Ja ik kreeg inspiratie!quote:
Roodquote:
Mogen ze nou snekkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:46 schreef Jojogirl het volgende:
Ow tafels met dingetjes, ook ok.
Of nieuwe lingerie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Mogen ze nou snekken
Nog vetter worden![]()
Jij bent ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik zag daar een Rubber ducky liggen...
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Vandaar dat de doesj anders gefilmd wordt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Als je de mijne niet goed genoeg vind mag het hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Peter, vind je het erg als ik de TT verander?
Voor chantal.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Dol dwaze dagen in de Bijenkorfquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:52 schreef Zw0rld het volgende:
Het is net de uitverkoop in een warenhuis![]()
![]()
Niet dat ik de jouwe niet goedvind hoor, maar ik zag die rubberducky liggen... En die zou het leuk doen als TT...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je de mijne niet goed genoeg vind mag het hoor
Het is erg vreemd drie maanden draaien ze alles weg en nu ineens niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Kinky badeendjequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet dat ik de jouwe niet goedvind hoor, maar ik zag die rubberducky liggen... En die zou het leuk doen als TT...
[afbeelding]
Wist niet eens wat een rubberducky wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet dat ik de jouwe niet goedvind hoor, maar ik zag die rubberducky liggen... En die zou het leuk doen als TT...
[afbeelding]
quote:
Echt niet hebben ze eindelijk Rubber duckies in huis word t eindelijk spannendquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
OFF-topic voor de liefhebbers
Echt spektakel nu : Domino day gaat beginnen binnen enkele minuten .
Voor de liefhebbers van ECHTE spanning dus tussen al dit BB-geweld BB-gelul
Arme mus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Tussen de reclameblokken door, is Baantjer ook bezigquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Dat zijn mussenmoordenaarsquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Ze moeten de boel nu uittesten... Vóór de cameraquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:57 schreef Bocaj het volgende:
BB gaat checken wat de vrouwen hebben uitgezocht!
Kijk liever naar BBquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Zo slecht zijn ze toch niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB moet iets als de kijkcijfers tegenvallen....![]()
Voor zover ik zie zn badjasquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:59 schreef Jojogirl het volgende:
Wat heeft Joost nu aan?
OMG, het ziet er echt niet uit
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:01 schreef Jojogirl het volgende:
Roel gromt van geilheid?
Daar is niks mis mee.quote:
Die staat echt al te lang droog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef melke het volgende:
Haha Roel flipt helemaal
Hoezo, het is toch een hele rebelsse stoere jongen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:04 schreef jessie het volgende:
Ik vind Roel maar een kneusje hoor
Voor op de kleuterschool jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch een hele rebelsse stoere jongen?
mij maken ze niet blij met een dooie mus!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |