abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2005 @ 01:14:03 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32415766
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 19 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32415894
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Net in de jacuzzi:

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32415980
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
Dronkemans gezang van Rob binnen aan de keukentafel onder het kaartspelletje dat ze aan het spelen zijn.
Rob is dronken, maar ontkent in alle toonaarden. "niemand heeft mij ooit dronken gezien, en ook nu niet"
Ze beginnen te zingen "Een nacht alleen, een nacht alleen...." Rob antwoord gelijk "ik wil vannacht niet alleen zijn."
Issie werkelijk laveloos of speelt ie een spel?

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32416019
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Buiten gaat het rustig verder. Roel is zo geil als boter.

pi_32416064
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Dido en Roel gaan onder de douche terwijl ze binnen verder kaarten.

Dido wil niet verder gaan en Roel doet alsof hij zichzelf gaat aftrekken of hij doet het echt
Dido: "Roel, doe eens effe normaal. Dit kan echt niet!"

zondag 20 november 2005 @ 01:26:04 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32416091
Dido en Roel gaan erg ver nu in bed. Dido heeft al perongeluk gezegd dat ze van Roel houdt en nu zegt Roel dat hij haar ook iets wil zeggen, maar niet goed durft.

Roel: "Ik wil soms woorden gebruiken die je meestal pas na 1 of 2 jaar gebruikt. "
Dido: "Wat dan?"
Roel: "Nee, het is te opgeblazen"
Dido, fluisterend: "Wat wilde je zeggen? Even relaxt. Even bijkomen"
Roel begint te lachen.
Dido: "wat wilde je precies zeggen"
Roel: "............"
Dido, lachend: "Je durft het niet. Okee, bewaar het dan maar voor een moment dat het wel passend is"

Intussen kussen ze aan een stuk door en ontsnappen er enkele kreunen aan Dido's lippen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32416095
quote:
Op zondag 20 november 2005 01:03 schreef Snaptnix het volgende:
Voor de mensen met een sterke maag. Dronken tor Rob zoent met Chantal. En feels the lord inside

zondag 20 november 2005 @ 01:28:32 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32416154
pi_32416488
Er zijn spullen over het hek in de tuin gegooid. Lieske en Ingrid hebben het opgehaald Het was een tennisbal waar wat op geschreven stond en......... EEN DILDO. Ze hebben het ingeleverd in het washok.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32416553
Terwijl Dido en Roel samen in bed liggen zitten de andere bewoners nog steeds aan de keukentafel.

pi_32416676
dido licht met volle teugen te genieten
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32416683
Joost heeft Nathalie naar de badkamer gebracht. De andere dames volgen vrij snel. Met z'n viertjes poetsen ze hun tanden om zich klaar te maken voor de nacht.

pi_32416748
Ondertussen liggen Dido en Roel natuurlijk nog steeds samen in bed.

pi_32416917
Chantal en Ingrid zijn als eerste weer op de slaapkamer en natuurlijk is het dan weer tijd voor het volgende roddeluurtje. Chantal begint weer over het gesprek dat ze gisteravond hadden met Dido. Chantal snapt niet dat ze daar weer 3 uur over hebben moeten praten. Ingrid verdedigt nog een beetje door te zeggen dat het moest van BB. Maar Chantal wil daar niks over weten.

pi_32416962
Ondertussen komt Joost binnen, hij wil "zus" naar bed komen brengen. Hij hoort Ingrid en Chantal praten en zegt: "Is er wat dames??" "Nee hoor, er is niks", zegt Chantal gelijk. "Oke, dan ga ik zus ff halen om naar bed te brengen", zegt hij.
Even later komt hij met Nathalie naar binnen en legt haar op haar bedje neer.

pi_32417022
Lieske showt haar verwen-eendje dat ze gister "gekocht" heeft aan de andere dames. Chantal doet ook nog even op de slaapkamer een rondje met haar "vibrerende haarnet". Ook Nathalie krijgt even een behandeling. Ze mag ook even het kroontje passen.

pi_32417085
Joost maakt een warmwaterzak klaar voor Nathalie.

Ondertussen is Rob nog bezig met het schoonmaken van de keuken.

Als Joost de kruik bij Nathalie gebracht heeft helpt hij Rob nog even mee.

Dido en Roel melden zich ook weer. Op de vraag van Dido wat Rob en Joost gaan doen zegt Rob: "Wij gaan nu naar bed. We kunnen nu weer rustig naar de slaapkamer zonder geluiden".
  zondag 20 november 2005 @ 02:19:36 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32417108
Aan de geluiden te horen heeft Roel vannacht toch 'gescoord' bij Dido. Het lijkt duidelijk dat hij haar een handje geholpen heeft. Dido lag al zuchtend te genieten van hetgene wat Roel bij haar deed. Na een minuut of 10 klonken nog een paar laatste zuchten en toen was het voorbij. De streamers zijn er allemaal wel van overtuigd dat er heel wat gebeurd moet zijn onder de dekens.
Dan begint Dido opeens te praten:

Dido: "je bent wel een hele bijzondere jongen, echt waar. Ik ken echt niemand zoals jij. Wat er ook gebeurt, ik zal jou noooooit meer vergeten"
Roel: "Ik zal jou ook zeker nooit meer vergeten! Jij hebt echt een hoogtepunt in mijn leven veroorzaakt"
  zondag 20 november 2005 @ 02:20:59 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32417129
Chantal en Nathalie praten intussen over de dildo die over de schutting is gegooid. Ze vonden het 'ding' heel erg groot. Zelfs Nathalie zegt dat ze nog nooit zoiets gezien heeft, terwijl ze naar eigen zeggen toch aardig wat ervaring heeft me dildo's.
Lieske zegt dat ze de dildo vond tussen de bloempotten.
pi_32417211
Joost is even naar de tuin gegaan. Hij is er gaan zitten en zingt hardop "Ik heb je lief, je hele leven lang"..... ongetwijfeld bedoeld voor zijn Brenda.

Daarna gaat hij naar binnen toe en in de badkamer gaat hij nog een beetje door met zingen en zijn tanden poetsen.

Dido en Roel vertrekken na een peukje gerookt te hebben ook weer naar bed.
  zondag 20 november 2005 @ 02:33:39 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32417299
pi_32417595
Het huis is ondertussen in diepe rust....... af en toe wat geluid van woelende bedbewoners.

M-en-A gaat ook rust nemen
pi_32418269
4.14

Dido spoelt alle drank in het huis weg in de badkamer!!!!

edit:

Niet alle drank.
Misschien moet ze het langzaam aan doen zodat de bewoners niet merken dat de drank verdwijnt?

[ Bericht 17% gewijzigd door Lamon op 20-11-2005 04:23:15 ]
pi_32418285
en in de keuken ook het een en ander
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32418309
Minstens 3 flessen rosé leeggegooid. En inderdaad een flinke scheut likeur in de gootsteen.
pi_32418337
Dido en Rob gaan wat uitvoeren
March Of The Black Queen
pi_32418392
quote:
Op zondag 20 november 2005 04:22 schreef cioran63 het volgende:
Minstens 3 flessen rosé leeggegooid. En inderdaad een flinke scheut likeur in de gootsteen.

-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32418463
Het lijkt erop dat Dido's missie tijdelijk verstoord is door een wakkere Rob.
Ze schikt zich erin en neemt van de gelegenheid gebruik om wat tegen Rob te zeuren over (je raadt het al) de nominaties.
pi_32418480
-
-
pi_32418505
En nu gooit ze tig biertjes weg, nu Rob weer is gaan slapen, maar hij komt weer terug. Vertrouwt het niet helemaal.
pi_32418517
Rob had er dus niets mee te maken missie nog niet voltooid
March Of The Black Queen
  zondag 20 november 2005 @ 04:58:04 #32
58921 Day
You can fly!
pi_32418520
Rob en Dido zijn wakker en zitten in de woonkamer te praten.
Rob vraagt Dido of het goed gaat tussen haar en Roel.
Dido: hij is zo verliefd op mij, ik vind hem leuk, maar ik doe er langer over om verliefd te worden.
Dan gaat het gesprek verder over Dido's gesprek met de dames, eerder op de avond.
Dido vertelt dat de dames haar kwalijk nemen dat ze maar bleef doorgaan over het feit dat de 3 dames haar op de bank hadden gezet. De dames kregen door het continue geklaag een schuldgevoel en nemen dat Dido kwalijk.
Rob zegt dat Dido vooral zichzelf moet blijven.
Dan begint Rob over Ingrid, dat hij twijfelt of hij wel door moet gaan met Ingrid versieren. Hij vertelt over de dildo die over het hek is gegooid en wat erop stond (Ingrid, Rob houdt iets voor je achter). Rob zegt dat hij kan zien aan Ingrid dat zij hem wel leuk vindt, maar dat ze twijfelt. Nu ze weet wat de er op de dildo staat, wil ze met hem praten. Hij wou eigenlijk pas na donderdag met haar praten (hij is er nl. van overtuigd dat ze er niet uit gaat), maar wil, na wat er vanavond gebeurd is, morgen wel met haar praten, als ze er op staat. Ze moet echter wel eerst beloven dat het gesprek tussen hen blijft. Dido zegt: dat kan je wel vergeten.
Daarna nog wat geblaat over hoe leuk het allemaal is, hoeveel ze wel niet geleerd hebben, blablabla en daarna is het weer richting slaapkamer voor beide.

Edit: Nadat Rob naar de slaapkamer ging, heeft Dido nog een poging gedaan om een aantal bierflessen leeg te gooien. Ze maakte echter te veel lawaai en Rob kwam terug. Daarna zijn ze beide toch maar naar bed gegaan. Het lijkt erop dat Dido een geheime missie heeft.

Ik ga pitten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 20-11-2005 05:09:58 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32418560

-
-
pi_32418629
5.33

Dido begint aan haar tweede poging van missie alcoholbegone.
pi_32418630
Ze is er weer uit, en begint weer flessen leeg te gooien.
pi_32418665
De wijn is door de gootsteen, verbloemd met afwasmiddel.
Nu is het tijd voor het bier, Dido neemt het zekere voor het onzekere en voert dit buiten in de tuin uit, vloekend en tierend over hoe langzaam het wel niet gaat.
  zondag 20 november 2005 @ 05:46:10 #37
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_32418680
ze loopt maar rond en alle drank die er is leeg te gooien... wat is er aan dehand?
pi_32418681

Heel wat bier gaat down the drain.
pi_32418694
Anyway..

Dido is klaar met het bier, de missie lijkt geslaagd als Rob die haar eerder semi-betrapte geen roet in het eten gooit.
Wat ze nu gewonnen heeft?

[ Bericht 13% gewijzigd door CartWOman op 20-11-2005 10:58:14 ]
  zondag 20 november 2005 @ 05:52:21 #40
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_32418711
5.51 ze gaat in bed liggen...
pi_32418781
quote:
Op zondag 20 november 2005 05:42 schreef Lamon het volgende:
De wijn is door de gootsteen, verbloemd met afwasmiddel.
Nu is het tijd voor het bier, Dido neemt het zekere voor het onzekere en voert dit buiten in de tuin uit, vloekend en tierend over hoe langzaam het wel niet gaat.
En na alle drank ongemerkt te hebben weg gegooid, trekt ze Roels badjas aan,(geen idee waarom) gaat de slaapkamer binnen en gaat slapen.

(caps staan op volgorde van de gebeurtenissen)

[ Bericht 4% gewijzigd door Muerte op 20-11-2005 06:24:39 (tekst toegevoegd) ]
-
-
pi_32419214
De streams geven het idee dat alles nog en weer slaapt , het lijkt een rustige zondag ochtend te worden.

[ Bericht 29% gewijzigd door CartWOman op 20-11-2005 11:12:13 (Smileys weg) ]
March Of The Black Queen
pi_32419239
quote:
Op zondag 20 november 2005 09:15 schreef ChristiaanG het volgende:
De streams geven het idee dat alles nog en weer slaapt , het lijkt een rustige zondag ochtend te worden
De regie/cameramannen daarentegen zijn klaarwakker en switchen, zoomen en focussen dat het een lieve lust is. Helaas is er weinig te zien, dus leven ze zich vooral uit op de tuin.
Too old to Trick or Treat, too young to die
  zondag 20 november 2005 @ 09:49:44 #44
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_32419356
jaja ik zag iemand zich omdraaien!!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 20 november 2005 @ 11:00:46 #45
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32420050
Alle streams staan op de slaapkamer. Het is niet duidelijk of iedereen nog slaapt of dat er elders in het huis wel beweging is.

11.02 Big Brother vindt het mooi geweest, draait Watskeburt van Baksteen en doet het licht aan.
Lieske staat al snel op het bed te springen. Chantal en Rob kijken om zich heen van "watskeburt?"

Paar minuten later: Chantal trekt Ingrid aan haar benen uit bed. "Je bent toch een danser? Dansen zal je! Kom op!"
Als het nummer afgelopen is duikt ze er zelf weer in.

Joost komt een kijkje nemen en is nog onder de indruk van de dure onderbroek die hij draagt.
BB vindt het geen goed plan dat men weer zijn nest induikt en draait vervolgens the Miami Vice theme van Crazy Frog.
Ze staan direct weer te springen. Behalve Rob die alleen zijn vingers op de maat van de muziek beweegt en Roel die helemaal niet beweegt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Sanne op 20-11-2005 11:08:28 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32420186
Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan Haan
March Of The Black Queen
  zondag 20 november 2005 @ 11:25:49 #47
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32420394
Rob ligt als enige nog in bed. Lieske ging meteen een kaartje trekken om te kijken wat de dag zal brengen. Verder wordt er gesproken over wat er vannacht of gisteravond over de schutting gegooid en geroepen is. Chantal en Ingrid are the best en Joost nummer één.
Rob heeft een bal teruggegooid. Lieske: Dat doe je alleen als er iets opstaat waarvan je niet wil dat de anderen het lezen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 20 november 2005 @ 11:34:15 #48
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32420526
11.30 Rob is inmiddels ook op. Ingrid naar de dagboekkamer geroepen. Chantal blijft nog even zitten maar staat dan ook op om iets te gaan doen. Naat wil weten waar de ibuprofen gebleven is. De pijn is 's morgens altijd het ergste zegt ze.

11.35 Als Ingrid uit de dbk komt wordt er druk gesproken in de gang. De regie geeft het geluid alleen niet goed door, ik hoor het via de zenders van anderen. Het is niet te verstaan. Joost, Lieske en Chantal staan erbij. Er wordt even gelachen.
Nathalie vertelt aan Roel nog even wat er geroepen werd. "Ingrid, Rob houdt iets voor je achter." En natuurlijk weer Chantal en Ingrid are the best.

11.40 Hummie van der Tonnekreeke grijpt zelf in. Het is niet de bedoeling dat hierover gesproken wordt, dat heeft ze net duidelijk aan Ingrid laten weten. Nathalie "oooooh."

Lieske voelt wat pijn in haar schouders en laat zich door Roel masseren.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sanne op 20-11-2005 11:41:48 ]
  zondag 20 november 2005 @ 11:45:02 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32420720
Er wordt over Rob geroddeld als hij er niet bij is. Chantal heeft hem nog nooit zo seksueel geting horen doen. "Op een gegeven moment riep hij Ik ben Rob en ik klim er zo op." Rob had duidelijk iets te diep in het glaasje gekeken. Rob schijnt zijn verontschuldigingen in de camera gemaakt te hebben. Iemand fluistert: Die gaat zich schamen. Chantal zal er in ieder geval niet over beginnen bij hem. Maar hij ziet het later wel terug wordt er gezegd. Hij weet niet wanneer hij dronken is concluderen Roel en Joost.
Er wordt gediscussieerd of Rob in het normale leven nu wel of niet drinkt. Chantal denkt van wel, waarom zou hij anders nu aan de Malibu gaan. Om er een beetje bij te horen denkt Roel.
Nathalie vertelt dat Rob op een gegeven moment zelfs van zijn stoel af viel.

heel even weg
  zondag 20 november 2005 @ 12:08:51 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32421123
Ze komen nu tot de ontdekking dat er iets met de drank niet klopt. Er wordt gerekend en geteld hoeveel er dan gisteravond gedronken moet zijn. Acht flessen wijn volgens Nathalie.

Ingrid gaat het natellen en roept dat er elf flessen wijn leeg zijn.
Naat: "Elluf???"

Chantal meldt nu 10 lege flessen wijn en een bacardi.
  zondag 20 november 2005 @ 12:11:51 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32421194
Ze ontdekken dat het bier ook weg is.
Roel: Iemand heeft een geintje uit gehaald.
De drank is gewoon weggehaald.
Naat: Noouw, hoe kan dat nouuuu?
Rob: Ze zijn gewoon vannacht binnen geweest.
Naat: Rob en Dido zijn er vannacht uit geweest dus die hebben alles opgemaakt.

Roel: Heb jij een geintje met mij uitgehaald?
Dido: Neee! Waarom zou ik geintjes met je uithalen.
  zondag 20 november 2005 @ 12:15:57 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32421280
De conclusie is dat Dido of Rob het gedaan moet hebben.
Dido ontkent.
Joost zegt dat hij gelukkig nog een fles onder zijn bed heeft liggen.
Roel: Volgende keer ga ik gewoon op die krat bier slapen.
Joost komt terug uit de slaapkamer: Zelfs de fles rosé van onder mijn bed is weg!
Even later zegt hij dat dat een grapje was om te kijken hoe iedereen zou reageren.
  zondag 20 november 2005 @ 12:17:51 #53
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32421328
Het Watskeburt, Watskeburt komt nog een paar keer voorbij.
Rob vindt iedereen wel verdacht stil.
Chantal: Ik weet allang wie het gedaan heeft.
Rob wil weten wie dat dan is.
Chantal: Ik zeg niks, misschien verraad ik diegene wel.

Roel vloekt toch even over het krat bier...
  zondag 20 november 2005 @ 12:19:32 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32421366
Lieske: Big Brother gaat echt niet zomaar het huis binnen lopen.
Rob: Dus is het een van ons. En dan moeten we erover ophouden.
Chantal: Dat zeg ik toch.

Roel gaapt ook iets.
Rob: Doe jij niet zo bijdehand Roel voor hetzelfde geld ben jij het.
  zondag 20 november 2005 @ 12:40:46 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32421852
Er zijn twee biertjes in de koelkast vergeten. De een na de ander zegt dat ie ze zo opdrinkt.
Joost besluit dat deze twee biertjes verdeeld moeten worden over 8 glaasjes zodat ze allemaal gedronken hebben.
Joost pakt de biertjes en espresso kopjes.
Roel verzucht dat hij het zonde van die biertjes vinddt.
Rob vindt dat ie niet moet zeuren.
Ze gaan er toch over discussiëren.
DIdo vindt het ook lullig om iemands opdracht te verknallen.
Chantal kan niet geloven dat iemand zo dom is geweest om deze twee flesjes te vergeten.
Rob: Als die krat vol is zie je dat niet.
Dido: Van mij mogen jullie ze opdrinken hoor.
Chantal: Ik vind als je zo'n oprdacht krijgt moet je hem ook goed uitvoeren. Dan ben je gewoon dom geweest.
Dat vindt Roel niet.
Heftige discussie over het bier.
Dido: Waarom leggen we ze niet gewoon terug in de keuken zodat diegene ....
Rob: Nee Roel drinkt altijd zijn biertje.
Bla bla bla....
Rob: Roel we drinken ze niet op, dit is gewoon een test.
Dido: Dan verziek je het toch ook. Als het een test is. Dan doe je dit alleen om het te verzieken.
Rob: Voor mij is het ook duidelijk, ik weet wie hem heeft.
Chantal: Ik weet het ook.
Lieske: Wat dan? Wat dan?
Chantal: Er zijn er gewoon die zich nu vreselijk druk maken.
Joost gaat de biertjes in de koelkast zetten, een in de rechter, een in de linker.
  zondag 20 november 2005 @ 13:32:40 #56
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32423104
dido maakt zich op
liekse nathalie en ingrid zijn druk bezig in de badkamer
roel, joost, chantal zitten lekker op de bank te praten over drank dat er twee biertjes verstopt waren achter , en dat roel "echt wel veel bacardi in de cola gister had gegooit!"van dido
Born this way
  zondag 20 november 2005 @ 13:38:26 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32423276
De bewoners weten inmiddels zeker dat Dido de dader is. Maar Dido houdt vol.

Dido: "Ik zweer het dat ik het niet heb gedaan. Ik zweer het op mijn moeder en ik zweer het ook op Roel dat ik het niet heb gedaan"
  zondag 20 november 2005 @ 13:58:15 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32423898
Chantal gaat douchen.
Alle streams op Rob en Joost.
Die het nog steeds over de twee vergeten bierflesjes hebben.
  zondag 20 november 2005 @ 17:14:57 #59
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32429139
Even een snelle update: er gebeurt niets. Joost probeerde Rob uit te horen over Rob en Dido in de nacht, maar Rob zei dat er niets bijzonders gebeurd of gezegd was.

Nu ligt het grut in de slaapkamer. De vis komt weer ter sprake en Joost deduceert dat de thermostaat van de vijver stuk is: die denkt dat het water koud is en blijft doorverwarmen. De vis is dus nog niet terug.

Nu liggen Rob en Joost luid kreunend samen op 1 bed, heeft Dido net een oninteressant verhaal afgestoken over dat haar ex, volgens een makelaar, wel blij mocht zijn met een wijf als Dido (grappig, nagenoeg geen reactie van de anderen ) Oh, Joost is al weer weg bij Rob trouwens.

Joost wordt nu door Chantal ge'shoo't: Hij hangt boven haar en zij roept:"'t Stinkt hier, ga weg!"
Men denkt dat er van alles wordt klaargezet voor de weekopdracht: iets met water en vissen en Roel denkt dat het bij voorbaat al verloren is.
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
  zondag 20 november 2005 @ 17:21:36 #60
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32429313
Gadver! Rob moet erg nodig plassen en houdt stoere verhalen over mensen omverplassen en dat er iets tegen zijn huig aantikt en 'smeekt' BB bijkans om alsjeblieft toch even te mogen plassen.

Rob:"Ik moet zo nodig, schijt, ik ga gewoon plassen!" maar blijft natuurlijk gewoon liggen.

Wijze les van Rob tegen Joost: "Je liegt! Je moet nadenken wat je doet in het leven"over iets wat aan de muur hangt en wat Joost kennelijk niet aan Rob heeft laten zien.

Rob opteert nu voor een cola-fles, maar pakt een plastic tas (gaat ook niet lukken) en is nu drukop zoek naar een mobiel toilet: de bidon mag niet. Dido biedt nog haar glazen aan, maar Rob 'heb wel 4 van die bekers nodig'.
Meer zien van mijn Bo?
  zondag 20 november 2005 @ 17:26:31 #61
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32429449
Ingrid hoopt dat Iwan er is, maar de rest denkt van niet.

Rob dreigt wederom om te gaan plassen in de plastic zak, maar ziet er ten tweede male vanaf.

En de bewoners mogen weer naar buiten 17:24 uur.

Er ligt een bult van 2 meter hoog aardappels in de tuin... waarschijnlijk vanuit de vrachtwagen die Joost eerder al hoorde.
Nathalie komt erachter dat de aardappelschilmesjes gebruikt moeten worden om die bult aardappels te schillen...
Meer zien van mijn Bo?
  zondag 20 november 2005 @ 17:28:50 #62
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32429523
Men denkt dat het voor een goed doel is. Rob wil meteen starten en er gaan stemmen op om nog even te wachten op de opdracht van BB.

Zo, en dan ga ik nu eten.
Meer zien van mijn Bo?
pi_32429546

1200 kilo aardappels.

[ Bericht 18% gewijzigd door M-en-A op 20-11-2005 17:55:46 ]
pi_32430130
Ingrid moet naar de DBK komen, misschien weten we zo meer.

pi_32430493
De weekopdracht is binnen. Het is een pittige opdracht. Ingrid leest een heel verhaal voor. Ze moeten deze week dus 1200 kilo aardappels schillen. Ze zijn in ploegen ingedeeld door BB en aan die ploegindeling mag niets verandert worden. Elke dagploeg bestaat uit 5 personen. Maandag-ploeg: Chantal, Rob, Dido, Ingrid en Joost. Dinsdag-ploeg: Roel, Lieske, Chantal, Joost en Ingrid. Woensdag-ploeg: Rob, Joost, Roel, Lieske en Dido.

Ze gaan werken in de aardappelfabriek. BB laat 's morgens om zes uur de wekker aflopen. Dan hebben de bewoners die voor die dag naar de fabriek moeten tot half 8 de tijd om hun bed uit te komen, te eten, hun lunchpakket klaar te maken en hun termoskan te vullen. Als de fabriekssirene om half 8 gaat moeten ze aan de slag. Iedereen die op die dag aan de beurt is moet dan al in de fabriekshal zijn. Te laat komen wordt bestraft door BB.

Ze hebben in het totaal 3 dagen (maandag, dinsdag, woensdag) de tijd om alle aardappels te schillen. Joost moet alle drie de dagen meewerken omdat Nathalie nog niet mee kan doen. Mocht ze tijdens de opdracht zich voldoende hersteld voelen, dan kan ze vrijwillig de plaats van Joost innemen.

Er zijn ook vastgestelde koffie en lunchpauzes. Van half 10 tot kwart voor 10 koffiepauze. Van 11.45 tot 12.15 schafttijd. Van 14.15 tot 14.30 koffie/thee pauze. Om half vijf klinkt de sirene en mogen ze weer naar huis. Buiten deze pauzes mogen de fabrieksarbeiders de fabriekshal niet verlaten, anders volgt er een sanctie. Ze mogen dan ook alleen maar gebruik maken van het toilet tijdens deze pauzes. Ook is het niet toegestaan buiten de pauzes om te eten en te roken. Tijdens de werktijden van de aardappelploeg mogen de andere bewoners zich niet in de fabriekshal begeven.

Ook is het ten strengste verboden met de aardappels te knoeien, zelf van de aardappels te eten, en het schillen moet wel goed gebeuren, dus geen blokken er afsnijden. BB zal de aardappels EN de schillen hierop controleren.

De schillen moeten in de daarvoor aanwezige bakken gedaan worden en de geschilde aardappels in de daarvoor met water gevulde bakken.

De bewoners die niet in de aardappelploeg zitten hebben geen "vrije dag". Zij zijn die dag het huishoud-team. Dit houdt in dat ze iedere dag moeten zorgen dat het eten voor de aardappelploeg klaar moeten maken. Maar dat is niet alles. Voor iedere dag heeft BB een lijst werkzaamheden opgesteld, waarbij het de bedoeling is dat het BB-huis er na 3 dagen weer "spic-en-span" uitziet.

Als de weekopdracht niet gehaald wordt, door onder andere het boycotten of afbreken van de weekopdracht, dan wacht de bewoners een zeer karig noodrantsoen. En als extra heeft BB bedacht dat er dan dagelijks MAAR een half uur warm water is en dat de bewoners NIET in de Jacuzzi mogen. En ook het washok gaat dan maar zeer beperkt open.

Als de bewoners de weekopdracht wel halen, dan zal BB als extra 10.000 euro storten naar het "Ronald McDonald's Kinderfonds", die onder andere het beheer heeft over een 13-tal "Ronald McDonalds Kinderhuizen", waar kinderen met een ernstige ziekte verblijven en waar mogelijkheden zijn gemaakt voor de ouders om in de nabijheid van hun kind te verblijven (inclusief overnachtingen) . Dit als extra stimulatie voor de bewoners. ( zie ook http://www.kinderfonds.nl/ )

Op donderdag krijgen de bewoners de tijd om alle geschilde aardappels in de daarvoor bestemde zakken te doen en daarna naar buiten te brengen op een door BB aangegeven plek.

Een heel verhaal, ongetwijfeld niet helemaal compleet, maar ik heb mijn best gedaan om de weekopdracht zo volledig mogelijk te omschrijven.

[ Bericht 36% gewijzigd door M-en-A op 20-11-2005 18:47:48 ]
pi_32430673
De fabriekshal ziet er zo uit.

[ Bericht 29% gewijzigd door M-en-A op 20-11-2005 18:24:50 ]
pi_32432000
De bewoners zitten ondertussen aan de maaltijd. Onder het eten wordt er onder andere gepraat over de mogelijkheden die ze hebben om de weekopdracht te halen. Er wordt zelfs geopperd dat als het niet snel genoeg gaat dat ze misschien over mogen werken.

Dido heeft niet zo veel trek in eten. Ze is misselijk. "Je bent toch niet zwanger", grapt Nathalie. "Nee hoor, gewoon ongesteld", zegt Dido.

(ga zelf ook even een hapje eten )
pi_32433872
Roel en Dido zijn weer naar bed gegaan....
Chantal, Ingrid en Joost hebben het bubbelbad opgezocht....
De anderen zitten nog in de huiskamer....

zondag 20 november 2005 @ 20:34:07 #69
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32434650
Ik heb geen beeld in de woonkamer, wel 2x in de slaapkamer en aangezien het daar behoorlijk rustig is, probeer ik naast de bijgeluiden en ruis het meest interessante uit de jacuzzi te filteren..

Chantal, Joost en Ingrid houden daar het hoofd boven water...
Ik val erin bij de constatering van Joost dat hij (ik weet niet wie) niet nog een glas leeg had moeten drinken, want dan was het niet een leuke acond geworden. Ooh, het gaat over Rob.
Gedrieenlijk stellen ze nu vast dat Rob wel een beetje ordinair is en veel vulgaire taal gebruikt als hij drinkt.
Vervolgens brengt Joost het onderwerp 'kliekjes' te berde.
C: Met wie je het meest kan lachen, daar trek je gewoon naartoe en verder ben je gewoon 1 groep
J vermijdt Dido en Roel als die met zijn tweetjes zijn. Ingrid wil weten of hij dat ook bij Menno en haar zou doen.. "Nee, want jullie hebben je nooit aan elkaar aangepast" zegt Joost
C: "op het moment dat je een liefdesverhouding krijgt in de groep, dan sluit je je af voor de groep en dat kan tot vervelende situaties leiden, Ik denk niet dat Nathalie er problemen mee heeft"
Joost fluit

meanwhile, in de woonkamer:
Lieske en Nathalie:
N: 'ik word nu een dikke papzak, ik zit op de bank en doe niks!'
Lieske haalt ijs voor Nathalie
Lieske terug en Naat wil nu een appeltje.. Nathalie vindt L superlief en Lieske antwoordt dat Naat dat ook was toen Lies haar nodig had... Lieske gaat haar pyjamaatje aantrekken.
Meer zien van mijn Bo?
  zondag 20 november 2005 @ 20:45:43 #70
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32435018
Bah, Nathalie smakt, dus weer terug naar de jacuzzi.
Chantal heeft een kaart getrokken met 'vertrouwen hebben en de controle opgeven' en betrekt deze tekst heel wijs op de aanstaande exit.
Ing:"It's out of our hands"
Chantal en Ingrid zijn best veel bezig met hoe het gaat na de exit geven ze zelf toe aan Joost.
Joost gaat zo op bed... Zonet ook al een opmerking dat om 6 uur al de wekker zou gaan. Joost is de weekopdracht aan het doorrekenen: 1 zak per persoon per 2 uur schillen, = 4 zakken per persoon per dag.

Joost vraagt zich (weer) af of het handig is om een relatie te hebben in het huis.
Ing ziet er wel de voordelen van in, Chantal denkt dat het ook belangrijk is hoe de individuutjes zich gedragen. En we gaan door naar vleselijke driften: Chantal geeft aan dat ze getraind is in het uitzetten van haar lusten. Chantal vertelt dat een vrouw pas piekt rind haar dertigste: dit is nieuw voor Joost en die reageert verbaasd, waarna de levenservaringen van Ing en Joost gedeeld worden, Vrouwen zijn dan zekerder en weten beter wat ze willen en zoeken daar dan hun partners op uit.
Chantal: "Ik denk dat na je dertigste je behoefte ook kleiner wordt, je bent zekerder"
Joost belooft er nog van te genieten voor zolang als het duurt.
Meer zien van mijn Bo?
pi_32435352
Edit: Dubbel...
  zondag 20 november 2005 @ 21:01:18 #72
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32435456
Lieske wordt ondertussen door Rob onderhanden genomen qua massage. Het gesprek met Nathalie gaat over banden met ouders en zo.

N vraagt of Rob wel eens zijn kinderen heeft betrapt op een leugen en Rob geeft aan dat ze niet liegen omdat ze allemaal heel open zijn. Lieske wil weten of Rob's kinderen wel eens wat gestolen hebben... Niet dat Rob weet.
Lieske vertelt dat zij en haar zussen nooit hebben gejat. Rob vindt dat het klaar is en Lieske trekt haar shirtje weer aan. vervolgens gaat ze het schoonmaakpakket uitpakken: allerlei handschoenen met goede pasvorm.
Nathalie blaast alvast haar handschoenen op.

Rob gaat bubblen en ik verwacht nog een gesprek, dus ik verlaat het schoonmaakpakket en duik weer onder:
Stroopwafels en thee daar: Rob heeft een rondje gegeven.
* Lieske bestelt ondertussen een verlengsnoer omdat de stofzuiger niet helemaal in iedere kamer kan komen. *
In het bad gaat het over een cabaretier, ik denk Theo Maassen. Allerlei stukjes en voorbeelden uit shows.
Meer zien van mijn Bo?
  zondag 20 november 2005 @ 21:13:52 #73
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32435882
Chantal en Rob komen erachter dat ze best helemaal niets gemeen hebben. Chantal wil even weten of Rob ook een geboren en getogen Amsterdammer is. Ja, alleen zijn ze vertrokken uit A'dam toen de stad helemaal leegliep naar Lelystad, Almere en Purmerend en wonen nu in een klein dorpje midden tussen de grote steden.
Ingrid is ook wel eens in de vrouwengevangenis geweest, maar mocht meteen weer naar buiten omdat een bewaker een visitekaartje van Endemol zag (ze zat toen bij de redactie van Willibrord).

Roel en Dido zijn wakker, Dido heeft een koude kont want die ligt buiten het dekbed. Er zit trouwens beweging in het dekbed vanaf de kant van Roel. Dido is wel redelijk te verstaan, ze geeft Roel toestemming om een sigaretje te roken. Roel praat tussen Dido's schouderbladen en daar kan ik dus helaas niets van maken.. Roel wil actie, Dido wil slapen dus Roel gaat roken

Lieske en Nathalie hebben het over hoe Nederland tegen hen zal aankijken, naar aanleiding van de anti-Menno actie van Nathalie.
Meer zien van mijn Bo?
  zondag 20 november 2005 @ 21:33:31 #74
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32436532
Joost doet enge dingen met zijn tepel in de jacuzzi. Nu worden de afscheidsboodschappen voor aanstaande donderdag al doorgenomen. Iedereen spreekt al uit aan wie de groeten gedaan moeten worden.

Lieske brengt nog even een drankje naar het badgebeuren.

Tijd om te zappen naar de woonkamer: Roel en Naat zijn daar samen. Het gesprek gaat over blowen en dat Roel nooit lekker heeft geslapen vroeger. Als hij een jointje heeft gehad, wordt hij niet na aan half uur al wakker. Goed, nu gaan we door over afleiding tijdens het slapen, televisies, plasma of LCD, breedbeeld of normaal...

Joost gaat naar IJsland en moet dus nu al een heleboel kaartjes versturen aan zijn BBvrienden als hij daar is. Joost vindt het leuk om kaartjes te versturen.

Rob stuurt kaartjes naar Suriname, naar de familie van -onverstaanbaar-.
Het bad stinkt, vindt Rob. Kinderen voor Kinderen wordt nog maar eens afgestoft en meegezongen: Op een onbewoond Eiheiheiland....

Nathalie verhalt nog maar eens hoe vervelend het is om met krukken te moeten lopen. Lieske waarschuwt alvast dat haar handen zometeen ook nog een hartstikke zeer gaan doen

Tijd voor een drankje, een sjippie en een boeiender programma...
Meer zien van mijn Bo?
pi_32436834
Chantal en Ingrid hebben de jacuzzi ondertussen verlaten. Joost en Rob zitten samen nog in het bad. Veel gesprekstof hebben ze in beginsel niet. Joost staart wat voor zich uit en speelt wat met het water. Rob zet het dienblad met glazen even opzij en kijkt even naar de filter.

Ondertussen nemen Lieske, Roel en Dido in de huiskamer de weekopdracht nog maar weer eens even door.
pi_32439143
Roel en Dido liggen weer samen in bed. Ze praten over de geheime opdracht. Roel snapt het niet helemaal dat als je een geheime opdracht hebt dat je dan 2 flesjes zou laten liggen. Hij weet niet helemaal wat hij er mee aan moet. Hij zegt ook tegen Dido (als ze er om vraagt) dat hij het erg zou vinden als ze het huis uit moet.

Joost zit ondertussen nog even bij Nathalie in de huiskamer. Waar de andere bewoners zijn weet ik niet, want zit net weer even naar de streams te kijken.
pi_32439293
Joost gaat ondertussen naar de badkamer om zijn tanden te poetsen, Nathalie blijft alleen achter in de huiskamer.
Dido vraagt aan Roel wie hij van de geheime opdracht verdenkt.
Hij is er nog niet helemaal uit. Dido zegt dat ze Ing ook erg naar de grond vond staren in dat gesprek. "En uhhh.... ik zou nooit geen 2 biertjes vergeten hoor, ha", zegt Dido.
"Denk je echt als ik 2 biertjes was vergeten dat ik dan zo relaxed zou gaan slapen", zegt ze.
Dan komt Joost even de slaapkamer binnen, dus zegt Dido "Ik ga slapen". Rob komt ook de slaapkamer binnen en vraagt hoe het er mee gaat. Uitstekend zeggen ze allebei. We hebben nog 7,5 uur te slapen zegt Rob.
pi_32439479
Rob en Joost zijn naar de keuken.

Ze pakken "Lege"bierflesjes en schudden daar de druppels van in een glas en zetten dat op de aanrecht. Ondertussen verstoppen ze een vol bierflesje in de rode vaas

[ Bericht 17% gewijzigd door M-en-A op 20-11-2005 23:05:51 ]
pi_32439591
Rob en Joost gaan weer naar de slaapkamer terug, waar Roel en Dido nog wat met elkaar aan het praten zijn.

"Nou jongens we gaan slapen nu. Welterusten en Proost", zegt Rob
pi_32439940
Rob en Joost zijn nog wat aan het kletsen over de opdracht van morgen. Joost vraagt of ze nu echt aan die tafel moeten werken. Volgens Rob kunnen ze ook gewoon op een kistje gaan zitten en dan laag bij de grond schillen.
Op een gegeven moment zegt Rob: "Nou ga ik echt slapen, morgen weer vroeg op".
"Dan zal ik ook maar ophouden met praten, anders lig ik weer tegen me eigen te lullen", zegt Joost.

Ondertussen liggen de dames nog wat te kletsen over de cameramannen van BB en de camera's in het huis.. Chantal heeft gezien dat de camera's (achter de wanden) van die hele grote apparaten zijn. Dan nog weer even over de cameramannen. Lieske zegt: "Vooral die lange, die lacht zo leuk". "Weet je nog Ing, dat je zo schrok toen je ineens die cameraman achter het glas zag".
pi_32440462
Iedereen slaapt met het oog op de weekopdracht. Niks meer te beleven dus.
pi_32440950
Momenteel is het op alle slaapkamers stil. Alle bewoners schijnen doordrongen te zijn dat het morgen weer vroeg dag is en hard werken.

Een mooie gelegenheid om de streamverslagen voor vandaag af te sluiten.
pi_32441574
Streamverslagen van maandag 21 november.

Welterusten, en enorm bedankt, streamers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')