Je mist wat van je ouwe stekkie Q.quote:
niets mis met lange vingers!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:21 schreef Arma_Angelus het volgende:
tenzij er een beetje sneeuw ligt natuurlijk dan moeten de homo met warme chocomelk en een langer vinger thuis de vrouw vervelen.
Ik zie hem bijijijijijijna!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mist wat van je ouwe stekkie Q.
[[url=http://static.flickr.com/30/67111093_eddc13bbb4.jpg]afbeelding][/url]
Vandaag
En trouwens voor degene die nog naar de Wedstrijd van FC Twente vandaag willen, doe geen moeite...
http://www.nu.nl/news/632(...)lem_II_afgelast.html
Wij waren net op tijd, maar we kwamen een oud-huisgenote tegen op de terugweg die nog eten moest hebben, die zijn maar verder gelopen, kijken of de Nettorama wel gewoon open was.quote:
Wat? Ik werk ook bij de C1000, maar bij ons doen ze hem echt niet 3 uur eerder dicht. Nog niet eens 5 minuten eerder.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:13 schreef DrMarten het volgende:
C1000, geen fratsen, dat scheelt.
Hoezo geen fratsen? 3 uur eerder sluiten omdat er een laagje sneeuw ligt
Nee, de C1000 in Oldenzaalquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:24 schreef QyRoZ het volgende:
Vast niet bij Theo J.
Kom maar halenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bek houwe, is mijn chocolademelk
HEY, ik ben TF nietquote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef Neuk het volgende:
holiday on ice gaat niet door hoor... dus je kunt rustig thuis blijven drM
ENSCHEDE (ANP) - De amusementshallen van Go Planet in Enschede zijn op last van de brandweer en gemeente zondagmiddag gesloten. De daken kan het begeven onder het gewicht van het pak sneeuw dat erop ligt, aldus de gemeente zondagavond. De voorstelling Holiday on Ice ging daarom zondagavond niet door. (tub.nl)
goftede.. vrijdag waren we van 18.10 tot 19.55 onderweg, ging het niet door, omgeboekt naar vanavond, gaat het weer niet doorquote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef Neuk het volgende:
holiday on ice gaat niet door hoor... dus je kunt rustig thuis blijven drM
ENSCHEDE (ANP) - De amusementshallen van Go Planet in Enschede zijn op last van de brandweer en gemeente zondagmiddag gesloten. De daken kan het begeven onder het gewicht van het pak sneeuw dat erop ligt, aldus de gemeente zondagavond. De voorstelling Holiday on Ice ging daarom zondagavond niet door. (tub.nl)
ow solliequote:
Al zie ik 2 posts hierboven dat ook schijnbaar normale mensen naar zulke evenementen gaanquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al zie ik 2 posts hierboven dat ook schijnbaar normale mensen naar zulke evenementen gaan
Zo hangen er in de hele stad nog wel takken boven de weg.quote:Op maandag 28 november 2005 09:25 schreef wendy-tje het volgende:
tis hier in Hengelo ook lachen
Vooral de enschedese straat waar je gewoon onder boomtakken door fietst die al afgeknapt zijn maar nog nog hangen
Meeste zijn zelf naar beneden gedonderd hier hoor.. Ligt echt bezaaid hier met gigantische bossen op de grond..quote:Op maandag 28 november 2005 10:38 schreef wendy-tje het volgende:
Dit zijn wel van die takken die elk moment naar beneden kunnen zeilen. in enschede zijn de meesten daarvan toch echt al wel afgezaagd door de brandweer
Valt tegen hoor, oa aan de Lambertus Buddestraat hangt er een gevaarlijk boven de weg. Boven andere wegen ook wel denk ik. Grote delen van het Ledeboerpark zijn afgesloten, daar is ontzettend veel schade aan de bomen, de schatting was dat ze weken nodig hebben om daar de boel op te ruimen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:38 schreef wendy-tje het volgende:
Dit zijn wel van die takken die elk moment naar beneden kunnen zeilen. in enschede zijn de meesten daarvan toch echt al wel afgezaagd door de brandweer
rtvoost meldt alleen dat het dak op instorten staat en dat daarom de leerlingen vrij zijn. Waar haal jij de info vandaan dat ie al is ingestort?quote:Op maandag 28 november 2005 10:39 schreef addie84 het volgende:
Het Stedelijk Zuid is iedereen naar huis gestuurdDak staat op instorten.. Mijn oude school (Jacobus College / Bonhoeffer aan de Geessinkweg) is al ingestort
met mijn eigen ogen gezien.. tenminste chaos gezien en hout op het plein.. logische conclusie getrokkenquote:Op maandag 28 november 2005 10:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
rtvoost meldt alleen dat het dak op instorten staat en dat daarom de leerlingen vrij zijn. Waar haal jij de info vandaan dat ie al is ingestort?
Dat klinkt aannemelijk idd, nu nog even de officiele berichtgeving afwachtenquote:Op maandag 28 november 2005 10:53 schreef addie84 het volgende:
[..]
met mijn eigen ogen gezien.. tenminste chaos gezien en hout op het plein.. logische conclusie getrokken
geloof je me niet ofzo?quote:Op maandag 28 november 2005 11:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat klinkt aannemelijk idd, nu nog even de officiele berichtgeving afwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |