Vlasex!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef wickie het volgende:
Ik vind het ook wel grappig dat geworstel, en volgens mij zag ik ook drank daarstaan dus dat is toch erg fijn, laat ze maar lekker dronken worden misschien gebeurt er dan nog wat...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:30 schreef Maurisico het volgende:
bb-Vla van Talpa... van morgen in de winkel.. inclusief bilharen van Chantal...
[afbeelding]
Eet smakelijk.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:47 schreef Maurisico het volgende:
en dan zo met zijn allen de jacouzie in....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:47 schreef Maurisico het volgende:
en dan zo met zijn allen de jacouzie Nathalie's bed in....
Lijkt mij niet slecht! (Medion is ook altijd goed prijs/kwaliteit)quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Promedion is trouwens gewoon een NL merk... (www.promedion.nl)
Wat jij bedoeld is Medion... Dat is duits...
Stiekem veranderen omdat die gelijk wasquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stiekem veranderen omdat die gelijk wasSneaky
dan denk je waarschijnlijk hetzelfde als wat ik elke ochtend denk :"had ik maar een vak geleerd!"quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef flugeltje het volgende:
Je zult toch schoonmaakster zijn bij die studio's en die zooi op moeten ruimen....
Eerst was pispaal Rikkert weg, toen pispaal Menno en nu is het Joost z'n beurt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef versabommie het volgende:
Ik begrijp dat gewoon niet, wat is er nou voor eer aan om de zwakste te pakken? Lijken verdomme wel hyena's!
quote:
Inderdaad, zelf had ze het idee om een een dag geen alcihol te drinken als een vorm van boete doening.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Het was dus Dido's idee om het bed van Menno te gaan verschonen![]()
ik welquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop écht dat Scan z'n screenknopje bij de hand heeft....
Zo hey, 1 dag. Poeh poeh.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:08 schreef Muerte het volgende:
Inderdaad, zelf had ze het idee om een een dag geen alcihol te drinken als een vorm van boete doening.
jammer dat Joost niet wat gemener is... met zijn allen onder de douche.. joost een beetje lullen iedereen afgeleid en dan stiekum tegen het been van Roel aan lopen zeiken... staan toch onder een warme straal dus een straaltje erbij merkt die pinda toch niet....quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eerst was pispaal Rikkert weg, toen pispaal Menno en nu is het Joost z'n beurt.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop écht dat Scan z'n screenknopje bij de hand heeft....
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:
Zal er een stagiair zitten?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef regenworm het volgende:
Wat is er met de regie gebeurt
Lieske is een kjoetie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is tenminste de enige die niet preuts is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |