Waar moet Wallonië dan wel niet uit bestaan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:10 schreef MrX1982 het volgende:
Jambers, heerlijk programma.
Ik heb altijd het idee dat heel Vlaanderen uit tokkies bestaat.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het lijkt me ook sterk dat Jerney verstand heeft van zingen. Wanneer had dat mens haar laatste hit? Ik heb haar nog nooit horen zingen.
Wellicht kan ze niet meer zingen vanwege die botox injecties
*skip* niet mijn genre. En de film spreekt mij ook niet aan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:45 schreef Monidique het volgende:
Oi, vanavond komt Carrie op TV.
Daar praat men liever niet over.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Waar moet Wallonië dan wel niet uit bestaan?
Ik kan me namelijk niet herinneren ooit een nummer van haar gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:43 schreef Drugshond het volgende:
Die heeft toch best leuke nummers gemaakt.
Memories & Seasons van Earth and Fire.
En vroeghar zag ze er heel leuk uit. Maar nu hellaas niet zo.
Maar toen had je nog zwemles in je pa zijn verrekijker
Dat wist ik ja. De tand des tijds is te gevoelig voor Jerneyquote:Alleen haar pr0n plaatjes (destijds uit de playboy) mogen niet meer openbaar gemaakt worden, op straffe van een fikse boete.
Hey! Ik ben heel content met mijn portemonnaie, ooit gekregen van Jacquesquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:39 schreef George-Butters het volgende:
Wallage is een drol.
M'n lul slap, Rita je verdient een klap!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Miijn tong verbrand. Rita, bedankt!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ok. Maar daar is toch al heel veel over bekend? Of was het voor een bedrijf?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Miijn tong verbrand. Rita, bedankt!
Don't it make my brown shirt blue.quote:Je bent een jongmens dat zich moet schamen voor zijn oordelen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[..]
Don't it make my brown shirt blue.
quote:Maffia Sicilië niet meer de machtigste
LOCRI, 19 NOV. De Siciliaanse maffia is niet meer de machtigste criminele organisatie van Italië. Die positie is overgenomen door de Calabrese 'ndrangheta. Volgens vertegenwoordigers van het Italiaans openbaar ministerie is de 'ndrangheta de laatste tien jaar uitgegroeid ,,tot een zeer moderne internationale misdaadorganisatie die meer moet worden gevreesd dan de Siciliaanse concurrenten''.
Na de moord vorige maand op de regionale politicus Franceso Fortugno in de Zuid-Italiaanse regio Calabrië is dit besef ook doorgedrongen tot de rest van Italië. Er is politieversterking naar Calabrië gestuurd, president Carlo Azeglio Ciampi bezocht het gebied en stelde dat de ,,Calabrezen niet alleen staan, maar door alle Italianen worden gesteund''. De beste antimaffiaonderzoekers zijn op de moord van Fortugno gezet. ,,Als de strijd tegen de clans nu niet wordt gewonnen, is Calabrië voorgoed verloren'', aldus Agazio Loiero, president van Calabrië.
De 'ndrangheta heeft volgens het Italiaanse onderzoeksbureau Eurispes inmiddels een jaaromzet van 36 miljard euro, meer dan de regio Calabrië. Anderen spreken van 3,6 miljard euro. De misdaadorganisatie is exponentieel gegroeid doordat ze de controle heeft weten te verwerven over de internationale cocaïnehandel. ,,De Colombiaanse kartels verkiezen de Calabrese clans boven de Sicilianen, omdat de eerste betrouwbaarder zijn, nooit uit de school klappen en altijd cash betalen'', aldus officier van justitie Nicola Gratteri, een ervaren maffiabestrijder uit Calabrië. De misdaadorganisatie is volgens hem actief in twintig landen waaronder Nederland: ,,Zo'n 20 tot 30 procent van de cocaïne wordt via Nederland ingevoerd.'' Onlangs is in Rotterdam een 'ndranghetist opgepakt die volgens hem op het punt zou hebben gestaan om een hele buurt in Brussel op te kopen.
In het Calabrese stadje Locri zijn deze maand duizenden middelbare scholieren uit Zuid-Italië de straat op gegaan om te demonstreren tegen de 26 moorden die de 'ndrangheta dit jaar in en om het stadje Locri heeft gepleegd.
Jiskefet is gestopt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Das Leben ist ein Jammertal.
Rilke?
Nein. Tampert.
Dat is heel fijn. 14.gifquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
I am also programmed for conversational English.
Oftewel 14.gifquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:07 schreef George-Butters het volgende:
4 op 1 rij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |