Op zich had hij wel gelijk als hij op mij reageerde. Van de rook van een sigaret/sigaar kun je kanker krijgen...quote:
Nee, dat hebben we gezienquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik hou niet van half werk.
ja je gaat bijna denken dat je van indianenbloed hebt, en ons met rooksingalen iets probeert duidelijk te makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben van de oude stempel en aldus hou ik niet van half werk.
Wij zijn hier in het noorden nog niet zo ontwikkeld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je gaat bijna denken dat je van indianenbloed hebt, en ons met rooksingalen iets probeert duidelijk te maken![]()
Houdt moed, en op een gegeven moment zal d'r vast wel een nieuwe Bonifacius opstaan en naar het barre noorden afreizen om ontwikkelingswerk te willen gaan verrichtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wij zijn hier in het noorden nog niet zo ontwikkeld.![]()
nou nouu, tis wel wat he.. RZ in Deventer, Enschede en nu in Z?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waarDan zou ik binnenkort die stad maar 'ns checken of het wat is daaro he?
Jawel.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef petre86 het volgende:
maar morgen is er toch niks te doen in zwolle?
Fries is geen taal en geen dialect, maar een spraakgebrek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wij zijn hier in het noorden nog niet zo ontwikkeld.![]()
Kom je ook een bakkie doen bij Wax?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben morgen ook vlakbij..eng he
nu eerst werkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom je ook een bakkie doen bij Wax?
Hij is wel mooi van jouw formaat. En met een oosters tintje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
Ew, dit creatuur spamt mijn gaydinges vol.
http://www.gay.nl/DCboy
Die ken ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
Ew, dit creatuur spamt mijn gaydinges vol.
http://www.gay.nl/DCboy
Hey I don;t carequote:
Omg, wat denk je wel niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey I don;t careHe's creepy
Ik heb wel z'n nr als je het moet hebben
Vloeken?quote:
Ja ik ben blut en heb geen kaarten voor Robbiequote:
Uhm... van JOUW geld en JOUW spaarrekening?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ik ben blut en heb geen kaarten voor Robbie
EN mn moeder zag even de vrijheid om van mijn spaarrekening een nieuwe telefoon te kopen voor mn broertje omdat ik de zijne leen omdat ie m toch niet gebruikt...
Zij heeft de pinpas..hij staat op mijn naam maar zij "beheert" m..quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... van JOUW geld en JOUW spaarrekening?
Kan dat zomaar dan?
Nahjaaa, slaan!quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zij heeft de pinpas..hij staat op mijn naam maar zij "beheert" m..
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Creno groenteafdeling alsjeblieft, Creno groenteafdeling alsjeblieft....
edit: pardon, ik las werken
... van jouw geld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I wish I could..
Ik snap het niet he?
Als ik een nieuwe telefoon wil is er geen geld voor zogenaamd..en als mn broertje zonder zit krijgt ie dr wel een
Ach zo gaat het altijd hier in huis..en khad al een rotweekend dus dit kon er nog wel boven opquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach zo gaat het altijd hier in huis..en khad al een rotweekend dus dit kon er nog wel boven op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |