Het zou fijn zijn als het aantal mensen af zou nemen. We kunnen niet onbeperkt uitbreiden in een dichtbevolkte gebied.quote:Op zondag 20 november 2005 01:42 schreef Clourhide het volgende:
Maar hij zet wel 31 nieuwe Belgen op de wereld die België in de toekomst best kan gebruiken. Dat is toch net de redenering achter "kinderbijslag"? Dat is een investering in de toekomst van een land...
Dat dichtbevolkte is een misvatting. Er zijn tig landen op de aarde die véél dichtbevolkter zijn dan Nederland.quote:Op zondag 20 november 2005 01:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het aantal mensen af zou nemen. We kunnen niet onbeperkt uitbreiden in een dichtbevolkte gebied.
er zitten natuurlijk ook heel jonge kinderen bij.quote:Op zondag 20 november 2005 02:33 schreef Loedertje het volgende:
10 kg aardappelen per dag voor 32 mensen
Erg weinig ..
Vind je? 0,3 kilo per stuk ongeveer. Dan nog groenten, wellicht vlees en wat nog meer.quote:Op zondag 20 november 2005 02:33 schreef Loedertje het volgende:
10 kg aardappelen per dag voor 32 mensen
Erg weinig ..
lol verslik me ff een toetje?quote:Op zondag 20 november 2005 02:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je? 0,3 kilo per stuk ongeveer. Dan nog groenten, wellicht vlees en wat nog meer.
eeehquote:Op zondag 20 november 2005 02:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
lol verslik me ff een toetje?
whahahahaha
50 euro?quote:Op zondag 20 november 2005 02:16 schreef zhe-devilll het volgende:
of denk jij elk kind elke maand te kunnen voeden en kleden van 50 euro?![]()
![]()
Ik deel je mening voor de volle 100%, maar er zijn meer mensen in Nederland die mogen meebeslissen. Ik noem die doelgroep gemakshalve de linkse bomenknuffelaar. Alles wat groen is, is natuur. Gek genoeg hoor je ze nauwelijks over het bouwen van huizen (lees opofferen van natuur), maar staan ze wel op hun achterste tenen als een stuk groen moet wijken voor asfalt wat mijn inziens toch echt bij een huis hoort.quote:Op zondag 20 november 2005 01:51 schreef Clourhide het volgende:
Dat dichtbevolkte is een misvatting. Er zijn tig landen op de aarde die véél dichtbevolkter zijn dan Nederland.
Maar 10 procent van het Nederlandse grondgebied wordt voor woningbouw gebruikt. Met 11of 12 procent zou de hele Nederlandse woningnood in één klap opgelost zijn. (Ja, dat lees je goed.)
Nederland is niet "vol", het heeft alleen te weinig woningen.
hoezo denkt hij niet na over de toekomst van zijn kinderen? dat hij er zoveel heeft zegt mij juist eerder dat ie wel van kinderen houdt.quote:Op zondag 20 november 2005 12:36 schreef Demophon het volgende:
Jeetje, wat een onverantwoordelijk persoon zeg, die man! Die denkt echt niet na over de toekomst van z'n kinderenWat zien die vrouwen in hemelsnaam in zo'n loser (en hoe kreeg hij dat voorelkaar dat ze voor hem vielen)???
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo denkt hij niet na over de toekomst van zijn kinderen? dat hij er zoveel heeft zegt mij juist eerder dat ie wel van kinderen houdt.
als zijnde vaderquote:
Maar goed, nog steeds geen antwoord op mijn vraag: hoe kan het in "hemelsnaam", dat er vrouwen zijn die voor zo'n kladloper en opportunist vallen????quote:
omdat het een goede vader is misschien? of een hele leuke kerel die liever zijn tijd aan het opvoeden van zijn kinderen besteedt? of omdat hij een grote pielemuis heeft?quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Demophon het volgende:
[..]
Maar goed, nog steeds geen antwoord op mijn vraag: hoe kan het in "hemelsnaam", dat er vrouwen zijn die voor zo'n kladloper en opportunist vallen????
Doe even zoeken op Anton Heyboerquote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Demophon het volgende:
[..]
Maar goed, nog steeds geen antwoord op mijn vraag: hoe kan het in "hemelsnaam", dat er vrouwen zijn die voor zo'n kladloper en opportunist vallen????
Ehhh, ja?quote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe even zoeken op Anton Heyboer
bron: Wikipediaquote:Anton Heyboer
Jump to: navigation, search
Anton Heyboer (9 februari 1924 - 9 april 2005) was een Nederlands schilder en etser. Hij woonde met vijf vrouwen in een commune te Den Ilp.
Heyboer werd geboren te Sabang (op het eiland Pulau Weh ten noorden van Sumatra), als zoon van een werktuigbouwkundig ingenieur. Vijf maanden later verhuisde het gezin naar Haarlem; in 1925 naar Delft; in 1929 naar Voorburg; en van 1933 tot 1938 woonde het gezin op Curaçao. Daarna volgt nog een verblijf in New York. Heyboer werd opgeleid tot werktuigbouwkundige. Nog vóór het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog keerde het gezin terug naar Haarlem. In 1943 werd Heyboer door de Duitsers opgepakt in het kader van de Arbeitseinsatz, en overgebracht naar een Durchgangslager voor buitenlandse dwangarbeiders te Prenzlauer Berg (Berlijn). Zeven maanden later keerde hij doodziek terug in Haarlem.
Na de Tweede Wereldoorlog vestigde hij zich te Borger. Na een verblijf van een paar maanden in Zuid-Frankrijk werd hij in 1951 enige tijd opgenomen in het psychiatrisch ziekenhuis Santpoort te Bloemendaal. In 1961 vestigde hij zich in een boerderij in Den Ilp. Hij leefde daar samen met drie vrouwen, en later zelfs met vijf. Heyboer tekende, schilderde, en etste. Zijn vrouwen zorgden voor de verkoop.
Op 10 april 2002 werd Heyboer Ridder in de Orde van Oranje Nassau. Heyboer overleed op 81-jarige leeftijd in zijn boerderij te Den Ilp in zijn slaap, en werd enkele dagen later begraven te Purmerland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |