die heb ik nou net gemistquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
Maar daaronder zit dus een strakke gestreepte boxershort in hele rare felle kleuren...
probeer deze eens http://bb5.florisd.nl/quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:09 schreef odie22 het volgende:
Gaat goed
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_TN344537.jpg]afbeelding][/URL]
Ja er duur zn shortquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Was wel de duurtste boxershort die hij ooit heeft gehad hoor
Geef nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ben stom genoeg vergeten te cappen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ben stom genoeg vergeten te cappen
Die gebruik ik al , me verbinding viel weer eens weg, het is nu weer goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:11 schreef Inca het volgende:
[..]
probeer deze eens http://bb5.florisd.nl/
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:15 schreef Inca het volgende:
[..]
Daar heb je de vlag al op het strontschip
quote:
FF 1 snel tussendoor van mij dan... (ik zit Baantjer te kijken)quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
Jezus ik zit overuren te draaien met die shots
Je was te laatquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
FF 1 snel tussendoor van mij dan... (ik zit Baantjer te kijken)
[afbeelding]
Hier werkt het nog steeds niet. Mijn streams lopen steeds door in mijn fototproggies.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
Jezus ik zit overuren te draaien met die shots
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Jojogirl het volgende:
Roel gaat straks echt flippen als ie Dido zo ziet.
Ik vind alleen die roze handboeien vloeken bij dat rooie setje
Was het eerste wat ik zag toen ik de streams aan deedquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je was te laatDido was eerst van voren te zien.
Kan wel zo zijn maar Joost pakken ze vaak op zijn fysieke zwakte...Joost is geen machovent, Joost kan zich niet verdedigen en sommige bewoners ( vooral roel, die laffe hond) scheppen er genot in om juist Joost vaak fysiek stiekum aan te pakken ( bijvoorbeeld die stompen tegen zijn arm). Nu ook weer dido en roel met dat chocolavlaworstelen...die fanatieke koppen van ze, ze konden er ff een paar weken BB frustratie op gram halen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eerst was pispaal Rikkert weg, toen pispaal Menno en nu is het Joost z'n beurt.
Namens mij bedankt!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:11 schreef Inca het volgende:
[..]
probeer deze eens http://bb5.florisd.nl/
Ik kijk ook vol verbazing hoe de camera's plots NIET meer heel snel worden weggedraaid...quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
En toch vraag ik mezelf af waarom BB van de een op de andere dag ineens niet meer preuts is.....
Wel goed analyseren hoor, dat was Nath d'r advies en toen vroeg Dido of het zo erg was....quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Een vreselijk diepgaand gesprek over een pukkel, tussen Dido en Nath.
Dido wil haar pukkel eventueel wel aan Roel laten zien, maar niet zomaar aan iedereen.
Niet helemaal maar er werd in de slaapkamer nog een hoop weg gedraaidquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
En toch vraag ik mezelf af waarom BB van de een op de andere dag ineens niet meer preuts is.....
De overgang is wel erg abrupt en extreem ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik vraag me op zulke momenten altijd af of ik nou de enige vrouw ben die dat soort dingen echt niet boeitquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:27 schreef jessie het volgende:
Wat een zeikmutsen zeg. O ben ik mooi, echt echt echt echt echt. Zo lyrisch over wat onderbroeken, mijn god.
Van Dido wel te begrijpen hoor. Die was een paar uur geleden nog aan het klagen dat ze geen enkele broek meer past en dat ze geen kleren meer kon kopen terwijl ze in het BB huis zit. Nu krijgt ze eindelijk nieuwe broeken! (eh, broekjes...)quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:27 schreef jessie het volgende:
Wat een zeikmutsen zeg. O ben ik mooi, echt echt echt echt echt. Zo lyrisch over wat onderbroeken, mijn god.
Goed dat je me hier op attendeert.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:26 schreef Jojogirl het volgende:
Wel goed analyseren hoor, dat was Nath d'r advies en toen vroeg Dido of het zo erg was....
Nee dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik vraag me op zulke momenten altijd af of ik nou de enige vrouw ben die dat soort dingen echt niet boeit![]()
Degelijk als in degelijk, of degelijk als in degelijk?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Het is trouwens wel heel erg degelijke lingerie.
Leef je uit, na die kontpukkelcamouflage kan ik alles aan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef versabommie het volgende:
hey...zal ik eens een lans gaan breken voor sjankwal hier?
Nou, doe 's, Bommiequote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef versabommie het volgende:
Ik hou het op één avond en daarna is het afgelopen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:27 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
De overgang is wel erg abrupt en extreem ja.
Dat is betaald van het geld dat ze hebben bespaard door die Kijkshop fitnessappatuurquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Het is trouwens wel heel erg degelijke lingerie.
De dames in het forum hebben een slechte avond.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Was al geplaatst, maar dan nog maar een keer
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef versabommie het volgende:
Leuk voor haarquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef Jojogirl het volgende:
Lieske heeft de rubberDucky.
hoezo slechte avond heb wel lol hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
De dames in het forum hebben een slechte avond.
BB valt er nog iets te regelen blote mannen.
breng ze nou niet op ideeen, straks gaat Joost weer los:(quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
De dames in het forum hebben een slechte avond.
BB valt er nog iets te regelen blote mannen.
Oke dan is het goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoezo slechte avond heb wel lol hier![]()
Same here. En deze mannen hoef ik niet zo nodig naakt te zien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoezo slechte avond heb wel lol hier![]()
Mij maakt het vandaag niet niks meer uit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
[..]
breng ze nou niet op ideeen, straks gaat Joost weer los:(
Alsjeblief niet, zeg!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Same here. En deze mannen hoef ik niet zo nodig naakt te zien.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef Jojogirl het volgende:
Deze zeker niet iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
gaat ie weer josti-flippen, maar dan met iets andersquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
[..]
breng ze nou niet op ideeen, straks gaat Joost weer los:(
Vind ik ook geiler ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Deze zeker niet idd![]()
zie nog liever 10 keer Lieske naakt dan 1 keer Joost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |