dat is juistquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:53 schreef Euc- het volgende:
Mag ik eigenlijk geen vraag stellen? Of moet ik wachten tot mijn antwoord officieel goedgekeurd wordt ofzo?
Klopt allemaal tot nu toe. Ik mag hopen dat ongeacht je filmkennis er nog wel een film is die je herkent.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef RuneRose het volgende:
Ik zie Migthy Aphrodite, Reservoir Dogs, iets met nicole kidman (the interperter?), planet of the apes...
Dat is vast geen the truth about cats and dogs?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Klopt allemaal tot nu toe. Ik mag hopen dat ongeacht je filmkennis er nog wel een film is die je herkent.
Of wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:21 schreef RuneRose het volgende:
Dat is vast geen the truth about cats and dogs?![]()
zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:42 schreef victorinox het volgende:
Zoiets:
The Piano - Harvey Keitel - Reservoir Dogs - Tim Roth - Planet of the Apes
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:50 schreef Oscar-Wilde het volgende:
1: The truth about cats & dogs
2: Reservoir dogs
3: The interpreter
4: Dead calm
5: Mighty aphrodite
6: The piano
7: The highschool reunion of Romy & Michelle
8: Sweet and lowdown
9: Planet of the apes
Nu de rest van de vraag nog![]()
edit: Oops, ze moeten dus een de "juiste volgorde"![]()
Dat is alvast één stukje van de puzzel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:45 schreef dolle_hond het volgende:
zou kunnen.
ik zat zelf al te denken aan oscar-winnaars, maar kan bij RD niets bedenken....
Sean Penn als de op één na beste gitaarspeler van de wereld. Daarnaast heeft 'ie ook nog een fixatie voor treinen en ratten schieten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:24 schreef 7eVeNL het volgende:
die gozer van de titanic zie ik ook, weet alleen ze naam niet,
Open Water ook? en Sean penn op een gitaar?![]()
Een l te veel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Romy & Michelle's High School Reunion?
Woody is een instinker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:12 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Woody allen - Mighty aphrodite, Sweet and lowdown,
Sean penn - Sweet and lowdown, The interpreter,
Nicole Kidman - The Interpreter, Dead Calm,
Sam neill - Dead Calm, The Paino,
Harvey Keitel - The piano, Reservoir Dogs,
Tim Roth - Reservoir Dogs, Planet of the apes,
en toen wist ik het ff niet meer![]()
Helena is juist, al is haar achternaam geen Baxter. Met die kleine cynische actrice bedoelde ik trouwens een ander. Helena is alleen maar klein. Met cynisch bedoelde ik vooral haar rollen en het stand-up comedy werk wat ze gedaan heeft. Maar, alweer één connectie meer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:19 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Helena BaxterPlanet of the apes, mighty aphrodite,
Precies. Die.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef California het volgende:
Mira Sorvino in Romy & Michele en Mighty Aphrodite, Uma Thurman in Truth... en Sweet & Lowdown.
Aah, en Bonham Carter zat in Mighty Aphrodite en Janeane Garofalo in Romy & Michele.
Je mist alleen Janeane nog als link om de cirkel compleet te maken, maar ik vroeg om de films in goede volgorde te plaatsen en dat is gelukt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:25 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Uma Thurman - The truth about cats & dogs, Sweet and Lowdown,
Helena Baxter - Planet of the apes, mighty aphrodite,
Mira Sorvino - Mighty Aphrodite, Romy & michele,
met dank aan California![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:35 schreef RuneRose het volgende:
Knap hoor, OW!
| Forum Opties | |