abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 december 2005 @ 00:52:48 #226
124312 Jazoist
schone schijn
pi_33492335
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Als je Joy Divison leuk vindt, zijn Interpol en The Editors misschien wel wat voor je....
De enige die ik ken die helemaal in Joy division was, had bij toeval ooit eens een zelfmoordpoging ondernomen. Dus, ik ben er niet voor- nog tegenstander van. Misschien beter van niet, persoonlijk.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
pi_33492407
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:48 schreef Jazoist het volgende:

[..]

Ik ben nooit verstokt geraakt in een soort muziek. En echt, ik vind je een beetje een elitair kwalletje als het op je muziekkennis aankomt.
Ach daar is het Kamagurka voor. Niemand kan zo bloemrijk muziek afzeiken als hij
pi_33492517
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:52 schreef Jazoist het volgende:

[..]

De enige die ik ken die helemaal in Joy division was, had bij toeval ooit eens een zelfmoordpoging ondernomen.
Nou dat zal niet bij toeval zijn geweest
  donderdag 29 december 2005 @ 01:04:13 #229
124312 Jazoist
schone schijn
pi_33492629
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Ach daar is het Kamagurka voor. Niemand kan zo bloemrijk muziek afzeiken als hij
Onterecht overigens. Maar het boeit mij niet echt.
When Rhythm, Harmony and Melody come together in a happy mix, you just Don't Stop The Feeling
  donderdag 29 december 2005 @ 01:10:19 #230
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_33492813
Ach, we kennen Kamagurka's riedeltje inmiddels toch wel? Ik moet er altijd weer smakelijk om lachen, want hij weet het altijd mooi te verwoorden. Over smaak valt niet te twisten, maar 't is wel altijd leuk om te doen.

Ik dacht dat jaren '80 muziek inmiddels weer helemaal mocht, trouwens? Nou kan ik 100 keer in de Popencyclopedie lezen hoe goed bijv. Joy Division wel zou moeten zijn, zelf hoor ik alleen maar valse zang en matig gemusiceer, maar goed.. de geschiedenis heeft me al ongelijk gegeven.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_33495220
Ik vind de muziek uit de jaren 80 juist geweldig. Ik ben er mee opgegroeid. Ik vind de 'foutste' muziek van toen leuk, eigenlijk vind ik bijna alles uit die tijd leuk. And I'm not ashamed!
pi_33497021
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:45 schreef Jazoist het volgende:

[..]

hmpf. Ik heb de plaat van siouxsie, in '83 gofzo ekocht. Dooie muziek, maar ja. Toen ik 13 was smeerde ik oog-potlood onder mijn ogen o.a. in verband daarmee. Cult hè. Ik liep erbij als een goth denk ik, maar, dat ligt ver achter me. Prince is niks voor mij, maar beter dan nix.
O ok, je wilt perse een muziekstijl bashen en afdoen als puberaal... zeg dat dan meteen!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_33497077
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Jazoist het volgende:

[..]

Onterecht overigens. Maar het boeit mij niet echt.
Iconen als the cure mogen worden afgezeken als puberaal, maar we mogen niet aan heiligdommen als sly and the family stone komen of booker t natuurlijk, want dát is muziek voor de meer ontwikkelden. En míj elitair noemen

Dag meneer
  donderdag 29 december 2005 @ 09:56:31 #234
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_33497095
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:54 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Iconen als the cure mogen worden afgezeken als puberaal, maar we mogen niet aan heiligdommen als sly and the family stone komen of booker t natuurlijk, want dát is muziek voor de meer ontwikkelden. En míj elitair noemen

Dag meneer
Ik weet nog steeds niet wie de mensen zijn die The Cure afzeiken...
Overigens is The Cure zeker niet heilig
pi_33497163
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:56 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wie de mensen zijn die The Cure afzeiken...
Overigens is The Cure zeker niet heilig
Ik vind geen enkele band heilig, zeker niet die overschatte mastodonten uit de jaren 70 waar jij blijkbaar zo fel op bent ze te verdedigen

Verder maakt meneer in elke post duidelijk dat hij niks op heeft met de muziekperiode van begin 80, en alleen associeert met oogpotlood en puberaal gedoe...
  donderdag 29 december 2005 @ 10:04:22 #236
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_33497216
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:01 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik vind geen enkele band heilig, zeker niet die overschatte mastodonten uit de jaren 70 waar jij blijkbaar zo fel op bent ze te verdedigen

Verder maakt meneer in elke post duidelijk dat hij niks op heeft met de muziekperiode van begin 80, en alleen associeert met oogpotlood en puberaal gedoe...
Ik verdedig niemand mister 'ik zoek een conflict'. Ik scheer alleen niet alles over 1 kamp zoals jij wel doet. Maar goed. Zoals al eens eerder is gebleken ken jij de nuance niet.

Waarom vind jij het nodig om iemand 'neer te sabelen' omdat iemand een andere mening heeft dan jij. Beetje puberaal vind je niet?
pi_33499066
Kamagurka je bent nu al een ouwe zure man.
Zoek een hobby.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_33500479
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik verdedig niemand mister 'ik zoek een conflict'. Ik scheer alleen niet alles over 1 kamp zoals jij wel doet. Maar goed. Zoals al eens eerder is gebleken ken jij de nuance niet.

Waarom vind jij het nodig om iemand 'neer te sabelen' omdat iemand een andere mening heeft dan jij. Beetje puberaal vind je niet?
Je leest mijn posts ook verder niet he.. Ik kom met tegenargumenten waarom ik het niet met iemand eens ben, iemand vind het daarop nodig om lafjes iets over "dooie muziek" te mompelen en denkt dat daarmee de kous af is

Bovendien moet JIJ steeds weer terugkomen met "hahaha " replies op mensen die gewoon met een mogelijke verklaring komen waarom zoveel vastgeroeste types altijd weer komen met een aversie tegen de volgens hen oninteressante muziek. Dat vind ik pas puberale reacties en het conflict blijven zoeken!
Je kunt ook eens gewoon respect hebben voor mensen die kennelijk een andere smaak zijn toegedaan als jij.
pi_33500540
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef Capa het volgende:
Kamagurka je bent nu al een ouwe zure man.
Zoek een hobby.
Donder jij eens op naar een topic waarin je wél iets te melden hebt
  donderdag 29 december 2005 @ 12:18:02 #240
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33500544
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:15 schreef kamagurka het volgende:

Je kunt ook eens gewoon respect hebben voor mensen die kennelijk een andere smaak zijn toegedaan als jij.
Jij bent de laatste die deze woorden in zijn mond moet nemen.
pi_33500724
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Jij bent de laatste die deze woorden in zijn mond moet nemen.
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:36 schreef kamagurka het volgende:

Verder leg ik niemand iets op, tenzij iemand zich teveel aantrekt van wat ik zeg natuurlijk
De kunst van discusseren/ beargumenteren is geheel fok! ineens weer ns vreemd geloof ik
  donderdag 29 december 2005 @ 12:25:22 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_33500796
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:15 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je leest mijn posts ook verder niet he.. Ik kom met tegenargumenten waarom ik het niet met iemand eens ben, iemand vind het daarop nodig om lafjes iets over "dooie muziek" te mompelen en denkt dat daarmee de kous af is
Nee je komt veelal met hele vreemde vergelijkingen... da's wat anders
quote:
Bovendien moet JIJ steeds weer terugkomen met "hahaha " replies op mensen die gewoon met een mogelijke verklaring komen waarom zoveel vastgeroeste types altijd weer komen met een aversie tegen de volgens hen oninteressante muziek. Dat vind ik pas puberale reacties en het conflict blijven zoeken!
Waarvan akte!
quote:
Ik heb dat wel. Jij niet. Sorry dat ik het zeg, maar met jouw antwoord bewijs je eens te meer dat je de nuance niet kent.
Maar verder hou ik van je hoor!
Je weet het veelal mooi te verwoorden. Dat is een compliment waard, maar daarmee heb je nog niet altijd gelijk natuurlijk en je weet ook wel dat ik je gelijk geef als ik het met je eens ben.
pi_33500999
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef peaceman het volgende:

Ik heb dat wel. Jij niet. Sorry dat ik het zeg, maar met jouw antwoord bewijs je eens te meer dat je de nuance niet kent.
Maar verder hou ik van je hoor!
Je weet het veelal mooi te verwoorden. Dat is een compliment waard, maar daarmee heb je nog niet altijd gelijk natuurlijk en je weet ook wel dat ik je gelijk geef als ik het met je eens ben.
Lieve peaceman... ik reageerde dan ook meestal op jazoits (ofzo), niet op jou Als jij er niet steeds tussen zou komen met je commentaar... (geeft niet hoor )

En als je mijn posts en de chronologie goed ontwarren kunt, zie je dat ik normaal gesproken niet zomaar iemand begin af te kammen op zijn/haar smaak. Wél als iemand het nodig vindt om iets wat ik ok vind op onjuiste manier door de mangel te halen, dan wil ik best wel wat muzikale aversies van mezelf in de strijd gooien, geen probleem

Even goede vrienden...
  donderdag 29 december 2005 @ 12:32:29 #244
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_33501043
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:30 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Lieve peaceman... ik reageerde dan ook meestal op jazoits (ofzo), niet op jou Als jij er niet steeds tussen zou komen met je commentaar... (geeft niet hoor )

En als je mijn posts en de chronologie goed ontwarren kunt, zie je dat ik normaal gesproken niet zomaar iemand begin af te kammen op zijn/haar smaak. Wél als iemand het nodig vindt om iets wat ik ok vind op onjuiste manier door de mangel te halen, dan wil ik best wel wat muzikale aversies van mezelf in de strijd gooien, geen probleem

Even goede vrienden...
Vrede op aarde
pi_33501203
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef kamagurka het volgende:
Donder jij eens op naar een topic waarin je wél iets te melden hebt
Ik zou alleen omwille van jou hier kunnen blijven.

Jij hebt een heropvoedingscursus nodig. Misschien dat je eens met je moeder moet praten.
pi_33501361
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Capa het volgende:

[..]

Ik zou alleen omwille van jou hier kunnen blijven.

Jij hebt een heropvoedingscursus nodig. Misschien dat je eens met je moeder moet praten.
Ha ha ha

Jij hebt in ieder geval muzikale heropvoeding nodig, verder zou een bezigheid anders dan dom in topics komen lurken je geen kwaad kunnen denk ik
pi_33501449
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Jazeker. Zelden was het verschil tussen verwachtingen vooraf en beleving tijdens het luisteren zo groot en zo ontluisterend als bij die debuutplaat van ze waarbij sommige Sixties adepten al lijken klaar te komen op die hoes alleen.

Natuurlijk ben ik weer aan het chargeren want Loaded vind ik wel een goeie plaat. Mijn punt is alleen dat zo'n Van Nieuwkerk, iig zoals ik hem ken uit die quiz, Lou Reed bijna automatisch hoger lijkt aan te slaan dan figuren als Robert Smith (heeft ie zich eens denigrerend over uitgelaten) en Ian Curtis (als hij die al kent) en dat dan onder dat hardnekkige mom van: de sixties zijn cool, de seventies gingen nog wel voorzover ze daarop leken, maar in de eighties ging het fout.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw reden waarom Lou Reed niet hoger aangeslagen dient te worden dan Ian Curtis of Robert Smith?

Naar mijn mening zijn genoemde heren allemaal helden, alleen is toevallig de direkte invloed van de laatste 2 momenteel wat meer merkbaar in de muziek. Maar de Velvet Underground was wel een inspiratiebron voor de meeste New Wave bands, waar al die hype-bandjes van nu zo mee weglopen...
pi_33501454
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef kamagurka het volgende:
Jij hebt in ieder geval muzikale heropvoeding nodig.
En weer die arrogantie.
Over jouw gedrag naar andere posters toe kan veel worden gezegd. Kan jij ook mededelingen doen over mijn muzieksmaak?
En ben jij in het echt ook zo'n kutventje?
pi_33501578
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw reden waarom Lou Reed niet hoger aangeslagen dient te worden dan Ian Curtis of Robert Smith?

Naar mijn mening zijn genoemde heren allemaal helden, alleen is toevallig de direkte invloed van de laatste 2 momenteel wat meer merkbaar in de muziek. Maar de Velvet Underground was wel een inspiratiebron voor de meeste New Wave bands, waar al die hype-bandjes van nu zo mee weglopen...
Muzikaal net zozeer als curtis en smith?
pi_33501683
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef Capa het volgende:

[..]

En weer die arrogantie.
Over jouw gedrag naar andere posters toe kan veel worden gezegd.
Over jouw selectieve leesgedrag nu ook, bovendien zit je me te stalken dus

Donder op, topicvervuiling!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')