quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Bastard het volgende:
19 November 2005 om 12:22 uur is geboren met een gewicht van bijna 8 pond, onze dochter,
Jasmijn Tamara
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En echt, ze is de mooiste van de hele wereld!
quote:Op maandag 21 november 2005 08:45 schreef Bastard het volgende:
Kheb dat gister bij ernesto, mark en william gehad
En ook nog op een mobiel van struilk zaterdag kennelijk.. stuur een sms, 10 minuten later krijg ik van een andere telefoon "en?.. afz struik"
Welkom in 2005, "je adressenboek moet maandelijks worden herzien" .
Ik ben jarig vandaagEn ik heb mn mooiste kado al gehad vandaag, vanacht even met mn wakkere dochter in bed gezeten.
Nee,....quote:
Hoezo weet ze het steeds beterquote:Op maandag 21 november 2005 09:58 schreef Bastard het volgende:
Nu al hekel aan kraamhulp
Maar heb net weer mn dochter in bad gedaan.... maakt alles weer goed
Nou droom dan maar weer lekker verderquote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,....
Was meer aan het dagdromen![]()
Ze neemt het hier gewoon over.. en de balkondeur open op de slaapkamer, katten naar buiten,quote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoezo weet ze het steeds beter
Leuk he badderen
Wij hebben ze na 2 dagen weggestuurdquote:Op maandag 21 november 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze neemt het hier gewoon over.. en de balkondeur open op de slaapkamer, katten naar buiten,
quote:Op maandag 21 november 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze neemt het hier gewoon over.. en de balkondeur open op de slaapkamer, katten naar buiten,
nummer 4quote:Op maandag 21 november 2005 10:32 schreef vamperotica het volgende:
ik had gelukkig bij alledrie de mormels genoeg aan minimale kraamzorg. Dus een tante die ff kwam kijken hoe het met moeder en kind was, ff een babbeltje maakte en weer maakte dat ze weg kwam! heerlijk!
Hoop het zo met nummer 4 ook te doen
Alles goed met nummer 4, trouwens?quote:Op maandag 21 november 2005 10:32 schreef vamperotica het volgende:
ik had gelukkig bij alledrie de mormels genoeg aan minimale kraamzorg. Dus een tante die ff kwam kijken hoe het met moeder en kind was, ff een babbeltje maakte en weer maakte dat ze weg kwam! heerlijk!
Hoop het zo met nummer 4 ook te doen
360quote:Op maandag 21 november 2005 11:00 schreef QueenR het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag big daddy B.
@ Quinny, weduwe??
quote:Op maandag 21 november 2005 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
360
Maar ze mag niet klagen...... ben heel aanhankelijk de afgelopen 4 wekenen lief
Klagen?quote:Op maandag 21 november 2005 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
360
Maar ze mag niet klagen...... ben heel aanhankelijk de afgelopen 4 wekenen lief
Verwacht een kotssmilie van Brown nuquote:
Dikke heeft avond.... zwarte Piet weet ik niet.quote:Op maandag 21 november 2005 11:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Verwacht een kotssmilie van Brown nu
Waar zijn die dikke en die neger eigenlijk?
ook avondquote:Op maandag 21 november 2005 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dikke heeft avond.... zwarte Piet weet ik niet.
He lekker ik miste je alquote:
kom ik je daar wel ff vergezellenquote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef Quinny het volgende:
Nog een week en dan ben ik weer weduweEn verbannen naar de slaapkamer
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kom ik je daar wel ff vergezellen
360
Lijkt al aardig op een alientje!quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alles goed met nummer 4, trouwens?
Had helemaal geen kraamhulp. Wel een paar weken ziekenhuis (prematuurtje) en daarna tante die ook alles overnam. Hou veel van haar, maar op dat moment............
Cho?quote:Op maandag 21 november 2005 11:53 schreef Bastard het volgende:
Ze hebben haar van mn werk meteen op de pagina gezet
Cho weet wel de link
*snif*quote:Op zondag 20 november 2005 17:14 schreef Bastard het volgende:
Afgelopen nacht, je slaapt wat, en je gaat er weer bij zitten kijken, uren achter elkaar kijken. En dan slaap je weer wat, en dan rommel je weer wat, en weer kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |