abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2005 @ 01:14:03 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32415766
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zaterdag 19 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32415894
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Net in de jacuzzi:

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32415980
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Snaptnix het volgende:
Dronkemans gezang van Rob binnen aan de keukentafel onder het kaartspelletje dat ze aan het spelen zijn.
Rob is dronken, maar ontkent in alle toonaarden. "niemand heeft mij ooit dronken gezien, en ook nu niet"
Ze beginnen te zingen "Een nacht alleen, een nacht alleen...." Rob antwoord gelijk "ik wil vannacht niet alleen zijn."
Issie werkelijk laveloos of speelt ie een spel?

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32416019
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Buiten gaat het rustig verder. Roel is zo geil als boter.

pi_32416064
quote:
Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Dido en Roel gaan onder de douche terwijl ze binnen verder kaarten.

Dido wil niet verder gaan en Roel doet alsof hij zichzelf gaat aftrekken of hij doet het echt
Dido: "Roel, doe eens effe normaal. Dit kan echt niet!"

zondag 20 november 2005 @ 01:26:04 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32416091
Dido en Roel gaan erg ver nu in bed. Dido heeft al perongeluk gezegd dat ze van Roel houdt en nu zegt Roel dat hij haar ook iets wil zeggen, maar niet goed durft.

Roel: "Ik wil soms woorden gebruiken die je meestal pas na 1 of 2 jaar gebruikt. "
Dido: "Wat dan?"
Roel: "Nee, het is te opgeblazen"
Dido, fluisterend: "Wat wilde je zeggen? Even relaxt. Even bijkomen"
Roel begint te lachen.
Dido: "wat wilde je precies zeggen"
Roel: "............"
Dido, lachend: "Je durft het niet. Okee, bewaar het dan maar voor een moment dat het wel passend is"

Intussen kussen ze aan een stuk door en ontsnappen er enkele kreunen aan Dido's lippen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32416095
quote:
Op zondag 20 november 2005 01:03 schreef Snaptnix het volgende:
Voor de mensen met een sterke maag. Dronken tor Rob zoent met Chantal. En feels the lord inside

zondag 20 november 2005 @ 01:28:32 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32416154
pi_32416488
Er zijn spullen over het hek in de tuin gegooid. Lieske en Ingrid hebben het opgehaald Het was een tennisbal waar wat op geschreven stond en......... EEN DILDO. Ze hebben het ingeleverd in het washok.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32416553
Terwijl Dido en Roel samen in bed liggen zitten de andere bewoners nog steeds aan de keukentafel.

pi_32416676
dido licht met volle teugen te genieten
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32416683
Joost heeft Nathalie naar de badkamer gebracht. De andere dames volgen vrij snel. Met z'n viertjes poetsen ze hun tanden om zich klaar te maken voor de nacht.

pi_32416748
Ondertussen liggen Dido en Roel natuurlijk nog steeds samen in bed.

pi_32416917
Chantal en Ingrid zijn als eerste weer op de slaapkamer en natuurlijk is het dan weer tijd voor het volgende roddeluurtje. Chantal begint weer over het gesprek dat ze gisteravond hadden met Dido. Chantal snapt niet dat ze daar weer 3 uur over hebben moeten praten. Ingrid verdedigt nog een beetje door te zeggen dat het moest van BB. Maar Chantal wil daar niks over weten.

pi_32416962
Ondertussen komt Joost binnen, hij wil "zus" naar bed komen brengen. Hij hoort Ingrid en Chantal praten en zegt: "Is er wat dames??" "Nee hoor, er is niks", zegt Chantal gelijk. "Oke, dan ga ik zus ff halen om naar bed te brengen", zegt hij.
Even later komt hij met Nathalie naar binnen en legt haar op haar bedje neer.

pi_32417022
Lieske showt haar verwen-eendje dat ze gister "gekocht" heeft aan de andere dames. Chantal doet ook nog even op de slaapkamer een rondje met haar "vibrerende haarnet". Ook Nathalie krijgt even een behandeling. Ze mag ook even het kroontje passen.

pi_32417085
Joost maakt een warmwaterzak klaar voor Nathalie.

Ondertussen is Rob nog bezig met het schoonmaken van de keuken.

Als Joost de kruik bij Nathalie gebracht heeft helpt hij Rob nog even mee.

Dido en Roel melden zich ook weer. Op de vraag van Dido wat Rob en Joost gaan doen zegt Rob: "Wij gaan nu naar bed. We kunnen nu weer rustig naar de slaapkamer zonder geluiden".
  zondag 20 november 2005 @ 02:19:36 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32417108
Aan de geluiden te horen heeft Roel vannacht toch 'gescoord' bij Dido. Het lijkt duidelijk dat hij haar een handje geholpen heeft. Dido lag al zuchtend te genieten van hetgene wat Roel bij haar deed. Na een minuut of 10 klonken nog een paar laatste zuchten en toen was het voorbij. De streamers zijn er allemaal wel van overtuigd dat er heel wat gebeurd moet zijn onder de dekens.
Dan begint Dido opeens te praten:

Dido: "je bent wel een hele bijzondere jongen, echt waar. Ik ken echt niemand zoals jij. Wat er ook gebeurt, ik zal jou noooooit meer vergeten"
Roel: "Ik zal jou ook zeker nooit meer vergeten! Jij hebt echt een hoogtepunt in mijn leven veroorzaakt"
  zondag 20 november 2005 @ 02:20:59 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32417129
Chantal en Nathalie praten intussen over de dildo die over de schutting is gegooid. Ze vonden het 'ding' heel erg groot. Zelfs Nathalie zegt dat ze nog nooit zoiets gezien heeft, terwijl ze naar eigen zeggen toch aardig wat ervaring heeft me dildo's.
Lieske zegt dat ze de dildo vond tussen de bloempotten.
pi_32417211
Joost is even naar de tuin gegaan. Hij is er gaan zitten en zingt hardop "Ik heb je lief, je hele leven lang"..... ongetwijfeld bedoeld voor zijn Brenda.

Daarna gaat hij naar binnen toe en in de badkamer gaat hij nog een beetje door met zingen en zijn tanden poetsen.

Dido en Roel vertrekken na een peukje gerookt te hebben ook weer naar bed.
  zondag 20 november 2005 @ 02:33:39 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32417299
pi_32417595
Het huis is ondertussen in diepe rust....... af en toe wat geluid van woelende bedbewoners.

M-en-A gaat ook rust nemen
pi_32418269
4.14

Dido spoelt alle drank in het huis weg in de badkamer!!!!

edit:

Niet alle drank.
Misschien moet ze het langzaam aan doen zodat de bewoners niet merken dat de drank verdwijnt?

[ Bericht 17% gewijzigd door Lamon op 20-11-2005 04:23:15 ]
pi_32418285
en in de keuken ook het een en ander
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32418309
Minstens 3 flessen rosé leeggegooid. En inderdaad een flinke scheut likeur in de gootsteen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')