quote:Op zondag 20 november 2005 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom stem jij niet, dakduvel?
Let in het vervolg ff op Jules ...sjees ze staan met een been in de finale en ze hebben me gelijk toch een partij arrogantie...misselijkmakend gewoon....doet me denken aan die andere finale van een paar jaar terug...daar werd dat soort gedrag ook direct medogenloos afgestraft.quote:Kleintje, tja wat zal ik zeggen, ik heb haar de laatste dagen gewoon maar weinig gezien
Wat kunnen mij die minpunten nou schelen, Uithofkneus.quote:Op zondag 20 november 2005 15:55 schreef versabommie het volgende:
Ook sneu, die tuinlaaf zit zich net in alle bochten te wringen om geen minnies tegen te krijgen![]()
Je kan smeken zoveel je wil maar je krijgt toch geen minpunten van me. De hele voorronde zat je al te zuigen om minpunten en je krijgt ze gewoon NIET!quote:Op zondag 20 november 2005 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Let in het vervolg ff op Jules ...sjees ze staan met een been in de finale en ze hebben me gelijk toch een partij arrogantie...misselijkmakend gewoon....doet me denken aan die andere finale van een paar jaar terug...daar werd dat soort gedrag ook direct medogenloos afgestraft.![]()
Bommel ik heb allang in de gaten dat jij je vooral richt op je eigen berichtjes, maar ik heb allang mijn stem uitgebrachtquote:Op zondag 20 november 2005 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom stem jij niet, dakduvel?
Grmbl...quote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, op Kleintje, in een vlaag van verstandsverbijstering.![]()
Leer lijsten lezen, damtotdamdebiel! Ik sta ook bij die twaalf! Ik wil het gepeupel op zijn minst zien kruipen om erin te blijven!quote:Op zondag 20 november 2005 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat kunnen mij die minpunten nou schelen, Uithofkneus.![]()
Ik zit al zeker bij de laatste 12, de WINNAARS, itt het gepeupel dat nu om puntjes loopt te zeiken.
Apk zijn stem heb ik niet gezien de rest welquote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Bommel ik heb allang in de gaten dat jij je vooral richt op je eigen berichtjes, maar ik heb allang mijn stem uitgebracht![]()
Versabommie heeft ook een hoog Dido-gehalte lees AANDACHTS GEIL![]()
For the record, de volgende mensen hebben hun stem uitgebracht;
M-en-A
Lovebear
Style
ChantalC
Cuall
APK
Jij zou toch de kroeg in, trut!quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef Kleintje het volgende:
Grmbl...
Op kleintje???
TEGEN KLEINTJE!
Ik lees alle berichten alleen de jouwe gaan in een tempo van een bejaarde wiens kunstgebit is gejat, luisteren naar sjankwal is nog aangenamer!quote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Bommel ik heb allang in de gaten dat jij je vooral richt op je eigen berichtjes, maar ik heb allang mijn stem uitgebracht![]()
Versabommie heeft ook een hoog Dido-gehalte lees AANDACHTS GEIL![]()
For the record, de volgende mensen hebben hun stem uitgebracht;
M-en-A
Lovebear
Style
ChantalC
Cuall
APK
leer lezenquote:Op zondag 20 november 2005 16:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Apk zijn stem heb ik niet gezien de rest wel![]()
Typische import houding dit....quote:Op zondag 20 november 2005 15:57 schreef APK het volgende:
Ik zit al zeker bij de laatste 12, de WINNAARS , itt het gepeupel dat nu om puntjes loopt te zeiken.
Ik hoop dat jij er ook in blijft, Mariaplaatsmongool.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef versabommie het volgende:
Leer lijsten lezen, damtotdamdebiel! Ik sta ook bij die twaalf! Ik wil het gepeupel op zijn minst zien kruipen om erin te blijven!
Je zal je zin krijgen, dappermarktdyslect!quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij er ook in blijft, Mariaplaatsmongool.
ohw?quote:Op zondag 20 november 2005 16:04 schreef Kleintje het volgende:
Ach gos... mariaplaats
*traantje wegpinkt*
Heftige herinneringen aan....
Zat je zeker even naar je berepootjes te kijken. Mag best!quote:Op zondag 20 november 2005 16:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Apk zijn stem heb ik niet gezien de rest wel![]()
Ik hoop ook dat ie "er in" blijft ....quote:Op zondag 20 november 2005 16:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij er ook in blijft, Mariaplaatsmongool.
Ik was import Rotterdammer.quote:
Ik heb ook een jaar in dat kutdorp gewoond, dieptepunt in mijn leven.quote:Op zondag 20 november 2005 16:04 schreef Kleintje het volgende:
Ach gos... mariaplaats
*traantje wegpinkt*
Heftige herinneringen aan....
Jezus, dan wil ik niet weten hoe laag jouw hoogtepunten waren!quote:Op zondag 20 november 2005 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaar in dat kutdorp gewoond, dieptepunt in mijn leven.
Het werkt bijna!quote:Op zondag 20 november 2005 16:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik was import Rotterdammer.
Maar ik riep altijd... als ik ooit in een grote stad wil wonuh, dan wordt het Utreg!
Maar ja... het werd Rottuhrdan
Utreg is en blijf ook mijn stadtie!
Het hoeft niet te werken hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |