Ja en dat past er dus niet in, want ik heb maar maatje 41quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef AnGabhar het volgende:
"O, kom ereis kijken!"
Het gaat niet om het formaat...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dat past er dus niet in, want ik heb maar maatje 41![]()
In vergelijking met mijn schelle harde schreeuwstem heb jij een prachtige stem.quote:
Volgens mij schrikt 90 procent van de mensen als ze hun eigen stem terughoren omdat die vanaf band heel anders klint dan dat jezelf zo aan het praten bent.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In vergelijking met mijn schelle harde schreeuwstem heb jij een prachtige stem.En nog een geile ook
![]()
Hier op de gang/gallerij.....?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat...
En bovendien kun je het ernaast leggen.
nou, kom op daarmee!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij schrikt 90 procent van de mensen als ze hun eigen stem terughoren omdat die vanaf band heel anders klint dan dat jezelf zo aan het praten bent.
Ook ik schrik me dan weer de pestpokken zo van zo'n nicht met stemmetje ben ik toch ook weer niet, nou mooi wel dus![]()
xorry ik ben alleen maar digitaal te zien, maar niet te horen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nou, kom op daarmee!
Sushiquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
Ihl, mijn bed ruikt naar Japanner.
Heb je de schaal met Terri yakki saus dan alweer om laten vallen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
Ihl, mijn bed ruikt naar Japanner.
En dan heb je nu nieuwe trucs geleerd met "chop sticks"quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:25 schreef TehRockstar het volgende:
Neen. Een levende sushirol heeft rond liggen mekkeren in mijn bed.
jammerquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
xorry ik ben alleen maar digitaal te zien, maar niet te horen.
Maar da's meer uit zelfbescherming hoor zodat ik niet te veel onzin uitkraam![]()
Vrees dan toch dat uw verwachtingen daarvoor iets te hoog gespannen zijn en dat ik u met mijn zachte G toch weer doe teleurstellen, om over dat erudiete deel, voor zover aanwezig, maar te zwijgenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
jammer
'k had graag de rouwgevooisde stem van een man met levenservaring en eruditie aan mogen horen
Omdat ik brabo van geboorte ben, en d'r nog steeds woon en werkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
waarom spreek je dan ook met een zachte g?
()
niet zo heel veel hoor, als dat eerder op de avond de jeugdigen hier met pannenkoeken en aanverwante etenwaar aan het gooien warenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:39 schreef wonderer het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist??
Vleuten ligt tegen Utrecht aan...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik weet geeneens waar Dronten en Vleuten liggen
"geeft een lesje topografie"quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik weet geeneens waar Dronten en Vleuten liggen
Jaloers isquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava zit een sigaar te roken en rookkringetjes te blazen
* vanitasvanitatumetomniava blaast een rookwolkje richting Stroekiequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jaloers is
Mijn kistje van Olifant met knakjes is net op![]()
ik ook niet zo vaak hoor, af en toe op een avond in het weekend als ik er de tijd voor kan nemenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava blaast een rookwolkje richting Stroekie
(Elegant tuitsigaren rook ik zo nu en dan)
sssshquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:58 schreef Manias het volgende:
*stilte*
*kelly - I am who I amquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
* wiz is playing: Eartha Kitt - Where Is My Man
rrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zoek dan maar eens op Audrey Landers met Manuel Good Bye daar helpt geen kippenvel meer aan hoor, da's echt gewoon een marteling voor je orenquote:
Sweet Dreams Techquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:12 schreef tech het volgende:
Ik ga lekker slapen...Welterusten allemaal!
![]()
Prima plan. Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams Tech![]()
P.S. zal ik morgenochtend voor een keer je taak overnemen
ik moet toch om 6.00 uur me nest uit, dan zal ik de nachtploeg wel even aflossen
kleine moeite hoorquote:
Ja Sweet Dreams CDPquote:
Ow?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Sweet Dreams CDP
wel sneu voor jouw dat je vandaag geen druifjes uit V van Ang3l hebt gekregen
terwijl je verzoek toch zo obvious was![]()
Kijk dat is dan weer goed om te lezen na die "dramatic call " van vanmiddagquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ow?
Naja elk stukje blijheid is natuurlijk meegenomen maar ik heb toch een hele leuke avond gehad hoor
Toevallig heb k net 2 manderijntjes opquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk dat is dan weer goed om te lezen na die "dramatic call " van vanmiddag
en ik zou hooguit ter compensatie dan een mandarijntje kunnen gooien, maar volgens mij vind je druifjes lekkerder![]()
dat zit er nu dus helaas niet meer inquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava gaat slapen nu, en wenst CrazyDutchPunk en Stroekie nog een gezellige nacht tezaam
Nou dan moeten Creno en peet jouw nog maar een poosje gezelschap houdenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tezamen? Ik zit hier met mn poezen alleen hoor
nie zo ongeduldig jijquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:05 schreef creno het volgende:
hallo ben ik nu alleen ?
Omg..de zus van Carlyquote:
Dank uquote:
de wietman is net wegquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:27 schreef LangeFriatchBaasBiatch het volgende:
Kan ik hier wiet kopen?.
Zit jij achter dat blad verstopt dan?quote:
hebk niequote:Op zaterdag 19 november 2005 02:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doe eens een nieuwe foto posten van jou
yes dear I'm a big penisquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit jij achter dat blad verstopt dan?
Panoramixquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:09 schreef Manias het volgende:
[..]
hebk niehbe alleen maar gewowt t afgelopen jaar
![]()
Hebben we een relatie in de Emerald Dream?quote:
*LOL* ja kei sexyquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:18 schreef Manias het volgende:
JA! gnoom en elfje samen hot sex
Hit me baby, one more tim!quote:
Ik had ook absoluut niet verwacht dat nou uitgerekend jij de eerste Fokker was sie hier zou komen reageren. En volgens mij moet ik je ook gewoon terug naar bed sturenquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:40 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, en nu ben ik 4 uur later weer wakker....
Alcohol zorgt er in elk geval voor dat je sneller in slaap valt, maar in het algemeen ook lichter slaapt waardoor je eerder wakker bent, en dan echt niet alleen om de blaas leeg te makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:56 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, misschien slaap je heel efficiënt ofzo, als je aangeschoten bent?
Maar het is licht buiten... in slaap vallen zal lastig worden.
Ja maar JIJ hebt ze! Jij hébt gewoon die tickets al in de pocket! Gewoon hoppetee!! Jij gaat ge-gá-ran-déérd naar Robbie Williams in de Amsterdam Arena te Amsterdam. Noord-Holland!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:45 schreef Vlarp het volgende:
Er zijn al 3 concerten van RW uitverkocht!!
goeiemorgen broertje, wat grappig dat we op hetzelfde moment postenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo en goedemorgen!!
even voor de duidelijkheid ik ben in leiden maar bij een vriend niet date date!!!
Hij heeft al een vriendje! dus....
gister white noise en the forgotten gekeken wat een goede films zeg!
Heb me wel 2x een hart attack geschrokken, niet alleen van de film maar ook van die vriend van me die het leuk vodn om me nog eens extra te laten schrikken op de ergste schrik momenten!!
Hier ook en ijs op de autoramen en het gras enzo, bepaald niet uitnodigend om iets buiten te gaan doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is kei mistig hier..
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar JIJ hebt ze! Jij hébt gewoon die tickets al in de pocket! Gewoon hoppetee!! Jij gaat ge-gá-ran-déérd naar Robbie Williams in de Amsterdam Arena te Amsterdam. Noord-Holland!
quote:
Ik kan mij dat reuze voorstellen!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:51 schreef TehRockstar het volgende:. Denk je dat ik heel den dag bezig ben met het uitlaten van de hond?
Dus jij gaat'm bij RW achterwaarts inparkeren?!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]wij zijn kei-blij !
![]()
en niet eens op de boerderij
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kan mij dat reuze voorstellen!Denk maar eens aan al die mensen die vannacht voor het postkantoor hebben gelegen!
Maar JIJ én XMN8R stappen straks allebei ín die auto óp weg naar dat stadion óm naar RW te gaan óp dat veld ván dat stadion in Amsterdam en dat stadion heet Amsterrrrdam Arena alwaar jullie gáán kijken náár Robie Williams én het voorprogramma dat ook zéker niet mis zal zijn, maar Vlarp dénk eraan dat je die dag vrij neemt en eventueel de daarop volgende werkdag zodat je eens lekker ruim de tijd hebt voor jouzelf om gewoon ín dat rode autootje ván Robb..., pardon, ván XMN8R te stappen om dat concert te bezoeken waar jullie allebei zo op gehóópt hadden!
Uiteraard!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:56 schreef Waxxer het volgende:
Dus jij gaat'm bij RW achterwaarts inparkeren?!![]()
Of ja, stadion dan he...
Twéé concerten?!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook blij dat we naar de eerste 2 concerten gaan met de grotere Robbie fans.. denk dat dat een stuk leuker is nog
RZ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Uiteraard!!
En daarna rijden we gelijk door naar Zwolle: zijn we ook lekker op tijd voor RZ.
Roze Zaterdagquote:
Zwolle staat vanaf 24 juni 2006 op de wereldkaart!!quote:
Oh ja, dat is waarquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Roze Zaterdag
[..]
Zwolle staat vanaf 24 juni 2006 op de wereldkaart!!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
één van de éérste twéé concerten dus
Ik ben geen die-hard fan.. XMN8R is dat welquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, je hébt fans die naar elk concert willen
Maar dat gaat jou, als mens zijnde, toch nét iets te ver?!
Ik denk dat we dat maar eens heel snel moeten gaan doen ja!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:04 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, dat is waarDan zou ik binnenkort die stad maar 'ns checken of het wat is daaro he?
Ja die jo9ngen gáát er echt voor he? Koopt ook knuffeltjes enz om ze te gooien. He-le-maal van de wereld straks in dat stadion.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben geen die-hard fan.. XMN8R is dat wel. Die is lid geworden van de RW fanclub
Zondag iemand tijd?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat maar eens heel snel moeten gaan doen ja!![]()
Ik wens jou daar veel succes bij, Vlarpquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben even een nieuwe maandkaart kopen
Jij wil gewoon die mensen in de rij voor het postkantoor uitlachenquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben even een nieuwe maandkaart kopen
Uhm.. die rij om geld op te nemen of te storten voor de giro?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij wil gewoon die mensen in de rij voor het postkantooragentschap uitlachen.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij wil gewoon die mensen in de rij voor het postkantoor uitlachen.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. die rij om geld op te nemen of te storten voor de giro?
precies!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie hem ook gewoon zo voor me!
Heel arrogant zo, met een donkerrode wollen sjaal om en een bruin ribjasje: "Och, Robie Williams, pfffff, tssssss, die kaarten heb ik al láng! (...) Eeehh ja, twee postzegels en een maandkaart graag."
*arbeidsinspectie belt*quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ik mag straks beginnen met werken.![]()
Wat ga je dan doooeeennnn....?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ik mag straks beginnen met werken.![]()
quote:
quote:
Creno groenteafdeling alsjeblieft, Creno groenteafdeling alsjeblieft....quote:
Ik ook.. voor de visite van vanavond, en voor de gastheer van morgenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ook.. voor de visite van vanavond, en voor de gastheer van morgen.
ik ga wel even een aanhanger regelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil geen shculdgevoel hoor!
![]()
Nou.....
(...)
*dichtklap*
Ik ga ook shoppen, voor pappá en mammá...![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik ga wel even een aanhanger regelen
Ben ik nu een vervelende ouwe zeur als ik hier nu een opmerking plaats over grieken en hun traditie met serviesgoed na de maaltijdquote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben ik nu een vervelende ouwe zeur als ik hier nu een opmerking plaats over grieken en hun traditie met serviesgoed na de maaltijd![]()
Dat zit op het industrieterrein.. en da's een bestelkantoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hallo! Postsorteercentrum Numansdorp!
Als je ff terugleest dan zag je dat Vanitas gisteravond een sigaar heeft gerookt en de kringetjes naar mij in het zuiden heeft gestuurd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:53 schreef Andyvie het volgende:
Zeg, wie heeft er hier in Wageningen zo enorm zitten roken dat de hele stad nu onder de mist ligt?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe jij dat woordeje eens veranderen...
Ik ben van de oude stempel en aldus hou ik niet van half werk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je ff terugleest dan zag je dat Vanitas gisteravond een sigaar heeft gerookt en de kringetjes naar mij in het zuiden heeft gestuurd.
Ja wist ik veel dat het zulke dramatische gevolgen zou hebben![]()
Op zich had hij wel gelijk als hij op mij reageerde. Van de rook van een sigaret/sigaar kun je kanker krijgen...quote:
Nee, dat hebben we gezienquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik hou niet van half werk.
ja je gaat bijna denken dat je van indianenbloed hebt, en ons met rooksingalen iets probeert duidelijk te makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben van de oude stempel en aldus hou ik niet van half werk.
Wij zijn hier in het noorden nog niet zo ontwikkeld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je gaat bijna denken dat je van indianenbloed hebt, en ons met rooksingalen iets probeert duidelijk te maken![]()
Houdt moed, en op een gegeven moment zal d'r vast wel een nieuwe Bonifacius opstaan en naar het barre noorden afreizen om ontwikkelingswerk te willen gaan verrichtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wij zijn hier in het noorden nog niet zo ontwikkeld.![]()
nou nouu, tis wel wat he.. RZ in Deventer, Enschede en nu in Z?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waarDan zou ik binnenkort die stad maar 'ns checken of het wat is daaro he?
Jawel.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef petre86 het volgende:
maar morgen is er toch niks te doen in zwolle?
Fries is geen taal en geen dialect, maar een spraakgebrek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wij zijn hier in het noorden nog niet zo ontwikkeld.![]()
Kom je ook een bakkie doen bij Wax?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben morgen ook vlakbij..eng he
nu eerst werkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom je ook een bakkie doen bij Wax?
Hij is wel mooi van jouw formaat. En met een oosters tintje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
Ew, dit creatuur spamt mijn gaydinges vol.
http://www.gay.nl/DCboy
Die ken ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
Ew, dit creatuur spamt mijn gaydinges vol.
http://www.gay.nl/DCboy
Hey I don;t carequote:
Omg, wat denk je wel niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey I don;t careHe's creepy
Ik heb wel z'n nr als je het moet hebben
Vloeken?quote:
Ja ik ben blut en heb geen kaarten voor Robbiequote:
Uhm... van JOUW geld en JOUW spaarrekening?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ik ben blut en heb geen kaarten voor Robbie
EN mn moeder zag even de vrijheid om van mijn spaarrekening een nieuwe telefoon te kopen voor mn broertje omdat ik de zijne leen omdat ie m toch niet gebruikt...
Zij heeft de pinpas..hij staat op mijn naam maar zij "beheert" m..quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... van JOUW geld en JOUW spaarrekening?
Kan dat zomaar dan?
Nahjaaa, slaan!quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zij heeft de pinpas..hij staat op mijn naam maar zij "beheert" m..
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Creno groenteafdeling alsjeblieft, Creno groenteafdeling alsjeblieft....
edit: pardon, ik las werken
... van jouw geld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I wish I could..
Ik snap het niet he?
Als ik een nieuwe telefoon wil is er geen geld voor zogenaamd..en als mn broertje zonder zit krijgt ie dr wel een
Ach zo gaat het altijd hier in huis..en khad al een rotweekend dus dit kon er nog wel boven opquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach zo gaat het altijd hier in huis..en khad al een rotweekend dus dit kon er nog wel boven op![]()
Terugknippen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En guess what..op mysterieuze wijze is OOK nog mn headphones-draad doorgeknipt..
ach fuck ze lekker hier... *zet keiharde gitaren op met vol volume*
Nee ik heb zijn headphones in beslag genomenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Terugknippen.
En heel hard een vaste bijbaan zoeken dat een studentenhok mogelijk maakt..
Mexico. Mexii-hiiii-HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-coooooooooooooooooooooohhhhh.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
Gitaarmuziek. Klinkt door de Mexicaanse nacht.
quote:
Hij lijkt op een Final fantasy Characterquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
Gackt is ook lekker, jammer dat hij nu vooral op een wijf lijkt.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
Gackt is ook lekker, jammer dat hij nu vooral op een wijf lijkt.
Correctie: WAS ooit lekker, heel heel heel erg lang geleden.quote:
Als ik hetero was, zou ik het nog mooi vinden ook.quote:
Sawasdee Gackt IS een man .... zeggen zequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:11 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Als ik hetero was, zou ik het nog mooi vinden ook.![]()
En post nu maar weer eens wat interessante plaatjes in plaats van al deze wijven. Het is een [homo]-topic, verdomme!
Ja die foto is een perfect voorbeeld hoe ik mij dus een geisha meisje voorstelquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:11 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Als ik hetero was, zou ik het nog mooi vinden ook.![]()
En post nu maar weer eens wat interessante plaatjes in plaats van al deze wijven. Het is een [homo]-topic, verdomme!
dit is toch een vrouw ? tis net taylor uit Bold& the beautifulquote:
Neeeeej, da's een manquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef creno het volgende:
[..]
dit is toch een vrouw ? tis net taylor uit Bold& the beautiful
Wat flauw..quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:36 schreef DennisMoore het volgende:
Is het een bra-brander?
En afgerekend met een pas van de Brabobank ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:36 schreef DennisMoore het volgende:
Is het een bra-brander?
RWtje weggooien en nieuwe gebruiken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
je laat tot 3x een RWtje wissen en dan blijft ie zeggen:
GEEN RUIMTE OP SCHIJF..
tyfus ding
Kom je naar Rotterdam?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Looking for some hot stuff baby this evening
Thechov?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
Wat moet dat heerlijk zijn... om te verwoorden, wat je voelt...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:56 schreef Stroekie het volgende:
Thechov?
maar dat was toch een eerbetoon aan een meeuw, en niet aan een dode mus![]()
ARGH!!! Donder op met je dode mus.. wat mij betreft hadden ze er nog 10 afgeknald..quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Thechov?
maar dat was toch een eerbetoon aan een meeuw, en niet aan een dode mus![]()
OK die slag is your'squote:Op zaterdag 19 november 2005 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Ja, en dat dan weer uit Finkers' MacBeth..
Ja, en dat stukje wordt door Finkers gebruikt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:58 schreef Stroekie het volgende:
OK die slag is your's
ik kwam namelijk niet verder dan het nummer van Robbert Long, Martine Bijl en Lenette van Dongen uit de musical waarin deze regel verwerkt zat![]()
Ja waar een klein land weer eens een groot kan zijn.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ARGH!!! Donder op met je dode mus.. wat mij betreft hadden ze er nog 10 afgeknald..
Ken uw klassiekersquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en dat stukje wordt door Finkers gebruikt.
Wanneer Prins Zes de gemene MacBeth aan stukjes hakt... "Takke pokke tyfus nééte!"
Een chinees nog wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:26 schreef Vlarp het volgende:
Het is een chinees.. zegt dat niet genoeg
We maken ons graag druk om stomme dingen..quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waar een klein land weer eens een groot kan zijn.....
Als een ieder nou all die aandacht, energie en inzet nu eens aan een echt probleem gegeven had!!!
Dit land daat nog eens aan de debielisering ten onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |