zijn het bedrijf SNT (callcentrum KPN) en de supermarkt De Boer ontruimd vanwege instortingsgevaar. Er staan daar nu ongeveer 1000 mensen op straat.
Kan wel wezen, maar hoe verkoop je het aan je baas dat je niet op je werk kunt komen omdat de gemeente geen zin had om je straat schoon te vegen?quote:Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind het knap van de gemeente dat ze de doorgaande wegen goed begaanbaar hebben gekregen en zelfs op de minder doorgaande wegen valt al prima te rijden. Je mag gewoon niet van de gemeente verwachten dat ze ieder straat in Enschede schoonmaken. Bovendien, waar wil je die sneeuw naartoe vegen in die smalle straten? Dan gaan mensen weer bellen of de gemeente hun auto wil komen uitgraven.
Dat de gemeente geen poot uitsteekt is ook gelul. Die zijn vrijdagochtend om 3.00 begonnen met strooien, vrijdagmiddag zijn ze gestopt omdat er niet tegenaan te vegen viel en omdat ze toch niet door het verkeer konden komen, daarna zijn ze weer het hele weekend aan het werk geweest. Mensen moeten zich eens gaan realiseren dat de gemeente ook maar beperkte middelen heeft en dat er in sommige gevallen gewoon sprake is van overmacht.
En ik zou binnenkort beginnen bij SNTquote:ENSCHEDE - Op de Meubelboulevard in Enschede zijn het bedrijf SNT (callcentrum KPN) en de supermarkt De Boer ontruimd vanwege instortingsgevaar. Er staan daar nu ongeveer 1000 mensen op straat.
Het openbaar vervoer rijdt weer volgens de normale dienstregeling, dus voor grote groepen mensen is dat ook een slecht excuus.quote:Op maandag 28 november 2005 14:41 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar hoe verkoop je het aan je baas dat je niet op je werk kunt komen omdat de gemeente geen zin had om je straat schoon te vegen?
"...of er vrijwilligers zijn die naar groningen willen daar verder bellen"quote:
Ja idd bij ons in de bus werd gevraagd of er nog mensen mee naar Eindhoven wilden!quote:Op maandag 28 november 2005 16:02 schreef coz het volgende:
[..]
"...of er vrijwilligers zijn die naar groningen willen daar verder bellen"![]()
![]()
![]()
![]()
edit ..onze afdeling zit alleen in enschede , dus ... er zijn een hoop mensen in nederland die niet een helpdesk kunnen bereiken de komende tijd
Werk jij daar ook al?quote:Op maandag 28 november 2005 16:33 schreef Logician het volgende:
* Logician is net na 3uur in de kou buiten gestaan te hebben met 500 medeSNTérs naar huis gestuurd omdat er een te groot instorting gevaar is van het dak
Hoi!quote:Op maandag 28 november 2005 16:33 schreef Logician het volgende:
* Logician is net na 3uur in de kou buiten gestaan te hebben met 500 medeSNTérs naar huis gestuurd omdat er een te groot instorting gevaar is van het dak![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoi!
Ik las het op tctubantia.nl
Hier ligt echt geen vlokje sneeuw
Je mist echt de sneeuw, he?quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoi!
Ik las het op tctubantia.nl
Hier ligt echt geen vlokje sneeuw
Schoppen?quote:Op maandag 28 november 2005 18:02 schreef Nuna het volgende:
Verdomme. Haat eerste klassertjes die sneeuwballen gooien
schijtbierquote:
Oftwel je bent niet aan het werk? Of was het weer treinscheiten vanochtend?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:41 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe eerst bloedkotsdaarna plassen uit de bips.
en ik vond al dat de bami zondag (van woensdag) zo'n funky smaak had, maar vanmorgen wist ik het zeker...
Vanaf deze week werk ik op wo do vr.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef DrMarten het volgende:
Oftwel je bent niet aan het werk? Of was het weer treinscheiten vanochtend?
Ah, dus morgen ga je te treinscheitenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Vanaf deze week werk ik op wo do vr.
Shoarma?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef wendy-tje het volgende:
een scheit is toch een kruising tussen een schaap en een geit?
ben je te lui om op www.enschede.nl te kijken ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet iemand van jullie of het deze week misschien de hele week koopavond is i.v.m sinterklaas?
(weer een vraag voor de vrouwen)
quote:Directeur Bakker van het ontplofte vuurwerkbedrijf SE Fireworks in Enschede heeft een verzoek om gratie ingediend bij de Koningin.
Bakker moet nog een deel van de opgelegde gevangenisstraf van een jaar uitzitten. Zijn toenmalig compagnon zit inmiddels wel zijn straf uit. Het gaat om een resterende gevangenisstraf van enkele maanden. Beide directeuren kregen door de rechtbank in Almelo een jaar gevangenisstraf opgelegd voor hun aandeel in de vuurwerkramp. Hen werd overtreding van de milieuwet verweten en handel in illegaal vuurwerk.
ach.. je er druk om maken heeft toch geen nut.. hij zal zijn tijd heus wel moeten zitten.. gratie krijgt ie echt niet..quote:Op woensdag 30 november 2005 11:33 schreef DrMarten het volgende:
Die Bakker mogen ze aan z'n ballen ophangen in de hoogste boom
Heel simpel, hij kon er als baas van z'n bedrijf toch niets aan doen dat er vele malen meer vuurwerk op zijn terrein lag dan toegestaan? Dat was allemaal de schuld van de ambtenaar die hem niet heeft gecontroleerd en daarom is hij onschuldig.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:53 schreef wendy-tje het volgende:
Ben benieuwd wat voor argumenten hij heeft voor die gratie....
U heeft hier niets te zoeken.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:32 schreef addie84 het volgende:
Plasman was ook leukklagen dat ie van het Europese Hof van Cassatie maar 1 A4 uitleg heeft gekregen.. Het zou eerder uitzondering zijn als het Hof van Cassatie meer A4-tjes zou gebruiken..
Yepquote:Op woensdag 30 november 2005 12:24 schreef wendy-tje het volgende:
@drmarten: heb je gezien wie de nieuwe voorzitter van sirius wordt?
Uiteindelijk had ik er weinig aan gehad, na m'n laatste post gisteren kreeg we hier spontaan last van een gedeeltelijke stroomuitval in de straat. Ik dacht dat Enschede wat minder primitief dan Haaksbergen zou zijn, maar dat viel dus ook even tegen...En omdat ik dus toch m'n werk niet meer kon doen, ben ik gisteren middag maar de stad ingegaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:35 schreef wendy-tje het volgende:
Oke, komt ie hoor
Extra koopavonden in december
vrijdag 25-11-2005
rond sinterklaas zijn de winkels in de binnenstad extra open op:
woensdag 30 november tot 21.00 uur
donderdag 01 december tot 21.00 uur
vrijdag 02 december tot 21.00 uur
maandag 05 december tot 17.00 uur
rond de kerst zijn de winkels in de binnenstad extra open op:
woensdag 21 december tot 21.00 uur
donderdag 22 december tot 21.00 uur
vrijdag 23 december tot 21.00 uur