quote:Op zondag 20 november 2005 09:35 schreef doka het volgende:
Waar is iedereen?![]()
[edit]Woei! Hoi frizti[/edit]
quote:
Dat had ik nou ook, het komt me zo bekend voor.quote:Op zondag 20 november 2005 09:59 schreef teckeltje het volgende:
is er in een vorige BB ook niet al eens zo`n drankweggooiopdracht geweest?
er staat me zoiets bij.
Ja Rob denk alleen aan het eindbedrag, dus alleen aan zichzelf....quote:Op zondag 20 november 2005 10:34 schreef borduurtje het volgende:
Ik denk dat ze wel door zullen hebben dat er een geheime missie is.
Rob in iedergeval wel en die zal de anderen wel koest houden, deed hij ook met het roken van Roel en ook het geld stelen daarna.![]()
Ik vind het vreselijk triest en saai dat ze zoveel slapen. BB moet ze gewoon vroeger uit bed trommelen, krijg je van zelf irritatiesquote:Op zondag 20 november 2005 10:46 schreef Morwen het volgende:
Allemachtig, wat slapen die lui veelIk dacht dat ik er wat van kon, maar dit slaat wel alles en dat ook nog met zero inspanning overdags (lees: weer slapen).
![]()
En zeker vandaag kan dat leuk worden tussen Roel en Dido, al weet volgens mij alleen Rob van de nachtelijke capriolen van Dido (of een vermoeden daarvan)quote:Op zondag 20 november 2005 10:51 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk triest en saai dat ze zoveel slapen. BB moet ze gewoon vroeger uit bed trommelen, krijg je van zelf irritaties![]()
Doe je goed! De lichten gaan aanquote:Op zondag 20 november 2005 11:00 schreef Radobe het volgende:
JAA! wakker worden moete ze!
Bedankt voor die caps van vannacht!quote:
Yep...het belangrijkste is dat je in het BBserial user game bent doorgedrongen tot de bank van de finale...snap je het nogquote:Op zondag 20 november 2005 11:37 schreef Kleintje het volgende:
Zo, ik heb alles 2 tot 3 dagen niet gevolgd, dus ik ga ff steamverslagen lezen. NOg echt bijzondere dingen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |