Je mist alleen Janeane nog als link om de cirkel compleet te maken, maar ik vroeg om de films in goede volgorde te plaatsen en dat is gelukt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:25 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Uma Thurman - The truth about cats & dogs, Sweet and Lowdown,
Sean penn - Sweet and lowdown, The interpreter,
Nicole Kidman - The Interpreter, Dead Calm,
Sam neill - Dead Calm, The Paino,
Harvey Keitel - The piano, Reservoir Dogs,
Tim Roth - Reservoir Dogs, Planet of the apes,
Helena Baxter - Planet of the apes, mighty aphrodite,
Mira Sorvino - Mighty Aphrodite, Romy & michele,
met dank aan California![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:35 schreef RuneRose het volgende:
Knap hoor, OW!
Runerose + 1quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:52 schreef RuneRose het volgende:
Jamaica Inn
The 39 Steps
torn curtain
pshycho
vertigo
rear window
dial m for murder
spellbound
rebecca
notorious
Nee, dat is helaas niet het goede antwoord.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:37 schreef Euc- het volgende:
Keanu Reeves en ze zijn allemaal 1 van de 50 knapste personen in de wereld volgens dat blad?
Nee, het gaat om de rollen die ze spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:29 schreef EricusMaximus het volgende:
Is de overeenkomst iemand met wie ze allemaal een keer hebben samengewerkt?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:00 schreef Sokolsky het volgende:
wyccie doet een gooi naar de langst lopende vraag volgens mij. Hoeveel dagen staat 'ie nu?
Dat duurde lang!!!!! Je krijgt het punt... Michael Keaton in Mucha ado... vergeet ik voor het gemak maar evenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef Sokolsky het volgende:
Films zijn:
Marvins Room
Much Ado About Nothing
Spy Kids
A series of unfortunate events
Wat is de overeenkomst tussen genoemde acteurs?
Acteurs zijn:
Leonardo DiCaprio
Antonio Banderas
Jim Carrey
En nog iemand
Allemaal een rol gespeeld met een masker op?
Storytelling it is.quote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef Sokolsky het volgende:
Storytelling dan?
Ik deed eigenlijk ook niet serieus mee, ik zag gino en dino, en vanaf daar dacht ik aan Pino.quote:Op zondag 20 november 2005 19:11 schreef Sokolsky het volgende:
(oh en RuneRose: ik had niet gezegd welke d_h goed had, jij ook niet, dus kon ik jou het punt niet toekennen)
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef Sokolsky het volgende:
Wat denken jullie, zou Euc- nog een vraag gaan stellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |