De enige die ik ken die helemaal in Joy division was, had bij toeval ooit eens een zelfmoordpoging ondernomen. Dus, ik ben er niet voor- nog tegenstander van. Misschien beter van niet, persoonlijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je Joy Divison leuk vindt, zijn Interpol en The Editors misschien wel wat voor je....
Ach daar is het Kamagurka voor. Niemand kan zo bloemrijk muziek afzeiken als hijquote:Op donderdag 29 december 2005 00:48 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Ik ben nooit verstokt geraakt in een soort muziek. En echt, ik vind je een beetje een elitair kwalletje als het op je muziekkennis aankomt.
Nou dat zal niet bij toeval zijn geweestquote:Op donderdag 29 december 2005 00:52 schreef Jazoist het volgende:
[..]
De enige die ik ken die helemaal in Joy division was, had bij toeval ooit eens een zelfmoordpoging ondernomen.
Onterecht overigens. Maar het boeit mij niet echt.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:55 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ach daar is het Kamagurka voor. Niemand kan zo bloemrijk muziek afzeiken als hij![]()
O ok, je wilt perse een muziekstijl bashen en afdoen als puberaal... zeg dat dan meteen!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:45 schreef Jazoist het volgende:
[..]
hmpf. Ik heb de plaat van siouxsie, in '83 gofzo ekocht. Dooie muziek, maar ja. Toen ik 13 was smeerde ik oog-potlood onder mijn ogen o.a. in verband daarmee. Cult hè. Ik liep erbij als een goth denk ik, maar, dat ligt ver achter me. Prince is niks voor mij, maar beter dan nix.
Iconen als the cure mogen worden afgezeken als puberaal, maar we mogen niet aan heiligdommen als sly and the family stone komen of booker t natuurlijk, want dát is muziek voor de meer ontwikkelden. En míj elitair noemenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Onterecht overigens. Maar het boeit mij niet echt.
Ik weet nog steeds niet wie de mensen zijn die The Cure afzeiken...quote:Op donderdag 29 december 2005 09:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Iconen als the cure mogen worden afgezeken als puberaal, maar we mogen niet aan heiligdommen als sly and the family stone komen of booker t natuurlijk, want dát is muziek voor de meer ontwikkelden. En míj elitair noemen
Dag meneer![]()
Ik vind geen enkele band heilig, zeker niet die overschatte mastodonten uit de jaren 70 waar jij blijkbaar zo fel op bent ze te verdedigenquote:Op donderdag 29 december 2005 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie de mensen zijn die The Cure afzeiken...![]()
Overigens is The Cure zeker niet heilig![]()
Ik verdedig niemand mister 'ik zoek een conflict'. Ik scheer alleen niet alles over 1 kamp zoals jij wel doet. Maar goed. Zoals al eens eerder is gebleken ken jij de nuance niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele band heilig, zeker niet die overschatte mastodonten uit de jaren 70 waar jij blijkbaar zo fel op bent ze te verdedigen
Verder maakt meneer in elke post duidelijk dat hij niks op heeft met de muziekperiode van begin 80, en alleen associeert met oogpotlood en puberaal gedoe...
Je leest mijn posts ook verder niet he.. Ik kom met tegenargumenten waarom ik het niet met iemand eens ben, iemand vind het daarop nodig om lafjes iets over "dooie muziek" te mompelen en denkt dat daarmee de kous af isquote:Op donderdag 29 december 2005 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik verdedig niemand mister 'ik zoek een conflict'. Ik scheer alleen niet alles over 1 kamp zoals jij wel doet. Maar goed. Zoals al eens eerder is gebleken ken jij de nuance niet.
Waarom vind jij het nodig om iemand 'neer te sabelen' omdat iemand een andere mening heeft dan jij. Beetje puberaal vind je niet?
Donder jij eens op naar een topic waarin je wél iets te melden hebtquote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef Capa het volgende:
Kamagurka je bent nu al een ouwe zure man.
Zoek een hobby.![]()
Jij bent de laatste die deze woorden in zijn mond moet nemen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:15 schreef kamagurka het volgende:
Je kunt ook eens gewoon respect hebben voor mensen die kennelijk een andere smaak zijn toegedaan als jij.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die deze woorden in zijn mond moet nemen.
De kunst van discusseren/ beargumenteren is geheel fok! ineens weer ns vreemd geloof ikquote:Op woensdag 28 december 2005 21:36 schreef kamagurka het volgende:
Verder leg ik niemand iets op, tenzij iemand zich teveel aantrekt van wat ik zeg natuurlijk![]()
Nee je komt veelal met hele vreemde vergelijkingen... da's wat andersquote:Op donderdag 29 december 2005 12:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je leest mijn posts ook verder niet he.. Ik kom met tegenargumenten waarom ik het niet met iemand eens ben, iemand vind het daarop nodig om lafjes iets over "dooie muziek" te mompelen en denkt dat daarmee de kous af is
Waarvan akte!quote:Bovendien moet JIJ steeds weer terugkomen met "hahaha" replies op mensen die gewoon met een mogelijke verklaring komen waarom zoveel vastgeroeste types altijd weer komen met een aversie tegen de volgens hen oninteressante muziek. Dat vind ik pas puberale reacties en het conflict blijven zoeken!
Ik heb dat wel. Jij niet. Sorry dat ik het zeg, maar met jouw antwoord bewijs je eens te meer dat je de nuance niet kent.quote:Je kunt ook eens gewoon respect hebben voor mensen die kennelijk een andere smaak zijn toegedaan als jij.
Lieve peaceman... ik reageerde dan ook meestal op jazoits (ofzo), niet op jou Als jij er niet steeds tussen zou komen met je commentaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef peaceman het volgende:
Ik heb dat wel. Jij niet. Sorry dat ik het zeg, maar met jouw antwoord bewijs je eens te meer dat je de nuance niet kent.
Maar verder hou ik van je hoor!![]()
Je weet het veelal mooi te verwoorden. Dat is een compliment waard, maar daarmee heb je nog niet altijd gelijk natuurlijk en je weet ook wel dat ik je gelijk geef als ik het met je eens ben.![]()
Vrede op aardequote:Op donderdag 29 december 2005 12:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lieve peaceman... ik reageerde dan ook meestal op jazoits (ofzo), niet op jou Als jij er niet steeds tussen zou komen met je commentaar...![]()
(geeft niet hoor
)
En als je mijn posts en de chronologie goed ontwarren kunt, zie je dat ik normaal gesproken niet zomaar iemand begin af te kammen op zijn/haar smaak. Wél als iemand het nodig vindt om iets wat ik ok vind op onjuiste manier door de mangel te halen, dan wil ik best wel wat muzikale aversies van mezelf in de strijd gooien, geen probleem
Even goede vrienden...![]()
Ik zou alleen omwille van jou hier kunnen blijven.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef kamagurka het volgende:
Donder jij eens op naar een topic waarin je wél iets te melden hebt
Ha ha haquote:Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik zou alleen omwille van jou hier kunnen blijven.
Jij hebt een heropvoedingscursus nodig. Misschien dat je eens met je moeder moet praten.![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw reden waarom Lou Reed niet hoger aangeslagen dient te worden dan Ian Curtis of Robert Smith?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Jazeker. Zelden was het verschil tussen verwachtingen vooraf en beleving tijdens het luisteren zo groot en zo ontluisterend als bij die debuutplaat van ze waarbij sommige Sixties adepten al lijken klaar te komen op die hoes alleen.
Natuurlijk ben ik weer aan het chargeren want Loaded vind ik wel een goeie plaat. Mijn punt is alleen dat zo'n Van Nieuwkerk, iig zoals ik hem ken uit die quiz, Lou Reed bijna automatisch hoger lijkt aan te slaan dan figuren als Robert Smith (heeft ie zich eens denigrerend over uitgelaten) en Ian Curtis (als hij die al kent) en dat dan onder dat hardnekkige mom van: de sixties zijn cool, de seventies gingen nog wel voorzover ze daarop leken, maar in de eighties ging het fout.
En weer die arrogantie.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef kamagurka het volgende:
Jij hebt in ieder geval muzikale heropvoeding nodig.
Muzikaal net zozeer als curtis en smith?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw reden waarom Lou Reed niet hoger aangeslagen dient te worden dan Ian Curtis of Robert Smith?
Naar mijn mening zijn genoemde heren allemaal helden, alleen is toevallig de direkte invloed van de laatste 2 momenteel wat meer merkbaar in de muziek. Maar de Velvet Underground was wel een inspiratiebron voor de meeste New Wave bands, waar al die hype-bandjes van nu zo mee weglopen...
Over jouw selectieve leesgedrag nu ook, bovendien zit je me te stalken dusquote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef Capa het volgende:
[..]
En weer die arrogantie.![]()
Over jouw gedrag naar andere posters toe kan veel worden gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |