Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben we helemaal niets meer gehoord over dat geld van Roel trouwens? Wat hebben Chantal, Ingrid en Rob daar mee gewonnen. En waarom hebben we niets gehoord dat Rob's missie dus eigenlijk mislukt is omdat hij werd betrapt door Nathalie. Was het dan echt puur alleen om even wat te hebben om uit te zenden, zonder enige consequenties of beloningen of wat dan ook?
Ja vreemd, misschien heeft deze missie er weer mee te maken?quote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben we helemaal niets meer gehoord over dat geld van Roel trouwens?
Terwijl ik dit zit te lezen vraagt mijn vent hiero wat er met het geld van Roel is gebeurd?quote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben we helemaal niets meer gehoord over dat geld van Roel trouwens? Wat hebben Chantal, Ingrid en Rob daar mee gewonnen. En waarom hebben we niets gehoord dat Rob's missie dus eigenlijk mislukt is omdat hij werd betrapt door Nathalie. Was het dan echt puur alleen om even wat te hebben om uit te zenden, zonder enige consequenties of beloningen of wat dan ook?
wtf is paranormaal bevoegd zijn?quote:Op zondag 20 november 2005 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Terwijl ik dit zit te lezen vraagt mijn vent hiero wat er met het geld van Roel is gebeurd?Ben je paranormaal bevoegd en heb je een vrij groot uitstraalgebied Scan?
quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
wtf is paranormaal bevoegd zijn?
Is het niet gewoon paranormaal begaafd zijn
Of moet je tegenwoordig nog een vergunning hebben om paranormaal te zijn?![]()
Ze hebben het nu zelf ook door. Scherp.quote:Op zondag 20 november 2005 12:29 schreef Foreverblue het volgende:
Vind iemand trouwens ook niet dat de roos van brenda in de bierfles een hint is van Dido?
Joost noemt haar nog wel eens Roos.
haha ja, hij stond dus eerder op zijn nachtkastje, heeft Dido hem daar neergezet?quote:Op zondag 20 november 2005 12:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze hebben het nu zelf ook door. Scherp.![]()
Nee hoor. Zo was het toch altijd al. De regie was gewoon weer 1 of 2 seconden te laat. Dat is al die tijd al zo geweest.quote:Op zondag 20 november 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Tieten mogen voortaan dus echt gewoon in beeld...
BB gaat voor de kijkcijfers...
Okay... Ik dacht ff dat het gewoon weer uitgebreid in beeld mocht, net zoals vrijdagavond...quote:Op zondag 20 november 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo was het toch altijd al. De regie was gewoon weer 1 of 2 seconden te laat. Dat is al die tijd al zo geweest.
Vrijdag was ook een foutje denk ik. Even later gingen de meiden zich weer omkleden in de slaapkamer en toen werd er weer paniekerig weggezapt. Iemand heeft dus zitten slapen toen de meiden aan het douchen waren. Of ze hadden totaal niet verwacht dat Lieske opeens alles uit zou trekken.quote:Op zondag 20 november 2005 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay... Ik dacht ff dat het gewoon weer uitgebreid in beeld mocht, net zoals vrijdagavond...
Of die regisseur zat nog bij te komen van al die in vla spartellende meidenquote:Op zondag 20 november 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vrijdag was ook een foutje denk ik. Even later gingen de meiden zich weer omkleden in de slaapkamer en toen werd er weer paniekerig weggezapt. Iemand heeft dus zitten slapen toen de meiden aan het douchen waren. Of ze hadden totaal niet verwacht dat Lieske opeens alles uit zou trekken.
Dat maakt het weer leuk om screenshots te maken.quote:Op zondag 20 november 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo was het toch altijd al. De regie was gewoon weer 1 of 2 seconden te laat. Dat is al die tijd al zo geweest.
quote:Op zondag 20 november 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Lieske tegen Roel: "weet je op wie jij een beetje lijkt? Op de Dalai lama"
En wel geinig bedacht van Dido.quote:Op zondag 20 november 2005 12:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze hebben het nu zelf ook door. Scherp.![]()
Die regisseur zit nu thuis waarschijnlijk op staande voet ontslagen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of die regisseur zat nog bij te komen van al die in vla spartellende meiden
Zo te zien doet Filedump het weer goed scan.... beterquote:
Die kans zit er wel in. Dankzij jou zal Lieske nu topless over het hele internet te bewonderen zijn. Ik denk dat ze je nog even persoonlijk bedankt straks.quote:Op zondag 20 november 2005 13:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die regisseur zit nu thuis waarschijnlijk op staande voet ontslagen.
Ik had wel degelijk het idee dat het een bewust actie was om Lieske zo in beeld te brengen.quote:Op zondag 20 november 2005 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vrijdag was ook een foutje denk ik. Even later gingen de meiden zich weer omkleden in de slaapkamer en toen werd er weer paniekerig weggezapt. Iemand heeft dus zitten slapen toen de meiden aan het douchen waren. Of ze hadden totaal niet verwacht dat Lieske opeens alles uit zou trekken.
Dat heb ik dus niet meegekregen. Maar als de camera echt bewoog om zo de onderste regionen niet in beeld te krijgen, dan moet het wel opzet zijn geweest ja.quote:Op zondag 20 november 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had wel degelijk het idee dat het een bewust actie was om Lieske zo in beeld te brengen.
Zij heeft namelijk zelf aangegeven dat ze er geen problemen mee heeft, dus hebben ze haar maar eens "uitgekozen" om wat tietenwerk te laten zien.
Echter: zorgvuldig werd vermeden dat ze helemáál full frontal te zien zou zij. Het onderste gedeelte van het cameraframe wordt voortdurend ongeveer op navelhoogte gehouden. Dat gebeurde zó konskewent, dat het hele zaakje wel geregiseerd moét zijn: geen toeval of slapende regie dus, m.i.
Hij heeft die roos toch van Brenda? Als het een hint is, is het goed bedacht van haar, en niet van Dido.quote:Op zondag 20 november 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En wel geinig bedacht van Dido.
Of kun je dat niet uit je bek krijgen?
Het belachelijke is dat de 'oude' foto's nog steeds niet terug zijn. Dus er misschien heel veel foto's in verschillende topicsquote:Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo te zien doet Filedump het weer goed scan.... beter
quote:Op zondag 20 november 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had wel degelijk het idee dat het een bewust actie was om Lieske zo in beeld te brengen.
Zij heeft namelijk zelf aangegeven dat ze er geen problemen mee heeft, dus hebben ze haar maar eens "uitgekozen" om wat tietenwerk te laten zien.
Echter: zorgvuldig werd vermeden dat ze helemáál full frontal te zien zou zijn. Het onderste gedeelte van het cameraframe werd voortdurend ongeveer op navelhoogte gehouden. Dat gebeurde zó konskewent, dat het hele zaakje wel geregiseerd moét zijn: geen toeval of slapende regie dus, m.i.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |