het is ook maar net waar je iemand op af rekent.... bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:11 schreef F4iTH het volgende:
Helemaal mee eens. Maar iedere bewoner heeft toch een soortgelijk lijstje? Waarom zouden we dan de een afstraffen en de ander niet?
mee eens, al kan ik om punt 2 stiekem ook wel lachen [net als die voetenactie dus]quote:1. calimero geluiden
2, Erg kinds.
7. lult met iedereen mee
doen ze allemaal, en gelukkig maar! dat maakt het programma toch juist leukquote:3, roddelt gemeen
4. gluiperd
5. niet eerlijk
come on, 't is een vrouw! en bovendien, wat moet je anders in dat huis?!?quote:6. spiegel geil
Omdat de een een omhoog gevallen, dichtgeplamuurde, oppervlakkige huppelkut is, en de ander niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar iedere bewoner heeft toch een soortgelijk lijstje? Waarom zouden we dan de een afstraffen en de ander niet?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat de een een omhoog gevallen, dichtgeplamuurde, oppervlakkige huppelkut is, en de ander niet.
Hear hear!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Omdat de een een omhoog gevallen, dichtgeplamuurde, oppervlakkige huppelkut is, en de ander niet.
Gelukkig hebben we jou om dat voor iedereen te bepalenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je mag vast wel zelf kiezen welke naam je invult voor de één en de ander.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou om dat voor iedereen te bepalen
lekker sfeerbepalend hequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:22 schreef pullup het volgende:
Gelukkig hebben we jou om dat voor iedereen te bepalen
Beetje een late quote maar iets wat ik me al een tijdje afvraag:quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:31 schreef babette21 het volgende:
BB Live was hier zojuist hét lunchgesprek, 9 v/d 15 hadden het gezien....
7 van de 9 vonden de situatie rond Menno ernstig overtrokken,
en hebben liever vieze voeten op 't bed, dan benamingen als psychopaat en teringdwerg
wel een opvallend verschil met de meningen hier!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:27 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Beetje een late quote maar iets wat ik me al een tijdje afvraag:
Dat van die teringdwerg: er wordt steeds gedaan alsof Ingrid keihard gezegd heeft dat Menno een teringdwerg is, maar dat is behoorlijk verdraaid imho. Ingrid is in gesprek met iemand (Rob?) en zegt iets in de trant van: 'ik vraag me af of het misschien niet een teringdwerg is'. Zij is wel een beetje van dat soort maffe benamingen, en ik vond de manier zoals ze het zei echt niet beledigend in de richting van Menno. Ze bespak gewoon haar twijfels over hem, op haar typishe manier.
Iemand bewust psychopaat noemen vind ik zeker wel heel erg. Teken dat Rob niet weet wat een psychopaat is.
Maar toch vind ik Nathalie's actie ook buitengewoon triest, ik zou ook niet bepaald gecharmeerd zijn als ik daar achter kwam. Dronken zijn is geen excuus. Het is pure pesterij en vernedering, en dat gaat in mijn ogen verder dan roddelen.
Ingrid heeft Menno ook in zijn gezicht teringdwerg genoemdquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:27 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Beetje een late quote maar iets wat ik me al een tijdje afvraag:
Dat van die teringdwerg: er wordt steeds gedaan alsof Ingrid keihard gezegd heeft dat Menno een teringdwerg is, maar dat is behoorlijk verdraaid imho. Ingrid is in gesprek met iemand (Rob?) en zegt iets in de trant van: 'ik vraag me af of het misschien niet een teringdwerg is'. Zij is wel een beetje van dat soort maffe benamingen, en ik vond de manier zoals ze het zei echt niet beledigend in de richting van Menno. Ze bespak gewoon haar twijfels over hem, op haar typishe manier.
Iemand bewust psychopaat noemen vind ik zeker wel heel erg. Teken dat Rob niet weet wat een psychopaat is.
Maar toch vind ik Nathalie's actie ook buitengewoon triest, ik zou ook niet bepaald gecharmeerd zijn als ik daar achter kwam. Dronken zijn is geen excuus. Het is pure pesterij en vernedering, en dat gaat in mijn ogen verder dan roddelen.
Ja hoor, tuurlijk. Alle vrouwen staan uuuurenlang voor de spiegel, bekken te trekken. En de andere vrouwen in het huis tutten ook niet zo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
come on, 't is een vrouw! en bovendien, wat moet je anders in dat huis?!?
Kijk. Dit vind ik fantastisch. En nu ben je ook helemaal DE man! want je doet mee met de hype. En je krijgt ook allemaal positieve reacties te pakken, je dag is weer goed. Zou het zelfs nog fantastischer vinden als je dat doet wanneer diegene niet zo onder vuur ligt als Nathalie nu. Maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vergeet niet dat opfluffen van d'r haren telkens.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:30 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk. Alle vrouwen staan uuuurenlang voor de spiegel, bekken te trekken. En de andere vrouwen in het huis tutten ook niet zo.
Grappig dat je nu net een punt noemt waar alle vrouwen daar in het huis extreem in zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:30 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk. Alle vrouwen staan uuuurenlang voor de spiegel, bekken te trekken. En de andere vrouwen in het huis tutten ook niet zo.
da's gewoon de overgangquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:55 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien is Chantal besmettelijk, zij is ook om de week ongesteld
Man dit is censuur mag mijn mening niet meer gevenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:07 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voor iedere andere bewoner kunnen we wel een soortgelijk lijstje samenstellen. Laten we ajb wel objectief blijven. Het laatste wat ik wil is dat die stemmingmakers bij BB mij beïnvloeden bij mijn beeldvorming.
da's waar... het was het eerste voorbeeld dat in me opkwam wb benamingen, maar de context was bij deze wel anders. Over teringdwerg werd hier ook niet raar gedaan, van die 15 mensen wonen er 12 in Den Haag [no need to say morequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:27 schreef Kolomo het volgende:
Dat van die teringdwerg: er wordt steeds gedaan alsof Ingrid keihard gezegd heeft dat Menno een teringdwerg is, maar dat is behoorlijk verdraaid imho. Ingrid is in gesprek met iemand (Rob?) en zegt iets in de trant van: 'ik vraag me af of het misschien niet een teringdwerg is'.
volgens mij zei Ingrid het [ook?].... ik vond het een vrij heftige uitspraak, zeker op dat toontje...quote:Iemand bewust psychopaat noemen vind ik zeker wel heel erg. Teken dat Rob niet weet wat een psychopaat is.
dronkenschap versterkt je gevoel en maakt ook nog eens ballorig,quote:Maar toch vind ik Nathalie's actie ook buitengewoon triest, ik zou ook niet bepaald gecharmeerd zijn als ik daar achter kwam. Dronken zijn is geen excuus.
Nee hoor, ga lekker doorquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:34 schreef regenworm het volgende:
Man dit is censuur mag mijn mening niet meer geven
Nee dat zou pas opgaan als ze massaal door de groep tot pispaal wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:19 schreef babette21 het volgende:
om trouwens nog even terug te komen op de underdog-liefde van sommige users:
feitelijk gezien zou Nathalie nu dus in rap tempo méér fans moeten krijgen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:38 schreef trpetine het volgende:
Natte Lie gaat door haar enkel!!
Alsof ze vermoord wordt
En toch is Naat het ergste in het tutten, vind ik. De rest tut ook, maar Naat is echt de overtreffende trap. En ze is me te bewust van de camera's. Ik mocht haar niet voor het Nemo-incident en nu ook niet. Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n make-updoos gezien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig dat je nu net een punt noemt waar alle vrouwen daar in het huis extreem in zijn
Ja, ik sta er hier pertinent om bekend dat ik met iedereen meelulquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:31 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Kijk. Dit vind ik fantastisch. En nu ben je ook helemaal DE man! want je doet mee met de hype. En je krijgt ook allemaal positieve reacties te pakken, je dag is weer goed. Zou het zelfs nog fantastischer vinden als je dat doet wanneer diegene niet zo onder vuur ligt als Nathalie nu. Maar dat zal wel niet
*meldt*quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:35 schreef TRiXeS het volgende:
Bah Bah en nog eens Bah!!
Wat is Dido toch vies met al die vette mayonaise op ALLES... Who the fuck eet nou 's nachts in bed een hele zak chips met een bak Mayonaise + Ketchup??
foutje in het scriptquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:38 schreef trpetine het volgende:
Natte Lie gaat door haar enkel!!
Alsof ze vermoord wordt![]()
Yep, dat klopt. Uiteraard geen excuus om zoiets kinderachtigs te doen. Maar ik ind het net zo erg van de ook aanwezige mensen hoor, die zeiden er helemaal niets van. Niemand die zei "Joh, Nathalie, doe ff normaal!"quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:34 schreef babette21 het volgende:
dronkenschap versterkt je gevoel en maakt ook nog eens ballorig,
dat is geen excuus maar wel een feit... en voor veel mensen vast ook wel 'n beetje herkenbaar
Oh zeker wel. Ik vind je meningen erg liev hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Man dit is censuur mag mijn mening niet meer geven
Dansen op een bed zal ze voorlopig niet meer doenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
God straft meteen (of wat later)
Nou, misschien een foutje in jou post?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:39 schreef Wup het volgende:
[..]
foutje in het script
dat moet lieske zijn hoor
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Oh fuck... dat gaat haar weer medelijden stemmen opleveren
Of een "enkeltje" ziekenhuisquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Oh fuck... dat gaat haar weer medelijden stemmen opleveren
Lijkt mij ook zeker niet...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid heeft Menno ook in zijn gezicht teringdwerg genoemd
En ze kreeg hem keihard terug, hoor.
Dus dáár zal Menno dus echt niet mee zitten, dat ze hem dat ook achter zijn rug om noemt
Whehehehequote:
Ik ben het met je eens dat het een beroerde actie was Day, maar jij hebt het ondertussen waarchijnlijk al 5 keer gezien en je zat er op te wachten dat ze het haar zaten in te wrijven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:37 schreef Day het volgende:
Het gaat ook eigenlijk helemaal niet om de daad zelf (met vieze voeten in iemands bed staan), maar om de gedachte erachter. Dat zegt gewoon heel wat over Nathalie's karakter. Ze verdedigde zich gisteravond er zelfs mee: ik ben aardig en ik ben lief, maar als ik een hekel aan je heb, dan kan ik zulke dingen doen (of iets in die trant). Het feit dat ze niet gelijk zei: sorry, ik meende het niet zo, maar eerst in de verdediging schoot en eerst een gesprek met BB nodig had om in te zien dat haar actie niet okay was, zegt ook genoeg.
Ze mag van mij dan ook 50 x z'n opmaken en daarna op haar eigen bed springen en haar eigen knuffel (alsof dat hetzelfde is), feit blijft dat het een lage streek is. En het zegt ook fucking veel over haar karakter!
Nou is ze wel eraringsdeskundige wbt enkels (en knieën en eczeem en etc).quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske hangt meteen weer de alwetende dokter uit. Dat is een van de dingen die mij zo irriteert aan haar.
Natuurlijk ga ik door.quote:
Nathalie is inderdaad veruit de ergste wat dat betreft. Zaterdag is ze dik 3 uur in de badkamer bezig geweest, en toen ze daar vertrok omdat iemand anders ook eens wilde douchen, ging ze in de slaapkamer nog een half uurtje verder.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:38 schreef Radobe het volgende:
[..]
En toch is Naat het ergste in het tutten, vind ik. De rest tut ook, maar Naat is echt de overtreffende trap. En ze is me te bewust van de camera's. Ik mocht haar niet voor het Nemo-incident en nu ook niet. Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n make-updoos gezien.![]()
tsja.. lieske zal op zich wel voldoende ervaring hebben met vage blessures natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:42 schreef Jojogirl het volgende:
Attentie bewoners een compres mag niet direct op de huid.
Iedereen heeft recht op fansquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef regenworm het volgende:
Natuurlijk ga ik door.![]()
![]()
Het verbaasd mij wel dat er na gisterenavond ineens Calimero Fans zijn in dit forum.
Er werd bijna nooit iets positiefs om Nath gezegd en in eens komen uit het niets zijn er fans
Heel erg vreemd
nou, ja, beter dat dan wapperwapperpieppiep ademen ademen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:41 schreef TRiXeS het volgende:
Jezus... Meteen pillen er achteraan... Is toch nergens voor nodig
Paracetamol werkt helemaal niet tegen ontstekingsreactiesquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou is ze wel eraringsdeskundige wbt enkels (en knieën en eczeem en etc).
Heeft ze nu al ijs op haar rechterenkel? Prima (wel ff in een theedoek doen..)En pijnstillers zijn prima op zo'n moment, dat werkt tegen eventuele ontstekingsreacties.
Haha je had het kunnen weten na de vorige keer dat Nathalie op de bank zat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Het verbaasd mij wel dat er na gisterenavond ineens Calimero Fans zijn in dit forum.
Er werd bijna nooit iets positiefs om Nath gezegd en in eens komen uit het niets zijn er fans
Heel erg vreemd
Ze heeft het precies zo gedaan zoals op de bijsluiter stond.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. lieske zal op zich wel voldoende ervaring hebben met vage blessures natuurlijk
Dat je Nathalie niet mag: prima. Maar je moet ook niet overdrijven. Ze was maar 2,5 uur bezig in de badkamer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nathalie is inderdaad veruit de ergste wat dat betreft. Zaterdag is ze dik 3 uur in de badkamer bezig geweest, en toen ze daar vertrok omdat iemand anders ook eens wilde douchen, ging ze in de slaapkamer nog een half uurtje verder.
Echt fáns zie ik niet hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Heel erg vreemd
Nee, klopt. Kan je beter de naproxen nemen van Ingrid.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Paracetamol werkt helemaal niet tegen ontstekingsreacties
"Ik nomineer Lieske, omdat het zo'n zeikerd is."quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. lieske zal op zich wel voldoende ervaring hebben met vage blessures natuurlijk
Oei!quote:
Is toch de waarheid.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt fáns zie ik niet hoor.
Er zijn alleen wat mensen die zeggen dat die onvergeeflijke lage teringstreek van die smerige gore stinktrut eigenlijk ook weer niet zó erg was.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn alleen wat mensen die zeggen dat die onvergeeflijke lage teringstreek van die smerige gore stinktrut eigenlijk ook weer niet zó erg was.
Sorry. Ze was maar 2,5 uur bezig geweest. Een hele prestatiequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je Nathalie niet mag: prima. Maar je moet ook niet overdrijven. Ze was maar 2,5 uur bezig in de badkamer.
wat Gert zegtquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:46 schreef Gert het volgende:
zeker weten ze zal er misbruik van gaan maken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:48 schreef Radobe het volgende:
omg. kan ze hier weer over piepen en ja , ik weet het kan echt pijn doen, maar Naat lijkt mij het uitbuit typje..bensosielig.. brrrrr
Gelukkig zit je niet in het BB huisquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
"Ik nomineer Lieske, omdat het zo'n zeikerd is."
ik vind het juist wel weer eens tijd worden voor wapperdewapperquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
nou, ja, beter dat dan wapperwapperpieppiep ademen ademen!
ze lachte alweer, al denk ik dat het serieus zeer doet, zo door je enkel gaan.
watch the language Gert....quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou Naat, wat dacht je van: niet uit je doppen gekeken toen je het ene been voor het andere zette?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Volgens mij hangt er een donker wolkje boven me. Ik weet niet wat het is... ik weet niet wat ik heb gedaan, maareh... "
jup.. maar het voelt toch niet lekker aan lijkt mequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:50 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik heb dikkere enkels gezien van blessures, gewoon goed koelen die hap.
was dat niet een Nathalie citaat?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:50 schreef regenworm het volgende:
Gelukkig zit je niet in het BB huis
Ja, dit valt wel mee. Neemt niet weg dat het nog steeds heel erg pijnlijk is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:50 schreef Radobe het volgende:
Ik heb dikkere enkels gezien van blessures, gewoon goed koelen die hap.
Volgens mij was het idd de eerste weken ook niet zo erg. Misschien is het voor haar ook bezigheidstherapie ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ze komt op mij over als een complete neuroot wat betreft haar uiterlijk. Volgens mij wordt het ook steeds erger, ik kan me niet herinneren dat ze in de eerste weken ook zo ontzettend veel tijd voor de spiegels doorbracht.
De grens ligt ongeveer bij crackhoer.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je Nathalie niet mag: prima. Maar je moet ook niet overdrijven. Ze was maar 2,5 uur bezig in de badkamer.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "God straft meteen"
Roel: "Dan had hij dat twee weken geleden al moeten doen."
Joost: "Maar toen wist hij het misschien niog niet en heeft hij gisteren de uitzending gezien!"
het gaat ook niet om Nathalie, het gaat om de gebeurtenis [los van Menno, en los van Nathalie]quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef regenworm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |