Zeiken doen ze allemaal, en ik ook.quote:Op zondag 20 november 2005 05:32 schreef Zeehond het volgende:
Ik duim voor Dido, ik vind haar nog steeds leuk ondanks al haar gezeik.
quote:Op zondag 20 november 2005 05:35 schreef svann het volgende:
Jemig, hee! Kijk ik een avondje niet....
Heeft Rob met Chantal gezoend (meer dan één dan?), voert Dido de gootsteen dronken...
Kijk maar in de streamverslagen.quote:
Nee dat was geinquote:Op zondag 20 november 2005 05:37 schreef Sjet het volgende:
Kijk uit Dido........................................ achter je..............
![]()
![]()
Gadver................... heeft Rob met Chankwal gezoend?
Gadver................... heeft Chankwal ook nog terug gezoend?
Jach![]()
Kei hard liegen en ontkennen. Met kwaad worden erbij. Dan kan je al veel bereikenquote:Op zondag 20 november 2005 04:46 schreef Zeehond het volgende:
Dido is nu ook de lul met haar geheime opdracht. Als alle drank morgen weg is, dan weet Rob wel wie de dader is.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 20 november 2005 05:54 schreef Tha_wrecka het volgende:
maar waarom doet ze dit??
Dat zou het toppunt van intrige zijn!quote:Op zondag 20 november 2005 05:55 schreef Zeehond het volgende:
Geheime opdracht. Ik denk dat Hummie het Roel en Dido verhaal nog wel even wil laten voortduren en dat ze Dido nu van de bank af heeft gehaald met deze opdracht.
Nee hoor, als het moet en er iets op het spel staat dan kan ieder mens toneel spelenquote:Op zondag 20 november 2005 05:53 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk dat ze het perfect heeft gedaan, nu nog het toneelspelen, dat kan nog wel eens lastig worden.
Ja precies........ en daar zit de moeilijkheid denk ik. Volgens mij wordt Dido heel lacherig...quote:Op zondag 20 november 2005 05:58 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk trouwens dat het weggieten van de drank maar 10 procent van de zwaarte van de opdracht isDido moet echt heel sterk zijn om het te redden nu.
Het maakt natuurlijk niets uit dat het op de wc en in de keuken naar bier stinktquote:Op zondag 20 november 2005 05:59 schreef melke het volgende:
Maar wat ik me nou afvraag. Stinkt het nou niet overal naar bier. Op de wc en in de keuken bijvoorbeeld. De badjas van Dido, haar handen. Zullen ze niets ruiken?
Ik hoop het wel voor haar. Als het gevolg ervan is dat ze niet meer op de bank zit is er meer kans dat Nathalie moet vertrekkenquote:Op zondag 20 november 2005 06:02 schreef Tha_wrecka het volgende:
naja na het weggieten heeft ze wel gespoeld. Dido's kunst is natuurlijk wel het; "doen alsof er niets aan de hand is"
ik denk dat ze het wel klaarspeelt...
Lege bierflesjes en rose flessen in Chantals kast zetten!quote:Op zondag 20 november 2005 06:04 schreef Zeehond het volgende:
Eigenlijk had ze Chantal ook nog verdacht moeten maken door een actie die ik niet direct kan bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |