FANTASTISCHquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Check dit: http://media.putfile.com/BB-Fight-for-your-right
nee daarom twijfel ik dat hij er misschien toch niet bij was, hij heeft namelijk niet gelachenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:45 schreef Day het volgende:
En dus ook zijn gelach. (als hij in de kamer was)
Ik had het in het vorige topic al geplaatst, maar je had het waarschijnlijk gemistquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
En dus ook zijn gelach. (als hij in de kamer was)
Viel mij ook tegen. Er straalde geen enorme liefde uit ofzo. Ik had toch wel iets anders in die brief geschreven. Aan de andere kant is Brenda misschien niet zo'n soort type.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond het ook helemaal niet zo'n emotionele brief.
Dat staat mij ook bij idd!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had het in het vorige topic al geplaatst, maar je had het waarschijnlijk gemist;
Rob was erbij en lachte, maar zei wel zogenaamd verontwaardigd "Nathalie!"
Joost was er ook bij en keek oprecht niet vrolijk maar zei helemaal niets.
Brenda is duidelijk niet dom, en heeft een uitgekiend verhaaltje neergepend.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:42 schreef Wup het volgende:
[..]
nee een of ander vaag verhaal over haar vriendinnen
Ik vond Brenda sowieso helemaal niet een leuk type sowieso. Dat is overigens geen vrijbrief voor sommigen op FOK om dan over d'r omvang of lichaamsgewicht te beginnen, want dat vinnik zo'n slappe inkopper...weg van de minste weerstand...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Viel mij ook tegen. Er straalde geen enorme liefde uit ofzo. Ik had toch wel iets anders in die brief geschreven. Aan de andere kant is Brenda misschien niet zo'n soort type.
Ik mag dr niet zo (Brenda), vind dr zeer afstandelijk en onsymphatiek overkomen (al kan het natuurlijk komen omdat ze zich niet zo op dr gemak voelt op tv)quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Viel mij ook tegen. Er straalde geen enorme liefde uit ofzo. Ik had toch wel iets anders in die brief geschreven. Aan de andere kant is Brenda misschien niet zo'n soort type.
thanks allemaal !!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er morgen wel weer een link op de Blog van Fok zal staan. Dus nog even geduld
Hoe Brenda op mij over kwam... de vorige keer al, is dat ze niet graag in de belangstelling staat... geen gekke dingen met haar doen... ze komt heel nuchter over. Echt de tegenpool van Joost dus... en dat moet ook wel, anders hou je het niet uit met Joost.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske is 'sleeping with the enemy' en ze heeft het niet eens door!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef style het volgende:
Lieske begon zowaar over Joost te roddelen.![]()
En Klaar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:
GatverdammeZe roepen nu echt allemaal dat "klaar" van Rob.
ik denk dat ze zich een beetje gedwongen voeldequote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik mag dr niet zo (Brenda), vind dr zeer afstandelijk en onsymphatiek overkomen (al kan het natuurlijk komen omdat ze zich niet zo op dr gemak voelt op tv)
Je kijkt naar de verkeerde cam hoor...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef Pinball het volgende:
Wat liggen Lieske en Dido vies chips te eten in bed zeg.
Vorige week zondag, geloof ik. Ze kregen dit feestje i.p.v. zaterdag.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
oke nu ga ik het terugzoeken, weet iemand nog welke datum dat bedstampen is uitgezonden?
Dat was Roel volgens mij. Allen bedacht hij zich heel kort daarna dat Dido wel lag te gieren van het lachen, dus dat het niet zo slim was om echt heel erg hard tegen de actie van Nathalie in te gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef newcleus het volgende:
Joost was zich meteen al bewust van de hufterige aktie van Nathalie.
Hij zei op dwingende toon "Naat!!", toen ze op Menno's bed stond te stampen.
Edit: voor mij duidelijk Joost, en niet Rob's stemgeluid.
Datum weet ik even niet. Was de avond van de salsa volgens Dido.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
oke nu ga ik het terugzoeken, weet iemand nog welke datum dat bedstampen is uitgezonden?
De uitzending van dinsdag 8 november.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
Welke villa heb je gekocht?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef Coraatje het volgende:
[..]
thanks allemaal !!!
dan moet ik nu maar niet te veel mee lezen ,want ik irriteer me dat ik het niet gezien heb en ik nu juist deze aflevering wel had willen zien ...
quote:
Roel zei "dat kan je niet maken". En iemand (Rob of Joost) zei "Naat", maar degene is buiten beeld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat was Roel volgens mij. Allen bedacht hij zich heel kort daarna dat Dido wel lag te gieren van het lachen, dus dat het niet zo slim was om echt heel erg hard tegen de actie van Nathalie in te gaan.
Roel toonde dus wel enig fatsoen, maar schoof dat maar aan de kant om z'n kansen met Queen Dido niet te verknallen. En liet dus weer zien wat voor een ruggegraatloos ei hij eigenlijk is.
Ja op zich weer ouderwets rommeligquote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
Bij die voetenafveeg-aktie waren behalve Roel en Dido, die er smakelijk om konden lachen, maar wat dus vanavond nauwelijks in beeld kwam, ook Joost aanwezig die er meteen zijn afkeuring over uitsprak.
Rob was daar niet bij.
Nee Joost lag in het hoekje. Trok nog een paar keer demonstratief het dekbed over zijn hoofd omdat hij zich lag te ergeren aan Nat, Ddo en Roel. En hij heeft de actie van Nath wel gezien maar niks tegen zijn pik Menno gezegd. Echte maatjes. Waar je erg om moet huilen als ze wegggaan enzo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat was Roel volgens mij. Allen bedacht hij zich heel kort daarna dat Dido wel lag te gieren van het lachen, dus dat het niet zo slim was om echt heel erg hard tegen de actie van Nathalie in te gaan.
Roel toonde dus wel enig fatsoen, maar schoof dat maar aan de kant om z'n kansen met Queen Dido niet te verknallen. En liet dus weer zien wat voor een ruggegraatloos ei hij eigenlijk is.
Ah, OK. Dat Joost het dus ook gezien had heb ik gemist. Mij staat alleen een (in eerste instantie) afkeurende reactie van Roel bij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
Bij die voetenafveeg-aktie waren behalve Roel en Dido, die er smakelijk om konden lachen, maar wat dus vanavond nauwelijks in beeld kwam, ook Joost aanwezig die er meteen zijn afkeuring over uitsprak.
Rob was daar niet bij.
Geen burka gezienquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef Anitra het volgende:
Ik zit nog een keer de liveuitzending te kijken, langleve de dvdrecorders. Kan ik gelijk kijken of we redelijk in beeld zijn geweest
Ik ken jou niet, jij kent mij niet (denk ik) maar ik wil toch zeggen HOIquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
MissHobje negeert me...
Helemaal mee eens, maar daar ga ik dan al helemaal niet op in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond Brenda sowieso helemaal niet een leuk type sowieso. Dat is overigens geen vrijbrief voor sommigen op FOK om dan over d'r omvang of lichaamsgewicht te beginnen, want dat vinnik zo'n slappe inkopper...weg van de minste weerstand...
Waar zat/stond je?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef Anitra het volgende:
Ik zit nog een keer de liveuitzending te kijken, langleve de dvdrecorders. Kan ik gelijk kijken of we redelijk in beeld zijn geweest
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar nu ben ik cht naar m'n bed!
Tot morgen (c.q. straks)!.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, jij kent mij niet (denk ik) maar ik wil toch zeggen HOI![]()
Welke grap?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja op zich weer ouderwets rommeligwel leuke actie van Menno
en voor Joost .. wat wel tikkie gemeen was hehee..
Verders tja.. Ruud had 1redelijke grap..
Verders
Wij stonden rechts 2e verdieping. Isa had een roze shirt aan en ik stond schuin achter haar. Ik had rooie mouwen en Dido oorbellenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Waar zat/stond je?
en wat had je aan?
Wanneer vond het armveegincident plaats?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:59 schreef ks_choice het volgende:
Het voetveegincident vond plaats op zo 6-11 dacht ik.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:00 schreef style het volgende:
Chantal denkt dat internetkijkers een naam kunnen intoetsen en dat de streams dan laten zien waar diegene zich bevindt.![]()
Was op zich niet slecht verzonnen... het had zomaar zo kunnen zijn ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:00 schreef style het volgende:
Chantal denkt dat internetkijkers een naam kunnen intoetsen en dat de streams dan laten zien waar diegene zich bevindt.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
Was het maar waar!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:00 schreef style het volgende:
Sociaal?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zo af en toe kan ik wel sociaal zijn![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wij stonden rechts 2e verdieping. Isa had een roze shirt aan en ik stond schuin achter haar. Ik had rooie mouwen en Dido oorbellen
Het wordt steeds moeilijker voor mij om Dido nog een beetje leuk te vinden.quote:
Lieske kan beter gaan slapen, want ze kraamt alleen maar onzin uit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:04 schreef odie22 het volgende:
Lieske vond joost alleen de 1e week niet leuk![]()
Het is geen plichtpleging, hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt steeds moeilijker voor mij om Dido nog een beetje leuk te vinden.![]()
ik vind lieske wel lief zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Lieske kan beter gaan slapen, want ze kraamt alleen maar onzin uit.
Oeh, dat wordt moeilijk, ik ben dat meestal tussen 00:00 en 02:00 uurquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Sociaal?
Wat is dat?
Ik heb morgen een feestje, je mag mee als je sociaal blijft...
Van die MuG een olifant maken zei hij.. van die MuS een olifant makenquote:
Ja....quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is geen plichtpleging, hoor.
Je vindt het of je vindt het niet.
Die is binnenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
Rob ligt weer te zingen in bed
Die is opgelucht.
Ik vind Dido grappig en mooi, maar niet echt geil ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja....
Dat is die tweestrijd in je lichaam hè..![]()
Mooi!.quote:
Ik vind Dido matig grappig, maar ik zou 'r wel een keer willen palen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind Dido grappig en mooi, maar niet echt geil ofzo.
Of bedoelde je een andere tweestrijd?
Alweer zo'n artistieke.quote:
Ik zou Dido en Lieske allebei wel doen als ze hun mond houden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
Nee, het omgekeerde blijkbaar.
Ik heb dat dan meer met Lieske. Maar als ik die hoor praten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |