quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:23 schreef Mennosson het volgende:
Geen Michael Douglas??
Bedankt voor de vette letters![]()
Goedzo!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:30 schreef Mennosson het volgende:
Adrian Brody
quote:
Ik deed in het begin best veel mee en ik was vanmiddag vrij, vandaar.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:47 schreef Sokolsky het volgende:
Italian Job
Kelly's Heroes
Citizen X
Outbreak
Instinct
Don't Look Now
Dirty Dozen
Ik vond het al raar dat je in jatmodus ging toen er al vier lijstjes stonden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:57 schreef RuneRose het volgende:
Hmm, mike kan niet tellen en ik kan niet lezen.Ik las 10 titels.
Die had ik hier vorige week liggen, helaas als verjaardagscadeau voor iemand anders; heb ' em dus niet kunnen kijken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:00 schreef dolle_hond het volgende:
hiroshima mon amour?
ik heb m niet gezien, maar het is een educated guessquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:03 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Die had ik hier vorige week liggen, helaas als verjaardagscadeau voor iemand anders; heb ' em dus niet kunnen kijken.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:00 schreef dolle_hond het volgende:
hiroshima mon amour?
DODE JAPANNER!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:08 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
dolle_hond +1
De acteur is Eiji Okada, een eh... juist.
het is niet peter lorrequote:Op vrijdag 18 november 2005 15:15 schreef Mennosson het volgende:
Peter Lorre?
Casablanca
Maltese Falcon
doe je wel voorzichtigquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:25 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga er vandoor!! Personeelsfeest, boogschieten en eten
Robin Hood, pas je een beetje opquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:25 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga er vandoor!! Personeelsfeest, boogschieten en eten
ik heb gisteren een film met hem in de hoofdrol gekeken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef Sokolsky het volgende:
Hintje d_h?
Kop komt me wel bekend voor...
Sheri
neequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:23 schreef Sokolsky het volgende:
Duitser?
ga door!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:45 schreef EricusMaximus het volgende:
Frans?
dit kan maar beter goed zijn, anders stop ik ermee
dat zou jammer kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Patrick Dewaere?
Daar ken ik maar één film van.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dewaere en Les Valseuses dan.
Nee, ik zat niet te F5-en in het topic
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is iig Woody Allen in een indianenpak.
Dat wilde ik nog horen. Met als gevolg dan ook een dolle_hond +1quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
zelig?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Blue Velvet ?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:11 schreef victorinox het volgende:
Aliens
Nope...quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:26 schreef dolle_hond het volgende:
the hitcher?
Dat is goed.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:36 schreef BwennieBren het volgende:
The Texas Chain Saw Massacre?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef wyccie het volgende:
Skeet Ulrich
Ik moet dus nog 2 acteurs en de overeenkomst.quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:27 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Oh wacht, allen kindersterren ( geweest )![]()
![]()
![]()
Marvins room - leonardo Di Caprio
Lemony snicket -![]()
Ik had ook al gezegd dat Jim Carrey goed was
Much ado about nothing -![]()
![]()
Spy kids -![]()
Nee. Dat is het niet. Zoek nou eens die andere twee acteurs erbij, dan wordt het makkelijker denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef victorinox het volgende:
Ze hebben samengespeeld met Kate Winslet?
yup!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:48 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat is Frailty.
Ik ben stiekem nog wakkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef Sokolsky het volgende:
Tokyo Monogatari?
En ik post hem voor het gemak op deze pagina:quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:15 schreef wyccie het volgende:
Ha Sok! Nu je toch bezig bent, kun je vast ook wel mijn geparkeerde vraag beantwoorden.
Ik zet 'm wel voor de derde keer in de P-stand![]()
Ik vind het prima!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:32 schreef dolle_hond het volgende:
gaan we verder?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:12 schreef ArtyShock het volgende:
Hee, de man van 6 miljoen!
Edit: Oh nee, dat was Lee Majors. In de war met West World.
Yul Brynner dus.
Okee dan. Ik heb een vraag al bedacht, er moet alleen nog wat knip en plakwerk verricht worden. Hold on.quote:
dat is juistquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:53 schreef Euc- het volgende:
Mag ik eigenlijk geen vraag stellen? Of moet ik wachten tot mijn antwoord officieel goedgekeurd wordt ofzo?
Klopt allemaal tot nu toe. Ik mag hopen dat ongeacht je filmkennis er nog wel een film is die je herkent.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef RuneRose het volgende:
Ik zie Migthy Aphrodite, Reservoir Dogs, iets met nicole kidman (the interperter?), planet of the apes...
Dat is vast geen the truth about cats and dogs?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Klopt allemaal tot nu toe. Ik mag hopen dat ongeacht je filmkennis er nog wel een film is die je herkent.
Of wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:21 schreef RuneRose het volgende:
Dat is vast geen the truth about cats and dogs?![]()
zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:42 schreef victorinox het volgende:
Zoiets:
The Piano - Harvey Keitel - Reservoir Dogs - Tim Roth - Planet of the Apes
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:50 schreef Oscar-Wilde het volgende:
1: The truth about cats & dogs
2: Reservoir dogs
3: The interpreter
4: Dead calm
5: Mighty aphrodite
6: The piano
7: The highschool reunion of Romy & Michelle
8: Sweet and lowdown
9: Planet of the apes
Nu de rest van de vraag nog![]()
edit: Oops, ze moeten dus een de "juiste volgorde"![]()
Dat is alvast één stukje van de puzzel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:45 schreef dolle_hond het volgende:
zou kunnen.
ik zat zelf al te denken aan oscar-winnaars, maar kan bij RD niets bedenken....
Sean Penn als de op één na beste gitaarspeler van de wereld. Daarnaast heeft 'ie ook nog een fixatie voor treinen en ratten schieten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:24 schreef 7eVeNL het volgende:
die gozer van de titanic zie ik ook, weet alleen ze naam niet,
Open Water ook? en Sean penn op een gitaar?![]()
Een l te veel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Romy & Michelle's High School Reunion?
Woody is een instinker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:12 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Woody allen - Mighty aphrodite, Sweet and lowdown,
Sean penn - Sweet and lowdown, The interpreter,
Nicole Kidman - The Interpreter, Dead Calm,
Sam neill - Dead Calm, The Paino,
Harvey Keitel - The piano, Reservoir Dogs,
Tim Roth - Reservoir Dogs, Planet of the apes,
en toen wist ik het ff niet meer![]()
Helena is juist, al is haar achternaam geen Baxter. Met die kleine cynische actrice bedoelde ik trouwens een ander. Helena is alleen maar klein. Met cynisch bedoelde ik vooral haar rollen en het stand-up comedy werk wat ze gedaan heeft. Maar, alweer één connectie meer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:19 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Helena BaxterPlanet of the apes, mighty aphrodite,
Precies. Die.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef California het volgende:
Mira Sorvino in Romy & Michele en Mighty Aphrodite, Uma Thurman in Truth... en Sweet & Lowdown.
Aah, en Bonham Carter zat in Mighty Aphrodite en Janeane Garofalo in Romy & Michele.
Je mist alleen Janeane nog als link om de cirkel compleet te maken, maar ik vroeg om de films in goede volgorde te plaatsen en dat is gelukt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:25 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Uma Thurman - The truth about cats & dogs, Sweet and Lowdown,
Helena Baxter - Planet of the apes, mighty aphrodite,
Mira Sorvino - Mighty Aphrodite, Romy & michele,
met dank aan California![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:35 schreef RuneRose het volgende:
Knap hoor, OW!
Runerose + 1quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:52 schreef RuneRose het volgende:
Jamaica Inn
The 39 Steps
torn curtain
pshycho
vertigo
rear window
dial m for murder
spellbound
rebecca
notorious
Nee, dat is helaas niet het goede antwoord.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:37 schreef Euc- het volgende:
Keanu Reeves en ze zijn allemaal 1 van de 50 knapste personen in de wereld volgens dat blad?
Nee, het gaat om de rollen die ze spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:29 schreef EricusMaximus het volgende:
Is de overeenkomst iemand met wie ze allemaal een keer hebben samengewerkt?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:00 schreef Sokolsky het volgende:
wyccie doet een gooi naar de langst lopende vraag volgens mij. Hoeveel dagen staat 'ie nu?
Dat duurde lang!!!!! Je krijgt het punt... Michael Keaton in Mucha ado... vergeet ik voor het gemak maar evenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef Sokolsky het volgende:
Films zijn:
Marvins Room
Much Ado About Nothing
Spy Kids
A series of unfortunate events
Wat is de overeenkomst tussen genoemde acteurs?
Acteurs zijn:
Leonardo DiCaprio
Antonio Banderas
Jim Carrey
En nog iemand
Allemaal een rol gespeeld met een masker op?
Storytelling it is.quote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef Sokolsky het volgende:
Storytelling dan?
Ik deed eigenlijk ook niet serieus mee, ik zag gino en dino, en vanaf daar dacht ik aan Pino.quote:Op zondag 20 november 2005 19:11 schreef Sokolsky het volgende:
(oh en RuneRose: ik had niet gezegd welke d_h goed had, jij ook niet, dus kon ik jou het punt niet toekennen)
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef Sokolsky het volgende:
Wat denken jullie, zou Euc- nog een vraag gaan stellen?
De commandant van Das Boot en diverse foute B-rollen vergeet je niet zo snel hoor. Ik weet dat hij eens iemand anders heeft gespeeld. Het schiet me alleen even niet te binnen...quote:Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef Euc- het volgende:
Damn ik dacht dat ie niet al te makkelijk was![]()
Nu het ander gedeelte van mijn vraag
Het is gewoon een film, alleen gemaakt voor TV, je hoefde de vraag dus niet te veranderen.quote:Op zondag 20 november 2005 19:48 schreef Euc- het volgende:
[afbeelding]
Wie is dit, en welke zeer bekende acteur heeft hij ooit gespeeld in een film speelt hij in een tv serie over die zeer bekende acteur. (Niet al te gelukkig uitgedrukt maar je volgt me wel)
Da's inderdaad opvallend; de meeste acteurs doen dat nooitquote:Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik weet dat hij eens iemand anders heeft gespeeld.
Tja ik dacht; laat ik die onzin die ik daar gepost heb eens editen, maar ik was er van overtuigd dat jij 'm al gelezen had voordat ik er iets aan kon doen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:08 schreef Sokolsky het volgende:
Da's inderdaad opvallend; de meeste acteurs doen dat nooit![]()
On-topic: geen flauw idee.
Volgens mij verdien je duidelijk de beleefdheids prijsquote:Op zondag 20 november 2005 23:08 schreef Euc- het volgende:
Ga je nu maar elke acteur die in je opkomt een voor een proberen? Schiet niet echt op dan, als je het niet weet dan weet je het niet, klaar.
Zijn het dus weer niet.
Bodybuildingquote:Op zondag 20 november 2005 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou ook een tip kunnen geven natuurlijk.
Dit is dan ook wel meteen een hele dikke hint.quote:Op zondag 20 november 2005 23:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Bodybuilding
Ik wou eigenlijk nog even wachten met tips geven, maar ok
Ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel meteen een hele dikke hint.
Je kan beter vaker hints geven en dan wat minder duidelijk, als je merkt dat niemand het weet.
jaaaquote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef EricusMaximus het volgende:
Hirokazu Koreeda
Komt vooral door Dare Mo Shiranaiquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik hoop dat jullie niet te lang naar de poster hebben kunnen kijken, je kon namelijk de namen makkelijk lezen onderaan
Ik ga hem even bewerken
quote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cool, ik kan het antwoord geven voor de vraag er staat. Memento-style.
ik heb het eerlijk niet gezienquote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef EricusMaximus het volgende:
Wie geeft het antwoord even?
Kan ik daarna uit schaamte seppuku plegen.
Zal ik dan meteen +133 zetten, zoveel punten ga je namelijk in de loop der tijd van mij krijgen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan wil ik wel eerst het punt voor ik het antwoord geef trouwens.
jude law?quote:Op zondag 20 november 2005 23:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik herken Cameron Diaz
Maar wat is dit? Een poster van een film die nooit is gemaakt? Kan me geen Cowboy Bepop film herinneren.
Diaz klopt.quote:Op zondag 20 november 2005 23:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik herken Cameron Diaz
Maar wat is dit? Een poster van een film die nooit is gemaakt? Kan me geen Cowboy Bepop film herinneren.
Niet Ewan, deze is bij de meeste mensen iig bekend van blade.quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ewan mcgregor en zoals gezegd cameron diaz, de rechter is een pvdtetje
ps. ik zag lekker laat dat je de foto alweer ge-edit had![]()
Inderdaad Dorff.quote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Stephan Dorff dus links.
Heb je die poster zelf geklust?
Nee, helaas.quote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Oscar-Wilde het volgende:
die gast uit james bond met zijn ijzeren tanden
Father Justin uit Carnivale. Speelt ook in Pet Semetary. Weet zijn naam nietquote:Op maandag 21 november 2005 00:09 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Hij heeft een boel bekende films op zijn naam staan en hij heeft veel stemmen voor tekenfilms en spellen gedaan.
[afbeelding]
Ik ken 'm eigenlijk alleen van drie van de vier genoemde films. Flubber heb ik altijd ontweken. Ik kwam hem een paar maand terug weer eens ergens in tegen. Toen kwam ik er achter dat 'ie best een typische naam heeft. Tja. Boeiend.quote:
Da's best vlot. Waarmee ik bedoel dat je 't goed hebt.quote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef Euc- het volgende:
The Transporter
Ik ga ff een vraag makenquote:Op maandag 21 november 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's best vlot. Waarmee ik bedoel dat je 't goed hebt.
Nou ja, kan ik mooi op tijd naar bed.
Euc- + 1
Hoe gaat dat nou met jouw score? -+1 Schiet natuurlijk niet zo op...
De film lijkt me Cidade de Deus? Namen van personages weet ik niet meer...quote:Op maandag 21 november 2005 01:43 schreef Euc- het volgende:
[afbeelding]
Naam van film en naam van de persoon die de fotograaf is(Naam in de film)
Hij bedoelt het -+1quote:Op maandag 21 november 2005 01:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat bedoel je hoe gaat het met mijn score? Heb nu 2 puntjesTopic ook pas net ontdekt
![]()
Pffquote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef Sokolsky het volgende:
Buscapé, Cidade de Deus
quote:Op maandag 21 november 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Clancy Brown! Ezelsbruggetjes werken gewoon.![]()
Patch +1quote:Op maandag 21 november 2005 09:06 schreef Patch het volgende:
superfilm: Serenity
Dank jequote:Op maandag 21 november 2005 01:56 schreef Sokolsky het volgende:
“Do you know what your sin is doctor? It’s pride.”
Welke film?
Enneh, aangezien je een blijvertje lijkt te zijn, welkom Euc!
dole_hond + 1quote:Op maandag 21 november 2005 12:23 schreef dolle_hond het volgende:
the doors
the salton sea
mindhunters
tombstone
willow
true romance
Gangs of new york?quote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?gangsterliefje new york boston pittsburg vraatzucht
quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Patch het volgende:
eerste indruk: Mad Dog & Glory
je hebt gelijk, OUATIM is t nietquote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef Sheridana het volgende:
once upon a time in Mexico kan ook niet
Zat wel een chihuahua in
neequote:Op maandag 21 november 2005 12:36 schreef Euc- het volgende:
Escape from new york?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |