Lijkt qua profiel (zowel gezicht als lichaam) errrug veel op vriendin van mequote:Op maandag 21 november 2005 13:16 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpalink.com/(...)_Of_A_Parking_Garage
[afbeelding]
TYYYYYYYYYPHUSSSSSSSSSSSquote:
yepquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hallo schatje....![]()
Lekker aan het werk
Lekker he..... dat is het enige wat ik kon bedenken.... lekker !!quote:
Gezicht?quote:Op maandag 21 november 2005 13:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
Lijkt qua profiel (zowel gezicht als lichaam) errrug veel op vriendin van me![]()
ja ongelooflijk he, maar dat meisje heeft ook een gezichtquote:
hou opquote:Op maandag 21 november 2005 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker he..... dat is het enige wat ik kon bedenken.... lekker !!![]()
Dikke Pietquote:
keb t gelezen... voelde de tranen opkomen!quote:
quote:
haha helemaal correctquote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
@Queen.. inderdaad.. nu pas weet ik wat mensen zeiden met "het is zo mooi" .mijn standaard antwoord was dan "Ja, ik ga het wel zien joh, of ik heb er geen idee van" .. maar tis echt heel bijzonder. En ik weet dat nu mensen die dit lezen en op hun beurt dan weer denken.. "het zal wel allemaal"![]()
Utterly sweet.quote:
Heel mooiquote:Op maandag 21 november 2005 16:42 schreef QueenR het volgende:
ff wat verjaardagsfotootjes:
Goedemorgen en gefeliciteerd!!
[afbeelding]
Hiep hiep!!
[afbeelding]
en HET kado van de dag, gemaakt door tante; een echte " dancing with the stars" jurk hij staat geweldig!!(tante ernaast
)
[afbeelding]
Dat gaat nooit meer over. Ik heb het na 12 jaar iig nog steeds op die momenten.quote:Op maandag 21 november 2005 16:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wereldse blog. herkenbaar dat gevoel.
Je hoort er veel over he, dat fantastische gevoel van liefde dat je voelt als je kindje wordt geboren. Dat gelukzalige. Je denkt je dat als niet-ouder voor te kunnen stellen; hoe dat is om zo overwelmt te worden.
Maar als het moment daar is, en je ziet je kleintje voor het allereerst, weet je dat alles wat je ooit gehoord had, alles wat je je voorgesteld had niet waar was... het gevoel is gewoon NOG heftiger, intenser en geweldiger! En geloof me nu.. DAT gevoel gaat ook nooit meer over.
Op sommige momenten doet je meiske iets, of misschien wel helemaal niets en ligt ze heerlijk te slapen en dan komt dat zelfde gevoel ineens weer naar boven borrelen.![]()
De grootste liefde van je leven is geboren!!!!![]()
(en het is haast niet voor te stellen, maar als je nog meer kinderen krijgt blijkt dat je in staat bent om zo intens voor meerdere kindjes te kunnen voelen)![]()
ben ook al 7 jaar hevig verliefdquote:Op maandag 21 november 2005 16:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer over. Ik heb het na 12 jaar iig nog steeds op die momenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |