*kelly - I am who I amquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
* wiz is playing: Eartha Kitt - Where Is My Man
rrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zoek dan maar eens op Audrey Landers met Manuel Good Bye daar helpt geen kippenvel meer aan hoor, da's echt gewoon een marteling voor je orenquote:
Sweet Dreams Techquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:12 schreef tech het volgende:
Ik ga lekker slapen...Welterusten allemaal!
![]()
Prima plan. Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams Tech![]()
P.S. zal ik morgenochtend voor een keer je taak overnemen
ik moet toch om 6.00 uur me nest uit, dan zal ik de nachtploeg wel even aflossen
kleine moeite hoorquote:
Ja Sweet Dreams CDPquote:
Ow?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Sweet Dreams CDP
wel sneu voor jouw dat je vandaag geen druifjes uit V van Ang3l hebt gekregen
terwijl je verzoek toch zo obvious was![]()
Kijk dat is dan weer goed om te lezen na die "dramatic call " van vanmiddagquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ow?
Naja elk stukje blijheid is natuurlijk meegenomen maar ik heb toch een hele leuke avond gehad hoor
Toevallig heb k net 2 manderijntjes opquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk dat is dan weer goed om te lezen na die "dramatic call " van vanmiddag
en ik zou hooguit ter compensatie dan een mandarijntje kunnen gooien, maar volgens mij vind je druifjes lekkerder![]()
dat zit er nu dus helaas niet meer inquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava gaat slapen nu, en wenst CrazyDutchPunk en Stroekie nog een gezellige nacht tezaam
Nou dan moeten Creno en peet jouw nog maar een poosje gezelschap houdenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tezamen? Ik zit hier met mn poezen alleen hoor
nie zo ongeduldig jijquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:05 schreef creno het volgende:
hallo ben ik nu alleen ?
Omg..de zus van Carlyquote:
Dank uquote:
de wietman is net wegquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:27 schreef LangeFriatchBaasBiatch het volgende:
Kan ik hier wiet kopen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |