Inderdaad Dorff.quote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Stephan Dorff dus links.
Heb je die poster zelf geklust?
Nee, helaas.quote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Oscar-Wilde het volgende:
die gast uit james bond met zijn ijzeren tanden
Father Justin uit Carnivale. Speelt ook in Pet Semetary. Weet zijn naam nietquote:Op maandag 21 november 2005 00:09 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Hij heeft een boel bekende films op zijn naam staan en hij heeft veel stemmen voor tekenfilms en spellen gedaan.
[afbeelding]
Ik ken 'm eigenlijk alleen van drie van de vier genoemde films. Flubber heb ik altijd ontweken. Ik kwam hem een paar maand terug weer eens ergens in tegen. Toen kwam ik er achter dat 'ie best een typische naam heeft. Tja. Boeiend.quote:
Da's best vlot. Waarmee ik bedoel dat je 't goed hebt.quote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef Euc- het volgende:
The Transporter
Ik ga ff een vraag makenquote:Op maandag 21 november 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's best vlot. Waarmee ik bedoel dat je 't goed hebt.
Nou ja, kan ik mooi op tijd naar bed.
Euc- + 1
Hoe gaat dat nou met jouw score? -+1 Schiet natuurlijk niet zo op...
De film lijkt me Cidade de Deus? Namen van personages weet ik niet meer...quote:Op maandag 21 november 2005 01:43 schreef Euc- het volgende:
[afbeelding]
Naam van film en naam van de persoon die de fotograaf is(Naam in de film)
Hij bedoelt het -+1quote:Op maandag 21 november 2005 01:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat bedoel je hoe gaat het met mijn score? Heb nu 2 puntjesTopic ook pas net ontdekt
![]()
Pffquote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef Sokolsky het volgende:
Buscapé, Cidade de Deus
quote:Op maandag 21 november 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Clancy Brown! Ezelsbruggetjes werken gewoon.![]()
Patch +1quote:Op maandag 21 november 2005 09:06 schreef Patch het volgende:
superfilm: Serenity
Dank jequote:Op maandag 21 november 2005 01:56 schreef Sokolsky het volgende:
“Do you know what your sin is doctor? It’s pride.”
Welke film?
Enneh, aangezien je een blijvertje lijkt te zijn, welkom Euc!
dole_hond + 1quote:Op maandag 21 november 2005 12:23 schreef dolle_hond het volgende:
the doors
the salton sea
mindhunters
tombstone
willow
true romance
Gangs of new york?quote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?gangsterliefje new york boston pittsburg vraatzucht
quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Patch het volgende:
eerste indruk: Mad Dog & Glory
je hebt gelijk, OUATIM is t nietquote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef Sheridana het volgende:
once upon a time in Mexico kan ook niet
Zat wel een chihuahua in
neequote:Op maandag 21 november 2005 12:36 schreef Euc- het volgende:
Escape from new york?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |