Mwa, dat niet natuurlijk... Maar ik vond het wel behoorlijk grappig eigenlijk...quote:
Volgens mij zijn films in de bioscoop 24fps. Maar ik ben geen expert.quote:Op zondag 20 november 2005 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kun je nagaan......iemand verstand van "normale" filmfragmentjes ? ...hoeveel dat er dan zouden zijn geweest
Dat was sarcasme Peterquote:Op zondag 20 november 2005 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: dan ben je toch gek, je gaat toch niet voor 5000 euro alle alcohol inleveren
Hypocriete meneer
Dat merkte ik, zelfs je icon is traag.quote:Op zondag 20 november 2005 12:15 schreef Zw0rld het volgende:
Anders hou ik geen website over. (ik host tegenwoordig alles zelf)
Dat weet ik eigenlijk helemaal niet zeker. Volgens mij is ie echt pissed.quote:
Was met Menno toen ook... met die homo opdracht... werd die ook van de bank gehaald, terwijl er al gebeld was voor hem. Dus kunnen ze best doen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
BB kan het niet maken dat Dido straks niet meer op de bank zit door deze missie. Mensen hebben al geld voor haar verbeld. Kunnen ze wat mij betreft niet maken.
Ik zit nu ook te twijfelen, maar ik hoorde alleen het geluid, en zag de beelden niet toen ie het zeiquote:Op zondag 20 november 2005 12:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk helemaal niet zeker. Volgens mij is ie echt pissed.
Is niet waar. Dat was de donderdag dat de nominaties bekend werden gemaakt. Er was toen dus nog niet gebeld.quote:Op zondag 20 november 2005 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was met Menno toen ook... met die homo opdracht... werd die ook van de bank gehaald, terwijl er al gebeld was voor hem. Dus kunnen ze best doen.
Hij zat erbij te lachen. Was echt niet serieus gemeend.quote:Op zondag 20 november 2005 12:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te twijfelen, maar ik hoorde alleen het geluid, en zag de beelden niet toen ie het zei
De TV doet 25 beelden per seconden.quote:Op zondag 20 november 2005 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kun je nagaan......iemand verstand van "normale" filmfragmentjes ? ...hoeveel dat er dan zouden zijn geweest
O ja, je hebt gelijk... nee, dan zal het wel om 5000 euro gaan.quote:Op zondag 20 november 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet waar. Dat was de donderdag dat de nominaties bekend werden gemaakt. Er was toen dus nog niet gebeld.
If so is het een mooie besparing van 48 naar 17 frames...stukje lijkt iig zo'n 2 sec te duren..en ik vind het er kwalitatief niet slecht uitzien...het loopt vloeiend doorquote:Op zondag 20 november 2005 12:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij zijn films in de bioscoop 24fps. Maar ik ben geen expert.
Alle (?) drank in huis wegspoelen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:23 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer... bijgelezen.
Ben benieuwd wat voor opdracht dildo heeft gekregen...
Ja duh.... maar met welk doel. Wat staat er tegenover en hoeveel moet ze weghalen etc. etc.quote:Op zondag 20 november 2005 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alle (?) drank in huis wegspoelen.
Dat zal je wel maandag zien in de uitzending... dbk opdrachten zien we helaas niet op de streams.quote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja duh.... maar met welk doel. Wat staat er tegenover en hoeveel moet ze weghalen etc. etc.
quote:Op zondag 20 november 2005 12:33 schreef Kleintje het volgende:
Ahhhhhhhhhhh ik snap nu dat ik op de bank zit
*knielt*
Lieve mensen.... ik hoor echt in de finale.
Ik kreeg minpunten omdat ik 2 dagen minder op fok was. Ja.... was spelletje spelen, druk met inpakken, druk met paardrijles geven en voor mijn drachtige paard zorgen.
Ahhhh toe... ah... stem op mij! Ik hoor in de finale...
ahhhhhh
Verkeerde tupac.quote:Op zondag 20 november 2005 12:33 schreef Kleintje het volgende:
Ahhhhhhhhhhh ik snap nu dat ik op de bank zit
*knielt*
<..>
Exactquote:Op zondag 20 november 2005 12:34 schreef Kleintje het volgende:
Even wat duidelijker... Jappie en ik horen in de finale, de andere 2 niet
quote:Op zondag 20 november 2005 12:39 schreef Kleintje het volgende:
Nee, dit was niet in het verkeerde topic... ik kwam hier even slijmen om pluspunten!!!
Die roos stond er al enkele dagen toch?quote:Op zondag 20 november 2005 12:29 schreef Foreverblue het volgende:
Vind iemand trouwens ook niet dat de roos van brenda in de bierfles een hint is van Dido?
Joost noemt haar nog wel eens Roos.
Idd, toen werd hij nog kwaad, zei hij iets als: we zouden elkaar toch met rust laten (met een geheime opdracht)quote:Op zondag 20 november 2005 12:40 schreef Miss_B het volgende:
Hahaha, vind het wel leuk deze discussie... Rob die het hoogste woord voert, volgens mij alleen maar omdat zijn geheime opdracht toen mislukt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |