quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "God straft meteen"
Roel: "Dan had hij dat twee weken geleden al moeten doen."
Joost: "Maar toen wist hij het misschien niog niet en heeft hij gisteren de uitzending gezien!"
het gaat ook niet om Nathalie, het gaat om de gebeurtenis [los van Menno, en los van Nathalie]quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef regenworm het volgende:
Het verbaasd mij wel dat er na gisterenavond ineens Calimero Fans zijn in dit forum.
Ah, gelukkig ben ik dus niet de enige die dat vind.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:49 schreef Wup het volgende:
[..]
wat Gert zegt
plus dat de manier waarop BB het heeft aangepakt hier weer werd aangegrepen om menno te bejubelen
Weer zo'n typisch Joost-grapje. Semi-gevat, best wel adrem. Maar toch ook helemaal niet leuk, op een spruitjeslucht-manier. Van die jaren 50-braafheid straalt er vanaf.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Maar toen wist hij het misschien niog niet en heeft hij gisteren de uitzending gezien!"
Probeer sarcasme eens te herkennenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
Isa.. komop... da's toch niet normaal
weet ik wel, maar er werd door sommige bewoners zo overtrokken gereaggerd. Als of het natuuramp is ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
jup.. maar het voelt toch niet lekker aan lijkt me
Ik daag nóóóit uit...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
De grens ligt ongeveer bij crackhoer.
Ik weet dat je je verveelt, maar ga me nou niet uitdagen hè.
filmpjes topicquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:54 schreef weyden het volgende:
Is de live-internet uitzending van gisteravond ook nog ergens te beluisteren?? Kan iemand een link maken voor me
Ik heb het helemaal geeen 15 keer gezien, ten eerste. Sterker nog, toen het gebeurde had ik echt zoiets van: dit gebeurt gewoon niet echt! Pas toen ik het de volgende dag op de Talpa-site zag, had ik zoiets van: okay, toch goed gezien. Eerlijk gezegd, had ik dit helemaal niet achter Nathalie gezocht, had iedereen in dat huis van zo'n actie kunnen verdenken, behalve Nathalie!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het een beroerde actie was Day, maar jij hebt het ondertussen waarchijnlijk al 5 keer gezien en je zat er op te wachten dat ze het haar zaten in te wrijven.
Duidelijk was toch echt dat Nathalie het zich niet zo snel herinnerde (het is ook al meer dan twee wken geleden waar ze nu mee aan kwamen zetten) en in tweede instantie toen ze even rustig kon nadenken zijn de excuses ook gevolgd.
Ik wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Maar toen wist hij het misschien nog niet en heeft hij gisteren de uitzending gezien!"
bij vrouwen is dat nooit helemaal duidelijk... zeker niet over dit onderwerpquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Probeer sarcasme eens te herkennen![]()
Ik ben dol op jaren 50-braafheidquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:54 schreef Gert het volgende:
Weer zo'n typisch Joost-grapje. Semi-gevat, best wel adrem. Maar toch ook helemaal niet leuk, op een spruitjeslucht-manier. Van die jaren 50-braafheid straalt er vanaf.![]()
Valt me nog mee had eerder verwacht dat het de schuld van Menno wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "Maar toen wist hij het misschien nog niet en heeft hij gisteren de uitzending gezien!"
Roel kan ik me nog voorstellen.. voor hij als een zielige puppy achter de koningin aan ging, was hij best grappigquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dol op jaren 50-braafheid![]()
Ik las trouwens eens een stuk terug op het forum. Kunnen jullie je nog herinneren dat we hier Roel en Chantal de leukste bewoners vonden en Lieske en Joost de minst leuke bewoners?
En dat is dus de kracht van Nathalie. Ze lijkt zo lief en aardig door het hele BB project te fladderen, maar ondertussen.... Ze geeft iedereen constant gelijk, krijgt dus nooit woorden met iemand en dacht zo onopgemerkt in de finale te komen. Gelukkig pakt BB nu iedere kans aan om haar onderuit te halen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef Day het volgende:
Eerlijk gezegd, had ik dit helemaal niet achter Nathalie gezocht, had iedereen in dat huis van zo'n actie kunnen verdenken, behalve Nathalie!
Ok dan verschillen we alleen daarin van meningquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef Day het volgende:
[..]
En ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat ze echt spijt heeft, ze vindt het nog steeds niet echt een big deal. Des te schijnheiliger is dus die hele actie van vanmorgen, doet ze alleen maar om zieltjes te winnen. Sorry, is ze bij mij niet in geslaagd.
Als ik eenmaal weet wat ik aandoe (dat kan wel eens even duren) dan ben ik meestal in 10 minuten klaar incl. make-up en m'n haar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef teamlead het volgende:
bij vrouwen is dat nooit helemaal duidelijk... zeker niet over dit onderwerp
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Nathalie is een schatje en ik wil met haar trouwen.![]()
Mod me!![]()
![]()
sorry
Met "we" bedoel je de meerderheid neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dol op jaren 50-braafheid![]()
Ik las trouwens eens een stuk terug op het forum. Kunnen jullie je nog herinneren dat we hier Roel en Chantal de leukste bewoners vonden en Lieske en Joost de minst leuke bewoners?
Is ook zo, maar ik voelde de grens al naderen... Ik ben dol op m'n slotjesknop, maar voorkom liever dan ik genees....quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:59 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de grens ongeveer bij crackhoer lag
Dit is echt dramatisch. Het kán haar stemmen op gaan leveren. Hopelijk gaan de kijkers hier niet in trappen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Nathalie nog lang last gaat hebben van die linkerenkel. Kan ze ook niet meedoen maandag met de weekopdracht, moet met krukken door het huis strompelen.
Mooi, de laatste jaren waren zo toch alquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:01 schreef teamlead het volgende:Jiskefet stopt
Volkomen off topic, maar toch niet leuk
ben je aan het vissen , Isaquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik eenmaal weet wat ik aandoe (dat kan wel eens even duren) dan ben ik meestal in 10 minuten klaar incl. make-up en m'n haar.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Met "we" bedoel je de meerderheid neem ik aan?Want ik heb Lieske bijna vanaf het begin al op 1 en Chantal juist helemaal niet. Tja, sommige mensen hebben wat meer tijd nodig om mensen in te schatten
hangt er helemaal vanaf hoe Hummie dit in beeld gaat brengen vrees ik..quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is echt dramatisch. Het kán haar stemmen op gaan leveren. Hopelijk gaan de kijkers hier niet in trappen.
En normaal piept ze helemaal niet, dus dat scheelt....quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:01 schreef Radobe het volgende:
[..]
koelen doosAnders moeten we dat gepiep van je de hele tijd aan horen.
Als Nathalie helemaal onderaan staat dan is dat in haar voordeel donderdag.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
De kans dat Nathalie eruitgaat is ben ik bang zeer klein
HEt was de reactie van iedereen in het huis, alleen Lieske liet het wel erg duidelijk merken. Ik kan me voorstellen dat de bewoners zo'n actie een beetje als een bedreiging zien en dat ze daarom het voor Nathalie wilden opnemen. Op zich wel vrij logisch denk ik. Maar het was wel jammer ja. Ik had ook liever gezien dat ze haar nu massaal uit zouden kotsen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]de meerderheid, en jij en ik waren zo'n beetje de eersten die Lieske wel leuk vonden.
Alleen was het gisteren wel weer een muts dat ze Nathalie gerust stelde dat het van een mug een olifant maken was.
Waren ze niet bij BB1 op een gegeven moment gestopt met die voiceover commentaren omdat mensen het te subjectief vonden? Ik vind ze tot nu toe trouwens vaak wel grappig en terecht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
Een voice-over als "Hoopt Nathalie met deze blessure voldoende geboet te hebben voor haar actie" komt toch heel anders over dan "En niets blijft de arme Nathalie bespaard"
ik gok (niet gehinderd door enige kennis van zaken) op een uitgerekte enkelbandquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef Sassefras het volgende:
ziet er raar uit die enkel?? het is een ei onder haar enkel?
Dan moet je wel ondanks alles nog vrij veel fans hebben... en dat verwacht ik niet. Ze staat wel echt erg laag. Daar komt nog bij dat de fans van alle bewoners intussen wel geleerd hebben van de Menno exit en ook zullen blijven bellen als hun favoriet niet een risico lijkt te lopen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als Nathalie helemaal onderaan staat dan is dat in haar voordeel donderdag.
Ja geinig hoor.quote:
Ik weet het niet hoor Scanman... Die Nana Love fans hebben in het verleden al eens bewezen behoorlijk wat euro's over te hebben voor hún favoriet...quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je wel ondanks alles nog vrij veel fans hebben... en dat verwacht ik niet. Ze staat wel echt erg laag. Daar kom tnog bij dat de fans van alle bewoners intussen wel geleerd hebben van de Menno exit en ook zullen blijven bellen als humn favoriet niet een risico lijkt te lopen.
Die van gisteren waren te triest voor woorden. Over Lieske's wraakactie' en haar 'hunkeren'.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waren ze niet bij BB1 op een gegeven moment gestopt met die voiceover commentaren omdat mensen het te subjectief vonden? Ik vind ze tot nu toe trouwens vaak wel grappig en terecht.
Ik zag het ook. Al zag ik er een boksring in, maar het ging te snel voor mij. Zal wel een modderbad zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef teig het volgende:
zagh ik nou net op een van de streams dat er in die bonenkamer een moddergevecht bad staat????
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch.... is dat niet helemaal in de haak hè, om een tekst te veranderen..![]()
't Is weghalen of niets doen. Heel vervelend, maar jolig doen met je extra power is no go.![]()
Maar je moet het nog een beetje leren, dus het is je vergeven hoor.![]()
Ik heb de uitzending gisteren gemist (was de eerste die ik niet heb gezienquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
Die van gisteren waren te triest voor woorden. Over Lieske's wraakactie' en haar 'hunkeren'.
En Rob heeft ook al een paar keer een voice over gekregen die echt te ver ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |