Nope!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:45 schreef O-Ren het volgende:
nee?
Ondertussen stiekem nog 3 biertjes gepaktquote:
Nou hier gebeurt nog niksquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik voel bijna de weeën opkomen![]()
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou hier gebeurt nog niks
Maar ik laat je de foto's wel zien!! Kan niet meer lang duren ook
OMGquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:16 schreef Bastard het volgende:
Even tussentijds..
Vanmorgen vroeg uur of 0400 verloskundige gebeld, die is langs geweest.
Tis zeker weten nu begonnen.. hevige weeen..
Over een kwartier komt de verloskundige weer een kijkje nemen..hoever het is.
Vandaag gaat het gebeuren![]()
Nou daar heb je wel gelijk in gehadquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik voel de spanning al, zelfs al sta ik er helemaal buiten
Ik voel bijna de weeën opkomen![]()
Zaterdag 19 novemberquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:47 schreef yvonne het volgende:
Yes!!!!!!, succes Bastard en vrouw, en kindjenatuurlijk!!!!!
Mooie dag om geboren te worden.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:16 schreef Bastard het volgende:
Even tussentijds..
Vanmorgen vroeg uur of 0400 verloskundige gebeld, die is langs geweest.
Tis zeker weten nu begonnen.. hevige weeen..
Over een kwartier komt de verloskundige weer een kijkje nemen..hoever het is.
Vandaag gaat het gebeuren![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Bastard het volgende:
En wachten.... en wachten... en wachten... en wachten... en wachten...
En wachten.... en wachten... en wachten... en wac
quote:
Wat weet je wat weet je wat weet je!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
B,.................................![]()
__________________________O_____________________
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Bastard het volgende:
En wachten.... en wachten... en wachten... en wac
Ja, dat is heel duidelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:03 schreef Chocobo het volgende:
Weet het niet zeker maar volgens mij is hij papa,.... aan hem het woord om dat te vertellen natuurlijk. Ik weet het niet zeker..... en zelf doen is waar het om gaatKreeg een emo smile sms dus dan weet je eigenlijk niets
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:03 schreef Chocobo het volgende:
Weet het niet zeker maar volgens mij is hij papa,.... aan hem het woord om dat te vertellen natuurlijk. Ik weet het niet zeker..... en zelf doen is waar het om gaatKreeg een emo smile sms dus dan weet je eigenlijk niets
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:03 schreef Chocobo het volgende:
Familiequote:
Mooie naam hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:13 schreef gijsje79 het volgende:
Thx is volgens mij om half 1 geboren.
Tis een meiske en Jasmijn is de naam.
O, NEEEEE!!!!!!quote:
Ja, erg mooie naam. (mijn favo bloemetjequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!!!
JasmijnMooie naam
Ook een naam die je niet vaak hoort ook volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, erg mooie naam. (mijn favo bloemetje)
Hij heeft genoeg gefokt nuquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Houdt hij nu tijd over om te fokken?
Wie is Stuartquote:
3x raden...quote:
Geen idee, ik kan wel 3 bosvruchten opnoemen als je dat wilquote:
*pets*quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan wel 3 bosvruchten opnoemen als je dat wil
-edit-quote:
quote:
quote:
Jaaaaa!! fotoooooos!!!quote:Op zondag 20 november 2005 08:25 schreef Quinny het volgende:
Pssstttt..... B. kom je vandaag nog even Jasmijntje showen
Gefeliciteerd met de dochter.quote:Op zondag 20 november 2005 09:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
Jaaaaa!! fotoooooos!!!![]()
Vandaag mijn meiske jarig, dus zal pas s' avonds kunnen checken maar hou je niet in!![]()
Ziet er goed uit paps en mams.quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Bastard het volgende:
19 November 2005 om 12:22 uur is geboren met een gewicht van bijna 8 pond, onze dochter,
Jasmijn Tamara
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En echt, ze is de mooiste van de hele wereld!
Sweeeeeeeeeeet!!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Bastard het volgende:
19 November 2005 om 12:22 uur is geboren met een gewicht van bijna 8 pond, onze dochter,
Jasmijn Tamara
[...]
Succes vriendquote:Op zondag 20 november 2005 16:20 schreef Bastard het volgende:
Nou, pff.bevalling gehad, ziekenhuis gehad, frissen opa's en oma's gehad over de vloer, broertje en zwangere schoonzus is geweest, kraamzorg is net de deur uit en heeft weet ik het hoeveel info verteld en laten zien.
Alles is weg.... moeders ligt boven met het wonder te rusten... en ik nu eindelijk ook
Nu alleen nog de hond uit, video's wegbrengen, peuken halen, eten koken, en er zijn
Bedankt voor alle lieve reaktie's hier..
Zo onwijs lief manquote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn Tamara
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn Tamara
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 08:45 schreef Bastard het volgende:
Kheb dat gister bij ernesto, mark en william gehad
En ook nog op een mobiel van struilk zaterdag kennelijk.. stuur een sms, 10 minuten later krijg ik van een andere telefoon "en?.. afz struik"
Welkom in 2005, "je adressenboek moet maandelijks worden herzien" .
Ik ben jarig vandaagEn ik heb mn mooiste kado al gehad vandaag, vanacht even met mn wakkere dochter in bed gezeten.
Nee,....quote:
Hoezo weet ze het steeds beterquote:Op maandag 21 november 2005 09:58 schreef Bastard het volgende:
Nu al hekel aan kraamhulp
Maar heb net weer mn dochter in bad gedaan.... maakt alles weer goed
Nou droom dan maar weer lekker verderquote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,....
Was meer aan het dagdromen![]()
Ze neemt het hier gewoon over.. en de balkondeur open op de slaapkamer, katten naar buiten,quote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoezo weet ze het steeds beter
Leuk he badderen
Wij hebben ze na 2 dagen weggestuurdquote:Op maandag 21 november 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze neemt het hier gewoon over.. en de balkondeur open op de slaapkamer, katten naar buiten,
quote:Op maandag 21 november 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze neemt het hier gewoon over.. en de balkondeur open op de slaapkamer, katten naar buiten,
nummer 4quote:Op maandag 21 november 2005 10:32 schreef vamperotica het volgende:
ik had gelukkig bij alledrie de mormels genoeg aan minimale kraamzorg. Dus een tante die ff kwam kijken hoe het met moeder en kind was, ff een babbeltje maakte en weer maakte dat ze weg kwam! heerlijk!
Hoop het zo met nummer 4 ook te doen
Alles goed met nummer 4, trouwens?quote:Op maandag 21 november 2005 10:32 schreef vamperotica het volgende:
ik had gelukkig bij alledrie de mormels genoeg aan minimale kraamzorg. Dus een tante die ff kwam kijken hoe het met moeder en kind was, ff een babbeltje maakte en weer maakte dat ze weg kwam! heerlijk!
Hoop het zo met nummer 4 ook te doen
360quote:Op maandag 21 november 2005 11:00 schreef QueenR het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag big daddy B.
@ Quinny, weduwe??
quote:Op maandag 21 november 2005 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
360
Maar ze mag niet klagen...... ben heel aanhankelijk de afgelopen 4 wekenen lief
Klagen?quote:Op maandag 21 november 2005 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
360
Maar ze mag niet klagen...... ben heel aanhankelijk de afgelopen 4 wekenen lief
Verwacht een kotssmilie van Brown nuquote:
Dikke heeft avond.... zwarte Piet weet ik niet.quote:Op maandag 21 november 2005 11:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Verwacht een kotssmilie van Brown nu
Waar zijn die dikke en die neger eigenlijk?
ook avondquote:Op maandag 21 november 2005 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dikke heeft avond.... zwarte Piet weet ik niet.
He lekker ik miste je alquote:
kom ik je daar wel ff vergezellenquote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef Quinny het volgende:
Nog een week en dan ben ik weer weduweEn verbannen naar de slaapkamer
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kom ik je daar wel ff vergezellen
360
Lijkt al aardig op een alientje!quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alles goed met nummer 4, trouwens?
Had helemaal geen kraamhulp. Wel een paar weken ziekenhuis (prematuurtje) en daarna tante die ook alles overnam. Hou veel van haar, maar op dat moment............
Cho?quote:Op maandag 21 november 2005 11:53 schreef Bastard het volgende:
Ze hebben haar van mn werk meteen op de pagina gezet
Cho weet wel de link
*snif*quote:Op zondag 20 november 2005 17:14 schreef Bastard het volgende:
Afgelopen nacht, je slaapt wat, en je gaat er weer bij zitten kijken, uren achter elkaar kijken. En dan slaap je weer wat, en dan rommel je weer wat, en weer kijken..
Lijkt qua profiel (zowel gezicht als lichaam) errrug veel op vriendin van mequote:Op maandag 21 november 2005 13:16 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpalink.com/(...)_Of_A_Parking_Garage
[afbeelding]
TYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSquote:
yepquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hallo schatje....![]()
Lekker aan het werk
Lekker he..... dat is het enige wat ik kon bedenken.... lekker !!quote:
Gezicht?quote:Op maandag 21 november 2005 13:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
Lijkt qua profiel (zowel gezicht als lichaam) errrug veel op vriendin van me![]()
ja ongelooflijk he, maar dat meisje heeft ook een gezichtquote:
hou opquote:Op maandag 21 november 2005 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker he..... dat is het enige wat ik kon bedenken.... lekker !!![]()
Dikke Pietquote:
keb t gelezen... voelde de tranen opkomen!quote:
quote:
haha helemaal correctquote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
@Queen.. inderdaad.. nu pas weet ik wat mensen zeiden met "het is zo mooi" .mijn standaard antwoord was dan "Ja, ik ga het wel zien joh, of ik heb er geen idee van" .. maar tis echt heel bijzonder. En ik weet dat nu mensen die dit lezen en op hun beurt dan weer denken.. "het zal wel allemaal"![]()
Utterly sweet.quote:
Heel mooiquote:Op maandag 21 november 2005 16:42 schreef QueenR het volgende:
ff wat verjaardagsfotootjes:
Goedemorgen en gefeliciteerd!!
[afbeelding]
Hiep hiep!!
[afbeelding]
en HET kado van de dag, gemaakt door tante; een echte " dancing with the stars" jurk hij staat geweldig!!(tante ernaast
)
[afbeelding]
Dat gaat nooit meer over. Ik heb het na 12 jaar iig nog steeds op die momenten.quote:Op maandag 21 november 2005 16:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wereldse blog. herkenbaar dat gevoel.
Je hoort er veel over he, dat fantastische gevoel van liefde dat je voelt als je kindje wordt geboren. Dat gelukzalige. Je denkt je dat als niet-ouder voor te kunnen stellen; hoe dat is om zo overwelmt te worden.
Maar als het moment daar is, en je ziet je kleintje voor het allereerst, weet je dat alles wat je ooit gehoord had, alles wat je je voorgesteld had niet waar was... het gevoel is gewoon NOG heftiger, intenser en geweldiger! En geloof me nu.. DAT gevoel gaat ook nooit meer over.
Op sommige momenten doet je meiske iets, of misschien wel helemaal niets en ligt ze heerlijk te slapen en dan komt dat zelfde gevoel ineens weer naar boven borrelen.![]()
De grootste liefde van je leven is geboren!!!!![]()
(en het is haast niet voor te stellen, maar als je nog meer kinderen krijgt blijkt dat je in staat bent om zo intens voor meerdere kindjes te kunnen voelen)![]()
ben ook al 7 jaar hevig verliefdquote:Op maandag 21 november 2005 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer over. Ik heb het na 12 jaar iig nog steeds op die momenten.
Ach.... opgenomen door een Xhosa familie die in een wijk wonen met voornamelijk Zulu. En een zoon die een halve Moshoeshoe isquote:Op maandag 21 november 2005 16:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
ben ook al 7 jaar hevig verliefd![]()
Hoe kom je trouwens aan een zulu onderschrift? (en wel een heel erg vrije vertaling) Overigens wel een hele mooie spreuk.
prachtige foto weerquote:Op maandag 21 november 2005 19:33 schreef Quinny het volgende:
Een vliegende Daan dan maar even
[afbeelding]
lekkere mix!quote:Op maandag 21 november 2005 18:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach.... opgenomen door een Xhosa familie die in een wijk wonen met voornamelijk Zulu. En een zoon die een halve Moshoeshoe is![]()
Lekkere mix.
Zie mijn nick.... Xhosa.
Het is ook moeilijk te vertalen omdat het een waarde en een gevoel uitdrukt waarvan ik de acurate vertaling nog niet heb gevonden. Ik vond dit gevoelsmatig de beste. Vertalen is vaker lastig met zowel Nguni als Sotho-talen vanwege de poetische waarde.
Hee leuk, jullie hebben ook een connectie!quote:Op maandag 21 november 2005 20:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
lekkere mix!
Het is idd heel lastig. Ik vind je vertaling gevoelsmatig iets minder, maar hey, das maar een mening, ben geen zulukundige ofzo haha. Maar over dat ze dingen mooi zegen; Ik heb hier bijvoorbeeld ook nog een boek liggen met xsosa sprookjes/verhaaltjes. Zo mooi en apart.
brengen dingen idd veel leuker dan dat wij dat doen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 november 2005 16:42 schreef QueenR het volgende:
ff wat verjaardagsfotootjes:
Goedemorgen en gefeliciteerd!!
[afbeelding]
Hiep hiep!!
[afbeelding]
en HET kado van de dag, gemaakt door tante; een echte " dancing with the stars" jurk hij staat geweldig!!(tante ernaast
)
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 19:33 schreef Quinny het volgende:
Een vliegende Daan dan maar even
[afbeelding]
Technisch gezegd weet ik het niet, maar ze was een beetje gedraaid in het geboortekanaal, en Tamara was erg erg moe. Om de zaken te bespoedigen kwam er een arts bij.. ook nog een heel verhaal trouwens verder maar dat zal ik iedereen maar besparen..quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef Quinny het volgende:
Mooie Blog hoor B. en wat je nog vaak zal horen... het is zo herkenbaar
Mag ik vragen waarom het medisch werd? Als je dat niet wilt zeggen is ook goed hoor
Terecht Gijs.... en gezond en welquote:Op maandag 21 november 2005 20:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Technisch gezegd weet ik het niet, maar ze was een beetje gedraaid in het geboortekanaal, en Tamara was erg erg moe. Om de zaken te bespoedigen kwam er een arts bij.. ook nog een heel verhaal trouwens verder maar dat zal ik iedereen maar besparen..
Ik ben blij dat het achter de rug is zeg maar
mooie blogquote:Op maandag 21 november 2005 18:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis even tijdelijk de kraamafdeling geworden
Zoals we al zeiden; je hebt geen flauw ideequote:Op maandag 21 november 2005 20:36 schreef kepler het volgende:
[..]
mooie blog
het lijkt me echt het mooiste op de wereld
dank je choquote:
its a small world after allquote:Op maandag 21 november 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee leuk, jullie hebben ook een connectie!
Dank je Gijs.. pomp nog maar wat harder, want het is dubbelendwars waardquote:Op maandag 21 november 2005 22:02 schreef -Struikrover- het volgende:
B. & Tam ____________________________________ O _______________________________
Jasmijn wat een mooie naam
En gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk pik
johhhh.... enig idee hoeveel vrouwen je daarvoor willen pijpenquote:Op maandag 21 november 2005 22:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja * 8 kaartjes voor RW heeft *
best seats
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde ook zo graag daarheen....quote:Op maandag 21 november 2005 22:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja * 8 kaartjes voor RW heeft *
best seats
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:[23:14] <neetmag> hi ha hoere chello
[23:14] * Curchulain sets mode: -o neetmag
[23:14] <Curchulain> spreekkoren worden niet getolereerd
[23:15] <neetmag> hier wel
[23:15] <neetmag> hadden een beetje me account weggekieperd
[23:15] * Curchulain sets mode: +o neetmag
[23:15] <Curchulain> wtf?
[23:16] <neetmag> heel verhaal maar hier komt de korte versie
[23:16] <neetmag> 1 1/2 maan gelden ook telefonie via chello besteld en toen kreeg ik een nieuw gecombineerd chello & telefonie modem
[23:16] <neetmag> ikke oude ingeleverd bij upc
[23:16] <neetmag> dachten ze alleen dat ik dat gedaan had omdat ik me abbo op wilde zeggen
[23:16] <neetmag> dus het hele zwikkie maar verwijderd
[23:16] * neetmag is now known as magneet
[23:17] <Curchulain> aha
[23:17] <Curchulain> nooit je modem inleveren
[23:17] <Curchulain> dat betekent altijd problemen
[23:17] <Curchulain> is het niet als gevolg dan wel als oorzaak
[23:18] <magneet> uhuh
[23:18] <magneet> maar ja ik had een goed modem en wilde wel de borg terug
[23:18] <magneet> wat wel goed gegaan is btw
[23:18] <Curchulain> oww
[23:19] <Curchulain> best dwaas, bij ADSL huur je geen modem, die koop je
[23:19] <Curchulain> bij kabel dus blijkbaar niet
[23:19] <Curchulain> of iig bij UPC niet
quote:Op maandag 21 november 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee leuk, jullie hebben ook een connectie!
Google.com eerste hitquote:Op dinsdag 22 november 2005 06:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep, ik was verrast dat iemand mijn onderschrift herkende.
@QueenR......Hoe komt het dat je dat kon lezen? Nou ben ik nieuwsgierig ook.
????????? Ik ben eigenlijk blond (in camouflagekleding)quote:
Laat maarquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
????????? Ik ben eigenlijk blond (in camouflagekleding)
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:50 schreef Quinny het volgende:
B. als je tijd hebt vandaag doe nog eens een fotootje van Jasmijn showen hier
@ Struik [afbeelding]
Getrouwd met een Zuid Afrikaan, daar ook gewoond en verder interesse in deze prachtige taal (heb ook aantal cd's van Johnny Clegg etcquote:Op dinsdag 22 november 2005 06:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep, ik was verrast dat iemand mijn onderschrift herkende.
@QueenR......Hoe komt het dat je dat kon lezen? Nou ben ik nieuwsgierig ook.
QueenR heeft al het antwoord gegevenquote:
Ahh, okay.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Getrouwd met een Zuid Afrikaan, daar ook gewoond en verder interesse in deze prachtige taal (heb ook aantal cd's van Johnny Clegg etc)
(en ok, voor de zekerheid ook nog gegoogledmaar ik ken de uitdrukking)
Hey lassquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:24 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Gijsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
Tis toch erg he... De n00bs groeten elkaar hier, ik voel me vreemd in me eigen reeks
Tis trouwens eeeeecht een kutdag, de 360 is zojuist weer opgehaald.Nu moet ik nog anderhalve week wachten tot ik er weer een heb
Zo kort maarquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
Tis toch erg he... De n00bs groeten elkaar hier, ik voel me vreemd in me eigen reeks
Tis trouwens eeeeecht een kutdag, de 360 is zojuist weer opgehaald.Nu moet ik nog anderhalve week wachten tot ik er weer een heb
Je hebt geen ideequote:
en jij bent??quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:42 schreef Bastard het volgende:
Moge GIJSjes, moge TRUthers![]()
Scheelt mij wel klikken als iedereen in 1 topic gaat zitten
Gijs ik wist even niet in welk topic ik zatquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
serieus![]()
vindt t zooooo cool gijs
![]()
ik wil er ook zo één
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:46 schreef mr_Brown het volgende:
GOEJESMORGENSSSSSSSSSSSSSSS deze morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt geen ideeIk denk dat dit nog erger is dan de gedachte dat iemand anders m heeft en jij niet
neh.... gewoon geilquote:
Ding is zo gaafquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik wist even niet in welk topic ik zat
Gijs genoten van je 360,.... PD0 heeft net hoog gescoort op gamespot..... !! Haal je de 360 nou volgende week en heb je genoten van Kameo![]()
Is dat waar?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:49 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica pakt dr spulletjes bij elkaar en sluipt weer stilletjes terug naar TRUTH....![]()
Pompen Gijsquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
serieus![]()
vindt t zooooo cool gijs
![]()
ik wil er ook zo één
Kameo en PD0 !!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ding is zo gaafIk ben van plan om m op 2 dec te halen ja
Ik moet alleen nog héél even wat financiën regelen
Kameo is ook fantastisch
Het is dan wel geen Zelda, maar hij komt dicht in de buurt
quote:
Nou ja...... niet helemaal. Maar the truth is in there. Somewhere. (anywherequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pompen Gijs
Maar tis een snoepje hoor, echt een hartendief.
Vanacht ging ook toppie, loopt hier als een soepel bedrijf, maar inderdaad, geen tijd meer voor elkaar echt of andere dingen.
Jaaaa,... Daan komt weer wat bij van zijn drukke weekend,.... Met Jort alles uitstekend en Quinny is bijna helemaal hersteld !!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Alles goed pik? Op het thuisfront ook?
![]()
Waar?? Hier, of daar?quote:
Dat is een logische reactie hier. Volgens mij zijn wij allemaal redelijk in de war.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja...... niet helemaal. Maar the truth is in there. Somewhere. (anywhere) Hell, ik ga ook terug.
Ik raak hier helemaal in de war.
Kom ik straks op terug, ga nu mn dochter aangeven bij de politie... euh gemeentehuis.quote:
Succes hequote:Op dinsdag 22 november 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom ik straks op terug, ga nu mn dochter aangeven bij de politie... euh gemeentehuis.
Mjah, PD0 is een FPS he...quote:
Graag gedaanquote:
Ah, je laat het toch maar over aan een échte vakman?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijsjes
Stucadoor is hier bezig
Verstandigquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijsjes
Stucadoor is hier bezig
gelukkig pikquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaa,... Daan komt weer wat bij van zijn drukke weekend,.... Met Jort alles uitstekend en Quinny is bijna helemaal hersteld !!
Ik mis je wel,..................... !!quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gelukkig pikmaakte me al een beetje zorgen
![]()
Door het te lezen begrijp je het een beeetje denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeetje, heb eindelijk de blog van B gelezen... Zo mooi... Ik heb er ook geen woorden voor, ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen, een kindje... Jouw kindje, wow.
super Gijsquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:
@Cho, met Tam gaat het ook steeds beter, ze moet gewoon lekker gaan rusten tussen de voedingen door, en dan komt het helemaal goed met haar.
Ik ben trots op haar, trots op wat ze heeft gedaan en eigenlijk geen kik heeft gegeven tijdens de bevalling tot het einde. Trots omdat ze mij een dochter heeft gegeven, en trots omdat ze het zo goed doet.
Alles gaat lekker hier
serieusquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:
@Cho, met Tam gaat het ook steeds beter, ze moet gewoon lekker gaan rusten tussen de voedingen door, en dan komt het helemaal goed met haar.
Ik ben trots op haar, trots op wat ze heeft gedaan en eigenlijk geen kik heeft gegeven tijdens de bevalling tot het einde. Trots omdat ze mij een dochter heeft gegeven, en trots omdat ze het zo goed doet.
Alles gaat lekker hier
Fijn dat het zo goed gaat met Tamquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:
Alles gaat lekker hier
Das bijna zwaarder dan zn papaquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:10 schreef Quinny het volgende:
Zojuist bij het cb geweest met Jort en hij weegt al bijna 5 kilo
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das bijna zwaarder dan zn papa
Pfff, wat een verschrikkelijk forumquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:11 schreef Quinny het volgende:
Oh B. bijna ouders zijn er ook wat felicitaties voor jullie. Misschien vind je dat wel leuk om even te lezen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfff, wat een verschrikkelijk forum![]()
Haiquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:18 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag.....![]()
Ik heb nu al geen zin meer en de week duurt nog zo lang![]()
Hoiquote:
Het duurde even voor ik de kat zagquote:
haha ja hier ook, is maar goed dat ik hem wel zag voor ik de klep dichtgooidequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik de kat zag![]()
Goed schat.... , even op adem komen....quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:22 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe is het met mijn liefies?![]()
Alles goed in huize ......?
WHAHahAHHAHAHahAHHAHAquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:55 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
Het moest een keer gebeuren.... BOEM BOEM ,... BOEEEEEM,... vliegtuig hier met opstijg problemen.... nog geen 300 meter bij ons vandaag.......
BOOOEEEEMMM,... rechtermotor volledig in de fik !!roken..... roken....roken.... schudden.... maakte een scherpe draai naar zee,... volgens mij gaat die zijn kerosine dumpen om zo een noodlanding te maken.....
Ik ben het gebouw uit
Nee Cho,.. dat soort dingen gebeuren niet... nee Sjo komt allemaal goed,.... veiligste vervoermiddel.... Vertel dat die mensen maar die nu in dat vliegtuig zitten te bidden voor hun leven.... het hele gebouw staat hier in rep en roer !!
BOEM BOEM,... dat is mijn hart !!
Klaar?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:55 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
Het moest een keer gebeuren.... BOEM BOEM ,... BOEEEEEM,... vliegtuig hier met opstijg problemen.... nog geen 300 meter bij ons vandaag.......
BOOOEEEEMMM,... rechtermotor volledig in de fik !!roken..... roken....roken.... schudden.... maakte een scherpe draai naar zee,... volgens mij gaat die zijn kerosine dumpen om zo een noodlanding te maken.....
Ik ben het gebouw uit
Nee Cho,.. dat soort dingen gebeuren niet... nee Sjo komt allemaal goed,.... veiligste vervoermiddel.... Vertel dat die mensen maar die nu in dat vliegtuig zitten te bidden voor hun leven.... het hele gebouw staat hier in rep en roer !!
ach, op 1 motor valt nog prima te vliegenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:55 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
Ik ben het gebouw uit
Serieus Gijs, hoeveel vliegtuigen komen daar langs op een dag? En hoeveel zijn er jouw gebouw ingevlogen?quote:
Stel dezelfde vraag maar een de hotelgasten rond Parijs toen de Concorde op bezoek kwam.... of aan de mensen van de Bijlmer.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus Gijs, hoeveel vliegtuigen komen daar langs op een dag? En hoeveel zijn er jouw gebouw ingevlogen?
Je moet het ook niet uitsluiten, maar de kans is zo ongelofelijk klein... Auto rijden is en blijft gevaarlijkerquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stel dezelfde vraag maar een de hotelgasten rond Parijs toen de Concorde op bezoek kwam.... of aan de mensen van de Bijlmer.....
Sluit nooit iets uit zou ik zeggen !
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:55 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
Ik ben het gebouw uit
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:55 schreef Chocobo het volgende:
OMG![]()
Ik ben het gebouw uit
Doe het ook wel eens... vliegt er zo uit !quote:
Ligt eraan met wie je meerijdquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet het ook niet uitsluiten, maar de kans is zo ongelofelijk klein... Auto rijden is en blijft gevaarlijker
Met Kepler in een parkeergarage is redelijk onveilig jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je meerijd
En hij heeft 3 armen. Zou ik ook blij mee zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:31 schreef mr_Brown het volgende:
geen idee wie dit is
[afbeelding]
maar hij kijkt wel erg blij
Nee, ik doe niet aan fratsen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand van de Gijsjes die toevallig een PSP wil kopen? Compleet value pack, geen dode pixels, incl Spider-Man 2 UMD. 175 euro, Gijsjes prijs
nope hebben we al.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand van de Gijsjes die toevallig een PSP wil kopen? Compleet value pack, geen dode pixels, incl Spider-Man 2 UMD. 175 euro, Gijsjes prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |