schijtbierquote:
Oftwel je bent niet aan het werk? Of was het weer treinscheiten vanochtend?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:41 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe eerst bloedkotsdaarna plassen uit de bips.
en ik vond al dat de bami zondag (van woensdag) zo'n funky smaak had, maar vanmorgen wist ik het zeker...
Vanaf deze week werk ik op wo do vr.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef DrMarten het volgende:
Oftwel je bent niet aan het werk? Of was het weer treinscheiten vanochtend?
Ah, dus morgen ga je te treinscheitenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Vanaf deze week werk ik op wo do vr.
Shoarma?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef wendy-tje het volgende:
een scheit is toch een kruising tussen een schaap en een geit?
ben je te lui om op www.enschede.nl te kijken ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet iemand van jullie of het deze week misschien de hele week koopavond is i.v.m sinterklaas?
(weer een vraag voor de vrouwen)
quote:Directeur Bakker van het ontplofte vuurwerkbedrijf SE Fireworks in Enschede heeft een verzoek om gratie ingediend bij de Koningin.
Bakker moet nog een deel van de opgelegde gevangenisstraf van een jaar uitzitten. Zijn toenmalig compagnon zit inmiddels wel zijn straf uit. Het gaat om een resterende gevangenisstraf van enkele maanden. Beide directeuren kregen door de rechtbank in Almelo een jaar gevangenisstraf opgelegd voor hun aandeel in de vuurwerkramp. Hen werd overtreding van de milieuwet verweten en handel in illegaal vuurwerk.
ach.. je er druk om maken heeft toch geen nut.. hij zal zijn tijd heus wel moeten zitten.. gratie krijgt ie echt niet..quote:Op woensdag 30 november 2005 11:33 schreef DrMarten het volgende:
Die Bakker mogen ze aan z'n ballen ophangen in de hoogste boom
Heel simpel, hij kon er als baas van z'n bedrijf toch niets aan doen dat er vele malen meer vuurwerk op zijn terrein lag dan toegestaan? Dat was allemaal de schuld van de ambtenaar die hem niet heeft gecontroleerd en daarom is hij onschuldig.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:53 schreef wendy-tje het volgende:
Ben benieuwd wat voor argumenten hij heeft voor die gratie....
U heeft hier niets te zoeken.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:32 schreef addie84 het volgende:
Plasman was ook leukklagen dat ie van het Europese Hof van Cassatie maar 1 A4 uitleg heeft gekregen.. Het zou eerder uitzondering zijn als het Hof van Cassatie meer A4-tjes zou gebruiken..
Yepquote:Op woensdag 30 november 2005 12:24 schreef wendy-tje het volgende:
@drmarten: heb je gezien wie de nieuwe voorzitter van sirius wordt?
Uiteindelijk had ik er weinig aan gehad, na m'n laatste post gisteren kreeg we hier spontaan last van een gedeeltelijke stroomuitval in de straat. Ik dacht dat Enschede wat minder primitief dan Haaksbergen zou zijn, maar dat viel dus ook even tegen...En omdat ik dus toch m'n werk niet meer kon doen, ben ik gisteren middag maar de stad ingegaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:35 schreef wendy-tje het volgende:
Oke, komt ie hoor
Extra koopavonden in december
vrijdag 25-11-2005
rond sinterklaas zijn de winkels in de binnenstad extra open op:
woensdag 30 november tot 21.00 uur
donderdag 01 december tot 21.00 uur
vrijdag 02 december tot 21.00 uur
maandag 05 december tot 17.00 uur
rond de kerst zijn de winkels in de binnenstad extra open op:
woensdag 21 december tot 21.00 uur
donderdag 22 december tot 21.00 uur
vrijdag 23 december tot 21.00 uur