had ik het toch goed gezien!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef teig het volgende:
zagh ik nou net op een van de streams dat er in die bonenkamer een moddergevecht bad staat????
Ik denk dat Hummie dat wil zodat hij Dido eens flink pakt..quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:55 schreef BtheBest het volgende:
Dit vindt Roel wel geil !
Dat zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:56 schreef Pinball het volgende:
Lieske gaat huilen straks.
Gewoon een voorgevoel.
Ze heeft haar enkel gekeusd!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:00 schreef Radobe het volgende:
Leuk dit, Naat doet zekre niet mee? Best jammer, denk dat zij dit vies vindt
Ik moet nog etenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:54 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg hier Sex voor de Buch-visioenen bij
Ik krijg het er niet warm of koud van... Eens!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Leuk voor de kerels misschien, maar wij vrouwen willen ook wat....
Oe! Goeie clip.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vooruit, ik krijg hier 'Girls on Film' (Duran Duran) -associaties bij. Nou goed
ik wil gewoon Mennoquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Om het heel eerlijk te zeggen vind ik dit nogal plat vermaak hoor...
Er staan 3 'Chippendales' naast voor jullie meidenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Om het heel eerlijk te zeggen vind ik dit nogal plat vermaak hoor...
Ze is toch ongesteld?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:03 schreef Pinball het volgende:
Ik zit te eten en hoor Chantal zeggen: Een vlaflip in m'n broek, kijk maar.
Wannabe Chippendalesquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Foreverblue het volgende:
Er staan 3 'Chippendales' naast voor jullie meiden
Ik wil hier iets heel smerigs bij zeggen maar ik doe het niet. Je hebt immers nog niet gegeten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze is toch ongesteld?
Da's in ieder geval wat beter jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vooruit, ik krijg hier 'Girls on Film' (Duran Duran) -associaties bij. Nou goed
heel raar, maar ik vind Chantal er hier wel schatiig uit zien. En die vla maakt haar ook wat jongerquote:
M'n trek is inmiddels wel even overquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wil hier iets heel smerigs bij zeggen maar ik doe het niet. Je hebt immers nog niet gegeten.
Aardbeiensaus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze is toch ongesteld?
En ze is nog ongesteld ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef Maurisico het volgende:
Moet je je eens voorstellen... Chantal die nooit naakt doucht.... die vla blijft nog voor weken aan haar poes plakken....![]()
Het is misschien ook wel leuk om even naar te kijken. Maar het blijft in mijn ogen 'plat vermaak'... Hoeft wat mij betreft ook niet te lang te duren...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:06 schreef tanjalies het volgende:
Flugeltje,
Ik denk at er heel veel vrouwen dit platte vermaak wel leuk vinden. Ja er zelfs zeer van zullen genieten. Ik als .......... geniet met volle teugen.
Of je bent gewoon stiekum lesbischquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Anitra het volgende:
Ik ben geloof ik 1 van de weinge vrouwen die dit gewoon humor vind
Ja, nog 100.000 liter en ze lijkt nèt 40.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef Radobe het volgende:
[..]
heel raar, maar ik vind Chantal er hier wel schatiig uit zien. En die vla maakt haar ook wat jonger![]()
Het is ook humor, maar ik wil zo wel een dudefight zien!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Anitra het volgende:
Dat is lekker!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Net trouwens ontzettend gaaf... De postbode kwam een pakketje afleveren hier...
Ik had niks besteld, dus ik keinieuwsgierig... Opengemaakt, zit er een brief bij...
De fusie van het bedrijf waar ik werk is rond en nu hadden ze een DVD met info voor ons, die we af kunnen spelen op de bijgeleverde portable DVD-speler...![]()
Het allerleukste is dat mijn man er ook werkt, dus we hebben nu TWEE portable DVD-spelers... Best wel aardig van de baas...![]()
en het feit dat we al twee DVD-spelers in huis hadden doet daar natuurlijk niets aan af
Dit soort dingen zijn alleen echt leuk als je er zelf bij bent om iemand weer schoon te likkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Anitra het volgende:
hier nog een!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Anitra het volgende:
rob kan niet meedoen.. als die zijn been verliest in de mud loopt ie drie dagen in de vla te raggen op zoek naarzijn been....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef Chica87 het volgende:
Ik vind het wel leuk! Alleen het is wel een beetje saai na 2 potjes gezien te hebben.. De mannen moeten ook
Dat is loon in natura, en mag je inkomsten belasting over betalenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Net trouwens ontzettend gaaf... De postbode kwam een pakketje afleveren hier...
Ik had niks besteld, dus ik keinieuwsgierig... Opengemaakt, zit er een brief bij...
De fusie van het bedrijf waar ik werk is rond en nu hadden ze een DVD met info voor ons, die we af kunnen spelen op de bijgeleverde portable DVD-speler...![]()
Het allerleukste is dat mijn man er ook werkt, dus we hebben nu TWEE portable DVD-spelers... Best wel aardig van de baas...![]()
en het feit dat we al twee DVD-spelers in huis hadden doet daar natuurlijk niets aan af
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, nog 100.000 liter en ze lijkt nèt 40.
Het is inderdaad wel even leuk om naar te kijken, maar tegelijk tekenend voor deze serie dat BB zijn toevlucht moet nemen tot dit soort SBS6 vermaak om nog wat kijkers te trekken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is misschien ook wel leuk om even naar te kijken. Maar het blijft in mijn ogen 'plat vermaak'... Hoeft wat mij betreft ook niet te lang te duren...
Een portable dvd speler is enorm handig... ik heb er één met snoerloze verlengsnoer.. dus kan ik altijd en overal dvd kijken...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is lekker!!
al snap ik niet wat je met een protable dvd speler moet, maae gratis is altijd goed
Die had ik ook vorig jaar van m'n baas gehad, ik dacht ook dat ik er niks aan had maar hij is superhandig voor tijdens lange treinritten en in bed. Lekker kijken maar (en de starende mensen negeren)quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is lekker!!
al snap ik niet wat je met een protable dvd speler moet, maae gratis is altijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |