Dido geheime missie drank weggooien en Rob werd actief dus Dido moest actie stakenquote:Op zondag 20 november 2005 04:33 schreef Vigile het volgende:
Hmm, kom net thuis van de stad, en zie dat rob en dido idd nog op zijn, of alweer op? wat is er aan het handje?
Dido heeft drank weggegooid, of overgegoten in de bidons, is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 20 november 2005 04:33 schreef Vigile het volgende:
Hmm, kom net thuis van de stad, en zie dat rob en dido idd nog op zijn, of alweer op? wat is er aan het handje?
Rob is ook overtuigd dat wij hem leuk vindenquote:Op zondag 20 november 2005 04:35 schreef Day het volgende:
Rob is er echt van overtuigd dat ing hem leuk vindt!![]()
Ik vind hem ook leuk.quote:Op zondag 20 november 2005 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Rob is ook overtuigd dat wij hem leuk vinden![]()
Op dit moment staat het 2-2, maar overdag vrees ik dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op zondag 20 november 2005 04:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat mag, maar de meerderheid hier niet, sorry. Maar dat is niks nieuws voor je![]()
Geniet van het moment, ik gun iedereen zijn pleziertjequote:Op zondag 20 november 2005 04:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op dit moment staat het 2-2, maar overdag vrees ik dat je helemaal gelijk hebt.
Dat zou wel heel sneu zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 04:46 schreef Zeehond het volgende:
Dido is nu ook de lul met haar geheime opdracht. Als alle drank morgen weg is, dan weet Rob wel wie de dader is.
Ze is eigenlijk al de lul. Alleen als Rob een beetje sociaal is, kan ze em nog halen.quote:Op zondag 20 november 2005 04:56 schreef Zeehond het volgende:
Roel zou deze opdracht fluitend (maar met tegenzin vanwege de verloren alcohol) op zijn gemak kunnen volbrengen, nu maar eens kijken wat zijn vriendinnetje er van maakt.
Ze heeft de kroonkurken van een aantal bierflesjes afgehaald, meer niet.quote:Op zondag 20 november 2005 05:02 schreef Day het volgende:
Ik zie in de streamverslagen staan dat ze nog meer bier heeft weggegooid, nadat Rob naar bed ging? Was een samenvatting van het gesprek aan het typen.
Klopt. Heel wild en hard. Uiteraard ging Rob poolshoogte nemen. Toen ging ze maar snel weer naar bed.quote:Op zondag 20 november 2005 05:02 schreef Day het volgende:
Ik zie in de streamverslagen staan dat ze nog meer bier heeft weggegooid, nadat Rob naar bed ging? Was een samenvatting van het gesprek aan het typen.
OK,pas het even aan het streamverslag en ga daarna pitten.quote:Op zondag 20 november 2005 05:03 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze heeft de kroonkurken van een aantal bierflesjes afgehaald, meer niet.
Daarom vond ik mijn topictitel ook stiekem leuker. Maar eerlijk is eerlijk, ik was te laat.quote:Op zondag 20 november 2005 05:08 schreef Zeehond het volgende:
Leuke opdracht trouwens. Als het uitkomt dat Dido het gedaan heeft, mag ze niet zeggen dat het een geheime missie was. Roel kan dan misschien denken dat ze het gedaan heeft omdat ze genoeg van het gezuip heeft.
Ze is inderdaad nog steeds wakker.quote:
Zeiken doen ze allemaal, en ik ook.quote:Op zondag 20 november 2005 05:32 schreef Zeehond het volgende:
Ik duim voor Dido, ik vind haar nog steeds leuk ondanks al haar gezeik.
quote:Op zondag 20 november 2005 05:35 schreef svann het volgende:
Jemig, hee! Kijk ik een avondje niet....
Heeft Rob met Chantal gezoend (meer dan één dan?), voert Dido de gootsteen dronken...
Kijk maar in de streamverslagen.quote:
Nee dat was geinquote:Op zondag 20 november 2005 05:37 schreef Sjet het volgende:
Kijk uit Dido........................................ achter je..............
![]()
![]()
Gadver................... heeft Rob met Chankwal gezoend?
Gadver................... heeft Chankwal ook nog terug gezoend?
Jach![]()
Kei hard liegen en ontkennen. Met kwaad worden erbij. Dan kan je al veel bereikenquote:Op zondag 20 november 2005 04:46 schreef Zeehond het volgende:
Dido is nu ook de lul met haar geheime opdracht. Als alle drank morgen weg is, dan weet Rob wel wie de dader is.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 20 november 2005 05:54 schreef Tha_wrecka het volgende:
maar waarom doet ze dit??
Dat zou het toppunt van intrige zijn!quote:Op zondag 20 november 2005 05:55 schreef Zeehond het volgende:
Geheime opdracht. Ik denk dat Hummie het Roel en Dido verhaal nog wel even wil laten voortduren en dat ze Dido nu van de bank af heeft gehaald met deze opdracht.
Nee hoor, als het moet en er iets op het spel staat dan kan ieder mens toneel spelenquote:Op zondag 20 november 2005 05:53 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk dat ze het perfect heeft gedaan, nu nog het toneelspelen, dat kan nog wel eens lastig worden.
Ja precies........ en daar zit de moeilijkheid denk ik. Volgens mij wordt Dido heel lacherig...quote:Op zondag 20 november 2005 05:58 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk trouwens dat het weggieten van de drank maar 10 procent van de zwaarte van de opdracht isDido moet echt heel sterk zijn om het te redden nu.
Het maakt natuurlijk niets uit dat het op de wc en in de keuken naar bier stinktquote:Op zondag 20 november 2005 05:59 schreef melke het volgende:
Maar wat ik me nou afvraag. Stinkt het nou niet overal naar bier. Op de wc en in de keuken bijvoorbeeld. De badjas van Dido, haar handen. Zullen ze niets ruiken?
Ik hoop het wel voor haar. Als het gevolg ervan is dat ze niet meer op de bank zit is er meer kans dat Nathalie moet vertrekkenquote:Op zondag 20 november 2005 06:02 schreef Tha_wrecka het volgende:
naja na het weggieten heeft ze wel gespoeld. Dido's kunst is natuurlijk wel het; "doen alsof er niets aan de hand is"
ik denk dat ze het wel klaarspeelt...
Lege bierflesjes en rose flessen in Chantals kast zetten!quote:Op zondag 20 november 2005 06:04 schreef Zeehond het volgende:
Eigenlijk had ze Chantal ook nog verdacht moeten maken door een actie die ik niet direct kan bedenken.
quote:Op zondag 20 november 2005 09:35 schreef doka het volgende:
Waar is iedereen?![]()
[edit]Woei! Hoi frizti[/edit]
quote:
Dat had ik nou ook, het komt me zo bekend voor.quote:Op zondag 20 november 2005 09:59 schreef teckeltje het volgende:
is er in een vorige BB ook niet al eens zo`n drankweggooiopdracht geweest?
er staat me zoiets bij.
Ja Rob denk alleen aan het eindbedrag, dus alleen aan zichzelf....quote:Op zondag 20 november 2005 10:34 schreef borduurtje het volgende:
Ik denk dat ze wel door zullen hebben dat er een geheime missie is.
Rob in iedergeval wel en die zal de anderen wel koest houden, deed hij ook met het roken van Roel en ook het geld stelen daarna.![]()
Ik vind het vreselijk triest en saai dat ze zoveel slapen. BB moet ze gewoon vroeger uit bed trommelen, krijg je van zelf irritatiesquote:Op zondag 20 november 2005 10:46 schreef Morwen het volgende:
Allemachtig, wat slapen die lui veelIk dacht dat ik er wat van kon, maar dit slaat wel alles en dat ook nog met zero inspanning overdags (lees: weer slapen).
![]()
En zeker vandaag kan dat leuk worden tussen Roel en Dido, al weet volgens mij alleen Rob van de nachtelijke capriolen van Dido (of een vermoeden daarvan)quote:Op zondag 20 november 2005 10:51 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk triest en saai dat ze zoveel slapen. BB moet ze gewoon vroeger uit bed trommelen, krijg je van zelf irritaties![]()
Doe je goed! De lichten gaan aanquote:Op zondag 20 november 2005 11:00 schreef Radobe het volgende:
JAA! wakker worden moete ze!
Bedankt voor die caps van vannacht!quote:
Yep...het belangrijkste is dat je in het BBserial user game bent doorgedrongen tot de bank van de finale...snap je het nogquote:Op zondag 20 november 2005 11:37 schreef Kleintje het volgende:
Zo, ik heb alles 2 tot 3 dagen niet gevolgd, dus ik ga ff steamverslagen lezen. NOg echt bijzondere dingen???
He wat... moet ik nu gewoon allerlei kwaliteitsposts gaan plaatsen?quote:Op zondag 20 november 2005 11:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...het belangrijkste is dat je in het BBserial user game bent doorgedrongen tot de bank van de finale...snap je het nog![]()
Anyway...je zult je met hand en tand moeten verdedigen tegen allerlei low quality posts om door te mogen naar de volgende ronde![]()
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 20 november 2005 11:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bedankt voor die caps van vannacht!![]()
![]()
Ja, ik heb dat ook gezienquote:Op zondag 20 november 2005 11:42 schreef Swingding het volgende:
Wat ik in de streamverslagen mis is dat Rob onder het spelen aan de keukentafel "zogenaamd" bezopen naar Roel en Dido liep die in de mannenkamer. Daar vertelde hij aan Roel en Dido dat hij deed alsof hij bezopen was om de dames zo uit te spelen. Hoe hij dit wilde doen werd me niet helemaal duidelijk maar hij was echt bezig om Chantal, Ingrid en Lies uit te spelen door net te doen of hij dronken was.
Hierna ging hij weer terug naar de keukentafel om verder te spelen. En na deze scene werd die dildo over de schutting gegooit met daarop: 'Rob houd dingen achter'. Wie weet een verband?
Heeft iemand anders dit ook gezien vannacht?
Het einde ........ hm , ok dan :quote:Op zondag 20 november 2005 11:47 schreef Kleintje het volgende:
Wie wil het einde vast verraden....
Ben druk lezende, heb net de vrijdag gelezen, zit nu bij het verplichte gesprek van de dames terwijl de heren de nieuwste need for speed spelen (die ik ook erg gaaf vind, daarom was ik gisteren niet op fok!quote:Op zondag 20 november 2005 12:03 schreef luciano het volgende:
Is gedeeltelijk waar hoor , maar alleen wat kleine onbeduidende stukjes weggelaten .... lees alles maar![]()
Zelfs de buffer word gek van Nathaliequote:Op zondag 20 november 2005 12:05 schreef AnTjUh het volgende:
Bij mij buffert stream 1 elke x als Nathalie in beeld is
Ik denk dat ik m maar uit zet
Heb je het Nathalie filter geinstalleerd?quote:Op zondag 20 november 2005 12:05 schreef AnTjUh het volgende:
Bij mij buffert stream 1 elke x als Nathalie in beeld is
Ik denk dat ik m maar uit zet
volgens mij is het een virusquote:Op zondag 20 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het Nathalie filter geinstalleerd?
Het W32.Nanalove.X@mm virusquote:
17 stuks.quote:Op zondag 20 november 2005 12:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Uit hoeveel beeldjes bestaat dit stukje nou ?
Kun je nagaan......iemand verstand van "normale" filmfragmentjes ? ...hoeveel dat er dan zouden zijn geweestquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 12:11 schreef flugeltje het volgende:
Ff iets heel grappigs vertellen....
Had gisteren in een gekke bui een berichtje achtergelaten in het gastenboek van Idol-Harm... Heeft ie me gewoon een mail gestuurd
Mwa, dat niet natuurlijk... Maar ik vond het wel behoorlijk grappig eigenlijk...quote:
Volgens mij zijn films in de bioscoop 24fps. Maar ik ben geen expert.quote:Op zondag 20 november 2005 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kun je nagaan......iemand verstand van "normale" filmfragmentjes ? ...hoeveel dat er dan zouden zijn geweest
Dat was sarcasme Peterquote:Op zondag 20 november 2005 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: dan ben je toch gek, je gaat toch niet voor 5000 euro alle alcohol inleveren
Hypocriete meneer
Dat merkte ik, zelfs je icon is traag.quote:Op zondag 20 november 2005 12:15 schreef Zw0rld het volgende:
Anders hou ik geen website over. (ik host tegenwoordig alles zelf)
Dat weet ik eigenlijk helemaal niet zeker. Volgens mij is ie echt pissed.quote:
Was met Menno toen ook... met die homo opdracht... werd die ook van de bank gehaald, terwijl er al gebeld was voor hem. Dus kunnen ze best doen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
BB kan het niet maken dat Dido straks niet meer op de bank zit door deze missie. Mensen hebben al geld voor haar verbeld. Kunnen ze wat mij betreft niet maken.
Ik zit nu ook te twijfelen, maar ik hoorde alleen het geluid, en zag de beelden niet toen ie het zeiquote:Op zondag 20 november 2005 12:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk helemaal niet zeker. Volgens mij is ie echt pissed.
Is niet waar. Dat was de donderdag dat de nominaties bekend werden gemaakt. Er was toen dus nog niet gebeld.quote:Op zondag 20 november 2005 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was met Menno toen ook... met die homo opdracht... werd die ook van de bank gehaald, terwijl er al gebeld was voor hem. Dus kunnen ze best doen.
Hij zat erbij te lachen. Was echt niet serieus gemeend.quote:Op zondag 20 november 2005 12:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te twijfelen, maar ik hoorde alleen het geluid, en zag de beelden niet toen ie het zei
De TV doet 25 beelden per seconden.quote:Op zondag 20 november 2005 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kun je nagaan......iemand verstand van "normale" filmfragmentjes ? ...hoeveel dat er dan zouden zijn geweest
O ja, je hebt gelijk... nee, dan zal het wel om 5000 euro gaan.quote:Op zondag 20 november 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet waar. Dat was de donderdag dat de nominaties bekend werden gemaakt. Er was toen dus nog niet gebeld.
If so is het een mooie besparing van 48 naar 17 frames...stukje lijkt iig zo'n 2 sec te duren..en ik vind het er kwalitatief niet slecht uitzien...het loopt vloeiend doorquote:Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij zijn films in de bioscoop 24fps. Maar ik ben geen expert.
Alle (?) drank in huis wegspoelen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:23 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer... bijgelezen.
Ben benieuwd wat voor opdracht dildo heeft gekregen...
Ja duh.... maar met welk doel. Wat staat er tegenover en hoeveel moet ze weghalen etc. etc.quote:Op zondag 20 november 2005 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alle (?) drank in huis wegspoelen.
Dat zal je wel maandag zien in de uitzending... dbk opdrachten zien we helaas niet op de streams.quote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja duh.... maar met welk doel. Wat staat er tegenover en hoeveel moet ze weghalen etc. etc.
quote:Op zondag 20 november 2005 12:33 schreef Kleintje het volgende:
Ahhhhhhhhhhh ik snap nu dat ik op de bank zit
*knielt*
Lieve mensen.... ik hoor echt in de finale.
Ik kreeg minpunten omdat ik 2 dagen minder op fok was. Ja.... was spelletje spelen, druk met inpakken, druk met paardrijles geven en voor mijn drachtige paard zorgen.
Ahhhh toe... ah... stem op mij! Ik hoor in de finale...
ahhhhhh
Verkeerde tupac.quote:Op zondag 20 november 2005 12:33 schreef Kleintje het volgende:
Ahhhhhhhhhhh ik snap nu dat ik op de bank zit
*knielt*
<..>
Exactquote:Op zondag 20 november 2005 12:34 schreef Kleintje het volgende:
Even wat duidelijker... Jappie en ik horen in de finale, de andere 2 niet
quote:Op zondag 20 november 2005 12:39 schreef Kleintje het volgende:
Nee, dit was niet in het verkeerde topic... ik kwam hier even slijmen om pluspunten!!!
Die roos stond er al enkele dagen toch?quote:Op zondag 20 november 2005 12:29 schreef Foreverblue het volgende:
Vind iemand trouwens ook niet dat de roos van brenda in de bierfles een hint is van Dido?
Joost noemt haar nog wel eens Roos.
Idd, toen werd hij nog kwaad, zei hij iets als: we zouden elkaar toch met rust laten (met een geheime opdracht)quote:Op zondag 20 november 2005 12:40 schreef Miss_B het volgende:
Hahaha, vind het wel leuk deze discussie... Rob die het hoogste woord voert, volgens mij alleen maar omdat zijn geheime opdracht toen mislukt was.
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben we helemaal niets meer gehoord over dat geld van Roel trouwens? Wat hebben Chantal, Ingrid en Rob daar mee gewonnen. En waarom hebben we niets gehoord dat Rob's missie dus eigenlijk mislukt is omdat hij werd betrapt door Nathalie. Was het dan echt puur alleen om even wat te hebben om uit te zenden, zonder enige consequenties of beloningen of wat dan ook?
Ja vreemd, misschien heeft deze missie er weer mee te maken?quote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben we helemaal niets meer gehoord over dat geld van Roel trouwens?
Terwijl ik dit zit te lezen vraagt mijn vent hiero wat er met het geld van Roel is gebeurd?quote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben we helemaal niets meer gehoord over dat geld van Roel trouwens? Wat hebben Chantal, Ingrid en Rob daar mee gewonnen. En waarom hebben we niets gehoord dat Rob's missie dus eigenlijk mislukt is omdat hij werd betrapt door Nathalie. Was het dan echt puur alleen om even wat te hebben om uit te zenden, zonder enige consequenties of beloningen of wat dan ook?
wtf is paranormaal bevoegd zijn?quote:Op zondag 20 november 2005 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Terwijl ik dit zit te lezen vraagt mijn vent hiero wat er met het geld van Roel is gebeurd?Ben je paranormaal bevoegd en heb je een vrij groot uitstraalgebied Scan?
quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
wtf is paranormaal bevoegd zijn?
Is het niet gewoon paranormaal begaafd zijn
Of moet je tegenwoordig nog een vergunning hebben om paranormaal te zijn?![]()
Ze hebben het nu zelf ook door. Scherp.quote:Op zondag 20 november 2005 12:29 schreef Foreverblue het volgende:
Vind iemand trouwens ook niet dat de roos van brenda in de bierfles een hint is van Dido?
Joost noemt haar nog wel eens Roos.
haha ja, hij stond dus eerder op zijn nachtkastje, heeft Dido hem daar neergezet?quote:Op zondag 20 november 2005 12:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze hebben het nu zelf ook door. Scherp.![]()
Nee hoor. Zo was het toch altijd al. De regie was gewoon weer 1 of 2 seconden te laat. Dat is al die tijd al zo geweest.quote:Op zondag 20 november 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Tieten mogen voortaan dus echt gewoon in beeld...
BB gaat voor de kijkcijfers...
Okay... Ik dacht ff dat het gewoon weer uitgebreid in beeld mocht, net zoals vrijdagavond...quote:Op zondag 20 november 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo was het toch altijd al. De regie was gewoon weer 1 of 2 seconden te laat. Dat is al die tijd al zo geweest.
Vrijdag was ook een foutje denk ik. Even later gingen de meiden zich weer omkleden in de slaapkamer en toen werd er weer paniekerig weggezapt. Iemand heeft dus zitten slapen toen de meiden aan het douchen waren. Of ze hadden totaal niet verwacht dat Lieske opeens alles uit zou trekken.quote:Op zondag 20 november 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay... Ik dacht ff dat het gewoon weer uitgebreid in beeld mocht, net zoals vrijdagavond...
Of die regisseur zat nog bij te komen van al die in vla spartellende meidenquote:Op zondag 20 november 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vrijdag was ook een foutje denk ik. Even later gingen de meiden zich weer omkleden in de slaapkamer en toen werd er weer paniekerig weggezapt. Iemand heeft dus zitten slapen toen de meiden aan het douchen waren. Of ze hadden totaal niet verwacht dat Lieske opeens alles uit zou trekken.
Dat maakt het weer leuk om screenshots te maken.quote:Op zondag 20 november 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo was het toch altijd al. De regie was gewoon weer 1 of 2 seconden te laat. Dat is al die tijd al zo geweest.
quote:Op zondag 20 november 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Lieske tegen Roel: "weet je op wie jij een beetje lijkt? Op de Dalai lama"
En wel geinig bedacht van Dido.quote:Op zondag 20 november 2005 12:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze hebben het nu zelf ook door. Scherp.![]()
Die regisseur zit nu thuis waarschijnlijk op staande voet ontslagen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of die regisseur zat nog bij te komen van al die in vla spartellende meiden
Zo te zien doet Filedump het weer goed scan.... beterquote:
Die kans zit er wel in. Dankzij jou zal Lieske nu topless over het hele internet te bewonderen zijn. Ik denk dat ze je nog even persoonlijk bedankt straks.quote:Op zondag 20 november 2005 13:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die regisseur zit nu thuis waarschijnlijk op staande voet ontslagen.
Ik had wel degelijk het idee dat het een bewust actie was om Lieske zo in beeld te brengen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vrijdag was ook een foutje denk ik. Even later gingen de meiden zich weer omkleden in de slaapkamer en toen werd er weer paniekerig weggezapt. Iemand heeft dus zitten slapen toen de meiden aan het douchen waren. Of ze hadden totaal niet verwacht dat Lieske opeens alles uit zou trekken.
Dat heb ik dus niet meegekregen. Maar als de camera echt bewoog om zo de onderste regionen niet in beeld te krijgen, dan moet het wel opzet zijn geweest ja.quote:Op zondag 20 november 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had wel degelijk het idee dat het een bewust actie was om Lieske zo in beeld te brengen.
Zij heeft namelijk zelf aangegeven dat ze er geen problemen mee heeft, dus hebben ze haar maar eens "uitgekozen" om wat tietenwerk te laten zien.
Echter: zorgvuldig werd vermeden dat ze helemáál full frontal te zien zou zij. Het onderste gedeelte van het cameraframe wordt voortdurend ongeveer op navelhoogte gehouden. Dat gebeurde zó konskewent, dat het hele zaakje wel geregiseerd moét zijn: geen toeval of slapende regie dus, m.i.
Hij heeft die roos toch van Brenda? Als het een hint is, is het goed bedacht van haar, en niet van Dido.quote:Op zondag 20 november 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En wel geinig bedacht van Dido.
Of kun je dat niet uit je bek krijgen?
Het belachelijke is dat de 'oude' foto's nog steeds niet terug zijn. Dus er misschien heel veel foto's in verschillende topicsquote:Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo te zien doet Filedump het weer goed scan.... beter
quote:Op zondag 20 november 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had wel degelijk het idee dat het een bewust actie was om Lieske zo in beeld te brengen.
Zij heeft namelijk zelf aangegeven dat ze er geen problemen mee heeft, dus hebben ze haar maar eens "uitgekozen" om wat tietenwerk te laten zien.
Echter: zorgvuldig werd vermeden dat ze helemáál full frontal te zien zou zijn. Het onderste gedeelte van het cameraframe werd voortdurend ongeveer op navelhoogte gehouden. Dat gebeurde zó konskewent, dat het hele zaakje wel geregiseerd moét zijn: geen toeval of slapende regie dus, m.i.
Dat is wel de pest van gratis online opslag ja. Je kan nergens aanspraak op maken als het mis gaat. Persoonlijk zet ik de foto's in de topics voor dat moment. Als ze echt gebruikt worden voor bijvoorbeeld het blog, worden ze toch op de Fok server zelf gezet.quote:Op zondag 20 november 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het belachelijke is dat de 'oude' foto's nog steeds niet terug zijn. Dus er misschien heel veel foto's in verschillende topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |