De commandant van Das Boot en diverse foute B-rollen vergeet je niet zo snel hoor. Ik weet dat hij eens iemand anders heeft gespeeld. Het schiet me alleen even niet te binnen...quote:Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef Euc- het volgende:
Damn ik dacht dat ie niet al te makkelijk was![]()
Nu het ander gedeelte van mijn vraag
Het is gewoon een film, alleen gemaakt voor TV, je hoefde de vraag dus niet te veranderen.quote:Op zondag 20 november 2005 19:48 schreef Euc- het volgende:
[afbeelding]
Wie is dit, en welke zeer bekende acteur heeft hij ooit gespeeld in een film speelt hij in een tv serie over die zeer bekende acteur. (Niet al te gelukkig uitgedrukt maar je volgt me wel)
Da's inderdaad opvallend; de meeste acteurs doen dat nooitquote:Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik weet dat hij eens iemand anders heeft gespeeld.
Tja ik dacht; laat ik die onzin die ik daar gepost heb eens editen, maar ik was er van overtuigd dat jij 'm al gelezen had voordat ik er iets aan kon doen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:08 schreef Sokolsky het volgende:
Da's inderdaad opvallend; de meeste acteurs doen dat nooit![]()
On-topic: geen flauw idee.
Volgens mij verdien je duidelijk de beleefdheids prijsquote:Op zondag 20 november 2005 23:08 schreef Euc- het volgende:
Ga je nu maar elke acteur die in je opkomt een voor een proberen? Schiet niet echt op dan, als je het niet weet dan weet je het niet, klaar.
Zijn het dus weer niet.
Bodybuildingquote:Op zondag 20 november 2005 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou ook een tip kunnen geven natuurlijk.
Dit is dan ook wel meteen een hele dikke hint.quote:Op zondag 20 november 2005 23:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Bodybuilding
Ik wou eigenlijk nog even wachten met tips geven, maar ok
Ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 20 november 2005 23:16 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel meteen een hele dikke hint.
Je kan beter vaker hints geven en dan wat minder duidelijk, als je merkt dat niemand het weet.
jaaaquote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef EricusMaximus het volgende:
Hirokazu Koreeda
Komt vooral door Dare Mo Shiranaiquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik hoop dat jullie niet te lang naar de poster hebben kunnen kijken, je kon namelijk de namen makkelijk lezen onderaan
Ik ga hem even bewerken
quote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cool, ik kan het antwoord geven voor de vraag er staat. Memento-style.
ik heb het eerlijk niet gezienquote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef EricusMaximus het volgende:
Wie geeft het antwoord even?
Kan ik daarna uit schaamte seppuku plegen.
Zal ik dan meteen +133 zetten, zoveel punten ga je namelijk in de loop der tijd van mij krijgen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan wil ik wel eerst het punt voor ik het antwoord geef trouwens.
jude law?quote:Op zondag 20 november 2005 23:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik herken Cameron Diaz
Maar wat is dit? Een poster van een film die nooit is gemaakt? Kan me geen Cowboy Bepop film herinneren.
Diaz klopt.quote:Op zondag 20 november 2005 23:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik herken Cameron Diaz
Maar wat is dit? Een poster van een film die nooit is gemaakt? Kan me geen Cowboy Bepop film herinneren.
Niet Ewan, deze is bij de meeste mensen iig bekend van blade.quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ewan mcgregor en zoals gezegd cameron diaz, de rechter is een pvdtetje
ps. ik zag lekker laat dat je de foto alweer ge-edit had![]()
Inderdaad Dorff.quote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Stephan Dorff dus links.
Heb je die poster zelf geklust?
Nee, helaas.quote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Oscar-Wilde het volgende:
die gast uit james bond met zijn ijzeren tanden
Father Justin uit Carnivale. Speelt ook in Pet Semetary. Weet zijn naam nietquote:Op maandag 21 november 2005 00:09 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Hij heeft een boel bekende films op zijn naam staan en hij heeft veel stemmen voor tekenfilms en spellen gedaan.
[afbeelding]
Ik ken 'm eigenlijk alleen van drie van de vier genoemde films. Flubber heb ik altijd ontweken. Ik kwam hem een paar maand terug weer eens ergens in tegen. Toen kwam ik er achter dat 'ie best een typische naam heeft. Tja. Boeiend.quote:
Da's best vlot. Waarmee ik bedoel dat je 't goed hebt.quote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef Euc- het volgende:
The Transporter
Ik ga ff een vraag makenquote:Op maandag 21 november 2005 01:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's best vlot. Waarmee ik bedoel dat je 't goed hebt.
Nou ja, kan ik mooi op tijd naar bed.
Euc- + 1
Hoe gaat dat nou met jouw score? -+1 Schiet natuurlijk niet zo op...
De film lijkt me Cidade de Deus? Namen van personages weet ik niet meer...quote:Op maandag 21 november 2005 01:43 schreef Euc- het volgende:
[afbeelding]
Naam van film en naam van de persoon die de fotograaf is(Naam in de film)
Hij bedoelt het -+1quote:Op maandag 21 november 2005 01:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat bedoel je hoe gaat het met mijn score? Heb nu 2 puntjesTopic ook pas net ontdekt
![]()
Pffquote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef Sokolsky het volgende:
Buscapé, Cidade de Deus
quote:Op maandag 21 november 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Clancy Brown! Ezelsbruggetjes werken gewoon.![]()
Patch +1quote:Op maandag 21 november 2005 09:06 schreef Patch het volgende:
superfilm: Serenity
Dank jequote:Op maandag 21 november 2005 01:56 schreef Sokolsky het volgende:
“Do you know what your sin is doctor? It’s pride.”
Welke film?
Enneh, aangezien je een blijvertje lijkt te zijn, welkom Euc!
dole_hond + 1quote:Op maandag 21 november 2005 12:23 schreef dolle_hond het volgende:
the doors
the salton sea
mindhunters
tombstone
willow
true romance
Gangs of new york?quote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?gangsterliefje new york boston pittsburg vraatzucht
quote:Op maandag 21 november 2005 12:28 schreef Patch het volgende:
eerste indruk: Mad Dog & Glory
je hebt gelijk, OUATIM is t nietquote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef Sheridana het volgende:
once upon a time in Mexico kan ook niet
Zat wel een chihuahua in
neequote:Op maandag 21 november 2005 12:36 schreef Euc- het volgende:
Escape from new york?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |