Cuall zullen we even over leggenquote:NOTARIS!!!! die motivatie hierboven is zwaar kut! Vooral dat stuk over kleintje gaat nergens over. Naar ik mag aannemen zal deze stem teniet gedaan worden indien er voor 0:00 geen normale motivatie komt?
quote:Op zondag 20 november 2005 16:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik was import Rotterdammer.
Maar ik riep altijd... als ik ooit in een grote stad wil wonuh, dan wordt het Utreg!
Maar ja... het werd Rottuhrdan
Utreg is en blijf ook mijn stadtie!
Kleintje je mag maar 2 minpunten in totaal geven, als je punten dus naar Kribbet gaan dan wordt de lijst:quote:Op zondag 20 november 2005 16:18 schreef Kleintje het volgende:
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Blijft over voor de minpunten:
Blijft over: Kribbet
Als ik al minpunten krijg omdat ze me 1,5 dag niet hebben gezien... ik heb jou nog bijna nooit hier bij het BB forum gezien.
Maurisico: 100
Kribbet: 96
Jappie: 94
Kleintje: 92
Wou t net zeggenquote:Op zondag 20 november 2005 16:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Kleintje je mag maar 2 minpunten in totaal geven als je punten dus naar Kribbet gaan dan wordt de lijst:
Maurisico: 100
Kribbet: 98
Jappie: 94
Kleintje: 92
Corrigeer het eventjes![]()
We lezen de motivaties echt wel hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 16:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie letten te veel op futtiliteiten..."Jappie is (bijna) the best" that's what counts...![]()
![]()
quote:
Dat moet ook blijven staanquote:Op zondag 20 november 2005 16:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie letten te veel op futtiliteiten..."Jappie is (bijna) the best" that's what counts...![]()
![]()
OK nou dat scheelt weer. Dan staat alleen nog dat Utrecht jouw "stadtie" blijft.quote:Op zondag 20 november 2005 16:25 schreef Kleintje het volgende:
Schat... lees eens goed... ik zit nu niet in Rotterdam!!!!
Ik zit in DEN HELDER of all places!
En de kroeg hier waar 30plussers komen, die is pas om 5 uur open.
Ze zijn namelijk nog bezig met hun schoonheidsslaapje omdat ze tot de vroege uurtjes open waren!
Als haren op mijn scrotum.quote:Op zondag 20 november 2005 16:50 schreef Kleintje het volgende:
Spijt he... dat je tegen hebt gestemd....
hey.... wie weet wat er op de meeting kan gebeurenquote:Op zondag 20 november 2005 16:50 schreef Gert het volgende:
Dit begint er op te lijken!!!!!
Ik ben bíjna overtuigd dat ik toch maar niet op Kleintje moet gaan stemmen.
Bijna....
Mag ik informeren wie de tegenstandster is?quote:Op zondag 20 november 2005 16:37 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat ik de perfecte strategie heb gevonden...
de meeste die nog moeten stemmen... dat zijn mannen.
De andere op de bank... dat zijn mannen...
Dus... ik denk dat ik gewoon een bitchfight moet uitlokken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |