Halleluja Luciano.quote:Op zondag 20 november 2005 17:49 schreef luciano het volgende:
Het begint een beetje op manipuleren te lijken dit spelletje op deze manier ..... en waar heb ik dat meer gezien .....![]()
Veel plezier zet je zn antwoord ook ff hier.quote:Op zondag 20 november 2005 18:15 schreef luciano het volgende:
Ik ga dit topic aan dhr de Wit mailen , NU ....
brb.
Heb ik gisteren al gedaan.quote:Op zondag 20 november 2005 18:15 schreef luciano het volgende:
Ik ga dit topic aan dhr de Wit mailen , NU ....
brb.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op zondag 20 november 2005 18:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Veel plezier zet je zn antwoord ook ff hier.![]()
Ok hij is mooiquote:Op zondag 20 november 2005 18:26 schreef luciano het volgende:
[..]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer *******,
Hartelijk dank voor uw brief.
Ik houd mij – inderdaad – al een aantal jaren bezig met het verschijnsel forumspelletjes.
Ik heb daarover enkele jaren geleden een uitgebreid rapport geschreven, mede op basis van de ervaringen van de vele mensen die mij daarover benaderden naar aanleiding van een oproep mijnerzijds in de media. Dit rapport kunt u vinden op www.sp.nl (“Ook belazerd?”).
Over de oplichterij rond de uitreiking van de TMF Awards heb ik Kamervragen gesteld en vervolgens aangifte gedaan bij de politie tegen MTV/TMF.
Het politie-onderzoek loopt op dit moment nog. Ik heb dus zeker niet het mes in het varken laten steken.
Ik ben het met u eens dat aan deze praktijken een einde moet komen.
Minister Donner heeft aangekondigd dit soort spelletjes aan banden te willen leggen, maar er is nog steeds niets gebeurd.
Ik houd eraan vast dat hij moet optreden. Anderzijds ben ik benieuwd wat het OM gaat doen naar aanleiding van mijn aangifte.
Ik ben inmiddels door een tiental mensen benaderd over de kwestie rond het FOK-forum. Ik ga bekijken wat ik hieraan kan doen. Met u ben ik benieuwd naar de afspraken die met APK gemaakt zijn. Het zal niet eenvoudig zijn daar achter te komen.
U weet misschien dat ook over Big Brother soortgelijke verhalen de ronde doen.
Dit gemanipuleer door APK riekt wel heel erg naar het gemanipuleer van BB .
Mijns inziens heeft de heer APK zich wel degelijk door BB laten inspireren , en is wellickt een spion op het FOK-forum , gezien zijn houding .
Ik houd mij aanbevolen als u nieuws heeft hieromtrent.
Met vriendelijke groeten,
Jan de Wit
Tweede-Kamerlid voor de SP
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ja, breng me eens terug, gek! ik moet helemaal niet naar de overkantquote:
quote:
Offtopicquote:Op zondag 20 november 2005 18:31 schreef luciano het volgende:
Nog ff offtopic voor PC eend ....
Grote klasse voor je laatste filmpje over Linda.
Er zijn zoveel topics / posts dat je natuurlijk niet alles kunt lezen , maar ik kwam toevallig dat 32 minuten durende filmpje tegen , en ......
ik zeg het gewoon recht voor zijn raap ...
IK HEB GEJANKT !!!
Hulde PC eend , ere wie ere toekomt bij deze.
Heeft ie je hier gedropt?quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, breng me eens terug, gek! ik moet helemaal niet naar de overkant
ja ik zie dit met verbazing aanquote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft ie je hier gedropt?
Net iets te laat
Ik heb me best voor je gedaan hoor, ik hoop dat je dat niet vergeet nu je er wel bent ( en mag stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 18:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja ik zie dit met verbazing aan
helemaal mijn toch redelijke score, ondanks en zo
oh mag ik stemmen?quote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb me best voor je gedaan hoor, ik hoop dat je dat niet vergeet nu je er wel bent ( en mag stemmen).
Ik ken de regels zelf ook nog niet helemaal (ligt trouwens ook aan de bui waarin APK verkeerd).quote:Op zondag 20 november 2005 18:56 schreef milagro het volgende:
[..]
oh mag ik stemmen?
alsnog?
hoe dan (leg me even uit, dan gooi ik er zo mijn stemmen tegenaan)
waarschuw me maar danquote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ken de regels zelf ook nog niet helemaal (ligt trouwens ook aan de bui waarin APK verkeerd).
Het is ook nog niet zo belangrijk nu, maar tegen de tijd dat er op mij gestemd kan worden, zal ik zorgen voor een heldere uitleg![]()
Hai Milagro en PC eend, het gaat er nu eerst om wie van de mensen die op de bank zitten, in de finale komenquote:Op zondag 20 november 2005 18:56 schreef milagro het volgende:
[..]
oh mag ik stemmen?
alsnog?
hoe dan (leg me even uit, dan gooi ik er zo mijn stemmen tegenaan)
Even ter verduidelijking: mogen mensen die in de "voorrondes" exit gegaan zijn ook stemmen?quote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef cuall het volgende:
En alleen de bewoners die al in de lijst van Servival staan en meegedaan hebben
mogen stemmen!!!!
Ik dacht van niet, geloof ikquote:Op zondag 20 november 2005 19:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking: mogen mensen die in de "voorrondes" exit gegaan zijn ook stemmen?
PH52 is een losert, PH52 is een losert! Na na na na na na!quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef PH52 het volgende:
Ik ben zeer teleurgesteld in de opstellers van de verkiezingsregels die her verbieden dat van de lijst gepleurde users nu ook als extra trap na ook nog eens niet meer mee mogen stemmen in deze procedure.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |