abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 november 2005 @ 00:03:04 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32441316
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zondag 20 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 november 2005 @ 00:26:43 #2
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32441895
alles slaapt...

er heerst rust in het BB huis

Het been van Rob staat naast zijn bed, Joost draait zich een keer om,
dido en roel hebben elkaar los gelaten en liggen een stukje uit elkaar in diepen rust!
Born this way
pi_32443991
Het is nog steeds stil in de slaapkamers, de streams geven het geluid van buiten voorbij rijdend vrachtverkeer, Niets bijzonders dus om verder voor op te blijven. Straks wacht de bewoners hun eerste werkdag in de aardappelfabriek en een drukke dag voor het poets-team.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  maandag 21 november 2005 @ 07:14:33 #4
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32444939
Iedereen is grotendeels wakker en is bezig met de voorbereiding op de 'zware' werkdag. Lieske zit nog even wat sterke verhalen te vertellen.
pi_32445049
de maandag-ploeg is bezig en nathalie ligt op de bank zwelgend in zelfmedelijden, daar is ze mooi onderuit gekomen. Roel vergezelt haar: benieuwd of die zich eens nuttig kan maken op zijn huishoud-dag.
pi_32445712












le chat noir
pi_32445737
le chat noir
pi_32445891
le chat noir
pi_32446320
lieske wil de bedden in de slaapkamer helemaal schoonmaken, roel vind het wel best zo. lieske haalt nathalie erbij. die lacht alleen maar en brengt geen uitkomst. Roel beetje over de zijk en zegt 'nathalie maar weer te gaan zitten op d'r dikke r**t'. Beetje grappig bedoeld maar er zit ook een kern van waarheid in... Einde van het liedje: Lieske is dus slaapkamermeisje en maakt als enige het huis schoon. Stoere Roel laat weer eens zien dat hij vroeger thuis lekker is bemoederd door een zorgzame moeder die alles hem uit handen nam en nog neemt, en gaat lekker zitten vreten en Nathalie gaat zuchtend, steunend en in zichzelf pratend haar mond uitschrobben.
pi_32446383
Rob heeft commentaar op de manier van werken van Joost.
Joost: "Rob, ik kan het zelf!"
Rob: "Nee Joost, dat kan je niet. Je moet hálen."
Hij doet de beweging voor met de dunschiller.

In het huis is Lieske fanatiek bezig met het beddengoed te verzamelen voor de was.
Net was er een discussie over de moltonlakens, Roel vindt het onzin om ze te wassen en vindt het afdoende om er met de stofzuiger overheen te gaan. Hij zit inmiddels te eten, Lieske smeert haar gezicht in in de badkamer, Nathalie staat erbij op haar krukken en meldt dat ze zich gaat douchen.


Thx, trevanian.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32446986
Roel vraagt via de huistelefoon om tape, er zit een groot gat in de stofzuigerslang.
Lieske vraagt of hij wil kijken hoe lang de droger en wasmachine nog moeten; drie kwartier, meldt Roel.
Lieske wil een lekker geurtje in haar emmer dus ze zal wel gaan poetsen. Ze praat wat voor zich uit over een lappie en een paarse plumeau, "Lies is er klaar voor."
Ze geeft Roel de tip om van boven naar beneden te werken, "eerst stoffen, dan stofzuigen."
Volgens Roel is het "eerst stofzuigen, dan stoffen, dan natmaken."
"Ok", zegt Lies berustend.
En Roel zit alweer op de bank, het gat in de slang is voor hem blijkbaar een goed excuus hiervoor....

De schillers lijken nu serieus bezig te zijn, er wordt af en toe wat gekletst maar ze werken wél door. Rob heeft duidelijk de meeste snelheid.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32447046






Thx, DeBuurvrouw en Trevanian
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32447448
Hoe laat lag Roel op bed gisteravond? Zeven uur? Ja, da's wel een korte nacht...


Thx, Trevanian
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32447658
Lieske is nog steeds driftig aan het poetsen. Ze voert haar taak goed uit en heeft er ook nog plezier in. Tijdens het stoffen met de plumeau heeft ze de camera's op de slaapkamer ook onder handen genomen en daar ook even mee gespeeld.

Roel ligt ondertussen op de bank te slapen. Hij heeft op dit moment weinig zin om zich in te spannen.

Nu is Lieske ijverig met de ramen en het houtwerk daarom heen bezig. Tijdens het poetsen komt ze tot de ontdekking dat ze de handschoenen nog op het bed heeft liggen en trekt deze aan. Daarna gaat ze fanatiek verder met het afnemen van de ramen.



De anderen in de aardappelfabriek zijn ijverig aan het werk. Dido en Ingrid hebben hun vingers al extra ingetaped, zodat ze niet iedere keer in hun vingers snijden
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32447685
Nathalie is even naar de DBK geweest om te vragen of ze ook een halve shift mag draaien als ze dat wil. Dit mag niet van BB. Alleen hele dagen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32447695
Op de werkvloer werd even gesproken over de relatie van Roel en Dido.
Dido vertelt dat Roel vanmorgen zei dat hij haar vandaag zou missen. Ze concluderen dat Roel toch wel echt verliefd is.
Dido herhaalt haar praatje over de te grote verschillen, waardoor het niks kan worden buiten het huis.

Nathalie heeft in de DBK gevraagd of ze een halve shift mocht werken, maar dat is niet toegestaan.
Lieske vraagt of het een gezellig gesprekje was, maar dit was volgens Nathalie alles.
Roel begint vanaf de bank over de stofzuigerslang, Nathalie: "Dat wist ik niet, anders had ik het gevraagd."
Lieske zeemt inmiddels de ramen in de slaapkamer.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32447800
Het beddengoed ligt nog in de gang te wachten tot het in de wasmachine gegooid kan worden. Nathalie is in het washok even wezen kijken hoe het met de was staat die in de machine zit. Ze meldt nu aan Lieske dat de was bijna klaar is. Als de was klaar is en er moet gestreken worden, dan wil Nathalie wel even kijken of ze dat kan doen. Ook heeft ze even in de vriezer gekeken hoeveel shoarma er is. Dit is niet zoveel, maar dan doen ze er maar wat anders bij klaarmaken, stelt ze voor aan Lieske. Die vind het prima.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32447963
"Wil Lieske naar de DBK komen, Lieske naar de DBK"
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32448061
Terwijl Lieske in de DBK zit, ligt Roel nog steeds te slapen op de bank. Nathalie heeft wat "leesvoer" opgezocht (waarschijnlijk gebruiksaanwijzingen) en probeert daar haar tijd wat mee te doden.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32448354
Lieske komt vrolijk uit de DBK. Roel moet alle moltons en andere overtrekken van de bedden halen ("Ik had gelijk", glimt Lieske). Nieuwe stofzuigerslang wordt voor gezorgd, die komt later op de dag. Maar ze moeten dus de slaapkamers heel grondig schoonmaken. De dekbedden moeten uitgeklopt worden buiten. En Nathalie, ondanks haar goede bedoelingen, moet rustig aan doen van BB.
Lieske stelt voor om te beginnen met het brood klaar maken voor de "arbeiders" voor als ze pauze hebben.
Roel informeert ook nog even of ze het verlengsnoer voor de stofzuiger krijgen. "Nee, verlengsnoer krijgen we niet, die winkel was dicht", grapt Lieske.
Roel wil weten of Lieske het gevraagd had van die dekken op van de bedden af moeten. "Nee, niet gevraagd dat hebben ze gelijk gezegd". "Ik moest wel iemand van de bank aftrappen. Maar Nathalie heeft last van haar enkel en die moet echt rustig aan doen", verteld Lieske.
Als het huishoudteam de opdracht voor vandaag niet goed uitgevoerd heeft, dan word er ECHT geen 10.000 euro naar het Ronald McDonald Kinderfonds gestort, heeft BB gezegd. Dus proberen hiermee Roel toch wat extra te motiveren denk ik.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32448514
Terwijl Lieske met het brood bezig is in de keuken, is Roel toch maar op de jongenskamer aan de gang gegaan. Hij vraagt voor de zekerheid toch nog maar een keer of de beschermhoezen van de bedden er nu wel of niet af moeten. "Jaa, die ook", roept Lieske. En vol enthousiasme begint Roel nu toch alles los te trekken

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32448792
Lieske krijgt nu toestemming van BB om de fabriek in te gaan om aanvulling op de lunch te gaan brengen.



Als ze binnen komt roept Chantal verschrikt: "Je mag hier niet binnenkomen".
"Jawel hoor, toestemming van BB", lacht Lieske en zet het brood voor de harde werkers op de tafel en verdwijnt weer naar buiten.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32448859
"Hoe was de stemming binnen", vraagt Roel aan Lieske.
"Volgens mij wel goed, ze keken alleen verschrikt dat ik ineens binnen kwam", zegt Lieske
Roel: "Ja oke, maar hoe zagen ze er verder uit........ geen 'bonenblik' in de ogen zal ik maar zeggen??"
"uhhhhh, nee hoor, ze zagen er wel ontspannen uit", zegt Lieske
Roel is gerustgesteld, en gaat weer verder met zijn werkzaamheden en ook Lieske pakt weer de emmer om verder te gaan met de ramen in de meidenkamer.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32449020
Ook Roeltje is nu aan het ramen wassen geslagen. Ondertussen zitten de aardappelschillers nog even na te genieten van hun eten. Dido en Chantal hun peukje... en Joost lucht even zijn bovenlichaam



Rob gaat even naar het toilet en verteld Roel dat hij 1 zak extra al klaar heeft, dat ze voor lopen op schema. Chantal is ook even in de gang. De dames liggen op schema met zak 3. Alleen Joost is nog met zak 2 bezig, maar Chantal hoopt dat hij nu toch eindelijk de slag te pakken krijgt en ook nog op tijd weer op schema ligt.
Chantal is er in ieder geval op dit moment nog van overtuigd dat ze het gaan halen, zegt ze tegen Nathalie. Daarna gaat ze nog even bij Lieske informeren of het allemaal lukt
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32449080
Ingrid doet wat ontspanningsoefeningen op de grond van de fabriek. Chantal loopt nog even bij Roel naar binnen en zegt tegen hem dat Dido hem enorm mist, dat ze het zwaar heeft en al heeft lopen huilen
Ze vindt dat Roel wel erg fanatiek is. "Ja vind je het gek, het gaat wel om 10.000 euro voor die kindertjes, daar wil je wel voor werken", zegt hij.



Ondertussen is Ingrid ook naar de gang gekomen. Ze moeten nog steeds wachten op Rob die het toilet bezet houdt. Ze sporen hem aan om een beetje op te schieten.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')