het verschil is dat wij niet met elkaar in een huis zitten opgeborgen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef yantjes het volgende:
Het frappante van het geheel is dat er hier steeds wordt gesproken over dat Rob steeds over Menno basht....wat ik mij dan afvraag is, als men dat als een halsmisdaad ziet, waarom velen hier dan iets wat ze van een ander veroordelen (Rob in dit geval) dat zelf doen.
Hoe is dat mogelijk,dat je dat gedrag van jezelf dan wel goedkeurt?
komop zeg, die michelle van rob lijkt me toch echt wel te dom om een computer aan te zetten heur!quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef janna55 het volgende:
Yantjes is de dochter van Rob, lief toch dat ze voor haar vader in de bres springt, het lijk me ook niet leuk als je vader als zo'n loser overkomt voor half Nederland , en vooral als het nog zo is ook.![]()
![]()
Omdat Rob het alleen maar achter z'n rug om durft te doen. En zeg het altijd eerlijk tegen Rob, alleen hij luistert nooit als ik tegen m'n beeldscherm zit te schreeuwen. De lul!quote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef yantjes het volgende:
Het frappante van het geheel is dat er hier steeds wordt gesproken over dat Rob steeds over Menno basht....wat ik mij dan afvraag is, als men dat als een halsmisdaad ziet, waarom velen hier dan iets wat ze van een ander veroordelen (Rob in dit geval) dat zelf doen.
Hoe is dat mogelijk,dat je dat gedrag van jezelf dan wel goedkeurt?
Lieve Yantjesquote:En nog één maal,er is niets bewerkt aan die audiostream
met geen één woord is er in het bubbelbad gerept over een wit voetje halen
zo bedoel ik maar,hoe verlaag je jezelf dat je zomaar iets gaat beweren wat niet klopt
Hoe kan je dan dat Rob kwalijk nemen als jezelf ook zo bent
Nee aanzetten lukt nog wel, ze wist immers te vertellen dat alle internetters sukkels zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, die michelle van rob lijkt me toch echt wel te dom om een computer aan te zetten heur!
oke.. ik ga het toch proberenquote:Op maandag 7 november 2005 14:04 schreef yantjes het volgende:
En nog één maal,er is niets bewerkt aan die audiostream
met geen één woord is er in het bubbelbad gerept over een wit voetje halen
zo bedoel ik maar,hoe verlaag je jezelf dat je zomaar iets gaat beweren wat niet klopt
Hoe kan je dan dat Rob kwalijk nemen als jezelf ook zo bent
echt een bitch actiequote:Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Day het volgende:
Van de Talpa-site (ben blij dat ze het erop hebben gezet)
Nathalie treitert Menno
Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar Menno begrijpt de hint niet... En Dido en Roel gieren het uit
Nou mensen, om Naat's woorden te gebruiken: sla het op voor later en gebruik het dan (als the bitch weer genomeerd is en op de bank zit)![]()
Naat heeft al op de bank gezeten... en heeft glorieus gewonnenquote:Op maandag 7 november 2005 14:09 schreef Copycat het volgende:
Nu hopen dat die lage naat actie ook op televisie vertoond wordt... en dat die muts snel op de bank terecht komt.
Zo kan je t ook zeggenquote:Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. ik ga het toch proberen
Yantjes.. dat jij om een of andere reden geen kwaad woord over Rob kunt verdragen is geen probleem, maar deze blinde verheerlijking is op zijn minst naief.
We hebben hier hele discussies met elkaar gehad over Tanja. Peter6000 was zonder enige twijfel haar grootste verdediger. Scanman verdedigt Lieske altijd... maar zowel Peter als Scan zullen niet ten koste van alles zomaar alles verwerpen als onwaarheid...
Zelfs als jij van mening bent dat Rob een aardige kerel is die niets fout doet, op zijn minst zul je toch zien dat hij een pesthekel heeft aan Menno en geen kans onbenut laat om dat te uiten. Misschien ben je het zelfs wel met hem eens als hij dat doet.. .Ook best.. maar ga ons nou niet allemaal voor doof en debiel zitten uitmaken als jouw favoriete bewoner iets zegt dat volgens anderen niet gepast is
Oh ja, da's waar ook.quote:Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Naat heeft al op de bank gezeten... en heeft glorieus gewonnen
![]()
ik vat 't ff samen voor yantjes: KOOP ZALF!quote:
Dit Menno-bashen in het huis begint echt zieke vormen aan te nemen.... Dit soort acties zijn toch gewoon niet meer normaalquote:Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Day het volgende:
Van de Talpa-site (ben blij dat ze het erop hebben gezet)
Nathalie treitert Menno
Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar Menno begrijpt de hint niet... En Dido en Roel gieren het uit
Nou mensen, om Naat's woorden te gebruiken: sla het op voor later en gebruik het dan (als the bitch weer genomeerd is en op de bank zit)![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vat 't ff samen voor yantjes: KOOP ZALF!
Niet kunnen hij heeft t gezegdquote:Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef PH52 het volgende:
@Yantjes
en bovendien, wij weten allemaal dat Rob dat zomaar gezegd zou kunnen hebben, dus.![]()
kun je nagaan yantjes was vanmorgen ook dit verhaal aan het ontkennen.Ook weer onder het mom van :"ik heb het zelf gezien en jullie niet"quote:Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dit Menno-bashen in het huis begint echt zieke vormen aan te nemen.... Dit soort acties zijn toch gewoon niet meer normaal
Tijd voor een ingreep hoor
Ik word er een btje moe van hem/haarquote:Op maandag 7 november 2005 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
kun je nagaan yantjes was vanmorgen ook dit verhaal aan het ontkennen.Ook weer onder het mom van :"ik heb het zelf gezien en jullie niet"
In de tv uitzending van donderdag aan de bewoners laten zien.quote:Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dit Menno-bashen in het huis begint echt zieke vormen aan te nemen.... Dit soort acties zijn toch gewoon niet meer normaal
quote:Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Yantjes.. dat jij om een of andere reden geen kwaad woord over Rob kunt verdragen is geen probleem, maar deze blinde verheerlijking is op zijn minst naief.
We hebben hier hele discussies met elkaar gehad over Tanja. Peter6000 was zonder enige twijfel haar grootste verdediger. Scanman verdedigt Lieske altijd... maar zowel Peter als Scan zullen niet ten koste van alles zomaar alles verwerpen als onwaarheid...
Zelfs als jij van mening bent dat Rob een aardige kerel is die niets fout doet, op zijn minst zul je toch zien dat hij een pesthekel heeft aan Menno en geen kans onbenut laat om dat te uiten. Misschien ben je het zelfs wel met hem eens als hij dat doet.. .Ook best.. maar ga ons nou niet allemaal voor doof en debiel zitten uitmaken als jouw favoriete bewoner iets zegt dat volgens anderen niet gepast is
Nou dan heeft hij t toch gezegt,Nooit in veel woorden hij doeld ergewoon opquote:Op maandag 7 november 2005 14:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
nee lieske heeft het gezecht en rob gaf toe dat hij er zo over dacht
Ik vind het ook echt slecht!quote:Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
uit medelij door de stemmers omdat ze extra nominatie van Tanja te pakken hadquote:Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naat heeft al op de bank gezeten... en heeft glorieus gewonnen
![]()
Een ingreep lijkt me overdreven.quote:Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zal nooit verwerpelijk gedrag goedkeuren en het niet willen zienquote:Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vond dit echt stuitend om te zien! Ik bedoel, allemaal leuk en wel, hoor, dat gebash, maar dit doe je gewoon niet, al ben je nog zo bezopen, I don't give a fuck, dit is respectloos. En het erge is dat niemand haar zegt om ermee op houden (JA YANTJES, OOK GOEDHEILIG MAN ROB NIET, die moet er juist smakelijk om lachen. Of ga je nou beweren dat dat zijn lach niet is?). Roel is dan nog de enige de een poging doet.quote:Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
En niemand van de bewoners die deze averechtse werking van hun gedrag in de gaten heeft...quote:Op maandag 7 november 2005 14:19 schreef Sassefras het volgende:
Ik vond menno gewoon een bewoner, niet meer, niet minder.. geen winnaar, maar ook geen verliezer. Maar door al dat gebash, krijg ik steeds meer sympathie voor menno.
En lekker hard dat alle woorden lekker hard door de kamer heen galmenquote:Op maandag 7 november 2005 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Een ingreep lijkt me overdreven.
Wél hoop ik dat BB dit voorval laat zien in de uitzending. Het liefst vertraagd.
als het inderdaad MisselijkeSjelle is: DOODZWIJGEN zou PA zeggen!quote:Op maandag 7 november 2005 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat yantjes haar vader (als het michelle is) verdedigt
Iedereen in het huis heeft minstens 1 persoon hier die diegene fel verdedigt, dus welkom yantjes![]()
zucht.. boodschap niet begrepen dus.. case closed dan maarquote:Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef yantjes het volgende:
[..]
ik zal nooit verwerpelijk gedrag goedkeuren en het niet willen zien
<verhaal>
Een feit is een feit en het bewijs is de audiostream van het bubbelbad
Jamaar Michelle liegt al net zoveel als die ouwe vaar van d'r!quote:Op maandag 7 november 2005 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat yantjes haar vader (als het michelle is) verdedigt
Iedereen in het huis heeft minstens 1 persoon hier die diegene fel verdedigt, dus welkom yantjes![]()
Heb jij een complex?quote:Op maandag 7 november 2005 14:22 schreef yantjes het volgende:
Voor mij is daar weer eens het bewijs mee geleverd dat als men iemand iets hoort roepen er het vreemde gedrag ontstaat dat mensen het gewoon na gaan roepen en het nog geloven als zijnde dat ze het zelf gehoord hebben
Michelleyantjes liegt weer eens rob-waardig.quote:Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef yantjes het volgende:
[..]
ik zal nooit verwerpelijk gedrag goedkeuren en het niet willen zien
Feit is dat hier gezegd werd dat de sessie in het bubbelbad door Rob de zin "wit voetje halen was gebruikt,daarna werd er hier verteld dat het dan ineens niet Rob was maar Lieske die dat had gezegd.
Vanaf het moment dat Lieske aan kwam lopen om in het bubbelbad te gaan totdat ze eruit gingen is niet ÉÉN keer de term wit voetje halen gebruikt.
Door Rob niet en door Lieske niet.
Een feit is een feit en het bewijs is de audiostream van het bubbelbad
En nu mét interpunctiequote:Op maandag 7 november 2005 14:22 schreef yantjes het volgende:
Voor mij is daar weer eens het bewijs mee geleverd dat als men iemand iets hoort roepen er het vreemde gedrag ontstaat dat mensen het gewoon na gaan roepen en het nog geloven als zijnde dat ze het zelf gehoord hebben
Natuurlijk is yantjes hier welkom, of ze nou de dochter van Rob is of niet. Als ze dat inderdáád is, dan wist ze al veel langer dat internetters debielen zijn, want ze is al vanaf 2001 op Fok ingeschreven.quote:Op maandag 7 november 2005 14:18 schreef Isabeau het volgende:
*proest*quote:
Yantjes please.quote:Op maandag 7 november 2005 14:22 schreef yantjes het volgende:
Voor het beenquote:Op maandag 7 november 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een feit is een feit, KOOP ZALF!
Denk niet dat lieske voor haar bestaat hoor!quote:Op maandag 7 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt zich af hoe de andere meiden zouden reageren als ze een keer genomineerd worden.
Begint ze te twijfelen of ze Lieske moet nomineren?
Ik had uit de verslagen begrepen dat ook Roel er alleen maar om zat te lachen, maar die heeft nog enigszins een poging gedaan om Nathalie te stoppen?quote:Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef Day het volgende:
Roel is dan nog de enige de een poging doet.
Kun je nog wel eens mis hebben. Door de vele opmerkingen over Lieske weet ik bijna zeker dat ze daarmee bedoelde dat ze Lieske gaat nomineren. Maar nu vraagt ze zich dus opeens af hoe de andere meiden erop zouden reageren als ze worden genomineerd. Misschien denkt ze er nu toch aan om Chantal of Ingrid te kiezen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat lieske voor haar bestaat hoor!
Ik denk (hoop) toch echt dat ze wel degelijk Chantal gaat nomineren hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt zich af hoe de andere meiden zouden reageren als ze een keer genomineerd worden.
Begint ze te twijfelen of ze Lieske moet nomineren?
Heb ik nog wel een leuk antwoord op: Iedereen doet wel eens rare dingen als ze te veel drank op hebbenquote:Op maandag 7 november 2005 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had uit de verslagen begrepen dat ook Roel er alleen maar om zat te lachen, maar die heeft nog enigszins een poging gedaan om Nathalie te stoppen?
Vind ik wel belangrijk namelijk, voor mijn beeldvorming.
Wat Nathalie deed, is schoolreisjesgedrag van 14-jarigen. Ze moet zich diep en diep schamen voor deze laffe aktie. Lekker de groep proberen te pleasen door het bed van het pispaaltje te bevuilen. Walgelijk wijf.
BB niet,, maar wij welquote:Op maandag 7 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik heb er niets onder aan"
BB: "Nou, Big brother hoeft ook niet te zien dat je het hier ter plekke uit trekt"
Inderdaad. Ik dacht altijd dat ze alleen een domme meeloopster was. Maar de enige keer dat ze zelf initiatief vertoont is met een actie als deze.quote:Op maandag 7 november 2005 14:29 schreef Gert het volgende:
Wat Nathalie deed, is schoolreisjesgedrag van 14-jarigen. Ze moet zich diep en diep schamen voor deze laffe aktie. Lekker de groep proberen te pleasen door het bed van het pispaaltje te bevuilen. Walgelijk wijf.
Krijg een beetje de indruk dat je niet veel naar de streams zit te kijken.quote:Op maandag 7 november 2005 14:22 schreef yantjes het volgende:
volgens mij:quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef versabommie het volgende:
dus komende nominatie :
Dido: chantal
Naad: Chantal
Roel: Joost
Menno Roel
Joost Roel
Ingrid: Naad
Lieske: Dido
Chantal Dido
Chantal Dido
dan chantal roel en dido genomineerd
Die manke niet want die heeft dan allang verplicht de BENEN genomen hehehe
Chantal is zeer aanwezig, maar om haar dan meteen voor 2 te laten tellenquote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef versabommie het volgende:
dus komende nominatie :
Dido: chantal
Naad: Chantal
Roel: Joost
Menno Roel
Joost Roel
Ingrid: Naad
Lieske: Dido
Chantal Dido
Chantal Dido
Hij zei nog iets van: Hey Naat, kom er af, man. hahahahahahahaquote:Op maandag 7 november 2005 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had uit de verslagen begrepen dat ook Roel er alleen maar om zat te lachen, maar die heeft nog enigszins een poging gedaan om Nathalie te stoppen?
Roel is gewoon een watje, bang voor klappen van Mennoquote:Op maandag 7 november 2005 14:38 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zei nog iets van: Hey Naat, kom er af, man. hahahahahahaha
Filmpje: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Goedemorgen allemaal!quote:Op maandag 7 november 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal is zeer aanwezig, maar om haar dan meteen voor 2 te laten tellen
En reken maar dat Menno goed kan klappenquote:Op maandag 7 november 2005 14:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
Roel is gewoon een watje, bang voor klappen van Menno
quote:Op maandag 7 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieske staat nog in badjas in de keuken.
BB: "Lieske heb je enig idee hoe laat het is?"
Lieske: "Ik heb er niets onder aan"
BB: "Nou, Big brother hoeft ook niet te zien dat je het hier ter plekke uit trekt"
Menno gaat Chantal nomineren. Roel komt later pas.quote:
Probeer eens F5? Soms doen ze het hier ook niet, vaak moet je dan even proberen om een ander filmpje te startenquote:Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef Kleintje het volgende:
waarom doen de filmpjes op de site van talpa hetn iet bij mij?
Je geeft het verschil zelf al aan.quote:Op maandag 7 november 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een leuk antwoord op: Iedereen doet wel eens rare dingen als ze te veel drank op hebben
Maar in het geval van Nathalie is het onvergeeflijk. Eruit smijten die sesamstraat bewoonster.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 7 november 2005 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) toch echt dat ze wel degelijk Chantal gaat nomineren hoor.
Chantal kan lullen als brugman, ze is een stuk handiger om haar straatje schoon te vegen dan Lieske en het lijkt misschien weer pais en vree met Dido. Maar zij is wél degene die Dido het hardst en meest onverwacht heeft geraakt. Ik verwacht dat Dido dit niet vergeten is.
En in Robs kunstbeen, en ik zou ook het geld van Roel wegjatten en verstoppen en in die plantenbak een bolus achterlaten...hell als ik met dat zootje in huis zou zitten zou ik schijt tekort komen!quote:Op maandag 7 november 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je geeft het verschil zelf al aan.
Dit zegt veel over Nathalies' karakter. Punten willen scoren bij mensen die hoger inde roels staan, door respectloos Menno's spullen te bevuilen: naar boven likken en naar onderen trappen dus.
Als ik Menno was en ik kwam hierachter, dan zou ik in Nathalies koffer schijten.
Ik hoop dat Menno er achter komt. Ik ben wel benieuwd wat hij dan gaat doen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Rgrr het volgende:
vinden jullie nou niet dat Nathalie het vreselijk verpest heeft?
psycho!quote:Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Lieske is gewoon een lieve onbenul![]()
Moet je lekker laten gaan.
Chantal echter, die moet plat op de bek gaan, onderuit geschoffeld worden, een trap in haar knieholtes, tjakka, gaat liggen kreng, hop, kijk eens aan , een deurmat, voeten vegen, uitkloppen, oeps van drie hoog naar beneden laten vallen , shit happens, sorry
Als ze mij dit had geflikt, had ik het wel geweten tijdens de BB-reünie!!!quote:Op maandag 7 november 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik Menno was en ik kwam hierachter, dan zou ik in Nathalies koffer schijten.
als dit uitgezonden wordt ja......quote:Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Ferdii het volgende:
nathalie heeft ff een errug slecht beurt gegeven idd
daar gaan al je stemmen
ja en met een gehieme opdracht: naat dwasrzitten tot het einde, hij krijgt er imuniteit voor trug zolang het kreng in het huis zit...Gaat ze vrijwillig het huis uit dan mag ralph de finale inquote:Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef Giggio het volgende:
Sanctie voor NatteLie: Ralluf back in da house!!!!!
quote:Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Lieske is gewoon een lieve onbenul![]()
Moet je lekker laten gaan.
Chantal echter, die moet plat op de bek gaan, onderuit geschoffeld worden, een trap in haar knieholtes, tjakka, gaat liggen kreng, hop, kijk eens aan , een deurmat, voeten vegen, uitkloppen, oeps van drie hoog naar beneden laten vallen , shit happens, sorry
quote:Op maandag 7 november 2005 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik wel belangrijk namelijk, voor mijn beeldvorming.
Rob was wel in de kamer, staat zelfs op de talpasite, die hebben net iets meer streams dan die miezerige 4 die wij ter beschikking hebben!quote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef ART het volgende:
Roel & Dido deden niets. Rob was niet in de kamer. Joost wel, dacht ik. Maar dat weet ik niet geheel zeker. (men liep nogal in en uit op dat moment).
[..]
Tis Menno z'n schuld dat Yantjes zo reageerd...quote:Op maandag 7 november 2005 14:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Yantjes please.
We weten heus wel wat we zelf gehoord hebben en wat niet.
We kunnen best wel uit elkaar houden wat er op het forum is gezegt en in BB.
We zijn niet gek hoor.
Waarom zou ik m'n schoenzolen daaraan willen bevuilen?quote:Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:
gaat liggen kreng, hop, kijk eens aan , een deurmat, voeten vegen,
Ik neem mijn woorden terugquote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef ART het volgende:
Roel & Dido deden niets. Rob was niet in de kamer. Joost wel, dacht ik. Maar dat weet ik niet geheel zeker. (men liep nogal in en uit op dat moment).
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tis Menno z'n schuld dat Yantjes zo reageerd...
Inkoppertje toch?![]()
MEnno...quote:Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef Kleintje het volgende:
waarom doen de filmpjes op de site van talpa hetn iet bij mij?
ik zou er niet op rekenen dat ze er iets mee doen hoor.. Dit is natuurlijk prachtige TV voor Hummie and friends.... Ze zullen pas wat gaan doen als het echt absoluut niet anders kan.. tot die tijd kunnen we tijdens de uitzendingen genieten van de achterbakse acties van de bewonersquote:Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef Rgrr het volgende:
Heb de redactie hierover gemaild, dat het echt tegen alle principes gaat en dat ze gestraft moet worden.
Nou, volgens mij zitten ze helemaal te bibberen onder hun bureau nu.quote:Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef Rgrr het volgende:
Heb de redactie hierover gemaild, dat het echt tegen alle principes gaat en dat ze gestraft moet worden.
Van de BB redactie / talpasite:quote:Op maandag 7 november 2005 14:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug![]()
Rob was er inderdaad niet, Joost wel.
quote:Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar Menno begrijpt de hint niet...
Laat er iemand, de hand van god of zo, haar 10 minuten onder duwen please!!!quote:
Waar lees jij dat op de Talpa-site?quote:Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob was wel in de kamer, staat zelfs op de talpasite, die hebben net iets meer streams dan die miezerige 4 die wij ter beschikking hebben!
Ik weet het niet meer, nu. Hoor iemand waarschuwend "Naat" zeggen, dacht dat het Joost was. Maar aan de andere kant Joost zegt altijd "Zus", dus het zou best Rob kunnen zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van de BB redactie / talpasite:
[..]
Dit is ontopic!quote:Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, nu. Hoor iemand waarschuwend "Naat" zeggen, dacht dat het Joost was. Maar aan de andere kant Joost zegt altijd "Zus", dus het zou best Rob kunnen zijn.
Anyway...en nu weer ontopic!
Hoe durft ie.quote:Op maandag 7 november 2005 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
Die schoft van een Rob heeft net borrelnootjes zitten eten![]()
Welnee. Het is zeker 10 uur later nu en iedereen zit of in de tuin of in de woonkamer annex keuken. Dus dit is behoorlijk off topic!quote:
wel even zeggen dat iedereen hem flink had zitten toen... klein excuus maar tochquote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef ART het volgende:
[..]
dit is een topic om commentaar te geven op de livestreams, en dit gebeurde op de livestreams alleen de discussie duurt wat langer...nix mis mee!quote:Op maandag 7 november 2005 15:02 schreef Day het volgende:
[..]
Welnee. Het is zeker 10 uur later nu en iedereen zit of in de tuin of in de woonkamer annex keuken. Dus dit is behoorlijk off topic!
hij werd gedwongen doro menno natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2005 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
Die schoft van een Rob heeft net borrelnootjes zitten eten![]()
Menno zal hem er wel toe gedwongen hebbenquote:
Bommie, je begint nu sterke Rob-neigingen te krijgen.quote:Op maandag 7 november 2005 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is een topic om commentaar te geven op de livestreams, en dit gebeurde op de livestreams alleen de discussie duurt wat langer...nix mis mee!
![]()
ok ok ...ik ga ff rustig ademen en dan proberen we het weer opnieuw .....quote:Op maandag 7 november 2005 15:05 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie, je begint nu sterke Rob-neigingen te krijgen.![]()
Laat los!!!!!!!
dit is een SC, dus kun je niet off topicquote:Op maandag 7 november 2005 15:02 schreef Day het volgende:
[..]
Welnee. Het is zeker 10 uur later nu en iedereen zit of in de tuin of in de woonkamer annex keuken. Dus dit is behoorlijk off topic!
zal ik d'r ff een copy op cd sturen ?quote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:dido gaat als ze eruit moet internet volgen
Wel grappig, want Ralph en Rikkert kijken niet of nauwelijks meer.quote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:dido gaat als ze eruit moet internet volgen
teamlead is me mattie in crimequote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit is een SC, dus kun je niet off topic
Ik denk dat het gevoel dat ze 'van haar voetstuk is gevallen' dan wel een understatement wordt.quote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:dido gaat als ze eruit moet internet volgen
op Fok hopelijk , wat zal die schrikkenquote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:dido gaat als ze eruit moet internet volgen
Ik neem die dubbele aflevering van SCI vandaag en volgende week maandag op.quote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
dit is een SC, dus kun je niet off topic
Kunnen we hier live de grootte of het gebrek daaraan van haar tieten bespreken met haar!quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef Bocaj het volgende:
Ja, Dido en op Fok! kun je alles nalezen, plaatjes kijken, filmpje van jou Linda en Roel kijken etc.
ze is van harte welkomquote:Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:dido gaat als ze eruit moet internet volgen
Ik heb zaterdag patat stoofvlees gegeten!quote:Op maandag 7 november 2005 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neem die dubbele aflevering van SCI vandaag en volgende week maandag op.
En daarna ga ik het pas achter elkaar kijken, en spoel ik de reclameblokken door![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En daarna ga ik het pas achter elkaar kijken, en spoel ik de reclameblokken door![]()
Welnee. Ze zal ons 'eens flink de waarheid vertellen'.quote:Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat het gevoel dat ze 'van haar voetstuk is gevallen' dan wel een understatement wordt.
Nou dan ben ik er echt helemaal klaar mee!quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef Day het volgende:
[..]
Welnee. Ze zal ons 'eens flink de waarheid vertellen'.
Alvast een topic starten bedenk hier een *FOK* usernaam voor Didoquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag patat stoofvlees gegeten!
quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou dan ben ik er echt helemaal klaar mee!
Ik heb daar geen krab meer voor!
Is dat met picalilly en mosterd?quote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag patat stoofvlees gegeten!
Neen, anders had ik wel gezegd: Ik heb zaterdag patat stoofvlees met picalilly en mosterd gegeten he....quote:
SCI: Slow Chat Investigation.quote:Op maandag 7 november 2005 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Menno zegt dat het donderdag dag 80 is.
Het is echter dag 78 (als je die eerste woensdagavond als dag meetelt)
Nou bij ons is dat namelijk wel met picalilly en mosterd. Net als een frietje flip, maar dan zonder curry dus eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, anders had ik wel gezegd: Ik heb zaterdag patat stoofvlees met picalilly en mosterd gegeten he....
![]()
patatje braakselquote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou bij ons is dat namelijk wel met picalilly en mosterd. Net als een frietje flip, maar dan zonder curry dus eigenlijk.
Hoe heet dubbel mayo, met tartaarsaus, uitjes en slagroom bij jullie?
Bij ons heet dat "niet te vreten "quote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou bij ons is dat namelijk wel met picalilly en mosterd. Net als een frietje flip, maar dan zonder curry dus eigenlijk.
Zodat de overige finalisten 2 dagen te vroeg hun kofers pakken.quote:Op maandag 7 november 2005 15:17 schreef teamlead het volgende:
klote Menno.. veel te veel met het spelletje bezig.. beetje proberen mensen op het verkeerde been te zetten.. bah wat een minne streek
HO! stoofvlees is stoofvlees. Dat is iets elementairs, universeels en laatste geruchten doen geloven dat zelfs de paus een heiligverklaring aan het patatje stoofvlees wil doen uitgaan.quote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanquote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wel fijne sfeer in de huiskamer.
Het gaat over de baby van Tan
HEAR HEAR!quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Bestaat die combo echtquote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ik deze foto zie dat doet dit mij denken aan de WC verhalen vanmorgenquote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, anders had ik wel gezegd: Ik heb zaterdag patat stoofvlees met picalilly en mosterd gegeten he....
![]()
[afbeelding]
Ik zit op mijn werk en heb daar geen streams.quote:
Betreft dit een normale portie friet, zonder mayo en/of andere sauzen?quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik friet haal, neem ik er altijd 2 goulashkroktetten bij.
Dat kost in totaal 5 euro 30.
BLASFEMIE!quote:Op maandag 7 november 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik deze foto zie dat doet dit mij denken aan de WC verhalen vanmorgen
quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef Day het volgende:
Dido en Chantal zijn tegen elkaar aan het opbieden wiens afscheid erger was: die van Joss of die van Linda.
Nog steeds? Bah.quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lig met laptop ziek op me nest ...quote:Op maandag 7 november 2005 15:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en heb daar geen streams.
Wat is jouw excuus?
Nee.quote:
Zonderquote:Op maandag 7 november 2005 15:25 schreef Gert het volgende:
Betreft dit een normale portie friet, zonder mayo en/of andere sauzen?
Dan is die snackbar wel aan de prijs zeg!
Afzetters.
Zeker familie van Menno!
Beterschapquote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik lig met laptop ziek op me nest ...
quote:Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zonder
Want ik wil mijn mayonaise-friet verhouding zelf reguleren
Het is overigens wel een speciale internet-snackbar
Er is ook een tafel met 2 computers namelijk
dankje liefiequote:
Ja je weet niet wat sommige rare mensen op hun friet doenquote:Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee.(hoop ik)
Ik doe gewoon gezellig mee met offtopic geneuzel.
quote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wèl met streams dus?quote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
Ah, een 'kortjakje' dusquote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op maandag 7 november 2005 15:30 schreef Sanne het volgende:
Doe mij maar een patatje oorlog!
Geef mij maar patatje flip of speciaal met curryquote:Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Vooral die olijven, die vis ik er altijd als eerste tussenuit.![]()
Laptop!! Shit, Bommie, daar hebben ze toch nog steeds niks tegen gevonden? Sterkte, jong!quote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
het staat me bij dat Chantal een keer zei dat ze er niet op gerekend had al op dinsdag het huis in te moeten.quote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Menno zegt dat het donderdag dag 80 is.
Het is echter dag 78 (als je die eerste woensdagavond als dag meetelt)
quote:Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Vooral die olijven, die vis ik er altijd als eerste tussenuit.![]()
Ze kwamen echt pas woensdagavond het huis in.quote:Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef avonne het volgende:
het staat me bij dat Chantal een keer zei dat ze er niet op gerekend had al op dinsdag het huis in te moeten.
Dus met vandaag er bij 11 weken, plus, di, wo en do = 80
Ik vind het een schande dat je dat erbij moet zeggen, alsof speciaal met iets anders dan curry zou kunnen.quote:
Heyquote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef demins het volgende:
Ow, sorry!
![]()
Goede middag allemaal maar weer!
Schandalig!quote:Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
De melk is of niet in de vuilnisbak gegooid, of niet terug in de koelkast gezet
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb55513.JPG]afbeelding][/URL]
Eigenlijk was dit best een goeie grapquote:Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Laptop!! Shit, Bommie, daar hebben ze toch nog steeds niks tegen gevonden? Sterkte, jong!![]()
Ken er veel die speciaal met ketchup nemenquote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat je dat erbij moet zeggen, alsof speciaal met iets anders dan curry zou kunnen.![]()
Oh my god, they killed curry. You bastards!
Op station Den Haag CS mocht ik kiezen tussen curry of tomatensaus, en heette het toch gewoon speciaalquote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef Pinball het volgende:
Ik vind het een schande dat je dat erbij moet zeggen, alsof speciaal met iets anders dan curry zou kunnen.![]()
Oh my god, they killed curry. You bastards!
Ik ik ik ik ik !!quote:Op maandag 7 november 2005 15:40 schreef lovebear het volgende:
Ken er veel die speciaal met ketchup nemen
Den Haag....quote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op station Den Haag CS mocht ik kiezen tussen curry of tomatensaus, en heette het toch gewoon speciaal![]()
Overal in Dh mag je kiezenquote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op station Den Haag CS mocht ik kiezen tussen curry of tomatensaus, en heette het toch gewoon speciaal![]()
Vond het zelf ook wel een leuke binnenkomer... Dank je. Ik moet vandaag nog stemmen, dus wie weet..quote:Op maandag 7 november 2005 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit best een goeie grap![]()
- Ingrid komt er vandaanquote:
k vond 'm óók héél leuk.quote:Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef demins het volgende:
[..]
Vond het zelf ook wel een leuke binnenkomer... Dank je. Ik moet vandaag nog stemmen, dus wie weet..
Ok schaam me voor Ingrid en Nathaliequote:Op maandag 7 november 2005 15:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
- Ingrid komt er vandaan![]()
- Nathalie komt er vandaan![]()
- ketchup op friet speciaal![]()
- van Barneveld![]()
- Deetman![]()
Ik vond hem ook goed trouwens.quote:Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef demins het volgende:
Vond het zelf ook wel een leuke binnenkomer... Dank je. Ik moet vandaag nog stemmen, dus wie weet..
Te laat, Gert! Veeeel te laat!quote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
k vond 'm óók héél leuk.![]()
Ben een groot fan van Herman trouwens. Op mijn nachtkastje geen bijbel, maar die stapel van Chabot.
Ga nog regelmatig op bedevaart naar Dantzig en bestel dan een dubbele grand marnier met warme melk.
Dus ze heeft wèl goede eigenschappen!quote:Op maandag 7 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Dido is nog nooit in haar leven in Rotterdam geweest
Dantzigquote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
k vond 'm óók héél leuk.![]()
Ben een groot fan van Herman trouwens. Op mijn nachtkastje geen bijbel, maar die stapel van Chabot.
Ga nog regelmatig op bedevaart naar Dantzig en bestel dan een dubbele grand marnier met warme melk.
Ben er al jaren niet meer geweest... wat is er dan zo leuk aan DHquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vindt de Baya leuk...
Oh...mijn god.
Was wel een beetje te verwachten toch?quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Oh...mijn god.
hee, IK heb óók punten te vergeven hè...quote:
Ik verwachtte eigenlijk dat Chantal ook wel naar de Baya ging, maar ze is er nog nooit geweest.quote:
Inderdaad want die snol willen we hier niet hebbenquote:
Tja waarom vind iemand die in Adam woont Adam zo leuk.quote:Op maandag 7 november 2005 15:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet meer geweest... wat is er dan zo leuk aan DH
quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tja waarom vind iemand die in Adam woont Adam zo leuk.
het is je stad waar je vandaan komt, de sfeer je bent t gewent zou niets anders willen
cleverquote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
hee, IK heb óók punten te vergeven hè...![]()
demins.. never be cleaver
Joh ik ben er nog nooit geweest!quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef demins het volgende:
[..]
DantzigJe valt nou wel vreselijk van je voetstuk!
![]()
Geeft niet lieverd is nog vroegquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
dringt nu pas tot me door dat je er dus zelf vandaan komt
quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad want die snol willen we hier niet hebben![]()
![]()
Precies, geen kakteven uit Heemstede e.o. nodig, wij hebben er zat in Hillegersberg.quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef henk.jansen het volgende:
Inderdaad want die snol willen we hier niet hebben![]()
![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Oh...mijn god.
Wat? Eén héle keer? Wat een HOEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
Dido is een keer om 10.30 uur op haar werk verschenen terwijl ze om 7.30 uur moest beginnen![]()
Ben je echt blij mee zo'n collega![]()
Goh dat gebeurt mijn collega's elke dag dat ze niet weten hoelaat ze moesten beginnenquote:Op maandag 7 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
Dido is een keer om 10.30 uur op haar werk verschenen terwijl ze om 7.30 uur moest beginnen![]()
vast de schuld van mennoquote:Op maandag 7 november 2005 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat? Eén héle keer? Wat een HOEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, nu je het zegtquote:
Het is mij ook wel eens gebeurt.quote:Op maandag 7 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2005 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat? Eén héle keer? Wat een HOEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
* BONG4002 trekt Zw0rld in de groepquote:Op maandag 7 november 2005 16:06 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld voelt zich buitengesloten uit de groep.
Why??? Geen snackbarspecialist?quote:Op maandag 7 november 2005 16:06 schreef Zw0rld het volgende:
volgens mij nietquote:Op maandag 7 november 2005 15:59 schreef Zw0rld het volgende:
Zo weer terug!
Is er nog spannend nieuws?
Nou, dat is beter dan andersom!quote:Op maandag 7 november 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Lieske helemaal naakt in bad zegt ze net. Nathalie komt erbij... Wel in bikini natuurlijk.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 trekt Zw0rld in de groep
Er is niet veel boeiends gebeurd, iig niet iets wat echt loeibelangrijk is enzo
Ach, een Lieskequote:Op maandag 7 november 2005 16:06 schreef Zw0rld het volgende:
Dan ben jij ook een hoer.quote:Op maandag 7 november 2005 16:06 schreef cuall het volgende:
[..]
In de verpleging moet je elkaar aflossen Gert, dus de nachtdienst moet dan blijven
![]()
Ik heb me nog pas 1x in mijn hele carriere verslapen, en ik werk al 30 jaar in de verpleging
Zou Lieske lekker smaken?quote:Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske smeert olijfolie in haar haar, en heeft honing voor haar gezicht
ik spring er nu bloot bij.quote:Op maandag 7 november 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Lieske helemaal naakt in bad zegt ze net. Nathalie komt erbij... Wel in bikini natuurlijk.
Hoort zeker ook bij de "jongensregels" een middagdutje om er vanavond weer tegen te kunnen, zonder dat je op het MOMENT SUPREME in slaap valtquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, een Lieske
Dido zegt nu dat je zo met je snuffert in de seksbusiness zit..."ik zat er ook..." Iedereen: oooooh!!
Dido vertelt het verhaal over de eroticabeurs en neuken doe je zo weer. Dido kreeg aangeboden om als kertsvrouwtje verkleed folders uit te delen voor 400 euro per dag midden in Amsterdam. Ze legt uit wat voor kleren ze dan moest dragen (zwarte lange laarzen, bodystocking met bont hier en hier...wijst naar borsten en kruis). Bleek het van een pornosite te zijn. En ze heeft het nog gedaan ook!!
Neem je ook de badeendjes mee?quote:Op maandag 7 november 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik spring er nu bloot bij.[afbeelding]
Zeg Gert, dat van die Chabotboeken op je nachtkastje, is dat dan tenminste waar?quote:Op maandag 7 november 2005 16:02 schreef Gert het volgende:
Het vetgedrukte gedeelte snap ik niet. Wat bedoelde ze daarmee?quote:Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, een Lieske
Dido zegt nu dat je zo met je snuffert in de seksbusiness zit..."ik zat er ook..." Iedereen: oooooh!!
Dido vertelt het verhaal over de eroticabeurs en neuken doe je zo weer.
Ja, ik begreep ook dat er geen Crazy meer is in Rotterdam. Jammer hoor, was altijd erg gezelligquote:Op maandag 7 november 2005 16:12 schreef Kleintje het volgende:
stukje bijgelezen..
Isa, in Rotterdam is geen Crazy meer.
Ze was met een vriendin naar de eroticabeurs en daar werden ze aangesproken door Menno Buch. Die vriendin is toen gaan werken voor het programma Neuken doe je zo. Dat verhaal heeft ze weken geleden ook al een keer verteld.quote:Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef Gert het volgende:
Het vetgedrukte gedeelte snap ik niet. Wat bedoelde ze daarmee?
Neuken doe je zo = Tv programmaquote:Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het vetgedrukte gedeelte snap ik niet. Wat bedoelde ze daarmee?
quote:Op maandag 7 november 2005 16:16 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld stelt een orgie voor in de badkuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |