Wie weetquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Of je bent gewoon stiekum lesbisch![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van de volgende setting...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
al snap ik niet wat je met een protable dvd speler moet, maae gratis is altijd goed
Dat is op zich niet zo vreemd. Als je drie maanden in zo'n huis zit wordt elke afleiding van de normale sleur een feest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel even leuk om naar te kijken, maar tegelijk tekenend voor deze serie dat BB zijn toevlucht moet nemen tot dit soort SBS6 vermaak om nog wat kijkers te trekken.
De bewoners snappen zelf ook niet hoe triest het ècht is.
oke dit begrijp ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Maurisico het volgende:
met snoerloze verlengsnoer
Ik vind badzout niet zo smakelijk, maar verder klinkt het OKquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de volgende setting...
wijntje, knabbeltje, badzout en een aflevering van friends....
Dat klinkt wel goed idd, alleen ben ik bang dat dat ding op de 1 of andere manier in het water flikkertquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de volgende setting...
wijntje, knabbeltje, badzout en een aflevering van friends....
Ik snap wel dat ze het léuk vinden, maar er zou toch ook een belletje moeten gaan rinkelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo vreemd. Als je drie maanden in zo'n huis zit wordt elke afleiding van de normale sleur een feest.
portabale dvd spelerquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Een portable dvd speler is enorm handig... ik heb er één met snoerloze verlengsnoer.. dus kan ik altijd en overal dvd kijken...![]()
Zit een accu op, dus hij hoeft niet persé in het stopcontact...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:15 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed idd, alleen ben ik bang dat dat ding op de 1 of andere manier in het water flikkert
Maar dat is idd erg lekker.
Een bakje vlaquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:18 schreef Lipgloss het volgende:
Wat krijgt degene die de meeste punten haalt.... ?
Zit ik het tegen mijn vriend te vertellen zegt hij: Picture this: Je ligt in het ziekenhuis en dan een protable dvd speler. Komt hij nu meequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zit een accu op, dus hij hoeft niet persé in het stopcontact...
Aan een laptop en een internetverbinding in het ziekenhuis heb je veel meerquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zit ik het tegen mijn vriend te vertellen zegt hij: Picture this: Je ligt in het ziekenhuis en dan een protable dvd speler. Komt hij nu mee![]()
ik moet donderdag het ziekenhuis in
Dat kan toch niet in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Aan een laptop en een internetverbinding in het ziekenhuis heb je veel meer.
Laat hem er 1 gaan halen morgen dan voor jequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zit ik het tegen mijn vriend te vertellen zegt hij: Picture this: Je ligt in het ziekenhuis en dan een protable dvd speler. Komt hij nu mee![]()
ik moet donderdag het ziekenhuis in
Dat gaat niet meer, net alle rekeningen nog snel betaaldquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Laat hem er 1 gaan halen morgen dan voor je
en sterkte alvast
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Bocaj het volgende:
@flugeltje Wat is het merk? (Toch niet supertech, provision, blokker, marskramer...![]()
)
creditcardquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer, net alle rekeningen nog snel betaald
thanks!
Er staat geen merk op... (had ik ook al naar gekeken)quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef Bocaj het volgende:
@flugeltje Wat is het merk? (Toch niet supertech, provision, blokker, marskramer...![]()
)
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er staat geen merk op... (had ik ook al naar gekeken)
nou, hè, schande!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:28 schreef Bep het volgende:
Wat een ordinair gedoe
Maar het gaat om 15.000 DVD-spelers, dus ik neem aan dat er best een aparte productielijn voor opgesteld is.....quote:
Ik vind het ook leuk hoor! Ik moet alleen de rest van het topic nog even lezenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Anitra het volgende:
Ik ben geloof ik 1 van de weinge vrouwen die dit gewoon humor vind
Wij hebben ook steeds vaker het scanman virus zie ikquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij hebben ook steeds vaker het scanman virus zie ikDezelfde caps
Heb ff gegoogled op het typenummer wat wél vermeld staat... En ik kom uit bij Promedion...quote:
Is dat niet verschrikkelijk koud?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het ook zo doen. Het lijkt me heerlijk om lekker rond te glibberen in de vla
(eh, niet voor de tv dan)
Promedion.... Griekse sjit?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled op het typenummer wat wél vermeld staat... En ik kom uit bij Promedion...
Ik weet niet of dat een goed merk is....
Dat vroeg ik me ook al wel af...quote:
tja, als ze het warm hadden willen hebben hadden ze in de Erwtensoep moeten worstelen...quote:
Dat is toch Medion... (die levert aan Aldi)quote:
Nope, schijnt een NL merk te zijn volgens www.promedion.nlquote:
wrom weet jij dat nu weer, hèquote:
Tsjaquote:
Promedion is trouwens gewoon een NL merk... (www.promedion.nl)quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja.
Geeeeeeeen idee.
Ja je hebt ProMedion, Medion en Contramedion....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is toch Medion... (die levert aan Aldi)
Oh ja, klopt. Daar ben ik mee in de war!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Promedion is trouwens gewoon een NL merk... (www.promedion.nl)
Wat jij bedoeld is Medion... Dat is duits...
Dat is de enigste reden denk ik!! Misschien hoopt Hummie nog op een grote orgie aan het eindquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:43 schreef stormiot het volgende:
jees zet net streams aan en zie ze modderworstelen![]()
![]()
programma wordt zeker niet goed genoeg bekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |