Ja ik kreeg inspiratie!quote:
Roodquote:
Mogen ze nou snekkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:46 schreef Jojogirl het volgende:
Ow tafels met dingetjes, ook ok.
Of nieuwe lingerie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Mogen ze nou snekken
Nog vetter worden![]()
Jij bent ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik zag daar een Rubber ducky liggen...
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Vandaar dat de doesj anders gefilmd wordt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Als je de mijne niet goed genoeg vind mag het hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Peter, vind je het erg als ik de TT verander?
Voor chantal.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Dol dwaze dagen in de Bijenkorfquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:52 schreef Zw0rld het volgende:
Het is net de uitverkoop in een warenhuis![]()
![]()
Niet dat ik de jouwe niet goedvind hoor, maar ik zag die rubberducky liggen... En die zou het leuk doen als TT...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je de mijne niet goed genoeg vind mag het hoor
Het is erg vreemd drie maanden draaien ze alles weg en nu ineens niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Dat is een vibrator....
BB WIL SEX IN HET HUIS
Kinky badeendjequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet dat ik de jouwe niet goedvind hoor, maar ik zag die rubberducky liggen... En die zou het leuk doen als TT...
[afbeelding]
Wist niet eens wat een rubberducky wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet dat ik de jouwe niet goedvind hoor, maar ik zag die rubberducky liggen... En die zou het leuk doen als TT...
[afbeelding]
quote:
Echt niet hebben ze eindelijk Rubber duckies in huis word t eindelijk spannendquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
OFF-topic voor de liefhebbers
Echt spektakel nu : Domino day gaat beginnen binnen enkele minuten .
Voor de liefhebbers van ECHTE spanning dus tussen al dit BB-geweld BB-gelul
Arme mus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Tussen de reclameblokken door, is Baantjer ook bezigquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Dat zijn mussenmoordenaarsquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Ze moeten de boel nu uittesten... Vóór de cameraquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:57 schreef Bocaj het volgende:
BB gaat checken wat de vrouwen hebben uitgezocht!
Kijk liever naar BBquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
Zo slecht zijn ze toch niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB moet iets als de kijkcijfers tegenvallen....![]()
Voor zover ik zie zn badjasquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:59 schreef Jojogirl het volgende:
Wat heeft Joost nu aan?
OMG, het ziet er echt niet uit
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:01 schreef Jojogirl het volgende:
Roel gromt van geilheid?
Daar is niks mis mee.quote:
Die staat echt al te lang droog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef melke het volgende:
Haha Roel flipt helemaal
Hoezo, het is toch een hele rebelsse stoere jongen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:04 schreef jessie het volgende:
Ik vind Roel maar een kneusje hoor
Voor op de kleuterschool jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch een hele rebelsse stoere jongen?
mij maken ze niet blij met een dooie mus!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:55 schreef luciano het volgende:
die heb ik nou net gemistquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
Maar daaronder zit dus een strakke gestreepte boxershort in hele rare felle kleuren...
probeer deze eens http://bb5.florisd.nl/quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:09 schreef odie22 het volgende:
Gaat goed
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_TN344537.jpg]afbeelding][/URL]
Ja er duur zn shortquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Was wel de duurtste boxershort die hij ooit heeft gehad hoor
Geef nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ben stom genoeg vergeten te cappen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ben stom genoeg vergeten te cappen
Die gebruik ik al , me verbinding viel weer eens weg, het is nu weer goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:11 schreef Inca het volgende:
[..]
probeer deze eens http://bb5.florisd.nl/
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:15 schreef Inca het volgende:
[..]
Daar heb je de vlag al op het strontschip
quote:
FF 1 snel tussendoor van mij dan... (ik zit Baantjer te kijken)quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
Jezus ik zit overuren te draaien met die shots
Je was te laatquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
FF 1 snel tussendoor van mij dan... (ik zit Baantjer te kijken)
[afbeelding]
Hier werkt het nog steeds niet. Mijn streams lopen steeds door in mijn fototproggies.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
Jezus ik zit overuren te draaien met die shots
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Jojogirl het volgende:
Roel gaat straks echt flippen als ie Dido zo ziet.
Ik vind alleen die roze handboeien vloeken bij dat rooie setje
Was het eerste wat ik zag toen ik de streams aan deedquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je was te laatDido was eerst van voren te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |