Op zich had hij wel gelijk als hij op mij reageerde. Van de rook van een sigaret/sigaar kun je kanker krijgen...quote:
Nee, dat hebben we gezienquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik hou niet van half werk.
ja je gaat bijna denken dat je van indianenbloed hebt, en ons met rooksingalen iets probeert duidelijk te makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben van de oude stempel en aldus hou ik niet van half werk.
Wij zijn hier in het noorden nog niet zo ontwikkeld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je gaat bijna denken dat je van indianenbloed hebt, en ons met rooksingalen iets probeert duidelijk te maken![]()
Houdt moed, en op een gegeven moment zal d'r vast wel een nieuwe Bonifacius opstaan en naar het barre noorden afreizen om ontwikkelingswerk te willen gaan verrichtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wij zijn hier in het noorden nog niet zo ontwikkeld.![]()
nou nouu, tis wel wat he.. RZ in Deventer, Enschede en nu in Z?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waarDan zou ik binnenkort die stad maar 'ns checken of het wat is daaro he?
Jawel.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef petre86 het volgende:
maar morgen is er toch niks te doen in zwolle?
Fries is geen taal en geen dialect, maar een spraakgebrek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wij zijn hier in het noorden nog niet zo ontwikkeld.![]()
Kom je ook een bakkie doen bij Wax?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben morgen ook vlakbij..eng he
nu eerst werkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom je ook een bakkie doen bij Wax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |