Lijkt qua profiel (zowel gezicht als lichaam) errrug veel op vriendin van mequote:Op maandag 21 november 2005 13:16 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpalink.com/(...)_Of_A_Parking_Garage
[afbeelding]
TYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSquote:
yepquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hallo schatje....![]()
Lekker aan het werk
Lekker he..... dat is het enige wat ik kon bedenken.... lekker !!quote:
Gezicht?quote:Op maandag 21 november 2005 13:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
Lijkt qua profiel (zowel gezicht als lichaam) errrug veel op vriendin van me![]()
ja ongelooflijk he, maar dat meisje heeft ook een gezichtquote:
hou opquote:Op maandag 21 november 2005 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker he..... dat is het enige wat ik kon bedenken.... lekker !!![]()
Dikke Pietquote:
keb t gelezen... voelde de tranen opkomen!quote:
quote:
haha helemaal correctquote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
@Queen.. inderdaad.. nu pas weet ik wat mensen zeiden met "het is zo mooi" .mijn standaard antwoord was dan "Ja, ik ga het wel zien joh, of ik heb er geen idee van" .. maar tis echt heel bijzonder. En ik weet dat nu mensen die dit lezen en op hun beurt dan weer denken.. "het zal wel allemaal"![]()
Utterly sweet.quote:
Heel mooiquote:Op maandag 21 november 2005 16:42 schreef QueenR het volgende:
ff wat verjaardagsfotootjes:
Goedemorgen en gefeliciteerd!!
[afbeelding]
Hiep hiep!!
[afbeelding]
en HET kado van de dag, gemaakt door tante; een echte " dancing with the stars" jurk hij staat geweldig!!(tante ernaast
)
[afbeelding]
Dat gaat nooit meer over. Ik heb het na 12 jaar iig nog steeds op die momenten.quote:Op maandag 21 november 2005 16:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wereldse blog. herkenbaar dat gevoel.
Je hoort er veel over he, dat fantastische gevoel van liefde dat je voelt als je kindje wordt geboren. Dat gelukzalige. Je denkt je dat als niet-ouder voor te kunnen stellen; hoe dat is om zo overwelmt te worden.
Maar als het moment daar is, en je ziet je kleintje voor het allereerst, weet je dat alles wat je ooit gehoord had, alles wat je je voorgesteld had niet waar was... het gevoel is gewoon NOG heftiger, intenser en geweldiger! En geloof me nu.. DAT gevoel gaat ook nooit meer over.
Op sommige momenten doet je meiske iets, of misschien wel helemaal niets en ligt ze heerlijk te slapen en dan komt dat zelfde gevoel ineens weer naar boven borrelen.![]()
De grootste liefde van je leven is geboren!!!!![]()
(en het is haast niet voor te stellen, maar als je nog meer kinderen krijgt blijkt dat je in staat bent om zo intens voor meerdere kindjes te kunnen voelen)![]()
ben ook al 7 jaar hevig verliefdquote:Op maandag 21 november 2005 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer over. Ik heb het na 12 jaar iig nog steeds op die momenten.
Ach.... opgenomen door een Xhosa familie die in een wijk wonen met voornamelijk Zulu. En een zoon die een halve Moshoeshoe isquote:Op maandag 21 november 2005 16:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
ben ook al 7 jaar hevig verliefd![]()
Hoe kom je trouwens aan een zulu onderschrift? (en wel een heel erg vrije vertaling) Overigens wel een hele mooie spreuk.
prachtige foto weerquote:Op maandag 21 november 2005 19:33 schreef Quinny het volgende:
Een vliegende Daan dan maar even
[afbeelding]
lekkere mix!quote:Op maandag 21 november 2005 18:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach.... opgenomen door een Xhosa familie die in een wijk wonen met voornamelijk Zulu. En een zoon die een halve Moshoeshoe is![]()
Lekkere mix.
Zie mijn nick.... Xhosa.
Het is ook moeilijk te vertalen omdat het een waarde en een gevoel uitdrukt waarvan ik de acurate vertaling nog niet heb gevonden. Ik vond dit gevoelsmatig de beste. Vertalen is vaker lastig met zowel Nguni als Sotho-talen vanwege de poetische waarde.
Hee leuk, jullie hebben ook een connectie!quote:Op maandag 21 november 2005 20:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
lekkere mix!
Het is idd heel lastig. Ik vind je vertaling gevoelsmatig iets minder, maar hey, das maar een mening, ben geen zulukundige ofzo haha. Maar over dat ze dingen mooi zegen; Ik heb hier bijvoorbeeld ook nog een boek liggen met xsosa sprookjes/verhaaltjes. Zo mooi en apart.
brengen dingen idd veel leuker dan dat wij dat doen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 november 2005 16:42 schreef QueenR het volgende:
ff wat verjaardagsfotootjes:
Goedemorgen en gefeliciteerd!!
[afbeelding]
Hiep hiep!!
[afbeelding]
en HET kado van de dag, gemaakt door tante; een echte " dancing with the stars" jurk hij staat geweldig!!(tante ernaast
)
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 19:33 schreef Quinny het volgende:
Een vliegende Daan dan maar even
[afbeelding]
Technisch gezegd weet ik het niet, maar ze was een beetje gedraaid in het geboortekanaal, en Tamara was erg erg moe. Om de zaken te bespoedigen kwam er een arts bij.. ook nog een heel verhaal trouwens verder maar dat zal ik iedereen maar besparen..quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef Quinny het volgende:
Mooie Blog hoor B. en wat je nog vaak zal horen... het is zo herkenbaar
Mag ik vragen waarom het medisch werd? Als je dat niet wilt zeggen is ook goed hoor
Terecht Gijs.... en gezond en welquote:Op maandag 21 november 2005 20:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Technisch gezegd weet ik het niet, maar ze was een beetje gedraaid in het geboortekanaal, en Tamara was erg erg moe. Om de zaken te bespoedigen kwam er een arts bij.. ook nog een heel verhaal trouwens verder maar dat zal ik iedereen maar besparen..
Ik ben blij dat het achter de rug is zeg maar
mooie blogquote:Op maandag 21 november 2005 18:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis even tijdelijk de kraamafdeling geworden
Zoals we al zeiden; je hebt geen flauw ideequote:Op maandag 21 november 2005 20:36 schreef kepler het volgende:
[..]
mooie blog
het lijkt me echt het mooiste op de wereld
dank je choquote:
its a small world after allquote:Op maandag 21 november 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee leuk, jullie hebben ook een connectie!
Dank je Gijs.. pomp nog maar wat harder, want het is dubbelendwars waardquote:Op maandag 21 november 2005 22:02 schreef -Struikrover- het volgende:
B. & Tam ____________________________________ O _______________________________
Jasmijn wat een mooie naam
En gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk pik
johhhh.... enig idee hoeveel vrouwen je daarvoor willen pijpenquote:Op maandag 21 november 2005 22:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja * 8 kaartjes voor RW heeft *
best seats
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde ook zo graag daarheen....quote:Op maandag 21 november 2005 22:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja * 8 kaartjes voor RW heeft *
best seats
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:[23:14] <neetmag> hi ha hoere chello
[23:14] * Curchulain sets mode: -o neetmag
[23:14] <Curchulain> spreekkoren worden niet getolereerd
[23:15] <neetmag> hier wel
[23:15] <neetmag> hadden een beetje me account weggekieperd
[23:15] * Curchulain sets mode: +o neetmag
[23:15] <Curchulain> wtf?
[23:16] <neetmag> heel verhaal maar hier komt de korte versie
[23:16] <neetmag> 1 1/2 maan gelden ook telefonie via chello besteld en toen kreeg ik een nieuw gecombineerd chello & telefonie modem
[23:16] <neetmag> ikke oude ingeleverd bij upc
[23:16] <neetmag> dachten ze alleen dat ik dat gedaan had omdat ik me abbo op wilde zeggen
[23:16] <neetmag> dus het hele zwikkie maar verwijderd
[23:16] * neetmag is now known as magneet
[23:17] <Curchulain> aha
[23:17] <Curchulain> nooit je modem inleveren
[23:17] <Curchulain> dat betekent altijd problemen
[23:17] <Curchulain> is het niet als gevolg dan wel als oorzaak
[23:18] <magneet> uhuh
[23:18] <magneet> maar ja ik had een goed modem en wilde wel de borg terug
[23:18] <magneet> wat wel goed gegaan is btw
[23:18] <Curchulain> oww
[23:19] <Curchulain> best dwaas, bij ADSL huur je geen modem, die koop je
[23:19] <Curchulain> bij kabel dus blijkbaar niet
[23:19] <Curchulain> of iig bij UPC niet
quote:Op maandag 21 november 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee leuk, jullie hebben ook een connectie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |