Nope, alleen de mensen die op de laatste lijst stonden.quote:Op zondag 20 november 2005 17:38 schreef lovebear het volgende:
Lieverd iedereen die in de lijst heeft gestaan en meegedaan heeft aan t spel.
Mag mee stemmen, dus zijn er een hoop hoor.
Beer moet d'r muil houden en zich er niet mee bemoeien.quote:Op zondag 20 november 2005 17:47 schreef luciano het volgende:
Kijk , dat bedoel ik dus met tegenstrijdigheden ...........
Dus degene die eruit zijn gestemd niet.quote:Op zondag 20 november 2005 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, alleen de mensen die op de laatste lijst stonden.
Waar was jij danquote:Op zondag 20 november 2005 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Beer moet d'r muil houden en zich er niet mee bemoeien.
ik zou zeggen spijker de maandag er nog tegenaan.quote:
Komen er foto updates aanquote:Op zondag 20 november 2005 17:51 schreef Kleintje het volgende:
Weet je wat... ik ga DOUCHEN... denk daar maar aan!
Jij bent bereid om heel ver te gaan, he? Pfffffff!!!!! Aardappelkroketjes...quote:Op zondag 20 november 2005 17:51 schreef Kleintje het volgende:
Moet ik mijn foto's nog even naar deze pagina halen zodat ik minder minpunten krijg?????
Weet je wat... ik ga DOUCHEN... denk daar maar aan!
En daarna heerlijk koken...
varkenshaasje, sla, aardappelkroketjes....
Misschien kan ik daarmee wat stemmen winnen...
nee.. Ik ga morgen bij de oosterburen goedkope wodka scoren.. dus morgenavond zal ik het zeker proberenquote:Op zondag 20 november 2005 18:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hahahaha gaat goed he.
En had je gister nog wodka cola geprobeerd
Als je in de lijst stond dan wel maar ben je eruit gestemd geweest dan nietquote:Op zondag 20 november 2005 18:02 schreef luciano het volgende:
Dus ik mag NIET stemmen nu ???
Helaas Kleintje , ....... maar in gedachten zit je in de finale voor mij hoor , laat ze maar joh , als ze alleen maar jou in de finale willen om je foto's , dan ................ je weet wat ik zojuist zei he *wink* *wink*![]()
![]()
Dat vind ik een goed idee, Bommie! En zo snijdt het mes aan twee kanten: meer mensen kunnen hun stem uitbrengen en de ongelukkigen wordt hun sparteltijd maar liefst verdubbeld. Een fijn plan! Je kan zien dat daar een meesterbrein zich over gebogen heeft!quote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zou zeggen spijker de maandag er nog tegenaan.
Dat slijmen heeft dus geen enkele zin als je niet meer mag stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 18:02 schreef luciano het volgende:
Dus ik mag NIET stemmen nu ???
Helaas Kleintje , ....... maar in gedachten zit je in de finale voor mij hoor , laat ze maar joh , als ze alleen maar jou in de finale willen om je foto's , dan ................ je weet wat ik zojuist zei he *wink* *wink*![]()
![]()
Als we er dinsdag tegenaan spijkeren, denk ik dat kleintje alle stemmers nog persoonlijk komt "overhalen" hahahahaquote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed idee, Bommie! En zo snijdt het mes aan twee kanten: meer mensen kunnen hun stem uitbrengen en de ongelukkigen wordt hun sparteltijd maar liefst verdubbeld. Een fijn plan! Je kan zien dat daar een meesterbrein zich over gebogen heeft!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |