Terugknippen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En guess what..op mysterieuze wijze is OOK nog mn headphones-draad doorgeknipt..
ach fuck ze lekker hier... *zet keiharde gitaren op met vol volume*
Nee ik heb zijn headphones in beslag genomenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Terugknippen.
En heel hard een vaste bijbaan zoeken dat een studentenhok mogelijk maakt..
Mexico. Mexii-hiiii-HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-coooooooooooooooooooooohhhhh.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
Gitaarmuziek. Klinkt door de Mexicaanse nacht.
quote:
Hij lijkt op een Final fantasy Characterquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
Gackt is ook lekker, jammer dat hij nu vooral op een wijf lijkt.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
Gackt is ook lekker, jammer dat hij nu vooral op een wijf lijkt.
Correctie: WAS ooit lekker, heel heel heel erg lang geleden.quote:
Als ik hetero was, zou ik het nog mooi vinden ook.quote:
Sawasdee Gackt IS een man .... zeggen zequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:11 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Als ik hetero was, zou ik het nog mooi vinden ook.![]()
En post nu maar weer eens wat interessante plaatjes in plaats van al deze wijven. Het is een [homo]-topic, verdomme!
Ja die foto is een perfect voorbeeld hoe ik mij dus een geisha meisje voorstelquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:11 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Als ik hetero was, zou ik het nog mooi vinden ook.![]()
En post nu maar weer eens wat interessante plaatjes in plaats van al deze wijven. Het is een [homo]-topic, verdomme!
dit is toch een vrouw ? tis net taylor uit Bold& the beautifulquote:
Neeeeej, da's een manquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef creno het volgende:
[..]
dit is toch een vrouw ? tis net taylor uit Bold& the beautiful
Wat flauw..quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:36 schreef DennisMoore het volgende:
Is het een bra-brander?
En afgerekend met een pas van de Brabobank ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:36 schreef DennisMoore het volgende:
Is het een bra-brander?
RWtje weggooien en nieuwe gebruiken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
je laat tot 3x een RWtje wissen en dan blijft ie zeggen:
GEEN RUIMTE OP SCHIJF..
tyfus ding
Kom je naar Rotterdam?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Looking for some hot stuff baby this evening
Thechov?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
Wat moet dat heerlijk zijn... om te verwoorden, wat je voelt...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:56 schreef Stroekie het volgende:
Thechov?
maar dat was toch een eerbetoon aan een meeuw, en niet aan een dode mus![]()
ARGH!!! Donder op met je dode mus.. wat mij betreft hadden ze er nog 10 afgeknald..quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Thechov?
maar dat was toch een eerbetoon aan een meeuw, en niet aan een dode mus![]()
OK die slag is your'squote:Op zaterdag 19 november 2005 16:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Ja, en dat dan weer uit Finkers' MacBeth..
Ja, en dat stukje wordt door Finkers gebruikt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:58 schreef Stroekie het volgende:
OK die slag is your's
ik kwam namelijk niet verder dan het nummer van Robbert Long, Martine Bijl en Lenette van Dongen uit de musical waarin deze regel verwerkt zat![]()
Ja waar een klein land weer eens een groot kan zijn.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ARGH!!! Donder op met je dode mus.. wat mij betreft hadden ze er nog 10 afgeknald..
Ken uw klassiekersquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en dat stukje wordt door Finkers gebruikt.
Wanneer Prins Zes de gemene MacBeth aan stukjes hakt... "Takke pokke tyfus nééte!"
Een chinees nog wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:26 schreef Vlarp het volgende:
Het is een chinees.. zegt dat niet genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |