Ja ik kreeg inspiratie!quote:
Roodquote:
Mogen ze nou snekkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:46 schreef Jojogirl het volgende:
Ow tafels met dingetjes, ook ok.
Of nieuwe lingerie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Mogen ze nou snekken
Nog vetter worden![]()
Jij bent ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik zag daar een Rubber ducky liggen...
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Vandaar dat de doesj anders gefilmd wordt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Als je de mijne niet goed genoeg vind mag het hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Peter, vind je het erg als ik de TT verander?
Voor chantal.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Dol dwaze dagen in de Bijenkorfquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:52 schreef Zw0rld het volgende:
Het is net de uitverkoop in een warenhuis![]()
![]()
Niet dat ik de jouwe niet goedvind hoor, maar ik zag die rubberducky liggen... En die zou het leuk doen als TT...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je de mijne niet goed genoeg vind mag het hoor
Het is erg vreemd drie maanden draaien ze alles weg en nu ineens niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Kinky badeendjequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet dat ik de jouwe niet goedvind hoor, maar ik zag die rubberducky liggen... En die zou het leuk doen als TT...
[afbeelding]
Wist niet eens wat een rubberducky wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet dat ik de jouwe niet goedvind hoor, maar ik zag die rubberducky liggen... En die zou het leuk doen als TT...
[afbeelding]
quote:
Echt niet hebben ze eindelijk Rubber duckies in huis word t eindelijk spannendquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
OFF-topic voor de liefhebbers
Echt spektakel nu : Domino day gaat beginnen binnen enkele minuten .
Voor de liefhebbers van ECHTE spanning dus tussen al dit BB-geweld BB-gelul
Arme mus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Tussen de reclameblokken door, is Baantjer ook bezigquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Dat zijn mussenmoordenaarsquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Ze moeten de boel nu uittesten... Vóór de cameraquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:57 schreef Bocaj het volgende:
BB gaat checken wat de vrouwen hebben uitgezocht!
Kijk liever naar BBquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Zo slecht zijn ze toch niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB moet iets als de kijkcijfers tegenvallen....![]()
Voor zover ik zie zn badjasquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:59 schreef Jojogirl het volgende:
Wat heeft Joost nu aan?
OMG, het ziet er echt niet uit
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:01 schreef Jojogirl het volgende:
Roel gromt van geilheid?
Daar is niks mis mee.quote:
Die staat echt al te lang droog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef melke het volgende:
Haha Roel flipt helemaal
Hoezo, het is toch een hele rebelsse stoere jongen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:04 schreef jessie het volgende:
Ik vind Roel maar een kneusje hoor
Voor op de kleuterschool jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch een hele rebelsse stoere jongen?
mij maken ze niet blij met een dooie mus!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
die heb ik nou net gemistquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
Maar daaronder zit dus een strakke gestreepte boxershort in hele rare felle kleuren...
probeer deze eens http://bb5.florisd.nl/quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:09 schreef odie22 het volgende:
Gaat goed
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_TN344537.jpg]afbeelding][/URL]
Ja er duur zn shortquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Was wel de duurtste boxershort die hij ooit heeft gehad hoor
Geef nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ben stom genoeg vergeten te cappen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ben stom genoeg vergeten te cappen
Die gebruik ik al , me verbinding viel weer eens weg, het is nu weer goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:11 schreef Inca het volgende:
[..]
probeer deze eens http://bb5.florisd.nl/
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:15 schreef Inca het volgende:
[..]
Daar heb je de vlag al op het strontschip
quote:
FF 1 snel tussendoor van mij dan... (ik zit Baantjer te kijken)quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
Jezus ik zit overuren te draaien met die shots
Je was te laatquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
FF 1 snel tussendoor van mij dan... (ik zit Baantjer te kijken)
[afbeelding]
Hier werkt het nog steeds niet. Mijn streams lopen steeds door in mijn fototproggies.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
Jezus ik zit overuren te draaien met die shots
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Jojogirl het volgende:
Roel gaat straks echt flippen als ie Dido zo ziet.
Ik vind alleen die roze handboeien vloeken bij dat rooie setje
Was het eerste wat ik zag toen ik de streams aan deedquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je was te laatDido was eerst van voren te zien.
Kan wel zo zijn maar Joost pakken ze vaak op zijn fysieke zwakte...Joost is geen machovent, Joost kan zich niet verdedigen en sommige bewoners ( vooral roel, die laffe hond) scheppen er genot in om juist Joost vaak fysiek stiekum aan te pakken ( bijvoorbeeld die stompen tegen zijn arm). Nu ook weer dido en roel met dat chocolavlaworstelen...die fanatieke koppen van ze, ze konden er ff een paar weken BB frustratie op gram halen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eerst was pispaal Rikkert weg, toen pispaal Menno en nu is het Joost z'n beurt.
Namens mij bedankt!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:11 schreef Inca het volgende:
[..]
probeer deze eens http://bb5.florisd.nl/
Ik kijk ook vol verbazing hoe de camera's plots NIET meer heel snel worden weggedraaid...quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
En toch vraag ik mezelf af waarom BB van de een op de andere dag ineens niet meer preuts is.....
Wel goed analyseren hoor, dat was Nath d'r advies en toen vroeg Dido of het zo erg was....quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Een vreselijk diepgaand gesprek over een pukkel, tussen Dido en Nath.
Dido wil haar pukkel eventueel wel aan Roel laten zien, maar niet zomaar aan iedereen.
Niet helemaal maar er werd in de slaapkamer nog een hoop weg gedraaidquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
En toch vraag ik mezelf af waarom BB van de een op de andere dag ineens niet meer preuts is.....
De overgang is wel erg abrupt en extreem ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik vraag me op zulke momenten altijd af of ik nou de enige vrouw ben die dat soort dingen echt niet boeitquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:27 schreef jessie het volgende:
Wat een zeikmutsen zeg. O ben ik mooi, echt echt echt echt echt. Zo lyrisch over wat onderbroeken, mijn god.
Van Dido wel te begrijpen hoor. Die was een paar uur geleden nog aan het klagen dat ze geen enkele broek meer past en dat ze geen kleren meer kon kopen terwijl ze in het BB huis zit. Nu krijgt ze eindelijk nieuwe broeken! (eh, broekjes...)quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:27 schreef jessie het volgende:
Wat een zeikmutsen zeg. O ben ik mooi, echt echt echt echt echt. Zo lyrisch over wat onderbroeken, mijn god.
Goed dat je me hier op attendeert.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:26 schreef Jojogirl het volgende:
Wel goed analyseren hoor, dat was Nath d'r advies en toen vroeg Dido of het zo erg was....
Nee dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik vraag me op zulke momenten altijd af of ik nou de enige vrouw ben die dat soort dingen echt niet boeit![]()
Degelijk als in degelijk, of degelijk als in degelijk?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Het is trouwens wel heel erg degelijke lingerie.
Leef je uit, na die kontpukkelcamouflage kan ik alles aan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef versabommie het volgende:
hey...zal ik eens een lans gaan breken voor sjankwal hier?
Nou, doe 's, Bommiequote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef versabommie het volgende:
Ik hou het op één avond en daarna is het afgelopen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:27 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
De overgang is wel erg abrupt en extreem ja.
Dat is betaald van het geld dat ze hebben bespaard door die Kijkshop fitnessappatuurquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Het is trouwens wel heel erg degelijke lingerie.
De dames in het forum hebben een slechte avond.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Was al geplaatst, maar dan nog maar een keer
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef versabommie het volgende:
Leuk voor haarquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef Jojogirl het volgende:
Lieske heeft de rubberDucky.
hoezo slechte avond heb wel lol hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
De dames in het forum hebben een slechte avond.
BB valt er nog iets te regelen blote mannen.
breng ze nou niet op ideeen, straks gaat Joost weer los:(quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
Oke dan is het goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoezo slechte avond heb wel lol hier![]()
Same here. En deze mannen hoef ik niet zo nodig naakt te zien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoezo slechte avond heb wel lol hier![]()
Mij maakt het vandaag niet niks meer uit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
[..]
breng ze nou niet op ideeen, straks gaat Joost weer los:(
Alsjeblief niet, zeg!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Same here. En deze mannen hoef ik niet zo nodig naakt te zien.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef Jojogirl het volgende:
Deze zeker niet iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
gaat ie weer josti-flippen, maar dan met iets andersquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
[..]
breng ze nou niet op ideeen, straks gaat Joost weer los:(
Vind ik ook geiler ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Deze zeker niet idd![]()
zie nog liever 10 keer Lieske naakt dan 1 keer Joost![]()
Dan zullen ze er toch eerst wat lekkere kerels in moeten stoppen, we komen er maar karig af dit jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is de Rubberduckie topictitel vibe denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
We gaan een hele andere kant nu op met dit toppic![]()
![]()
Dat is toch wat we willen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:43 schreef regenworm het volgende:
Oke dames
BB geen Blote Mannen Maar veel Blote Lieske.
Dank U
Ralph was qua fysiek wel OK en Menno ging ook nog wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zullen ze er toch eerst wat lekkere kerels in moeten stoppen, we komen er maar karig af dit jaar.![]()
Ralph in een strakke shortquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ralph was qua fysiek wel OK en Menno ging ook nog wel.
Wat een stoute Flugel dit in ons los makenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Is de Rubberduckie topictitel vibe denk ik
Oke beide benen op de grond.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
We gaan een hele andere kant nu op met dit toppic![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oke beide benen op de grond.
Het eten ziet er weer niet uit.
En ingrid pakte de vissticks met haar vingers![]()
Nou, het verhaal achter Chantal is gewoon heel simpel en heel zichtbaar, ook al schelden we continu op haar, ze is in wezen niet slecht, of zichzelf niet bewust van al het kwaad dat wij haar toedichten.quote:
Leuk om te zien net. Lieske was kort hiervoor in volle glorie onder de douche te zien en net was ze in de slaapkamer en toen zapte de regie weer paniekerig weg. Dat slaat dan toch nergens meer op eigenlijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:43 schreef regenworm het volgende:
Oke dames
BB geen Blote Mannen Maar veel Blote Lieske.
Dank U
Neeeeeejquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
Lieske is echt niet mager
[afbeelding]
Het enige wat ik kan bedenken is dat de regisseur op staande voet is ontslagenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk om te zien net. Lieske was kort hiervoor in volle glorie onder de douche te zien en net was ze in de slaapkamer en toen zapte de regie weer paniekerig weg. Dat slaat dan toch nergens meer op eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:54 schreef Muerte het volgende:
Zo te zien is het eten al een keer gekauwd.![]()
[afbeelding]
Of dat de stagair niet meer alleen zit nu de echte regisseur terug is van zijn avondeten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat de regisseur op staande voet is ontslagen
Lieske te dik?! Dan ben ik een walvis.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is te dik maar daar hou ik wel van
De ideale kantinevrouw??? Jezus moet er niet aan denken, die snor boven haar lip doet mij me eetlust al vergaan. En daarnaast nog het idee dat je lekker je brood zit te eten en er een constant ge-Gna-gna-gna op de achtergrond te horen is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou, het verhaal achter Chantal is gewoon heel simpel en heel zichtbaar, ook al schelden we continu op haar, ze is in wezen niet slecht, of zichzelf niet bewust van al het kwaad dat wij haar toedichten.
Chantal was vroeger een meisje die er heel slecht tegen kon om alleen te staan. Om te zorgen dat dit niet gebeurde zocht ze vaak groepen op waar ze contact mee kon maken, enige vereiste was dat er wel een collectieve mening in die groepen hing. Chantal heeft zich daardoor onbewust gedwongen altijd te gaan zoeken naar een collectieve mening. In het BB huis stond ze ineens aan het hoofd van een groep, en er diende zich zelfs een zondebok aan om een mening over te vormen. Ze voerde wel de hetze tegen Menno vanuit de vrouwen aan, maar deed dit misschien niet eens bewust, ze vormde een mening en als de jaknikkers om haar heen bemoedigend meeknikten dacht ze op de goede weg te zitten. Dit is nu duidelijk te zien nu het kamp in tweeën is gedeeld en ze nog maar een kleine achterban heeft om haar mening aan te toetsen, het is al niet wat, zondebok valt weg, groep valt in tweeen ..je moet het maar behappen allemaal!
Maar laten we vooral niet vergeten dat Chantal enorm onzelfverzekerd is. Dat zien we terug op het moment dat ze iets nieuws in de groep gooit, zie haar ogen zoeken naar bevestiging, zie haar lichaamshouding...vragend om steun. OK, ze heeft haar oerlelijke stem en lichaam en kop niet mee, maar we moeten niet vergeten dat de mens Chantal bovenal een warm mens kan zijn, ze is er vaak als de kippen bij om te troosten. Vandaag zei Chantal: "dit is de eerste keer dat ik roddel", en dat is wat wij overschatten, Chantal bevat niet dat wij haar zien roddelen, ze denkt dat ze rechtvaardig en eerlijk over iemand aan het praten is.
Chantal heeft het gewoon niet allemaal meezitten en moet het van haar houding hebben, ze moet mensen kunnen overhalen, ze moet mensen kunnen overtuigen om zo hun harten te winnen, en ik hoop dan ook bovenal dat er een verschrikkelijke leuke kerel klaar staat om haar te troosten en te steunen als ze al die wanstaltige dingen later terug ziet hier op FOK!
Ik zie in Chantal de ideale kantinejufrouw, je kent ze wel, gezellige ouweneeltjes die altijd klaar staan voor een praatje, alleen spreken ze meestal meerdere verhalen uit, je kan gewoonweg niet altijd maar op tenen trappen en met een kleine twist in het verhaal hou je de goede vrede. Chantal is niet slecht, ze is enkel onzeker en zeker in haar steeds wisselende rol in het huis. Laten we haar niet beoordelen op haar onbewuste roddel, maar op haar acties, haar medeleven om de bewoners, haar lach en bovenal de mens Chantal!
Ze heeft maat 36quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met de deze avond er kan nog meer komenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Of dat de stagair niet meer alleen zit nu de echte regisseur terug is van zijn avondeten.
wil je niet van die vieze dingen zeggenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:54 schreef Muerte het volgende:
Zo te zien is het eten al een keer gekauwd.![]()
[afbeelding]
En met jou de meerderheid van alle vrouwenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef Jojogirl het volgende:
Lieske te dik?! Dan ben ik een walvis.![]()
Lekker neukteugels.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
Lieske is echt niet mager
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:57 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat ook wat anders doen.
Heren en dames hou de cap knop klaar.![]()
![]()
Dan wil ik niet weten wat ík ben......quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Lieske te dik?! Dan ben ik een walvis.![]()
Qua persoonlijkheid figuurlijk dan, ik heb liever ook niet iemand die zich amper douched aan me vretenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:57 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
De ideale kantinevrouw??? Jezus moet er niet aan denken, die snor boven haar lip doet mij me eetlust al vergaan. En daarnaast nog het idee dat je lekker je brood zit te eten en er een constant ge-Gna-gna-gna op de achtergrond te horen is.![]()
je maakt me nu wel erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat ík ben......![]()
Ben het niet met alles in je verhaal eens (ik denk bvb. niet dat ze onzeker is), maar er zit wel een kern van waarheid in. En ik zie Chantal inderdaad wel in de kantine staanquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid figuurlijk dan, ik heb liever ook niet iemand die zich amper douched aan me vreten![]()
Maar je kent ze toch wel die ol'skool kantinevrouwtjes...De laatse die ik heb gekend was Bep, ze lulde je de oren van je kop maar ik was altijd op de hoogte van wat er in het bedrijf ging gebeuren of loos was ...Kantinevrouwen zijn de cia van een bedrijf![]()
lekkerrrrrquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat ík ben......![]()
Maar, eerlijk is eerlijk, ze heeft wel een mooie kont.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekkerrrrr![]()
Ze hebben het altijd over een vrouw en de ronde vormen, ik kan bij "recht en hoekig" Dido en naat echt geen ronde vormen terugvinden, sterker je kan volgens mij een geodriehoek naast naat houden en de graden met gemak aflezen waarop haar mondhoeken staan t.o.v. haar benen!
Blij dat mijn uiteenzetting toch weer voor wat sympathie voor een der bewoners heeft gezorgdquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ben het niet met alles in je verhaal eens (ik denk bvb. niet dat ze onzeker is), maar er zit wel een kern van waarheid in. En ik zie Chantal inderdaad wel in de kantine staan.
Wij hadden Francien, de koffiejuf. Sinds zij weg is (wegbezuinigd), ben ik lang niet meer zo goed op de hoogte van het reilen en zeilen op mijn werk.
Ik heb al eens gezegd dat ik een kont heb waar de gemiddelde surinaamse vrouw een puntje aan kan zuigen..... Ik heb dan ook best vaak sjans van surinamers en antilianen... Die hebben tenminste begrepen hoe een vrouw op haar lekkerst isquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
je maakt me nu wel erg nieuwsgierig![]()
![]()
Ik weet het niet, als ze een heupbroek aan heeft komt het op mij toch een beetje over als mismaakt...weet niet wat het is...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:03 schreef Day het volgende:
[..]
Maar, eerlijk is eerlijk, ze heeft wel een mooie kont.
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat ik een kont heb waar de gemiddelde surinaamse vrouw een puntje aan kan zuigen..... Ik heb dan ook best vaak sjans van surinamers en antilianen... Die hebben tenminste begrepen hoe een vrouw op haar lekkerst is
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat ik een kont heb waar de gemiddelde surinaamse vrouw een puntje aan kan zuigen..... Ik heb dan ook best vaak sjans van surinamers en antilianen... Die hebben tenminste begrepen hoe een vrouw op haar lekkerst is
Je hebt laatst al een foto van me gezien, alleen staat daar m'n kont niet op...quote:
Hoi Wicky!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
Goeienavond![]()
Wat een fijne foto's weer![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, steek even lekker een veer in je eigen reetquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
Goeienavond![]()
Wat een fijne foto's weer![]()
Hoop maar dat ze een parkeerplaatsje voor haar bezemsteel heeft gevonden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Wicky!![]()
De regiseur is waarschijnlijk ontslagen en Hummie is zelf achter de tafel gaan zitten![]()
Tja.... Ehmmmm.... Ik...... O..... M.... Ik denk.....quote:
Ze hebben wel een stuk of wat regisseurs hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Wicky!![]()
De regiseur is waarschijnlijk ontslagen en Hummie is zelf achter de tafel gaan zitten![]()
Jammer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt laatst al een foto van me gezien, alleen staat daar m'n kont niet op...
Ik heb geen andere foto's online staan helaas....
Ik d8 echt dat er 1 al die weken nonstop die retards in het huis zit te volgen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:10 schreef doka het volgende:
[..]
Ze hebben wel een stuk of wat regisseurs hoor
Maar dat weet jij natuurlijk ook wel
Moet ik dan bibberend in m'n bed gaan liggen en mezelf verstoppen voor de buitenwereld? Ja, ik ben dik.... Maar ik heb ook een mooi snoetje, eet waar ik zin in heb en ben gelukkig...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, steek even lekker een veer in je eigen reet![]()
![]()
Zit je teminste lekker zacht in t zadelquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ohw, moet je daar surinaams voor zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer.
Maar is wel waar, Surinaamse mannen doen een moord voor een vrouw met een mooie, ronde kont.
T gaat meer om de binnenkant dan om de buitenkantquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet ik dan bibberend in m'n bed gaan liggen en mezelf verstoppen voor de buitenwereld? Ja, ik ben dik.... Maar ik heb ook een mooi snoetje, eet waar ik zin in heb en ben gelukkig...
Mooi alternatief voor het ouderwetse roddelkont.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
...Kantinevrouwen zijn de cia van een bedrijf![]()
Nee, dat niet natuurlijk. Maar (en ik generaliseer nu even) ze gaan eerder voor een vrouw met flinke batterijen, dan voor een vrouw met grote borsten. En ik merk toch dat Nederlandse mannen (ook even generaliseren) eerder voor grote borsten gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw, moet je daar surinaams voor zijn?![]()
Laats eens zien dan, die kont waar surinaamse vrouwen jaloers op zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een stuk beter ineens nu.quote:
Braziliaanse vrouwen hebben ook van die lekkere ronde kontjes.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer.
Maar is wel waar, Surinaamse mannen doen een moord voor een vrouw met een mooie, ronde kont.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet ik dan bibberend in m'n bed gaan liggen en mezelf verstoppen voor de buitenwereld?
Mooi dik is niet lelijk, en je weet toch dat ik jequote:Ja, ik ben dik.... Maar ik heb ook een mooi snoetje, eet waar ik zin in heb en ben gelukkig...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer.
Daar doelde ik juist op, ze kijkt rond, zoekt bevestiging, onzekerheid troef.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:14 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Mooi alternatief voor het ouderwetse roddelkont.
Toch ben ik het niet helemaal met je eens.
De manier hoe ze als een havik om zich heen staat te kijken als ze weer een roddel start,
Nee hoor, ben ik niet vergeten...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:16 schreef doka het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Mooi dik is niet lelijk, en je weet toch dat ik jevind, of ben je dat alweer vergeten
![]()
Dat is het belangrijkste als je maar gelukkig voeltquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet ik dan bibberend in m'n bed gaan liggen en mezelf verstoppen voor de buitenwereld? Ja, ik ben dik.... Maar ik heb ook een mooi snoetje, eet waar ik zin in heb en ben gelukkig...
Dat je maar reuze dronken mag wordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Een stuk beter ineens nu.![]()
gadverdamme die is wel héél erg.![]()
Ik ga zo de IRL kroeg in.![]()
Gedraag je je een beetje vanavond?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat niet natuurlijk. Maar (en ik generaliseer nu even) ze gaan eerder voor een vrouw met flinke batterijen, dan voor een vrouw met grote borsten. En ik merk toch dat Nederlandse mannen (ook even generaliseren) eerder voor grote borsten gaan.
ohw, ik bent Utregs en toch wel gek op die kont zeg maar !...beiden is helemaal top!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat niet natuurlijk. Maar (en ik generaliseer nu even) ze gaan eerder voor een vrouw met flinke batterijen, dan voor een vrouw met grote borsten. En ik merk toch dat Nederlandse mannen (ook even generaliseren) eerder voor grote borsten gaan.
Als ik me in de kroeg gedraag, dan gedraag jij je hier, OK?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan niet garanderen dat ik me gedraag, ligt eraan wie ik hier allemaal tegenkom![]()
De usual suspects waarschijnlijk
Welkom shrink Bommiequote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar doelde ik juist op, ze kijkt rond, zoekt bevestiging, onzekerheid troef.
Ik ben 'm gestart en zal m'n stelling ook moeten verdedigen, Chantal is zich volgens mij totaal niet bewust van wat ze doet, meerdere keren zei ze geheel niet bewust van kwaad dat ze niet roddelt, dat ze niet kwaad spreekt en pas vandaag zei ze : dit is de eerste keer dat ik roddel. Je zier haar in een nieuw gesprek ook echt hulpeloos zoekend om zich heenkijken, ook de lichaamshouding zegt genoeg, tis een onbewuste vorm van zelfverdediging, chantal gaat kapot als ze alleen komt te staan.
Ben jij wel lekker?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dealquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik me in de kroeg gedraag, dan gedraag jij je hier, OK?
leef je uit dus!![]()
Ja, zielig hèquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wat akelig zeg, die enkel van Nathalie![]()
Ja behoorlijk, want dat kan haar wel eens stemmen opleveren die haar in het huis houden!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wat akelig zeg, die enkel van Nathalie![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:19 schreef cuall het volgende:
[..]
zal dan wel nooit een Surinamer aan de haak slaan
Ach, dat was allemaal vla die over de datum wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Vlaworstelen! In eten rollen, hoe decadent kun je wezen![]()
Inderdaad Isabeauquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft maat 36De gemiddelde vrouw heeft maat 40-42.
Ik heb ook vijf broers!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:24 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 5 broers, zal ik een goed woordje voor je doen?![]()
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, dat was allemaal vla die over de datum was
Dat ze zich er niet van bewust is dat ze roddelt en kwaad spreekt is volgens mij gewoon de handen wassen in onschuld. En dat om zich heen kijken in een nieuw gesprek komt om mij over als medestanders zoeken die ze later in een persoonlijk gesprek nog meer kan bewerken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar doelde ik juist op, ze kijkt rond, zoekt bevestiging, onzekerheid troef.
Ik ben 'm gestart en zal m'n stelling ook moeten verdedigen, Chantal is zich volgens mij totaal niet bewust van wat ze doet, meerdere keren zei ze geheel niet bewust van kwaad dat ze niet roddelt, dat ze niet kwaad spreekt en pas vandaag zei ze : dit is de eerste keer dat ik roddel. Je zier haar in een nieuw gesprek ook echt hulpeloos zoekend om zich heenkijken, ook de lichaamshouding zegt genoeg, tis een onbewuste vorm van zelfverdediging, chantal gaat kapot als ze alleen komt te staan.
Dan zien we Joost deze week wel kotsen en kakracenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, dat was allemaal vla die over de datum was
Whahahahahaquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan zien we Joost deze week wel kotsen en kakracendie was namelijk steeds aan het eten !
De foto's staan erin...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:29 schreef Day het volgende:
@ Black_Orchid, my thoughts exactly!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:24 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 5 broers, zal ik een goed woordje voor je doen?![]()
Sinds Menno het huis uit is, hebben ze niet meer 1 zondebok, is het collectief uiteen gevallen en heeft ze dus minder mensen om haar mening aan te toetsen. Ze is de controle kwijt en vreest voor het zwarte gat. Dit is toch wel een puntje waarop mijn beargumentering op kan worden gestaaft. Ze komt in een steeds kleinere groep en begint enorm in te dammen, ze is haar rol kwijt en dat maakt haar volledig kwetsbaar, niet voor niets trekt ze zich graag terug met ingrid, de enige nog waar ze haar mening mee kan delen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:27 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Dat ze zich er niet van bewust is dat ze roddelt en kwaad spreekt is volgens mij gewoon de handen wassen in onschuld. En dat om zich heen kijken in een nieuw gesprek komt om mij over als medestanders zoeken die ze later in een persoonlijk gesprek nog meer kan bewerken.
Ik denk wel dat Chantal geen makkelijk leven achter de rug heeft en daardoor een bepaalde hardheid heeft opgedaan die naar meedogenloosheid neigt. Survival of the fittest lijkt me echt haar levensmotto.
Ik vind wel dat ze sinds menno het huis uit is iets beter te pruimen is en het voor het "spel"beter zou zijn dat ze voorlopig nog even in het huis blijft.
Ja jammer dat ze niet een acute strottenhoofd verstuiking heeft opgelopenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:29 schreef jessie het volgende:
Heerlijk dat Nathalie niet mee kan dansen![]()
![]()
Wel jammer dat ze nog wel mee kan zingen
![]()
![]()
Ik heb écht geen kontfoto's... Ik mag dan geen problemen hebben met m'n gewicht.. Ik hoef het nou ook weer niet op foto's terug te zien....quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:32 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Welke foto's flugeltje?? Die van je kont??![]()
Isa hoe was het gisteren, heb je al ergens een verslagje staan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Is het Chantal-promotie dag? Who's next? Nathalie?
Wie kan een Versabommieverhaal over Nathalie schrijven
ik wil ze wel per dag doen, maar ben zo bang dat rob er nog in zit als ik er aan toe kom...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Is het Chantal-promotie dag? Who's next? Nathalie?
Wie kan een Versabommieverhaal over Nathalie schrijven
ik herken je helemaal niet meer met dit icoontje, ik dacht net ook al huhhh peter met een kindermaattopje 164quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze niet een acute strottenhoofd verstuiking heeft opgelopen![]()
Zoals wijlen mijn opa altijd zei... "De kop verkoopt de kont"....quote:
Nee ik ook niet. Dus we wachten het rustig af en komen er nog wel eens op terug. Zal Sjannie vast wel voor gaan zorgen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sinds Menno het huis uit is, hebben ze niet meer 1 zondebok, is het collectief uiteen gevallen en heeft ze dus minder mensen om haar mening aan te toetsen. Ze is de controle kwijt en vreest voor het zwarte gat. Dit is toch wel een puntje waarop mijn beargumentering op kan worden gestaaft. Ze komt in een steeds kleinere groep en begint enorm in te dammen, ze is haar rol kwijt en dat maakt haar volledig kwetsbaar, niet voor niets trekt ze zich graag terug met ingrid, de enige nog waar ze haar mening mee kan delen.
zullen we er trouwens mee kappen, straks stuurt flunno ons nog naar het chantal-topic, en daar wil ik echt niet toeven!
Ze hebben mijn verslagje op de blog gezet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Isa hoe was het gisteren, heb je al ergens een verslagje staan?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:33 schreef MissX het volgende:
ik herken je helemaal niet meer met dit icoontje, ik dacht net ook al huhhh peter met een kindermaattopje 164
Heb ze gezien, hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb écht geen kontfoto's... Ik mag dan geen problemen hebben met m'n gewicht.. Ik hoef het nou ook weer niet op foto's terug te zien....![]()
Mijn avatar is ff op vakantiequote:Op vrijdag 18 november 2005 22:33 schreef MissX het volgende:
[..]
ik herken je helemaal niet meer met dit icoontje, ik dacht net ook al huhhh peter met een kindermaattopje 164
Vooral die 1e en 3e zijn erg cutequote:
Is dan ook 10 jaar geleden... Tijdens vakantie, dus flink gebruind en haar gebleekt...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef doka het volgende:
[..]
Vooral die 1e en 3e zijn erg cuteOp die 2e lijk je net iemand anders
Ik hoef m'n eigen kont ook niet zo nodig te zien. Zeker niet op internetquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb écht geen kontfoto's... Ik mag dan geen problemen hebben met m'n gewicht.. Ik hoef het nou ook weer niet op foto's terug te zien....![]()
ah okay, ja ff rust is niet verkeerd voor der. Maar toch mis ik der wel, werd altijd wel vrolijk van dat gehuppel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Mijn avatar is ff op vakantieze was moe van al het gehuppel, maar vrees niet ze komt terug
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben mijn verslagje op de blog gezet.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef regenworm het volgende:
De boel wordt dronken gemaakt en aan het eind van de avond gaan ze een striptease houden
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Aha, zó kom je dus ineens aan 1000 fotoboekviews....
Als je er nog weer wilt hebben moet je gewoon aankondigen dat je naakt foto's gaat plaatsen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Aha, zó kom je dus ineens aan 1000 fotoboekviews....
wauw.... een Lieske tweeling... zeg maar... god ja ik weet het ook verder nietquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je er nog weer wilt hebben moet je gewoon aankondigen dat je naakt foto's gaat plaatsen.
Dan zit je zo op de 10.000 views
Tactisch vakantieverlofquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:38 schreef MissX het volgende:
[..]
ah okay, ja ff rust is niet verkeerd voor der. Maar toch mis ik der wel, werd altijd wel vrolijk van dat gehuppel.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
toch is een feestje zónder Linda maar saai
Als het maar niet te laat wordt ben erg moe.quote:
Die moet zichzelf gaan verhuren, net zoals die drive-inn disco's...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |