Volgens mij staan jullie (Jappie & Kleintje) op 94 punten... Niet smokkelen he?quote:Op zondag 20 november 2005 13:34 schreef Jappie het volgende:
De bankzitters
Kleintje: 96
Maurisico: 100
Jappie: 96
Kribbet: 100
Das zeg maar daar bij wat we "het brugrestaurant" over de A4 noemenquote:Op zondag 20 november 2005 13:35 schreef Kleintje het volgende:
Jappie... vertel eens... welke parkeerplaats?
Kunnen we het niet beter gewoon hier in bed doen enzo?
ogut...daar heb je dat rancuneuze mensch ook...quote:Op zondag 20 november 2005 13:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Volgens mij staan jullie (Jappie & Kleintje) op 94 punten... Niet smokkelen he?![]()
Wegwezen hier ouwetje...die taken zijn niet meer van jouquote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef cuall het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wegwezen hier ouwetje...die taken zijn niet meer van jou![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 13:40 schreef Jappie het volgende:
ogut...daar heb je dat rancuneuze mensch ook...![]()
Hup wijsneus! Nu weer met je Duplo spelen!quote:Op zondag 20 november 2005 13:52 schreef Jappie het volgende:
Wat zie je er weer lekker uit in je mantelpakje slobberjurk![]()
[afbeelding]
![]()
Het grapppige is dat vrouwen die nerveus met de deegroller zwaaien meestal zelden in de keuken worden aangetroffen.quote:
Ha Beertje!quote:Op zondag 20 november 2005 13:49 schreef lovebear het volgende:
Ben ik weer![]()
![]()
En Jappie foei niet stiekem stemmen veranderen![]()
Zal beter op je letten![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ha Beertje!![]()
Dan zal ik eens wat beter op jou gaan letten![]()
Forget it....die plaats is al bezet door Gertquote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil ook graag in de finale....
*zucht*
Ah... toe...
Ze hebben toch een pispaaltje nodig in de finale???
Daarom kreeg ik al helemaal geen stemmen voor de finale... Ik denk dat Versabommie gewoon het pispaaltje wordt... Eenling... Dat zie je zo!quote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Ze hebben toch een pispaaltje nodig in de finale???
Nee helaas...quote:
Stro slaapt niet echt, lieverd! Stro is dood. Ik weet niet hoe ik het voorzichtiger kan brengen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Is goed.
En hoe sliep t stro gister![]()
Geeft niets meid......met jouw geluk loop je vast nog wel een tweede keer tegen de prins op het witte paard aan.quote:
Ik vind het best...hoe stel je je dat voor...een kloon aanmaken onder de naam K&J en daarmee starten op 192 188 punten.quote:Op zondag 20 november 2005 14:08 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat ik veel beter pispaal kan zijn dan Gert en Bommie!
Jappie, zullen wij gaan samenzweren? Onze punten samenvoegen en onder 1 hoedje spelen enzo...
Oh vast wel...quote:Op zondag 20 november 2005 14:09 schreef Jappie het volgende:
Geeft niets meid......met jouw geluk loop je vast nog wel een tweede keer tegen de prins op het witte paard aan.![]()
O daar valt wel over te praten hoor. Als kleintje die plaats graag wil hebben, dan mag dat van mij.quote:Op zondag 20 november 2005 14:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Forget it....die plaats is al bezet door Gert![]()
Nee woensdag ga ik... denk ik... als ze nog een plekkie over hebben...quote:Op zondag 20 november 2005 14:16 schreef demins het volgende:
Zeker en vast!Wat zit je haar leuk! Kapper geweest?
![]()
Doe jij ens even rustig aan, Kleintje. Tot middernacht mag je al de pispaal zijn!quote:Op zondag 20 november 2005 14:19 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa
Jaaaaaaaaaaaaaa
Gert.... ik wil graag de pispaal zijn.
Ik hoor gewoon in de finale.
Als ik gisteren nou gewoon tijd had gehad om even te stemmen dan had ik gewoon sterker gestaan.
maar nee... krijg nu gewoon het verwijt dat ik hier te weinig kom!
Tsss, dat tegen iemand zeggen die bij de oldbie's van fok! hoort!
Tssss
Kom je even laten zien hier, dan? Leuk!quote:Op zondag 20 november 2005 14:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee woensdag ga ik... denk ik... als ze nog een plekkie over hebben...![]()
Ik heb me het hele voortraject niet verstapt om rancune te tonen, keer op keer heb ik je de andere wang toegekeerd en wat kreeg ik de laatste stemronde die je stemde:quote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Versa.... dat moet je doen.
Dan geven ze mij pluspunten. Dan zien ze in dat ik het enige juiste heb gedaan. Jij hoort niet thuis in de finale
WIE DE NEUK STAAN NU BOVEN JE HE ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:15 schreef Kleintje het volgende:
Versabommie -- Mij een beetje stom noemen en ventje.... tssss. Daarbij sta je boven mij en daar hoor jij helemaal niet! Kom nou! Ik mag dan wel klein zijn, maar je moet niet boven mij staan en uit de hoogte doen!
een soort kloon met een "bite" dus ...ff testen of dat werkt...quote:Op zondag 20 november 2005 14:14 schreef Kleintje het volgende:
Ik dacht aan Klappie, das kleine klonodil ofzo....
Ik denk dat we daarmee wel sympathie krijgen...
Ach joh, dat zijn er meer dan genoeg. Als je daar kleine variaties in aanbrengt heb je er voor je het weet meer dan je lief is!quote:Op zondag 20 november 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
Attentie:
HEY! KAN IEMAND ME FF HELPEN, IK BEN EEN BLOEMLEZING AAN HET MAKEN VAN ALLE MISSELIJKMAKENDE MOTIVATIES VAN KLEINTJE WAARBIJ ZE ME MINPUNTEN GAF! Ik zit op dit moment al aan 8x minpunten van kleintje jegens mijn persoontje, dat zijn er volgens mij veel meer!
Tuurlijk maak er wel ff foto van voor in me fotoboekkie...quote:Op zondag 20 november 2005 14:25 schreef demins het volgende:
Kom je even laten zien hier, dan? Leuk!![]()
Dank! En jij met de zege op de Menno's!quote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef versabommie het volgende:
Hey Gert gefeli met de geflatteerde doch enigzins verdiende zege op die vieze stinkmoffen!
Neh...quote:Op zondag 20 november 2005 14:30 schreef Kleintje het volgende:
wat denk je zelf jappie??? gaat dat werken???
*Zucht* Er worden alleen min-punten vergeven, doos!quote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Versa.... dat moet je doen.
Dan geven ze mij pluspunten. Dan zien ze in dat ik het enige juiste heb gedaan. Jij hoort niet thuis in de finale
Ik heb zelden zo'n fantasieloze postings gezien als wat dat kleine ventje eruit durft te braken.quote:Op zondag 20 november 2005 14:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ach joh, dat zijn er meer dan genoeg. Als je daar kleine variaties in aanbrengt heb je er voor je het weet meer dan je lief is!Ik heb Kleintje nog nooit op één originele gedachte kunnen betrappen
![]()
Nog drie nachtjes slapen en ik word wakkerquote:Op zondag 20 november 2005 14:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tuurlijk maak er wel ff foto van voor in me fotoboekkie...![]()
thnx, het was ff 20 minuten billenknijpen als een nathalie op een donderdag zo tegen het einde maar we hebben die streepgeschoren stinknaccers ff lekker in eigen huis de nekslag mogen geven...!quote:Op zondag 20 november 2005 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank! En jij met de zege op de Menno's!
Billen???quote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n fantasieloze postings gezien als wat dat kleine ventje eruit durft te braken.
Mauriscio is zelfs met zijn campagne serieus en bovendien zeer origineel, Kribbet rijdt in een euh originele auto en Jappie weet me af en toe toch wel positief te verassen met zijn beledigingen omtrent mijn persoontje.
Alleen kleintje, die denkt dat een paar billen genoeg is om met de jackpot ervandoor te gaan![]()
En dat wil pispaal worden in de finale???quote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Oke... demins heeft ook al wat tegen mij...
*zucht*
Ik vrees dat ik het ga opgeven.
hehehehe.........quote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef versabommie het volgende:
Hey Gert gefeli met de geflatteerde doch enigzins verdiende zege op die vieze stinkmoffen!
Is het verstandigste wat ik je heb zien sinds je ze neerzettequote:Op zondag 20 november 2005 14:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Billen???
Waar... vertel... ik wil ze ook zien?
Want... ik zie ze niet hoor... ook niet in mijn fotoboek....![]()
Kan je tegen nachtmerries? Of ben je daar weken van vanslag?quote:Op zondag 20 november 2005 14:34 schreef demins het volgende:
Nog drie nachtjes slapen en ik word wakker![]()
staan die neuzen niet op een gelijk aantal punten met utreg ? kuje nagaan wij hebben niet eens hoge verwachtingen van dit seizoenquote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hehehehe.........
ff bewaren deze.
Laat ze lekker de teer krijgen met z'n allen...je moet zo denken..nog 2 nachtjes slapen................herstel........vannacht nog ff schaamteloze openluchtsex met Jappie op de parkeerquote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Oke... demins heeft ook al wat tegen mij...
*zucht*
Ik vrees dat ik het ga opgeven.
Ga dan maar wat anders doen.... mijn avatar updaten met sinterklaas meuk enzo..
[begin van politiek correct gewauwel]quote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is het verstandigste wat ik je heb zien sinds je ze neerzette![]()
maar zeg nou zelf, je hebt me de hele voorronde dwarsgezeten met niet 1 goede motivatie, overtuig mij nou eens waarom ik je niet zou laten zakken nu ?
Dit is toch geen bitch-waardige opmerking? duhhhhhhhhhhhhh! (handgebaar)quote:Op zondag 20 november 2005 14:38 schreef Kleintje het volgende:
[begin van politiek correct gewauwel]
Versa... om even duidelijke woorden te spreken...
Ik moet iemand minpunten geven, zo is het spelletje nou eenmaal.
En eigenlijk wil ik niemand minpunten geven, maar ja, jij noemde mij stom en zei ventje tegen mij. Dus ja.... dat is net zoiets als geen deksel op de boter doen. Ik wilde je niet nomineren, maar ik moest iemand nomineren, dat is het spel nou eenmaal sinds 1999. Sorry als ik je gekwetst heb.
[einde politiek gewauwel]
Ach, Utrecht mag wel eens aan de verdediging gaan werken; altijd nog VEEEEEEEEEEEEL meer tegendoelpunten dan ONZE club. Dusssssssssssss niet op gelijke hoogte maar gewoon nummertje 7, achter de hoofdstedelijke club!quote:Op zondag 20 november 2005 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
staan die neuzen niet op een gelijk aantal punten met utreg ? kuje nagaan wij hebben niet eens hoge verwachtingen van dit seizoen![]()
Mogelijk langer. Maar soms heb je dat er graag voor over!quote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kan je tegen nachtmerries? Of ben je daar weken van vanslag?![]()
Slijmbal!quote:Op zondag 20 november 2005 14:45 schreef demins het volgende:
Mogelijk langer. Maar soms heb je dat er graag voor over!![]()
Die is opgenomen in een psychiatrische inrichting vanwege een Lieske-syndroom...quote:
Ja lul je er maar weer onderuit...quote:Op zondag 20 november 2005 14:55 schreef demins het volgende:
Maar je dacht even dat ik jou bedoelde, he!!!![]()
sappige versiequote:
leuke kul allemaal maar je hebt me daarvoor 3 keer minpunten gegeven omdat je vond dat ik er niet bij hoorde, ik te hard ging, en ik veel te hoog stond.quote:Op zondag 20 november 2005 14:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
[begin van politiek correct gewauwel]
Versa... om even duidelijke woorden te spreken...
Ik moet iemand minpunten geven, zo is het spelletje nou eenmaal.
En eigenlijk wil ik niemand minpunten geven, maar ja, jij noemde mij stom en zei ventje tegen mij. Dus ja.... dat is net zoiets als geen deksel op de boter doen. Ik wilde je niet nomineren, maar ik moest iemand nomineren, dat is het spel nou eenmaal sinds 1999. Sorry als ik je gekwetst heb.
[einde politiek gewauwel]
Nou! En net beschuldigde je mij er nog van dat ik me er bovenop probeerde te lullen!quote:Op zondag 20 november 2005 14:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja lul je er maar weer onderuit...![]()
Jezus Bommie...loop niet zo te zeiken....ze vindt je gewoon een EIKEL ...ben je nou echt zo masochistisch aangelegd dat je dat in elk topic een keer terug wil lezen.quote:Op zondag 20 november 2005 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
leuke kul allemaal maar je hebt me daarvoor 3 keer minpunten gegeven omdat je vond dat ik er niet bij hoorde, ik te hard ging, en ik veel te hoog stond.
Zou je die motivaties ook even willen toelichten? Please enlighten ME !
Dan dreigt er een finale zonder jou!! Maar je begrijpt inmiddels het spelletje!quote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Jullie zijn lekker bezig.
Eerst laat bommie me van mijn stoel vallen van het lachen, dan laat Jappie me mijn monitor onderkwattenmet thee.
Lekker dan....
Fuck off...
Jullie gaan mij nu geen minpunten meer geven zodat ik in de finale kom!
Als jullie dat wel doen... nou nou nou... dan dreigt er echt heel wat....
Deze lijkt nét iets meerquote:Op zondag 20 november 2005 14:01 schreef Jappie het volgende:
Vindt je me leuk ? ...ja he...![]()
![]()
*blij kijkt*
[afbeelding]
Hey Jap, laat mij nou even genieten van de penibele situatie waar deze dekselse dwerg zichzelf in gemanouvreerd heeft. Geef me mijn paybacktime. Als het me echt om rancune ging had ik jou allang meer minpunten gegeven want jij hebt me echt vaak minnen door de strot geduwtquote:Op zondag 20 november 2005 15:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus Bommie...loop niet zo te zeiken....ze vindt je gewoon een EIKEL ...ben je nou echt zo masochistisch aangelegd dat je dat in elk topic een keer terug wil lezen.![]()
Cuallquote:Op zondag 20 november 2005 15:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze lijkt nét iets meer![]()
[afbeelding]
WOHAHAHAHA!!! ROTFLOL!quote:
ow, oke, ik zal net doen of ik dan deze post niet heb gelezen... wacht even op mijn volgende post.. oke?quote:Op zondag 20 november 2005 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Jap, laat mij nou even genieten van de penibele situatie waar deze dekselse dwerg zichzelf in gemanouvreerd heeft. Geef me mijn paybacktime. Als het me echt om rancune ging had ik jou allang meer minpunten gegeven want jij hebt me echt vaak minnen door de strot geduwt
quote:Op zondag 20 november 2005 15:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze lijkt nét iets meer![]()
[afbeelding]
Ok als je doet alsof je hem niet gelezen heb.quote:Op zondag 20 november 2005 15:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ow, oke, ik zal net doen of ik dan deze post niet heb gelezen... wacht even op mijn volgende post.. oke?
Nee de lol is er al af, ga denk ik uit frustratie OF de hond een schop geven OF kribbet uit frustratie minnen!quote:Op zondag 20 november 2005 15:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ow, oke, ik zal net doen of ik dan deze post niet heb gelezen... wacht even op mijn volgende post.. oke?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
V. Schumacher
Men wat heb ik weer een lekker strak huidje....thanks![]()
wil niet stoken hoor...maar dit...riekt naar ..............quote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok als je doet alsof je hem niet gelezen heb.
Dan moet je er ook niet op antwoorden![]()
jaquote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
V. Schumacher
Men wat heb ik weer een lekker strak huidje....thanks![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 14:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Die is opgenomen in een psychiatrische inrichting vanwege een Lieske-syndroom...![]()
He ja... denk je alles gehad te hebben.... gaat juist ZIJ DIE MIJ MINPUNTEN GAF zich er ook nog mee bemoeienquote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok als je doet alsof je hem niet gelezen heb.
Dan moet je er ook niet op antwoorden![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 15:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ja![]()
Wel een strak huidje, maar geen lekker brede schouders bij wie ik straks op de parkeerplaats kan uithuilen omdat we de finale niet hebben gehaald.
Cuall, heb je ook foto's van zijn onderkant? Wil even weten of het de moeite waard is om straks naar de parkeerplaats te gaan voor hem...
Want wie weet is dat ding zo oud en gerimpeld dat er niet veel meer aan is...![]()
Ik kan lezenquote:Op zondag 20 november 2005 15:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
He ja... denk je alles gehad te hebben.... gaat juist ZIJ DIE MIJ MINPUNTEN GAF zich er ook nog mee bemoeien![]()
Ik antwoord ook niet op zijn post... ik reageer op al zijn posts waarom ik zo slecht ben!
KAN JE LEZEN
Toch weer niet begrepen, hoe zou dat toch komen. Je kan alleen maar "uit de finale vallen" als je in de finale zit. Je bent nou bezig niet van de bank te vallen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef Kleintje het volgende:
Owwww.. Bommie... het spijt me. Ik heb net alles teruggezocht en ik heb het verkeerd gedaan. Ik wilde je altijd plusjes geven, maar ik heb een vaag toetsenbord en hier zitten de minnetjes en plusjes op een andere plek. Daardoor drukte ik steeds per ongeluk het verkeerde knopje in.
Het spijt me.
Als ik uit de finale val dan zal ik jou echt alle steun geven die je toekomt...
quote:Op zondag 20 november 2005 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Toch weer niet begrepen, hoe zou dat toch komen. Je kan alleen maar "uit de finale vallen" als je in de finale zit. Je bent nou bezig niet van de bank te vallen.![]()
Wat is jouw probleem?quote:Op zondag 20 november 2005 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Toch weer niet begrepen, hoe zou dat toch komen. Je kan alleen maar "uit de finale vallen" als je in de finale zit. Je bent nou bezig niet van de bank te vallen.![]()
Lieverd je hoef je post niet dubbel neer te ztten, lees de jouwe wel.quote:Op zondag 20 november 2005 15:17 schreef Kleintje het volgende:
He, om een knopje in te drukken hoef je nog niet te lezen! Kom nou!
Ik doe ook altijd alsof ik jouw posts lees, eigenlijk lees ik die ook nooit
Puur omdat je mij nooit kusjes geeft
wat bedoel je precies met zalf kopen ?quote:Op zondag 20 november 2005 15:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem?
Toch ook maar zalf kopen? Of zijn er bij jou op zondag geen winkels open?
Als ik nu genoeg punten krijg, dan kom ik van de bank in de finale en ook daar kan je vallen.
En als ik nu van de bank afpleur, dan val ik ook uit de finale... lijkt me duidelijk!
pffff
Slaap maar lekker hoorquote:Op zondag 20 november 2005 15:17 schreef ChantalC het volgende:
Gaat er nog iemand stemmen? Of kan ik in slaapsukkelen?
Fun?quote:Op zondag 20 november 2005 15:20 schreef lovebear het volgende:
Slaap maar lekker hoor![]()
Je mist dan alleen alle fun![]()
Goed zo!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 15:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik kan lezen![]()
Maar als je zegt doe als of ik m niet gelezen heb.
En je heb m gequote.
Dan heb je m wel degelijk gelezen![]()
RUN FORREST RRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNN!quote:Op zondag 20 november 2005 15:22 schreef Kleintje het volgende:
Weet je... deze hetze tegen mij... het is net als bij Menno...
Wacht maar... mijn wraak zal zoet zijn!
En nu ga ik lekker een wijntje drinken voor ik zo de kroeg in moet!
Tot later!
Nee tis wat anders dan kindertjes lokken in je snoephuisje om ze vervolgens op te vreten!quote:
Sssssssst!quote:Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
Nee tis wat anders dan kindertjes lokken in je snoephuisje om ze vervolgens op te vreten!
ey je hebt toch geen wrat op je neus he?quote:
Dat weet je toch... Ik heb je gister al die naaktfo....quote:Op zondag 20 november 2005 15:28 schreef versabommie het volgende:
ey je hebt toch geen wrat op je neus he?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd je hoef je post niet dubbel neer te ztten, lees de jouwe wel.
maar 2keer is overbodig.
En nu heb je weer gelezen anders weet je niet wat ik zei over lezen![]()
![]()
![]()
![]()
kep een hoop gezien maar niet echt op je neus geletquote:Op zondag 20 november 2005 15:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat weet je toch... Ik heb je gister al die naaktfo....![]()
Pffffff... Nog maar eens kijken dan: Smoelenboek bb-forumers.quote:Op zondag 20 november 2005 15:32 schreef versabommie het volgende:
kep een hoop gezien maar niet echt op je neus gelet![]()
Duuuh... Alsof ie dan op de neus let! Stuur je mij ook die naaktfo.... Ach laat ook maar, Bommie zet hem vast op het net. Komt allemaal goed!quote:Op zondag 20 november 2005 15:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat weet je toch... Ik heb je gister al die naaktfo....![]()
Kee dan...quote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef demins het volgende:
Duuuh... Alsof ie dan op de neus let! Stuur je mij ook die naaktfo.... Ach laat ook maar, Bommie zet hem vast op het net. Komt allemaal goed!![]()
You're doing fine!quote:Op zondag 20 november 2005 15:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Sta vandaag geloof ik echt op berenpoten![]()
heb jij al gestemd?quote:
Ja, op Kleintje, in een vlaag van verstandsverbijstering.quote:
Waarom stem jij niet, dakduvel?quote:
Wilt u aub dan even de laatste situatie posten, want zover terug scrollen hebben mijn artsen mij verboden...quote:
Kleintje ontzien is mi niet echt stemmen he?quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb zelfs al gestemd, terwijl ik meestal één van de laatste ben...
Ook sneu, die tuinlaaf zit zich net in alle bochten te wringen om geen minnies tegen te krijgenquote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, op Kleintje, in een vlaag van verstandsverbijstering.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom stem jij niet, dakduvel?
Let in het vervolg ff op Jules ...sjees ze staan met een been in de finale en ze hebben me gelijk toch een partij arrogantie...misselijkmakend gewoon....doet me denken aan die andere finale van een paar jaar terug...daar werd dat soort gedrag ook direct medogenloos afgestraft.quote:Kleintje, tja wat zal ik zeggen, ik heb haar de laatste dagen gewoon maar weinig gezien
Wat kunnen mij die minpunten nou schelen, Uithofkneus.quote:Op zondag 20 november 2005 15:55 schreef versabommie het volgende:
Ook sneu, die tuinlaaf zit zich net in alle bochten te wringen om geen minnies tegen te krijgen![]()
Je kan smeken zoveel je wil maar je krijgt toch geen minpunten van me. De hele voorronde zat je al te zuigen om minpunten en je krijgt ze gewoon NIET!quote:Op zondag 20 november 2005 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Let in het vervolg ff op Jules ...sjees ze staan met een been in de finale en ze hebben me gelijk toch een partij arrogantie...misselijkmakend gewoon....doet me denken aan die andere finale van een paar jaar terug...daar werd dat soort gedrag ook direct medogenloos afgestraft.![]()
Bommel ik heb allang in de gaten dat jij je vooral richt op je eigen berichtjes, maar ik heb allang mijn stem uitgebrachtquote:Op zondag 20 november 2005 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom stem jij niet, dakduvel?
Grmbl...quote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, op Kleintje, in een vlaag van verstandsverbijstering.![]()
Leer lijsten lezen, damtotdamdebiel! Ik sta ook bij die twaalf! Ik wil het gepeupel op zijn minst zien kruipen om erin te blijven!quote:Op zondag 20 november 2005 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat kunnen mij die minpunten nou schelen, Uithofkneus.![]()
Ik zit al zeker bij de laatste 12, de WINNAARS, itt het gepeupel dat nu om puntjes loopt te zeiken.
Apk zijn stem heb ik niet gezien de rest welquote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Bommel ik heb allang in de gaten dat jij je vooral richt op je eigen berichtjes, maar ik heb allang mijn stem uitgebracht![]()
Versabommie heeft ook een hoog Dido-gehalte lees AANDACHTS GEIL![]()
For the record, de volgende mensen hebben hun stem uitgebracht;
M-en-A
Lovebear
Style
ChantalC
Cuall
APK
Jij zou toch de kroeg in, trut!quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef Kleintje het volgende:
Grmbl...
Op kleintje???
TEGEN KLEINTJE!
Ik lees alle berichten alleen de jouwe gaan in een tempo van een bejaarde wiens kunstgebit is gejat, luisteren naar sjankwal is nog aangenamer!quote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Bommel ik heb allang in de gaten dat jij je vooral richt op je eigen berichtjes, maar ik heb allang mijn stem uitgebracht![]()
Versabommie heeft ook een hoog Dido-gehalte lees AANDACHTS GEIL![]()
For the record, de volgende mensen hebben hun stem uitgebracht;
M-en-A
Lovebear
Style
ChantalC
Cuall
APK
leer lezenquote:Op zondag 20 november 2005 16:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Apk zijn stem heb ik niet gezien de rest wel![]()
Typische import houding dit....quote:Op zondag 20 november 2005 15:57 schreef APK het volgende:
Ik zit al zeker bij de laatste 12, de WINNAARS , itt het gepeupel dat nu om puntjes loopt te zeiken.
Ik hoop dat jij er ook in blijft, Mariaplaatsmongool.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef versabommie het volgende:
Leer lijsten lezen, damtotdamdebiel! Ik sta ook bij die twaalf! Ik wil het gepeupel op zijn minst zien kruipen om erin te blijven!
Je zal je zin krijgen, dappermarktdyslect!quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij er ook in blijft, Mariaplaatsmongool.
ohw?quote:Op zondag 20 november 2005 16:04 schreef Kleintje het volgende:
Ach gos... mariaplaats
*traantje wegpinkt*
Heftige herinneringen aan....
Zat je zeker even naar je berepootjes te kijken. Mag best!quote:Op zondag 20 november 2005 16:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Apk zijn stem heb ik niet gezien de rest wel![]()
Ik hoop ook dat ie "er in" blijft ....quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij er ook in blijft, Mariaplaatsmongool.
Ik was import Rotterdammer.quote:
Ik heb ook een jaar in dat kutdorp gewoond, dieptepunt in mijn leven.quote:Op zondag 20 november 2005 16:04 schreef Kleintje het volgende:
Ach gos... mariaplaats
*traantje wegpinkt*
Heftige herinneringen aan....
Jezus, dan wil ik niet weten hoe laag jouw hoogtepunten waren!quote:Op zondag 20 november 2005 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaar in dat kutdorp gewoond, dieptepunt in mijn leven.
Het werkt bijna!quote:Op zondag 20 november 2005 16:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik was import Rotterdammer.
Maar ik riep altijd... als ik ooit in een grote stad wil wonuh, dan wordt het Utreg!
Maar ja... het werd Rottuhrdan
Utreg is en blijf ook mijn stadtie!
Het hoeft niet te werken hoor.quote:
Werkte jij toevallig aan een gracht...quote:Op zondag 20 november 2005 16:08 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het hoeft niet te werken hoor.
Ik werkte wel in die stad.... in de tijd dat ik nog echt werkte voor mijn geld!
Nee, in die sector werk ik nu.quote:Op zondag 20 november 2005 16:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Werkte jij toevallig aan een gracht...![]()
![]()
kep in totaal 4,5 jaar in ammerdam gewoont, kan nu heel goed met geestelijk gehandicapten omgaan als ze doorslaan!quote:Op zondag 20 november 2005 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaar in dat kutdorp gewoond, dieptepunt in mijn leven.
dat gebeurt helemaal niet aan de gracht, je valt door de mand!quote:Op zondag 20 november 2005 16:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, in die sector werk ik nu.
Dat waar jij op doelt is niet werken voor je geld, dat is liggend (dus slapend) rijk worden!
wat zijn jullie slechtop de hoogte zag!quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep in totaal 4,5 jaar in ammerdam gewoont, kan nu heel goed met geestelijk gehandicapten omgaan als ze doorslaan!
Het zandpad oftewel aan de vechtquote:Op zondag 20 november 2005 16:12 schreef Kleintje het volgende:
Nee, het zandpad...
of hoe heete dat ding ook alweer?
Het hazepad kiezen ofzo
Tekeer gaan als konijnen op het konijnenpad...
quote:Op zondag 20 november 2005 16:07 schreef Kleintje het volgende:
Jezus, dan wil ik niet weten hoe laag jouw hoogtepunten waren!
Nee...ik zal me tot in de details gaan verdiepen over wat er in elders "in de polder" gebeurtquote:Op zondag 20 november 2005 16:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat zijn jullie slechtop de hoogte zag!
De film amsterdamned kon voor een groot deel bijvoorbeeld niet in die hoerenstad worden opgenomen en moest in utreg worden opgenomen, omdat er itt ammerdam wel een schone gracht is zonder "woonboten"
Ha, dan was je bijna buurvrouw van Jappie et moi.quote:Op zondag 20 november 2005 16:12 schreef cuall het volgende:
[..]
...ik drie maanden, in de Boomstraat
Ik als utregter kan nog iets minder ver terugquote:Op zondag 20 november 2005 16:15 schreef Kleintje het volgende:
Ah, ik dacht al.... waar blijft ie... 1995!
In Japan...
Ach ja...
Gelukkig kan ik als kakkerlak nog iets minder ver terug in mijn leven voor mijn hoogtepunt...
Tuurlijk, leef je uit wegens gebrek aan alcohol!quote:Op zondag 20 november 2005 16:09 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik nou eigenlijk ook tegen iemand stemmen?
quote:Op zondag 20 november 2005 16:14 schreef demins het volgende:
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie
Kribbet MOET blijven, Maurisico en Jappie heb ik er graag bij!
Blijft over voor de minpunten:
Blijft over: Kleintje
Kribbet: 100
Jappie: 94
Kleintje: 92
De gene die hun stem al hebben uitgebracht:
M-en-A
ChantalC
Cuall
APK
Style
Lovebear
Demins
De rest moet nog
Is er stemplicht dan?
Niet verplicht.quote:Is er stemplicht dan?
NOTARIS!!!! die motivatie hierboven is zwaar kut! Vooral dat stuk over kleintje gaat nergens over. Naar ik mag aannemen zal deze stem teniet gedaan worden indien er voor 0:00 geen normale motivatie komt?quote:Op zondag 20 november 2005 16:18 schreef Kleintje het volgende:
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie
Jappie is (bijna) de beste.
Maurisico heeft mij ooit pluspunten gegeven
Kleintje... duh, dat heeft geen motivatie nodig
Blijft over: Kribbet
Als ik al minpunten krijg omdat ze me 1,5 dag niet hebben gezien... ik heb jou nog bijna nooit hier bij het BB forum gezien.
Kribbet: 96
M-en-A
ChantalC
Cuall
APK
Style
Lovebear
Demins
Kleintje
De rest moet nog
Wie zegt dat een ander dat deedquote:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef Kleintje het volgende:
Overigens APK, dat iets wat een ander doet voor jou een hoogtepunt is... best triest
Cuall zullen we even over leggenquote:NOTARIS!!!! die motivatie hierboven is zwaar kut! Vooral dat stuk over kleintje gaat nergens over. Naar ik mag aannemen zal deze stem teniet gedaan worden indien er voor 0:00 geen normale motivatie komt?
quote:Op zondag 20 november 2005 16:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik was import Rotterdammer.
Maar ik riep altijd... als ik ooit in een grote stad wil wonuh, dan wordt het Utreg!
Maar ja... het werd Rottuhrdan
Utreg is en blijf ook mijn stadtie!
Kleintje je mag maar 2 minpunten in totaal geven, als je punten dus naar Kribbet gaan dan wordt de lijst:quote:Op zondag 20 november 2005 16:18 schreef Kleintje het volgende:
Blijft over: Kribbet
Als ik al minpunten krijg omdat ze me 1,5 dag niet hebben gezien... ik heb jou nog bijna nooit hier bij het BB forum gezien.
Wou t net zeggenquote:Op zondag 20 november 2005 16:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Kleintje je mag maar 2 minpunten in totaal geven als je punten dus naar Kribbet gaan dan wordt de lijst:
Kribbet: 98
Corrigeer het eventjes![]()
We lezen de motivaties echt wel hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 16:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie letten te veel op futtiliteiten..."Jappie is (bijna) the best" that's what counts...![]()
![]()
quote:
Dat moet ook blijven staanquote:Op zondag 20 november 2005 16:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie letten te veel op futtiliteiten..."Jappie is (bijna) the best" that's what counts...![]()
![]()
OK nou dat scheelt weer. Dan staat alleen nog dat Utrecht jouw "stadtie" blijft.quote:Op zondag 20 november 2005 16:25 schreef Kleintje het volgende:
Schat... lees eens goed... ik zit nu niet in Rotterdam!!!!
Ik zit in DEN HELDER of all places!
En de kroeg hier waar 30plussers komen, die is pas om 5 uur open.
Ze zijn namelijk nog bezig met hun schoonheidsslaapje omdat ze tot de vroege uurtjes open waren!
Als haren op mijn scrotum.quote:Op zondag 20 november 2005 16:50 schreef Kleintje het volgende:
Spijt he... dat je tegen hebt gestemd....
hey.... wie weet wat er op de meeting kan gebeurenquote:Op zondag 20 november 2005 16:50 schreef Gert het volgende:
Dit begint er op te lijken!!!!!
Ik ben bíjna overtuigd dat ik toch maar niet op Kleintje moet gaan stemmen.
Bijna....
Mag ik informeren wie de tegenstandster is?quote:Op zondag 20 november 2005 16:37 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat ik de perfecte strategie heb gevonden...
de meeste die nog moeten stemmen... dat zijn mannen.
De andere op de bank... dat zijn mannen...
Dus... ik denk dat ik gewoon een bitchfight moet uitlokken...
informeren mag best. Je moet alleen van een bitch niet altijd antwoord verwachten!quote:Op zondag 20 november 2005 16:54 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik informeren wie de tegenstandster is?
quote:Op zondag 20 november 2005 16:45 schreef Kleintje het volgende:
Alles om stemmen te winnen....
Dus.... let the game begin....
Enne... dit mag een beste bitch-fight worden...
Dan maar goedkoop om mezelf zo in de markt te gooien..... komen jullie maar met wat beters....
AU!! Dat deed zeer!quote:Op zondag 20 november 2005 16:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
informeren mag best. Je moet alleen van een bitch niet altijd antwoord verwachten!
Jappie wil je KRIBBET nog ff op 98 punten zettenquote:Op zondag 20 november 2005 16:54 schreef Jappie het volgende:
Dat zijn de betere posts kleintje![]()
![]()
![]()
Maurisico: 98
M-en-A
ChantalC
Cuall
APK
Style
Lovebear
Demins
Kleintje
Jappie
De rest moet nog
Damn.quote:Op zondag 20 november 2005 16:45 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
En ja... dit wil je toch wel even op je schoot hebben zitten?
Wellicht voel ik je liefde voor mij dan groeien...
quote:Op zondag 20 november 2005 16:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jappie wil je KRIBBET nog ff op 98 punten zetten![]()
Alleen Damn zeggen is niet genoeg Arcee.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 16:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Deze telt niet... jij zit niet op de bank!
Beetje in aan het zakken? Neem een borrel, het is er de tijd voor!quote:
Ik wou me een beetje inhouden, Kleintje.quote:Op zondag 20 november 2005 17:00 schreef Kleintje het volgende:
Alleen Damn zeggen is niet genoeg Arcee.
Ik heb nog nooit gestemd en ik die lui niet eens.quote:Ik heb jou pluspunten gegeven en ervoor gezorgd dat iemand anders je ook plusjes gaf om je 'beterschapsday' uitdrukking...
Dus dat DAMN zie ik graag terugkomen in negatieve punten voor Kribbet of Maurisico (ofzo)
Zal de kater wel wezenquote:Op zondag 20 november 2005 17:03 schreef demins het volgende:
[..]
Beetje in aan het zakken? Neem een borrel, het is er de tijd voor!![]()
Volgende x maar weer de regels in de OPquote:Op zondag 20 november 2005 17:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wou me een beetje inhouden, Kleintje.
[..]
Ik heb nog nooit gestemd en ik die lui niet eens.
En ik snap ook niet precies hoe 't nu werkt met die bank, enzo.
Hoe werkt die bank dan? Ik zie Kleintje zowel bij de finalisten als onder de douche op de bank...quote:Op zondag 20 november 2005 17:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgende x maar weer de regels in de OP![]()
Alles staat in t vorige toppic
Je hebt hier echt helemaal niet meegelezen he ?quote:Op zondag 20 november 2005 17:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe werkt die bank dan? Ik zie Kleintje zowel bij de finalisten als onder de douche op de bank...
De laaste tijd niet meer nee, dus zeg het eens.quote:Op zondag 20 november 2005 17:15 schreef Jappie het volgende:
Je hebt hier echt helemaalniet meegelezen he ?![]()
Die nu op de bank zitten hadden voor de finale allemaal een gelijk aantal punten.quote:Op zondag 20 november 2005 17:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe werkt die bank dan? Ik zie Kleintje zowel bij de finalisten als onder de douche op de bank...
Kee...het spel is gelopen de competitie vervalstquote:Op zondag 20 november 2005 17:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
De laaste tijd niet meer nee, dus zeg het eens.
quote:Op zondag 20 november 2005 17:22 schreef Tamrah het volgende:
Laat ik ook eens een blonde vraag stellen: De finalisten mogen gewoon mee stemmen?
Heyquote:Op zondag 20 november 2005 17:24 schreef teamlead het volgende:navond samen... mijn stemmen komen er zo aan...
Jappie's lijst was de laatste als ik het goed zag?
quote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef Kleintje het volgende:
TEAMLEAD!!!
Tnx voor je vertrouwen in Jappie en mij!
Kribbets heeft alléén van jou nog maar minpunten gekregenquote:Op zondag 20 november 2005 17:28 schreef Kleintje het volgende:
ER KLOPT IETS NIET!
Nu heeft Kribbet weer 98 punten!
NOTARIS
Hoe zit het nu???
ow, wordt het dan geen tijd dat hij er nog 4 krijgt???quote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbets heeft alléén van jou nog maar minpunten gekregen![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 17:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ow, wordt het dan geen tijd dat hij er nog 4 krijgt???
Allee jij heb KRIBBET -2 punten gegeven dus het klopt, het lijstjequote:Op zondag 20 november 2005 17:28 schreef Kleintje het volgende:
ER KLOPT IETS NIET!
Nu heeft Kribbet weer 98 punten!
NOTARIS
Hoe zit het nu???
Zeg weledelgestrengelde heer Bommie van Zeikenstein... Zal u niet eerst eens zelf gaan stemmen alvorens commentaar te geven?quote:Op zondag 20 november 2005 16:20 schreef versabommie het volgende:
NOTARIS!!!! die motivatie hierboven is zwaar kut! Vooral dat stuk over kleintje gaat nergens over. Naar ik mag aannemen zal deze stem teniet gedaan worden indien er voor 0:00 geen normale motivatie komt?![]()
Begin maar vast voorover te buigen schatje...quote:Op zondag 20 november 2005 17:26 schreef teamlead het volgende:
Motivatie
Jappie Vaak irritant tot op het bot, absoluut niet zichzelf, te veel met het spelletje bezit... en daarom juist een waardige finalist
Ja, ik weet toch ook niet hoe het overal ligt met de tijdsgrenzen.quote:
u is geen notarisquote:Op zondag 20 november 2005 17:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Allee jij heb KRIBBET -2 punten gegeven dus het klopt, het lijstje![]()
Lieverd iedereen die in de lijst heeft gestaan en meegedaan heeft aan t spel.quote:Op zondag 20 november 2005 17:31 schreef luciano het volgende:
Ik heb al 2 ? weken niet meer meegelezen nadat ik er zelf ben uitgestapt , maar deze regel van , de laatste 24 uur mogen alleen diegenen op de laatste lijst stemmen geeft teveel problemen m.i.
De tijd van 24 uur is te kort om al die laatste personen te laten stemmen ( het is weekend he , veel zijn er gewoon niet ) EN het aantal stemmen is dus te weinig om er nog een spannende boel van te maken.
Jullie hadden beter WEL alle personen die ooit op de lijst hebben gestaan OOK mee mogen laten stemmen , dan heb je tenminste nog kans dat er een leuke spannende eindstrijd van kan worden gemaakt voor de bankzitters + de tijd van 24 uur verlengen naar m.i. 1 week , want de tijd is veel te kort voor een " strijd " op deze manier .....
Maar ja , wie ben ik ...
Enne , bespaar jullie de posts nu met : ja , wie ben jij eigenlijk , dat is zo afgezaagd op FOK .![]()
![]()
Nee klopt maar help Cuall een handje meequote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef Kleintje het volgende:
[..]
u is geen notaris(of heb ik iets gemist)
quote:Op zondag 20 november 2005 17:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd iedereen die in de lijst heeft gestaan en meegedaan heeft aan t spel.
Mag mee stemmen, dus zijn er een hoop hoor.
Oja een week is te lang.
Toen we op 3 mensen stemde had je ook maar 24 uur voor je stem
Nope, alleen de mensen die op de laatste lijst stonden.quote:Op zondag 20 november 2005 17:38 schreef lovebear het volgende:
Lieverd iedereen die in de lijst heeft gestaan en meegedaan heeft aan t spel.
Mag mee stemmen, dus zijn er een hoop hoor.
Beer moet d'r muil houden en zich er niet mee bemoeien.quote:Op zondag 20 november 2005 17:47 schreef luciano het volgende:
Kijk , dat bedoel ik dus met tegenstrijdigheden ...........
Dus degene die eruit zijn gestemd niet.quote:Op zondag 20 november 2005 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, alleen de mensen die op de laatste lijst stonden.
Waar was jij danquote:Op zondag 20 november 2005 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Beer moet d'r muil houden en zich er niet mee bemoeien.
ik zou zeggen spijker de maandag er nog tegenaan.quote:
Komen er foto updates aanquote:Op zondag 20 november 2005 17:51 schreef Kleintje het volgende:
Weet je wat... ik ga DOUCHEN... denk daar maar aan!
Jij bent bereid om heel ver te gaan, he? Pfffffff!!!!! Aardappelkroketjes...quote:Op zondag 20 november 2005 17:51 schreef Kleintje het volgende:
Moet ik mijn foto's nog even naar deze pagina halen zodat ik minder minpunten krijg?????
Weet je wat... ik ga DOUCHEN... denk daar maar aan!
En daarna heerlijk koken...
varkenshaasje, sla, aardappelkroketjes....
Misschien kan ik daarmee wat stemmen winnen...
nee.. Ik ga morgen bij de oosterburen goedkope wodka scoren.. dus morgenavond zal ik het zeker proberenquote:Op zondag 20 november 2005 18:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hahahaha gaat goed he.
En had je gister nog wodka cola geprobeerd
Als je in de lijst stond dan wel maar ben je eruit gestemd geweest dan nietquote:Op zondag 20 november 2005 18:02 schreef luciano het volgende:
Dus ik mag NIET stemmen nu ???
Helaas Kleintje , ....... maar in gedachten zit je in de finale voor mij hoor , laat ze maar joh , als ze alleen maar jou in de finale willen om je foto's , dan ................ je weet wat ik zojuist zei he *wink* *wink*![]()
![]()
Dat vind ik een goed idee, Bommie! En zo snijdt het mes aan twee kanten: meer mensen kunnen hun stem uitbrengen en de ongelukkigen wordt hun sparteltijd maar liefst verdubbeld. Een fijn plan! Je kan zien dat daar een meesterbrein zich over gebogen heeft!quote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zou zeggen spijker de maandag er nog tegenaan.
Dat slijmen heeft dus geen enkele zin als je niet meer mag stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 18:02 schreef luciano het volgende:
Dus ik mag NIET stemmen nu ???
Helaas Kleintje , ....... maar in gedachten zit je in de finale voor mij hoor , laat ze maar joh , als ze alleen maar jou in de finale willen om je foto's , dan ................ je weet wat ik zojuist zei he *wink* *wink*![]()
![]()
Als we er dinsdag tegenaan spijkeren, denk ik dat kleintje alle stemmers nog persoonlijk komt "overhalen" hahahahaquote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed idee, Bommie! En zo snijdt het mes aan twee kanten: meer mensen kunnen hun stem uitbrengen en de ongelukkigen wordt hun sparteltijd maar liefst verdubbeld. Een fijn plan! Je kan zien dat daar een meesterbrein zich over gebogen heeft!![]()
![]()
![]()
Halleluja Luciano.quote:Op zondag 20 november 2005 17:49 schreef luciano het volgende:
Het begint een beetje op manipuleren te lijken dit spelletje op deze manier ..... en waar heb ik dat meer gezien .....![]()
Veel plezier zet je zn antwoord ook ff hier.quote:Op zondag 20 november 2005 18:15 schreef luciano het volgende:
Ik ga dit topic aan dhr de Wit mailen , NU ....
brb.
Heb ik gisteren al gedaan.quote:Op zondag 20 november 2005 18:15 schreef luciano het volgende:
Ik ga dit topic aan dhr de Wit mailen , NU ....
brb.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op zondag 20 november 2005 18:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Veel plezier zet je zn antwoord ook ff hier.![]()
Ok hij is mooiquote:Op zondag 20 november 2005 18:26 schreef luciano het volgende:
[..]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer *******,
Hartelijk dank voor uw brief.
Ik houd mij – inderdaad – al een aantal jaren bezig met het verschijnsel forumspelletjes.
Ik heb daarover enkele jaren geleden een uitgebreid rapport geschreven, mede op basis van de ervaringen van de vele mensen die mij daarover benaderden naar aanleiding van een oproep mijnerzijds in de media. Dit rapport kunt u vinden op www.sp.nl (“Ook belazerd?”).
Over de oplichterij rond de uitreiking van de TMF Awards heb ik Kamervragen gesteld en vervolgens aangifte gedaan bij de politie tegen MTV/TMF.
Het politie-onderzoek loopt op dit moment nog. Ik heb dus zeker niet het mes in het varken laten steken.
Ik ben het met u eens dat aan deze praktijken een einde moet komen.
Minister Donner heeft aangekondigd dit soort spelletjes aan banden te willen leggen, maar er is nog steeds niets gebeurd.
Ik houd eraan vast dat hij moet optreden. Anderzijds ben ik benieuwd wat het OM gaat doen naar aanleiding van mijn aangifte.
Ik ben inmiddels door een tiental mensen benaderd over de kwestie rond het FOK-forum. Ik ga bekijken wat ik hieraan kan doen. Met u ben ik benieuwd naar de afspraken die met APK gemaakt zijn. Het zal niet eenvoudig zijn daar achter te komen.
U weet misschien dat ook over Big Brother soortgelijke verhalen de ronde doen.
Dit gemanipuleer door APK riekt wel heel erg naar het gemanipuleer van BB .
Mijns inziens heeft de heer APK zich wel degelijk door BB laten inspireren , en is wellickt een spion op het FOK-forum , gezien zijn houding .
Ik houd mij aanbevolen als u nieuws heeft hieromtrent.
Met vriendelijke groeten,
Jan de Wit
Tweede-Kamerlid voor de SP
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ja, breng me eens terug, gek! ik moet helemaal niet naar de overkantquote:
quote:
Offtopicquote:Op zondag 20 november 2005 18:31 schreef luciano het volgende:
Nog ff offtopic voor PC eend ....
Grote klasse voor je laatste filmpje over Linda.
Er zijn zoveel topics / posts dat je natuurlijk niet alles kunt lezen , maar ik kwam toevallig dat 32 minuten durende filmpje tegen , en ......
ik zeg het gewoon recht voor zijn raap ...
IK HEB GEJANKT !!!
Hulde PC eend , ere wie ere toekomt bij deze.
Heeft ie je hier gedropt?quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, breng me eens terug, gek! ik moet helemaal niet naar de overkant
ja ik zie dit met verbazing aanquote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft ie je hier gedropt?
Net iets te laat
Ik heb me best voor je gedaan hoor, ik hoop dat je dat niet vergeet nu je er wel bent ( en mag stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 18:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja ik zie dit met verbazing aan
helemaal mijn toch redelijke score, ondanks en zo
oh mag ik stemmen?quote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb me best voor je gedaan hoor, ik hoop dat je dat niet vergeet nu je er wel bent ( en mag stemmen).
Ik ken de regels zelf ook nog niet helemaal (ligt trouwens ook aan de bui waarin APK verkeerd).quote:Op zondag 20 november 2005 18:56 schreef milagro het volgende:
[..]
oh mag ik stemmen?
alsnog?
hoe dan (leg me even uit, dan gooi ik er zo mijn stemmen tegenaan)
waarschuw me maar danquote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ken de regels zelf ook nog niet helemaal (ligt trouwens ook aan de bui waarin APK verkeerd).
Het is ook nog niet zo belangrijk nu, maar tegen de tijd dat er op mij gestemd kan worden, zal ik zorgen voor een heldere uitleg![]()
Hai Milagro en PC eend, het gaat er nu eerst om wie van de mensen die op de bank zitten, in de finale komenquote:Op zondag 20 november 2005 18:56 schreef milagro het volgende:
[..]
oh mag ik stemmen?
alsnog?
hoe dan (leg me even uit, dan gooi ik er zo mijn stemmen tegenaan)
Even ter verduidelijking: mogen mensen die in de "voorrondes" exit gegaan zijn ook stemmen?quote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef cuall het volgende:
En alleen de bewoners die al in de lijst van Servival staan en meegedaan hebben
mogen stemmen!!!!
Ik dacht van niet, geloof ikquote:Op zondag 20 november 2005 19:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking: mogen mensen die in de "voorrondes" exit gegaan zijn ook stemmen?
PH52 is een losert, PH52 is een losert! Na na na na na na!quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef PH52 het volgende:
Ik ben zeer teleurgesteld in de opstellers van de verkiezingsregels die her verbieden dat van de lijst gepleurde users nu ook als extra trap na ook nog eens niet meer mee mogen stemmen in deze procedure.![]()
En APK is weer terugquote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
PH52 is een losert, PH52 is een losert! Na na na na na na!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |