bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)dertig_kinderen.htmlquote:Werkloze Belg heeft dertig kinderen
MARCINELLE - Serge Régnier uit de Belgische stad Marcinelle heeft mogelijk een Europees record in handen. Hij is vader van dertig kinderen, waarvan de oudste negentien jaar is. En daar blijft het niet bij. De 31-e spruit is op komst.
De 47-jarige Belg verwekte zijn nageslacht bij drie vrouwen met wie hij tegelijk samenwoont. De man vindt dat hij hiermee zijn natuurlijke plicht vervult. „Hiervoor ben ik toch op aarde gezet?”, zegt hij zaterdag in krant Gazet van Antwerpen.
De werkloze Belg leeft van een werkloosheidsuitkering en ongeveer 4000 euro kinderbijslag per maand. Daarvan betalen ze de boodschappen, waaronder dagelijks 10 kilo aardappelen en een grote pot chocopasta.
De drie vrouwen zijn zijn echtgenote, haar zus en een oude jeugdliefde. De vrouwen zijn niet jaloers, naar eigen zeggen. „Wij zijn allemaal goede vriendinnen. We hadden allemaal de wens om kinderen te krijgen. Het minste wat je kunt zeggen is dat die wens in vervulling is gegaan”, aldus echtgenote Christine (37).
Het grootste probleem is het grote anatal verjaardagen. „Dat is een regelrechte ramp”, zegt de vader. „Niemand verjaart hier ook op dezelfde dag. Met dertig kinderen lijkt het ook wel alsof er iedere dag iemand jarig is.”
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Kinderen op water en brood en zelf een porsche![]()
Zijn lul wordt er ieg niet koud vanquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:16 schreef sp3c het volgende:
kan er niet warm of koud van worden eerlijk gezegd
Dan is het idd zeer snel zichtbaar. Ook in kleine gemeenschappen komt het voor al zijn de gevolgen pas na enkele generaties zichtbaar (staphorst, urk e.d.)quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Inteelt? Dat krijg je alleen als die kinderen met elkaar aan de gang gaan hoor.
Ja, maar in dit geval slaat het dus nergens op. Die kinderen gaan niet met elkaar aan de gang en zullen ook niet binnen de gemeenschap blijven hangen. Dus inteelt is geen bedreiging hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Dan is het idd zeer snel zichtbaar. Ook in kleine gemeenschappen komt het voor al zijn de gevolgen pas na enkele generaties zichtbaar (staphorst, urk e.d.)
Want?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:12 schreef BaRBoU het volgende:
Dit zou verboden moeten worden!
bron dat hij ook zin heeft in zijn schoonmoeders?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
3 vrouwen, 2 schoonmoeders. Waar ie zin in heeft zeg
Inderdaad. Dik gelul.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval slaat het dus nergens op. Die kinderen gaan niet met elkaar aan de gang en zullen ook niet binnen de gemeenschap blijven hangen. Dus inteelt is geen bedreiging hier
Wel als ze in het zelfde dorp/stad blijven wonen alle kinderen van die gast. kinderen van die kinderen zullen elkaar dan weer tegenkomen. Vooral als meerdere mensen zoveel kinderen hebben in de zelfde gemeente.quote:
Het is een voorstad van Charleroi, en dat is inderdaad best een grote stad.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Marcinelle is volgens mij niet zo heel klein....
Tussen een neef en een nicht is de kans op afwijkingen een stuk minder groot dan bij directe familieleden, maar nog altijd groter dan wanneer het geen familieleden zouden zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Marcinelle is volgens mij niet zo heel klein....
En dan hoef je er niet echt bang voor te zijn. Als er weer wat generaties tussen zitten dan is het alweer okay.
Zo mag je ook met je eigen neef of nicht kinderen krijgen.
En dat is dus ZONDER een tussengeneratie.
Wat een fucking gelul kraam jij uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:10 schreef DeGroeneRidder het volgende:
¤ 4000 per maand voor 30 kinderen betekent dat die man z'n 30 kinderen moet opvoeden met ¤ 133 per kind per maand. Combineer dat met een werkloze vader (waarschijnlijk geen rolmodel) en bijna geen individuele aandacht voor die kinderen, en je weet al dat men in de gevangenis 30 cellen mag bijbouwen.
Marcinelle is in essentie een oude mijnsite, een relict uit de industriële revolutie en nu een typische Waalse pauperbuurt.
Ja. Maar je spreekt niet over inteeltquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef Seneca het volgende:
[..]
Tussen een neef en een nicht is de kans op afwijkingen een stuk minder groot dan bij directe familieleden, maar nog altijd groter dan wanneer het geen familieleden zouden zijn.
als je als man met de nicht van je moederskant kinderen zou krijgen is de kans idd veel groter op afwijkingen, of op een superkind. als je als man met de nicht van je vaderskant kinderen krijgt is de kans bijna evengroot op een normaal kind als dat zou zijn met een niet-bloedverwant.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef Seneca het volgende:
[..]
Tussen een neef en een nicht is de kans op afwijkingen een stuk minder groot dan bij directe familieleden, maar nog altijd groter dan wanneer het geen familieleden zouden zijn.
Maar is er wel een "probleem", dat is de vraag?quote:Op zondag 20 november 2005 01:24 schreef ACT-F het volgende:
Beperk de kinderbijslag tot 2 kinderen. Problem solved.
dat leek mij ook. mijn vader is nooit iets tekort gekomen in zijn jeugd, als jongste van 17.quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Maar is er wel een "probleem", dat is de vraag?
Als die mensen de waarheid spreken, dan zijn ze er allemaal best gelukkig mee.
Dat ze van de Hollandse burgerlijke normen afwijken, wil nog niet per definitie zeggen dat die kinderen voor galg en rad opgroeien.
Misschien is die kerel wel echt een goeie vaderfiguur, dat weet je toch niet?
Waarom moet de maatschappij hieraan meebetalen? Dat je kinderen wilt, prima, ons (en van de Belgen) zorgstelsel maakt dit mogelijk door middel van kinderbijslag voor de minder bedeelde mensen, maar 30 kinderen?? Ga dat even zelf betalen zeg of begin er gewoon niet aan. In mijn ogen is dit een profiteur die zijn eigen kinderen gebruikt om eraan te verdienen.quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Maar is er wel een "probleem", dat is de vraag?
Als die mensen de waarheid spreken, dan zijn ze er allemaal best gelukkig mee.
Dat ze van de Hollandse burgerlijke normen afwijken, wil nog niet per definitie zeggen dat die kinderen voor galg en rad opgroeien.
Misschien is die kerel wel echt een goeie vaderfiguur, dat weet je toch niet?
ik vind kinderbijslag naar draagkracht. of helemaal afschaffen en dit heel duidelijk maken aan de toekomstige ouders.quote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom moet de maatschappij hieraan meebetalen? Dat je kinderen wilt, prima, ons (en van de Belgen) zorgstelsel maakt dit mogelijk door middel van kinderbijslag voor de minder bedeelde mensen, maar 30 kinderen?? Ga dat even zelf betalen zeg of begin er gewoon niet aan. In mijn ogen is dit een profiteur die zijn eigen kinderen gebruikt om eraan te verdienen.
idem laat hem toch lekker neucken zegquote:
met drie vrouwen zou ik idd vinden dat er een moet werken. of twee en de rest van de huishoudelijke taken verdeeld over de kinderen.quote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef Stali het volgende:
okay nu gaat het slechts over kinderbijslag...
Stel je voor, zo'n koppel in nederland...
Vind je dan dat de ouders moeten werken?
Maar hij zet wel 31 nieuwe Belgen op de wereld die België in de toekomst best kan gebruiken. Dat is toch net de redenering achter "kinderbijslag"? Dat is een investering in de toekomst van een land...quote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom moet de maatschappij hieraan meebetalen? Dat je kinderen wilt, prima, ons (en van de Belgen) zorgstelsel maakt dit mogelijk door middel van kinderbijslag voor de minder bedeelde mensen, maar 30 kinderen?? Ga dat even zelf betalen zeg of begin er gewoon niet aan. In mijn ogen is dit een profiteur die zijn eigen kinderen gebruikt om eraan te verdienen.
Het zou fijn zijn als het aantal mensen af zou nemen. We kunnen niet onbeperkt uitbreiden in een dichtbevolkte gebied.quote:Op zondag 20 november 2005 01:42 schreef Clourhide het volgende:
Maar hij zet wel 31 nieuwe Belgen op de wereld die België in de toekomst best kan gebruiken. Dat is toch net de redenering achter "kinderbijslag"? Dat is een investering in de toekomst van een land...
Dat dichtbevolkte is een misvatting. Er zijn tig landen op de aarde die véél dichtbevolkter zijn dan Nederland.quote:Op zondag 20 november 2005 01:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het aantal mensen af zou nemen. We kunnen niet onbeperkt uitbreiden in een dichtbevolkte gebied.
er zitten natuurlijk ook heel jonge kinderen bij.quote:Op zondag 20 november 2005 02:33 schreef Loedertje het volgende:
10 kg aardappelen per dag voor 32 mensen
Erg weinig ..
Vind je? 0,3 kilo per stuk ongeveer. Dan nog groenten, wellicht vlees en wat nog meer.quote:Op zondag 20 november 2005 02:33 schreef Loedertje het volgende:
10 kg aardappelen per dag voor 32 mensen
Erg weinig ..
lol verslik me ff een toetje?quote:Op zondag 20 november 2005 02:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je? 0,3 kilo per stuk ongeveer. Dan nog groenten, wellicht vlees en wat nog meer.
eeehquote:Op zondag 20 november 2005 02:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
lol verslik me ff een toetje?
whahahahaha
50 euro?quote:Op zondag 20 november 2005 02:16 schreef zhe-devilll het volgende:
of denk jij elk kind elke maand te kunnen voeden en kleden van 50 euro?![]()
![]()
Ik deel je mening voor de volle 100%, maar er zijn meer mensen in Nederland die mogen meebeslissen. Ik noem die doelgroep gemakshalve de linkse bomenknuffelaar. Alles wat groen is, is natuur. Gek genoeg hoor je ze nauwelijks over het bouwen van huizen (lees opofferen van natuur), maar staan ze wel op hun achterste tenen als een stuk groen moet wijken voor asfalt wat mijn inziens toch echt bij een huis hoort.quote:Op zondag 20 november 2005 01:51 schreef Clourhide het volgende:
Dat dichtbevolkte is een misvatting. Er zijn tig landen op de aarde die véél dichtbevolkter zijn dan Nederland.
Maar 10 procent van het Nederlandse grondgebied wordt voor woningbouw gebruikt. Met 11of 12 procent zou de hele Nederlandse woningnood in één klap opgelost zijn. (Ja, dat lees je goed.)
Nederland is niet "vol", het heeft alleen te weinig woningen.
hoezo denkt hij niet na over de toekomst van zijn kinderen? dat hij er zoveel heeft zegt mij juist eerder dat ie wel van kinderen houdt.quote:Op zondag 20 november 2005 12:36 schreef Demophon het volgende:
Jeetje, wat een onverantwoordelijk persoon zeg, die man! Die denkt echt niet na over de toekomst van z'n kinderenWat zien die vrouwen in hemelsnaam in zo'n loser (en hoe kreeg hij dat voorelkaar dat ze voor hem vielen)???
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo denkt hij niet na over de toekomst van zijn kinderen? dat hij er zoveel heeft zegt mij juist eerder dat ie wel van kinderen houdt.
als zijnde vaderquote:
Maar goed, nog steeds geen antwoord op mijn vraag: hoe kan het in "hemelsnaam", dat er vrouwen zijn die voor zo'n kladloper en opportunist vallen????quote:
omdat het een goede vader is misschien? of een hele leuke kerel die liever zijn tijd aan het opvoeden van zijn kinderen besteedt? of omdat hij een grote pielemuis heeft?quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Demophon het volgende:
[..]
Maar goed, nog steeds geen antwoord op mijn vraag: hoe kan het in "hemelsnaam", dat er vrouwen zijn die voor zo'n kladloper en opportunist vallen????
Doe even zoeken op Anton Heyboerquote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Demophon het volgende:
[..]
Maar goed, nog steeds geen antwoord op mijn vraag: hoe kan het in "hemelsnaam", dat er vrouwen zijn die voor zo'n kladloper en opportunist vallen????
Ehhh, ja?quote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe even zoeken op Anton Heyboer
bron: Wikipediaquote:Anton Heyboer
Jump to: navigation, search
Anton Heyboer (9 februari 1924 - 9 april 2005) was een Nederlands schilder en etser. Hij woonde met vijf vrouwen in een commune te Den Ilp.
Heyboer werd geboren te Sabang (op het eiland Pulau Weh ten noorden van Sumatra), als zoon van een werktuigbouwkundig ingenieur. Vijf maanden later verhuisde het gezin naar Haarlem; in 1925 naar Delft; in 1929 naar Voorburg; en van 1933 tot 1938 woonde het gezin op Curaçao. Daarna volgt nog een verblijf in New York. Heyboer werd opgeleid tot werktuigbouwkundige. Nog vóór het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog keerde het gezin terug naar Haarlem. In 1943 werd Heyboer door de Duitsers opgepakt in het kader van de Arbeitseinsatz, en overgebracht naar een Durchgangslager voor buitenlandse dwangarbeiders te Prenzlauer Berg (Berlijn). Zeven maanden later keerde hij doodziek terug in Haarlem.
Na de Tweede Wereldoorlog vestigde hij zich te Borger. Na een verblijf van een paar maanden in Zuid-Frankrijk werd hij in 1951 enige tijd opgenomen in het psychiatrisch ziekenhuis Santpoort te Bloemendaal. In 1961 vestigde hij zich in een boerderij in Den Ilp. Hij leefde daar samen met drie vrouwen, en later zelfs met vijf. Heyboer tekende, schilderde, en etste. Zijn vrouwen zorgden voor de verkoop.
Op 10 april 2002 werd Heyboer Ridder in de Orde van Oranje Nassau. Heyboer overleed op 81-jarige leeftijd in zijn boerderij te Den Ilp in zijn slaap, en werd enkele dagen later begraven te Purmerland.
Het hebben van minder dan 2 kinderen per echtpaar is parasiteren op toekomstige generaties. Daar doen deze mensen in ieder geval niet aan mee. Hun kinderen gaan straks het geld opbrengen van al die dinkies die met pensioen gaan en dan toch nog een inkomen willen hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 19:15 schreef Bruine_Anjer het volgende:
tja, het is wel parasiteren van de samenleving. hebben mensen niet het fatsoen om gewoon een normaal aantal kids te nemen of zoveel kinderen als hun betaalde werk toelaat?
sorry, maar wat een gemiddeld persoon met een goede baan aan sociale belastingen betaald is vele malen hoger dan hij op gebruikt ....quote:Op zondag 20 november 2005 19:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het hebben van minder dan 2 kinderen per echtpaar is parasiteren op toekomstige generaties. Daar doen deze mensen in ieder geval niet aan mee. Hun kinderen gaan straks het geld opbrengen van al die dinkies die met pensioen gaan en dan toch nog een inkomen willen hebben.
Zijn 3(dacht ik) vrouwen vielen niet op 'm vanwege zijn geld hoor...quote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ehhh, ja?![]()
[..]
bron: Wikipedia
Maar goed, dat was een kunstzinnig type (en rijk), daar vallen vrouwen voor![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo denkt hij niet na over de toekomst van zijn kinderen? dat hij er zoveel heeft zegt mij juist eerder dat ie wel van kinderen kinderbijslag houdt.
Pure bullshit.quote:Op zondag 20 november 2005 19:30 schreef Ronaldsen het volgende:
het is voor geen enkel kind goed om in zo'n krankzinnig gezin om te groeien
Ik ken idd ook een stuk of tien gezinnen met meer dan tien kids in Nederland.quote:Op zondag 20 november 2005 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad..sommige mensen zijn echt super kortzichtig. Er woont hier in Nederland trouwens ook een gezien met HEEL veel kinderen. Ze hebben ook een website. Erg gezellige boel daar
Ongeloofelijk hoeveel kinderen later dus een normale baan hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 05:12 schreef StefanP het volgende:
30 kinderen
4000 euro kinderbijslag per maand
Waarschijnlijk ook alle 3 nog een uitkering van 1500 euro per maand
En korting op de gemeentelijke belasting, en huursubsidie en wat al niet van dien...
Dat is dus 10000 euro per maand waar de gewone belg zich een slag voor in de rondte mag werken om het te betalen. Ongelofelijk. Zulke lui moet je gewoon straffen. Dat mensen veel kinderen willen is leuk voor ze, maar vanaf 5 moet het afgelopen zijn met de hulp. Als je per se elke jaar 2 kinderen wil, dan bekostig je dat maar helemaal ZELF.
Wat een gelul, ga eens lekker in China wonenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:12 schreef BaRBoU het volgende:
[..]
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)dertig_kinderen.html
Dit zou verboden moeten worden!
in onze familie is niemand kansloos.quote:Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef dancemacabre het volgende:
Vermoedelijk werden hier 30 kanslozen gemaakt, gesponsord vanuit de wieg tot ze zelfstandig een uitkering kunnen vangen en de cirkel is rond dankzij het soms nuttige doch veeleer misbruikte links-sociale (hangmat) solidariteitsmechanisme die de werkende en ondernemende samenleving ten gronde richt.
Post eens linkjes naar onderzoeken die dit onderbouwen?quote:Op maandag 21 november 2005 13:59 schreef dancemacabre het volgende:
Vermoedelijk werden hier 30 kanslozen gemaakt, gesponsord vanuit de wieg tot ze zelfstandig een uitkering kunnen vangen en de cirkel is rond dankzij het soms nuttige doch veeleer misbruikte links-sociale (hangmat) solidariteitsmechanisme die de werkende en ondernemende samenleving ten gronde richt.
Nogmaals, met zoveel kinderen MOET je wel thuisblijven. Wil jij beweren dat die ouwe ze gaat vertellen dat ze lekker op hun reet moeten gaan zitten? Die vent werkt zich waarschijnlijk de dood in thuis.quote:Op maandag 21 november 2005 19:58 schreef dancemacabre het volgende:
Ondanks de hoge werkloosheid wordt in België 20% van de vacatures niet opgevuld. De gemeente Antwerpen bijvoorbeeld zoekt vergeefs 500 laag- of ongeschoolden. En het Waregemse heftruckbedrijf Thermote & Vanhalst kan 100 vacatures niet invullen. De personeelsdirecteur overweegt mensen uit het buitenland te halen of naar het buitenland te verhuizen. Hij noemt de motivatie onder werklozen gering omdat werken hen niet meer oplevert dan de werkloosheidsuitkering (die in België blijvend duurt). Dagblad De Morgen vindt dat er meer druk op werklozen moet worden uitgeoefend om een baan te accepteren die voor hen geschikt is.
Met papa als stichtend voorbeeld.
Waar heb je het over? Ze wonen met z'n vieren en hun 30 kinderen. Hou nou maar op.quote:Op maandag 21 november 2005 20:12 schreef dancemacabre het volgende:
Dat thuis blijven deed ie niet, moest zonodig nog 20 keer buitenshuis.
Eigen schuld dikke bult voor hem, had hij maar beter moeten nadenken. Het is te hopen dat tie zich te pletter werkt en zijn kinderen niet in armoede laat opgroeienquote:Op maandag 21 november 2005 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals, met zoveel kinderen MOET je wel thuisblijven. Wil jij beweren dat die ouwe ze gaat vertellen dat ze lekker op hun reet moeten gaan zitten? Die vent werkt zich waarschijnlijk de dood in thuis.
Dit is appels met peren vergelijken.
Eigen schuld? Hij is gelukkig zo, maak ik op uit het artikel. Hij ziet het als zijn roeping. Hij heeft er zelf voor gekozen.quote:Op maandag 21 november 2005 20:49 schreef Demophon het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult voor hem, had hij maar beter moeten nadenken. Het is te hopen dat tie zich te pletter werkt en zijn kinderen niet in armoede laat opgroeien![]()
Sorry voor de late reactie, maar misschien lees je dit nog:quote:Op zondag 20 november 2005 10:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik deel je mening voor de volle 100%, maar er zijn meer mensen in Nederland die mogen meebeslissen. Ik noem die doelgroep gemakshalve de linkse bomenknuffelaar. Alles wat groen is, is natuur. Gek genoeg hoor je ze nauwelijks over het bouwen van huizen (lees opofferen van natuur), maar staan ze wel op hun achterste tenen als een stuk groen moet wijken voor asfalt wat mijn inziens toch echt bij een huis hoort.
Dus ik zeg, geen wegenbouw? Dan ook geen huizen bouwen, dus geboortebeperking. Misschien komen ze dan tot inzicht.
Ik ben toevallig wakker, en ik zie dat je net gepost hebtquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:21 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar misschien lees je dit nog
Beter openbaar vervoer hé! Nog zo'n "links" standpunt...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben toevallig wakker, en ik zie dat je net gepost hebt
Da's mooi, maar geldt dat ook voor het aanleggen van wegen? Want elke dag in de file zitten is ook geen pretje
Met 30 kinderen kun je beter je eigen stadsbus kopenquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:32 schreef Clourhide het volgende:
Beter openbaar vervoer hé! Nog zo'n "links" standpunt...![]()
Welja, wegen verdubbelen mag van mij ook, naast beter openbaar vervoer dus...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met 30 kinderen kun je beter je eigen stadsbus kopen
Nee OV is niks, ik heb er geen goede herinneringen aan. 1,5 uur met OV, terwijl met de auto in een half uur kon. Net gemiste trein, waardoor ik met regelmaat een uur moest wachten. Nee lang leve de auto, die rijdt ook s'nachts op plekken waar zelfs geen OV is. Van mij mogen ze alle wegen verdubbelen, want zoveel is dat eigenlijk niet als je op een satellietfoto kijkt van NL. Dan zie je pas hoe leeg het is.
Het milieu waar ze uit voortkomen doet mij niet veel goeds voor hun toekomst verwachten. Slecht voorbeeld doet volgen, en hun opvoeding en opleiding zullen nou niet echt erg goed zijn. Je kunt overigens gelijk hebben maar ik zie het somber in.quote:Op maandag 21 november 2005 05:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ongeloofelijk hoeveel kinderen later dus een normale baan hebben.
Zullen we even tellen? 30 stuks!
En die 30 gaan allemaal belasting e.d. betalen. En dat is MEER dan wat ze nu kosten.
Als dat niet zo zou zijn volgens jouw dan moet NIEMAND kinderen nemen want dan zou dat ook gelden voor slechts 1 kind.
Denk eens na kerel...
ik denk een paar van die grote bugalowtenten. maar meestal gaan dit soort grote gezinnen niet zo heel vaak op vakantie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:45 schreef Gia het volgende:
Hoe zouden die dat doen als ze op vakantie zouden gaan naar bijvoorbeeld een camping in Spanje?
Wordt een heel tentenkamp dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |