Google.com eerste hitquote:Op dinsdag 22 november 2005 06:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep, ik was verrast dat iemand mijn onderschrift herkende.
@QueenR......Hoe komt het dat je dat kon lezen? Nou ben ik nieuwsgierig ook.
????????? Ik ben eigenlijk blond (in camouflagekleding)quote:
Laat maarquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
????????? Ik ben eigenlijk blond (in camouflagekleding)
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:50 schreef Quinny het volgende:
B. als je tijd hebt vandaag doe nog eens een fotootje van Jasmijn showen hier
@ Struik [afbeelding]
Getrouwd met een Zuid Afrikaan, daar ook gewoond en verder interesse in deze prachtige taal (heb ook aantal cd's van Johnny Clegg etcquote:Op dinsdag 22 november 2005 06:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep, ik was verrast dat iemand mijn onderschrift herkende.
@QueenR......Hoe komt het dat je dat kon lezen? Nou ben ik nieuwsgierig ook.
QueenR heeft al het antwoord gegevenquote:
Ahh, okay.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Getrouwd met een Zuid Afrikaan, daar ook gewoond en verder interesse in deze prachtige taal (heb ook aantal cd's van Johnny Clegg etc)
(en ok, voor de zekerheid ook nog gegoogledmaar ik ken de uitdrukking)
Hey lassquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:24 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Gijsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
Tis toch erg he... De n00bs groeten elkaar hier, ik voel me vreemd in me eigen reeks
Tis trouwens eeeeecht een kutdag, de 360 is zojuist weer opgehaald.Nu moet ik nog anderhalve week wachten tot ik er weer een heb
Zo kort maarquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
Tis toch erg he... De n00bs groeten elkaar hier, ik voel me vreemd in me eigen reeks
Tis trouwens eeeeecht een kutdag, de 360 is zojuist weer opgehaald.Nu moet ik nog anderhalve week wachten tot ik er weer een heb
Je hebt geen ideequote:
en jij bent??quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:42 schreef Bastard het volgende:
Moge GIJSjes, moge TRUthers![]()
Scheelt mij wel klikken als iedereen in 1 topic gaat zitten
Gijs ik wist even niet in welk topic ik zatquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |