Met die reservelaag van jou kun je wel een tijdje zonder hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Arma_Angelus het volgende:
hachee vind ik ook wel lekker maar als dat klaar is ben ik uitgestorven van de honger.
Nope, maar wat dikkere kleren aan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef wendy-tje het volgende:zul je altijd zien. Heb je niet nog ergens een elektrisch kacheltje?
Hier ook niet, er rijdt helemaal niets meer, al het verkeer staat muurvast. Met de auto heb je ongeveer een uur nodig om de stad uit te komen, als het niet meer is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag vrij heb, anders zat ik nu mooi vast in Enschede![]()
Er rijden geen bussen hier in de Achterhoek![]()
Warme chocolademelk, maar die ben ik vergeten mee te nemen van de supermarkt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef Arma_Angelus het volgende:
't was inderdaad groot feest. Maar goed, kapper gehad, nieuwe sokken, nieuwe boxers en wel thuis. dus wat wil je nog meer
Daarom studeer ik dus Bestuurskundequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:41 schreef Neuk het volgende:
goedzo drM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |