had ik het toch goed gezien!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef teig het volgende:
zagh ik nou net op een van de streams dat er in die bonenkamer een moddergevecht bad staat????
Ik denk dat Hummie dat wil zodat hij Dido eens flink pakt..quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:55 schreef BtheBest het volgende:
Dit vindt Roel wel geil !
Dat zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:56 schreef Pinball het volgende:
Lieske gaat huilen straks.
Gewoon een voorgevoel.
Ze heeft haar enkel gekeusd!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:00 schreef Radobe het volgende:
Leuk dit, Naat doet zekre niet mee? Best jammer, denk dat zij dit vies vindt
Ik moet nog etenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:54 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg hier Sex voor de Buch-visioenen bij
Ik krijg het er niet warm of koud van... Eens!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Leuk voor de kerels misschien, maar wij vrouwen willen ook wat....
Oe! Goeie clip.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vooruit, ik krijg hier 'Girls on Film' (Duran Duran) -associaties bij. Nou goed
ik wil gewoon Mennoquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Om het heel eerlijk te zeggen vind ik dit nogal plat vermaak hoor...
Er staan 3 'Chippendales' naast voor jullie meidenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Om het heel eerlijk te zeggen vind ik dit nogal plat vermaak hoor...
Ze is toch ongesteld?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:03 schreef Pinball het volgende:
Ik zit te eten en hoor Chantal zeggen: Een vlaflip in m'n broek, kijk maar.
Wannabe Chippendalesquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Foreverblue het volgende:
Er staan 3 'Chippendales' naast voor jullie meiden
Ik wil hier iets heel smerigs bij zeggen maar ik doe het niet. Je hebt immers nog niet gegeten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze is toch ongesteld?
Da's in ieder geval wat beter jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vooruit, ik krijg hier 'Girls on Film' (Duran Duran) -associaties bij. Nou goed
heel raar, maar ik vind Chantal er hier wel schatiig uit zien. En die vla maakt haar ook wat jongerquote:
M'n trek is inmiddels wel even overquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wil hier iets heel smerigs bij zeggen maar ik doe het niet. Je hebt immers nog niet gegeten.
Aardbeiensaus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze is toch ongesteld?
En ze is nog ongesteld ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Maurisico het volgende:
Moet je je eens voorstellen... Chantal die nooit naakt doucht.... die vla blijft nog voor weken aan haar poes plakken....![]()
Het is misschien ook wel leuk om even naar te kijken. Maar het blijft in mijn ogen 'plat vermaak'... Hoeft wat mij betreft ook niet te lang te duren...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:06 schreef tanjalies het volgende:
Flugeltje,
Ik denk at er heel veel vrouwen dit platte vermaak wel leuk vinden. Ja er zelfs zeer van zullen genieten. Ik als .......... geniet met volle teugen.
Of je bent gewoon stiekum lesbischquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Anitra het volgende:
Ik ben geloof ik 1 van de weinge vrouwen die dit gewoon humor vind
Ja, nog 100.000 liter en ze lijkt nèt 40.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef Radobe het volgende:
[..]
heel raar, maar ik vind Chantal er hier wel schatiig uit zien. En die vla maakt haar ook wat jonger![]()
Het is ook humor, maar ik wil zo wel een dudefight zien!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Anitra het volgende:
Dat is lekker!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Net trouwens ontzettend gaaf... De postbode kwam een pakketje afleveren hier...
Ik had niks besteld, dus ik keinieuwsgierig... Opengemaakt, zit er een brief bij...
De fusie van het bedrijf waar ik werk is rond en nu hadden ze een DVD met info voor ons, die we af kunnen spelen op de bijgeleverde portable DVD-speler...![]()
Het allerleukste is dat mijn man er ook werkt, dus we hebben nu TWEE portable DVD-spelers... Best wel aardig van de baas...![]()
en het feit dat we al twee DVD-spelers in huis hadden doet daar natuurlijk niets aan af
Dit soort dingen zijn alleen echt leuk als je er zelf bij bent om iemand weer schoon te likkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Anitra het volgende:
hier nog een!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Anitra het volgende:
rob kan niet meedoen.. als die zijn been verliest in de mud loopt ie drie dagen in de vla te raggen op zoek naarzijn been....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef Chica87 het volgende:
Ik vind het wel leuk! Alleen het is wel een beetje saai na 2 potjes gezien te hebben.. De mannen moeten ook
Dat is loon in natura, en mag je inkomsten belasting over betalenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Net trouwens ontzettend gaaf... De postbode kwam een pakketje afleveren hier...
Ik had niks besteld, dus ik keinieuwsgierig... Opengemaakt, zit er een brief bij...
De fusie van het bedrijf waar ik werk is rond en nu hadden ze een DVD met info voor ons, die we af kunnen spelen op de bijgeleverde portable DVD-speler...![]()
Het allerleukste is dat mijn man er ook werkt, dus we hebben nu TWEE portable DVD-spelers... Best wel aardig van de baas...![]()
en het feit dat we al twee DVD-spelers in huis hadden doet daar natuurlijk niets aan af
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, nog 100.000 liter en ze lijkt nèt 40.
Het is inderdaad wel even leuk om naar te kijken, maar tegelijk tekenend voor deze serie dat BB zijn toevlucht moet nemen tot dit soort SBS6 vermaak om nog wat kijkers te trekken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is misschien ook wel leuk om even naar te kijken. Maar het blijft in mijn ogen 'plat vermaak'... Hoeft wat mij betreft ook niet te lang te duren...
Een portable dvd speler is enorm handig... ik heb er één met snoerloze verlengsnoer.. dus kan ik altijd en overal dvd kijken...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is lekker!!
al snap ik niet wat je met een protable dvd speler moet, maae gratis is altijd goed
Die had ik ook vorig jaar van m'n baas gehad, ik dacht ook dat ik er niks aan had maar hij is superhandig voor tijdens lange treinritten en in bed. Lekker kijken maar (en de starende mensen negeren)quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is lekker!!
al snap ik niet wat je met een protable dvd speler moet, maae gratis is altijd goed
Wie weetquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Of je bent gewoon stiekum lesbisch![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van de volgende setting...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo vreemd. Als je drie maanden in zo'n huis zit wordt elke afleiding van de normale sleur een feest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel even leuk om naar te kijken, maar tegelijk tekenend voor deze serie dat BB zijn toevlucht moet nemen tot dit soort SBS6 vermaak om nog wat kijkers te trekken.
De bewoners snappen zelf ook niet hoe triest het ècht is.
oke dit begrijp ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Maurisico het volgende:
met snoerloze verlengsnoer
Ik vind badzout niet zo smakelijk, maar verder klinkt het OKquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de volgende setting...
wijntje, knabbeltje, badzout en een aflevering van friends....
Dat klinkt wel goed idd, alleen ben ik bang dat dat ding op de 1 of andere manier in het water flikkertquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de volgende setting...
wijntje, knabbeltje, badzout en een aflevering van friends....
Ik snap wel dat ze het léuk vinden, maar er zou toch ook een belletje moeten gaan rinkelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo vreemd. Als je drie maanden in zo'n huis zit wordt elke afleiding van de normale sleur een feest.
portabale dvd spelerquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Een portable dvd speler is enorm handig... ik heb er één met snoerloze verlengsnoer.. dus kan ik altijd en overal dvd kijken...![]()
Zit een accu op, dus hij hoeft niet persé in het stopcontact...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:15 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed idd, alleen ben ik bang dat dat ding op de 1 of andere manier in het water flikkert
Maar dat is idd erg lekker.
Een bakje vlaquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:18 schreef Lipgloss het volgende:
Wat krijgt degene die de meeste punten haalt.... ?
Zit ik het tegen mijn vriend te vertellen zegt hij: Picture this: Je ligt in het ziekenhuis en dan een protable dvd speler. Komt hij nu meequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zit een accu op, dus hij hoeft niet persé in het stopcontact...
Aan een laptop en een internetverbinding in het ziekenhuis heb je veel meerquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zit ik het tegen mijn vriend te vertellen zegt hij: Picture this: Je ligt in het ziekenhuis en dan een protable dvd speler. Komt hij nu mee![]()
ik moet donderdag het ziekenhuis in
Dat kan toch niet in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Aan een laptop en een internetverbinding in het ziekenhuis heb je veel meer.
Laat hem er 1 gaan halen morgen dan voor jequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zit ik het tegen mijn vriend te vertellen zegt hij: Picture this: Je ligt in het ziekenhuis en dan een protable dvd speler. Komt hij nu mee![]()
ik moet donderdag het ziekenhuis in
Dat gaat niet meer, net alle rekeningen nog snel betaaldquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Laat hem er 1 gaan halen morgen dan voor je
en sterkte alvast
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Bocaj het volgende:
@flugeltje Wat is het merk? (Toch niet supertech, provision, blokker, marskramer...![]()
)
creditcardquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer, net alle rekeningen nog snel betaald
thanks!
Er staat geen merk op... (had ik ook al naar gekeken)quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Bocaj het volgende:
@flugeltje Wat is het merk? (Toch niet supertech, provision, blokker, marskramer...![]()
)
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er staat geen merk op... (had ik ook al naar gekeken)
nou, hè, schande!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:28 schreef Bep het volgende:
Wat een ordinair gedoe
Maar het gaat om 15.000 DVD-spelers, dus ik neem aan dat er best een aparte productielijn voor opgesteld is.....quote:
Ik vind het ook leuk hoor! Ik moet alleen de rest van het topic nog even lezenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Anitra het volgende:
Wij hebben ook steeds vaker het scanman virus zie ikquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij hebben ook steeds vaker het scanman virus zie ikDezelfde caps
Heb ff gegoogled op het typenummer wat wél vermeld staat... En ik kom uit bij Promedion...quote:
Is dat niet verschrikkelijk koud?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het ook zo doen. Het lijkt me heerlijk om lekker rond te glibberen in de vla
(eh, niet voor de tv dan)
Promedion.... Griekse sjit?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled op het typenummer wat wél vermeld staat... En ik kom uit bij Promedion...
Ik weet niet of dat een goed merk is....
Dat vroeg ik me ook al wel af...quote:
tja, als ze het warm hadden willen hebben hadden ze in de Erwtensoep moeten worstelen...quote:
Dat is toch Medion... (die levert aan Aldi)quote:
Nope, schijnt een NL merk te zijn volgens www.promedion.nlquote:
wrom weet jij dat nu weer, hèquote:
Tsjaquote:
Promedion is trouwens gewoon een NL merk... (www.promedion.nl)quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja.
Geeeeeeeen idee.
Ja je hebt ProMedion, Medion en Contramedion....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is toch Medion... (die levert aan Aldi)
Oh ja, klopt. Daar ben ik mee in de war!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Promedion is trouwens gewoon een NL merk... (www.promedion.nl)
Wat jij bedoeld is Medion... Dat is duits...
Dat is de enigste reden denk ik!! Misschien hoopt Hummie nog op een grote orgie aan het eindquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:43 schreef stormiot het volgende:
jees zet net streams aan en zie ze modderworstelen![]()
![]()
programma wordt zeker niet goed genoeg bekeken
Vlasex!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef wickie het volgende:
Ik vind het ook wel grappig dat geworstel, en volgens mij zag ik ook drank daarstaan dus dat is toch erg fijn, laat ze maar lekker dronken worden misschien gebeurt er dan nog wat...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:30 schreef Maurisico het volgende:
bb-Vla van Talpa... van morgen in de winkel.. inclusief bilharen van Chantal...
[afbeelding]
Eet smakelijk.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:47 schreef Maurisico het volgende:
en dan zo met zijn allen de jacouzie in....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:47 schreef Maurisico het volgende:
en dan zo met zijn allen de jacouzie Nathalie's bed in....
Lijkt mij niet slecht! (Medion is ook altijd goed prijs/kwaliteit)quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Promedion is trouwens gewoon een NL merk... (www.promedion.nl)
Wat jij bedoeld is Medion... Dat is duits...
Stiekem veranderen omdat die gelijk wasquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stiekem veranderen omdat die gelijk wasSneaky
dan denk je waarschijnlijk hetzelfde als wat ik elke ochtend denk :"had ik maar een vak geleerd!"quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef flugeltje het volgende:
Je zult toch schoonmaakster zijn bij die studio's en die zooi op moeten ruimen....
Eerst was pispaal Rikkert weg, toen pispaal Menno en nu is het Joost z'n beurt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef versabommie het volgende:
Ik begrijp dat gewoon niet, wat is er nou voor eer aan om de zwakste te pakken? Lijken verdomme wel hyena's!
quote:
Inderdaad, zelf had ze het idee om een een dag geen alcihol te drinken als een vorm van boete doening.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Het was dus Dido's idee om het bed van Menno te gaan verschonen![]()
ik welquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop écht dat Scan z'n screenknopje bij de hand heeft....
Zo hey, 1 dag. Poeh poeh.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:08 schreef Muerte het volgende:
Inderdaad, zelf had ze het idee om een een dag geen alcihol te drinken als een vorm van boete doening.
jammer dat Joost niet wat gemener is... met zijn allen onder de douche.. joost een beetje lullen iedereen afgeleid en dan stiekum tegen het been van Roel aan lopen zeiken... staan toch onder een warme straal dus een straaltje erbij merkt die pinda toch niet....quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eerst was pispaal Rikkert weg, toen pispaal Menno en nu is het Joost z'n beurt.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop écht dat Scan z'n screenknopje bij de hand heeft....
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:
Zal er een stagiair zitten?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef regenworm het volgende:
Wat is er met de regie gebeurt
Lieske is een kjoetie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is tenminste de enige die niet preuts is.
Die zitten allemaal aan een heerlijk bakje vlaquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef regenworm het volgende:
Wat is er met de regie gebeurt
Bij Chantal loopt er nog weken vla door haar ingewanden.... die gaat stinken....quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is tenminste de enige die niet preuts is.
Ik kan het me niet voorstellen dat je schoon kan worden met een badpak aan. Niet na een vlaworstelgebeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Maurisico het volgende:
Bij Chantal loopt er nog weken vla door haar ingewanden.... die gaat stinken....
asjemenou, daar wordt iemand ontslagen denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef regenworm het volgende:
Wat is er met de regie gebeurd
Wat is dat mens vies he....quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat je schoon kan worden met een badpak aan. Niet na een vlaworstelgebeuren.
*clear mental image* *wipe*wipe*quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Bij Chantal loopt er nog weken vla door haar ingewanden.... die gaat stinken....
We hebben toch al eerder van dat SBS vermaak gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel even leuk om naar te kijken, maar tegelijk tekenend voor deze serie dat BB zijn toevlucht moet nemen tot dit soort SBS6 vermaak om nog wat kijkers te trekken.
De bewoners snappen zelf ook niet hoe triest het ècht is.
Of nieuwe policy.... omdat alle meiden staan genomineerd deze weekquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Wup het volgende:
[..]
asjemenou, daar wordt iemand ontslagen denk ik
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat je schoon kan worden met een badpak aan. Niet na een vlaworstelgebeuren.
lijkt er wel opquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Wup het volgende:
[..]
asjemenou, daar wordt iemand ontslagen denk ik
Maar vaker vla gevechten...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
zie alleen maar borsten borsten borsten en ze draaien niks weg
Dat vind ik ook... puur natuur ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:15 schreef Bocaj het volgende:
Lieske heeft mooiere borsten als Ingrid...
Die vla mag fijn bij de rest van de korsten die onstaan zijn tijdens twee maanden douchen met badpak. Dat een veertigplusser zo preuts kan zijn...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hahaquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:16 schreef regenworm het volgende:
zo nu ga ik eens naar mijn screenshots kijken
En posten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:16 schreef regenworm het volgende:
dit klinkt heel viesquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:17 schreef Jojogirl het volgende:
Die vla mag fijn bij de rest van de korsten die onstaan zijn tijdens twee maanden douchen met badpak. Dat een veertigplusser zo preuts kan zijn...
Scan is bezweken onder het aanzicht van haar blanke boezem.....hij ligt nu aan de beademing....al zijn bloed daalde naar een plaats waar bloed heengaat als er blanke boezems in beeld zijn....quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:17 schreef Foreverblue het volgende:
Waar is scan eigelijk? Die had Lieske in deze vorm wel willen zien neem ik aan?
Feel free to show us your best shots!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:16 schreef regenworm het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:19 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Scan is bezweken onder het aanzicht van haar blanke boezem.....hij ligt nu aan de beademing....al zijn bloed daalde naar een plaats waar bloed heengaat als er blanke boezems in beeld zijn....![]()
Je hebt een leuke avond gehad Isa?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voelde me heerlijk klapvee als provinciaals meisje uit de binnenlanden van drenthequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:23 schreef Zw0rld het volgende:
Je hebt een leuke avond gehad Isa?
Mooi!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voelde me heerlijk klapvee als provinciaals meisje uit de binnenlanden van drenthe
Heb een erg leuke avond gehad.
Nou, ik druk op F6quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:29 schreef odie22 het volgende:
Is er ook een "hoe maak ik op een niet te omslachtige manier caps" topic ?
Nee, ze gaat badderenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat gaat Nathalie doen? Toch een dokter?
Ik op print screenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik druk op F6
Maar er is wel zo'n topic, ja.
Ik ook!quote:
quote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |