abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 14:04:53 #1
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32056024
gameon
pi_32056049
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef yantjes het volgende:
Het frappante van het geheel is dat er hier steeds wordt gesproken over dat Rob steeds over Menno basht....wat ik mij dan afvraag is, als men dat als een halsmisdaad ziet, waarom velen hier dan iets wat ze van een ander veroordelen (Rob in dit geval) dat zelf doen.
Hoe is dat mogelijk,dat je dat gedrag van jezelf dan wel goedkeurt?
het verschil is dat wij niet met elkaar in een huis zitten opgeborgen.

we roddelen of bashen dus niet maar geven gewoon onze mening
hardcoholic
pi_32056066
Goeiemiddag allemaal
  maandag 7 november 2005 @ 14:06:53 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056075
yantjes houdt vol dat wij het allemaal fout hebben gehoord

Anyway.. screenshot time

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 7 november 2005 @ 14:06:54 #5
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056076
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef janna55 het volgende:
Yantjes is de dochter van Rob, lief toch dat ze voor haar vader in de bres springt, het lijk me ook niet leuk als je vader als zo'n loser overkomt voor half Nederland , en vooral als het nog zo is ook.
komop zeg, die michelle van rob lijkt me toch echt wel te dom om een computer aan te zetten heur!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 7 november 2005 @ 14:07:27 #6
58921 Day
You can fly!
pi_32056091
Van de Talpa-site (ben blij dat ze het erop hebben gezet)

Nathalie treitert Menno

Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar Menno begrijpt de hint niet... En Dido en Roel gieren het uit

Nou mensen, om Naat's woorden te gebruiken: sla het op voor later en gebruik het dan (als the bitch weer genomeerd is en op de bank zit)
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32056110
maar lekker is ze wel

yantjes, heb je naakt foto's of webcam?
hardcoholic
pi_32056121
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef yantjes het volgende:
Het frappante van het geheel is dat er hier steeds wordt gesproken over dat Rob steeds over Menno basht....wat ik mij dan afvraag is, als men dat als een halsmisdaad ziet, waarom velen hier dan iets wat ze van een ander veroordelen (Rob in dit geval) dat zelf doen.
Hoe is dat mogelijk,dat je dat gedrag van jezelf dan wel goedkeurt?
Omdat Rob het alleen maar achter z'n rug om durft te doen. En zeg het altijd eerlijk tegen Rob, alleen hij luistert nooit als ik tegen m'n beeldscherm zit te schreeuwen. De lul!

We vormen een mening hier aan de hand van wat we zien. (meer als de bewoners zelf dus). Rob heeft gewoon al vanaf het alleereerste moment een gigantische hekel aan Menno. Waarom? Hij ziet het als grootste concurrent denk ik,dus wil hem wegspelen. Dit doet hij alleen op een achterlijke, achterbakse manier.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32056132
yantjes: het is wèl gezegd in het bubbelbad. Waarom maak je je daar zo druk over als al lang is gecorrigeerd dat Rob dat niet heeft gezegd, maar Lieske?

En je kan niet ontkennen dat Rob gewoon niet bepaalt vriendelijk over anderen spreekt en dan met name Menno. Als je in het BB huis gaat wordt je hele doen en laten onder een vergrootglas gelegd. Dat is al 4 BB's zo en ditmaal niet anders. Dat had hij moeten weten. Daarom verbaast het roddelen van Chantal me zo: zij had alle voorgaande edities gezien en dan wéét je dat je wordt afgerekend op roddelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 november 2005 @ 14:09:04 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32056137
Nu hopen dat die lage naat actie ook op televisie vertoond wordt... en dat die muts snel op de bank terecht komt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32056141
quote:
En nog één maal,er is niets bewerkt aan die audiostream

met geen één woord is er in het bubbelbad gerept over een wit voetje halen
zo bedoel ik maar,hoe verlaag je jezelf dat je zomaar iets gaat beweren wat niet klopt
Hoe kan je dan dat Rob kwalijk nemen als jezelf ook zo bent
Lieve Yantjes
Nog ff 1 ding er zitten hier zoveel dyhard streamers,die weten heus wel hoe t gegaan moet zijn.
Zelfs ik merk t gewoon op dat Rob onwijs Menno zit te bashen en over hem zegt dat hij een wit voetje wil halen.

Dus dan word het jou woord tegen ons
pi_32056144
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef lovebear het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Goeiemidag
pi_32056176
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

komop zeg, die michelle van rob lijkt me toch echt wel te dom om een computer aan te zetten heur!
Nee aanzetten lukt nog wel, ze wist immers te vertellen dat alle internetters sukkels zijn.
Of zal ze stiekem mee hebben zitten lezen met iemand?
  maandag 7 november 2005 @ 14:10:44 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056182
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:04 schreef yantjes het volgende:
En nog één maal,er is niets bewerkt aan die audiostream

met geen één woord is er in het bubbelbad gerept over een wit voetje halen
zo bedoel ik maar,hoe verlaag je jezelf dat je zomaar iets gaat beweren wat niet klopt
Hoe kan je dan dat Rob kwalijk nemen als jezelf ook zo bent
oke.. ik ga het toch proberen

Yantjes.. dat jij om een of andere reden geen kwaad woord over Rob kunt verdragen is geen probleem, maar deze blinde verheerlijking is op zijn minst naief.

We hebben hier hele discussies met elkaar gehad over Tanja. Peter6000 was zonder enige twijfel haar grootste verdediger. Scanman verdedigt Lieske altijd... maar zowel Peter als Scan zullen niet ten koste van alles zomaar alles verwerpen als onwaarheid...

Zelfs als jij van mening bent dat Rob een aardige kerel is die niets fout doet, op zijn minst zul je toch zien dat hij een pesthekel heeft aan Menno en geen kans onbenut laat om dat te uiten. Misschien ben je het zelfs wel met hem eens als hij dat doet.. .Ook best.. maar ga ons nou niet allemaal voor doof en debiel zitten uitmaken als jouw favoriete bewoner iets zegt dat volgens anderen niet gepast is
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32056185
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Day het volgende:

Nathalie treitert Menno

Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar Menno begrijpt de hint niet... En Dido en Roel gieren het uit

Nou mensen, om Naat's woorden te gebruiken: sla het op voor later en gebruik het dan (als the bitch weer genomeerd is en op de bank zit)
echt een bitch actie

zoiets had ik van dido nog wel verwacht, maar niet van nathalie, zker minpuntjes voor die doos
hardcoholic
  maandag 7 november 2005 @ 14:10:57 #16
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32056189
De bewoners mogen de slaapkamer uit, maar krijgen wel een waarschuwing

Niet alles is ingeleverd (4 glazen) terwijl BB dit duidelijk gezegt had...

Wat een domme sukkels zijn het toch
  maandag 7 november 2005 @ 14:11:43 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056211
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef lovebear het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Hoi!
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  maandag 7 november 2005 @ 14:11:46 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056212
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:09 schreef Copycat het volgende:
Nu hopen dat die lage naat actie ook op televisie vertoond wordt... en dat die muts snel op de bank terecht komt.
Naat heeft al op de bank gezeten... en heeft glorieus gewonnen

pi_32056216
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef teamlead het volgende:

[..]

Yantjes.. dat jij om een of andere reden geen kwaad woord over Rob kunt verdragen is geen probleem, maar deze blinde verheerlijking is op zijn minst naief.

We hebben hier hele discussies met elkaar gehad over Tanja. Peter6000 was zonder enige twijfel haar grootste verdediger. Scanman verdedigt Lieske altijd... maar zowel Peter als Scan zullen niet ten koste van alles zomaar alles verwerpen als onwaarheid...

Zelfs als jij van mening bent dat Rob een aardige kerel is die niets fout doet, op zijn minst zul je toch zien dat hij een pesthekel heeft aan Menno en geen kans onbenut laat om dat te uiten. Misschien ben je het zelfs wel met hem eens als hij dat doet.. .Ook best.. maar ga ons nou niet allemaal voor doof en debiel zitten uitmaken als jouw favoriete bewoner iets zegt dat volgens anderen niet gepast is
Zo kan je t ook zeggen
  maandag 7 november 2005 @ 14:13:03 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32056247
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:

Oh ja, da's waar ook.
Maar toen was deze natenmaaierij nog niet bekend...
  maandag 7 november 2005 @ 14:13:14 #21
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056250
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef lovebear het volgende:

[..]

Zo kan je t ook zeggen
ik vat 't ff samen voor yantjes: KOOP ZALF!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 7 november 2005 @ 14:13:20 #22
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056252
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Day het volgende:

Nathalie treitert Menno

Dit Menno-bashen in het huis begint echt zieke vormen aan te nemen.... Dit soort acties zijn toch gewoon niet meer normaal
Tijd voor een ingreep hoor
  maandag 7 november 2005 @ 14:13:32 #23
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32056261
@Yantjes

en bovendien, wij weten allemaal dat Rob dat zomaar gezegd zou kunnen hebben, dus.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32056265
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef versabommie het volgende:

[..]

ik vat 't ff samen voor yantjes: KOOP ZALF!
pi_32056291
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef PH52 het volgende:
@Yantjes

en bovendien, wij weten allemaal dat Rob dat zomaar gezegd zou kunnen hebben, dus.
Niet kunnen hij heeft t gezegd
  maandag 7 november 2005 @ 14:16:29 #26
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056329
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dit Menno-bashen in het huis begint echt zieke vormen aan te nemen.... Dit soort acties zijn toch gewoon niet meer normaal
kun je nagaan yantjes was vanmorgen ook dit verhaal aan het ontkennen.Ook weer onder het mom van :"ik heb het zelf gezien en jullie niet"
pi_32056344
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

kun je nagaan yantjes was vanmorgen ook dit verhaal aan het ontkennen.Ook weer onder het mom van :"ik heb het zelf gezien en jullie niet"
Ik word er een btje moe van hem/haar
pi_32056347
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:14 schreef lovebear het volgende:

[..]

Niet kunnen hij heeft t gezegd
nee lieske heeft het gezecht en rob gaf toe dat hij er zo over dacht
hardcoholic
pi_32056372
quote:

[..]

In de tv uitzending van donderdag aan de bewoners laten zien.
  maandag 7 november 2005 @ 14:18:24 #30
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32056373
"Cash & Joost", zoiets kan Joost ook alleen maar verzinnen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32056377
quote:

[..]

Perfect stukkie, hier kan ik me helemaal in vinden.
pi_32056382
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:17 schreef Ferdii het volgende:

[..]

nee lieske heeft het gezecht en rob gaf toe dat hij er zo over dacht
Nou dan heeft hij t toch gezegt,Nooit in veel woorden hij doeld ergewoon op
pi_32056383
Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat yantjes haar vader (als het michelle is) verdedigt
Iedereen in het huis heeft minstens 1 persoon hier die diegene fel verdedigt, dus welkom yantjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32056390
quote:

[..]

Ik vind het ook echt slecht!
Ik vond menno gewoon een bewoner, niet meer, niet minder.. geen winnaar, maar ook geen verliezer. Maar door al dat gebash, krijg ik steeds meer sympathie voor menno.
Babe In Totale Control of Herself
  maandag 7 november 2005 @ 14:19:04 #35
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32056392
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

uit medelij door de stemmers omdat ze extra nominatie van Tanja te pakken had
niets meer en niet minder
... en huiver mee
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 14:19:57 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32056413
quote:

[..]

Een ingreep lijkt me overdreven.
Wél hoop ik dat BB dit voorval laat zien in de uitzending. Het liefst vertraagd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32056422
quote:

[..]

ik zal nooit verwerpelijk gedrag goedkeuren en het niet willen zien

Feit is dat hier gezegd werd dat de sessie in het bubbelbad door Rob de zin "wit voetje halen was gebruikt,daarna werd er hier verteld dat het dan ineens niet Rob was maar Lieske die dat had gezegd.
Vanaf het moment dat Lieske aan kwam lopen om in het bubbelbad te gaan totdat ze eruit gingen is niet ÉÉN keer de term wit voetje halen gebruikt.
Door Rob niet en door Lieske niet.

Een feit is een feit en het bewijs is de audiostream van het bubbelbad
  maandag 7 november 2005 @ 14:20:28 #38
58921 Day
You can fly!
pi_32056429
quote:

[..]

Ik vond dit echt stuitend om te zien! Ik bedoel, allemaal leuk en wel, hoor, dat gebash, maar dit doe je gewoon niet, al ben je nog zo bezopen, I don't give a fuck, dit is respectloos. En het erge is dat niemand haar zegt om ermee op houden (JA YANTJES, OOK GOEDHEILIG MAN ROB NIET, die moet er juist smakelijk om lachen. Of ga je nou beweren dat dat zijn lach niet is?). Roel is dan nog de enige de een poging doet.
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:20:32 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32056431
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:19 schreef Sassefras het volgende:

Ik vond menno gewoon een bewoner, niet meer, niet minder.. geen winnaar, maar ook geen verliezer. Maar door al dat gebash, krijg ik steeds meer sympathie voor menno.
En niemand van de bewoners die deze averechtse werking van hun gedrag in de gaten heeft...
pi_32056448
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Een ingreep lijkt me overdreven.
Wél hoop ik dat BB dit voorval laat zien in de uitzending. Het liefst vertraagd.
En lekker hard dat alle woorden lekker hard door de kamer heen galmen
  maandag 7 november 2005 @ 14:21:11 #41
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32056454
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat yantjes haar vader (als het michelle is) verdedigt
Iedereen in het huis heeft minstens 1 persoon hier die diegene fel verdedigt, dus welkom yantjes
als het inderdaad MisselijkeSjelle is: DOODZWIJGEN zou PA zeggen!
... en huiver mee
  maandag 7 november 2005 @ 14:21:40 #42
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056470
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef yantjes het volgende:

[..]

<verhaal>

zucht.. boodschap niet begrepen dus.. case closed dan maar
  maandag 7 november 2005 @ 14:21:50 #43
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056478
quote:
Jamaar Michelle liegt al net zoveel als die ouwe vaar van d'r!
pi_32056498
Voor mij is daar weer eens het bewijs mee geleverd dat als men iemand iets hoort roepen er het vreemde gedrag ontstaat dat mensen het gewoon na gaan roepen en het nog geloven als zijnde dat ze het zelf gehoord hebben
pi_32056520
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:22 schreef yantjes het volgende:
Voor mij is daar weer eens het bewijs mee geleverd dat als men iemand iets hoort roepen er het vreemde gedrag ontstaat dat mensen het gewoon na gaan roepen en het nog geloven als zijnde dat ze het zelf gehoord hebben
Heb jij een complex?
You won't know the facts until you've seen the fiction
  maandag 7 november 2005 @ 14:23:48 #46
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056534
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef yantjes het volgende:

[..]

Feit is dat hier gezegd werd dat de sessie in het bubbelbad door Rob de zin "wit voetje halen was gebruikt,daarna werd er hier verteld dat het dan ineens niet Rob was maar Lieske die dat had gezegd.
Vanaf het moment dat Lieske aan kwam lopen om in het bubbelbad te gaan totdat ze eruit gingen is niet ÉÉN keer de term wit voetje halen gebruikt.
Door Rob niet en door Lieske niet.

Michelleyantjes liegt weer eens rob-waardig.

Een feit is een feit, KOOP ZALF!
  maandag 7 november 2005 @ 14:24:06 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32056543
quote:
En nu mét interpunctie
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 14:25:20 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32056579
quote:
Natuurlijk is yantjes hier welkom, of ze nou de dochter van Rob is of niet. Als ze dat inderdáád is, dan wist ze al veel langer dat internetters debielen zijn, want ze is al vanaf 2001 op Fok ingeschreven.

Echter, ik zou het familie van bewoners niet aanraden om hier mee te lezen. Het is hier over het algemeen allemaal veel te ongenuanceerd, en het doet alleen maar zeer om dat te moeten lezen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32056580
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:23 schreef Mlose het volgende:

[..]

Heb jij een complex?
*proest*
Nee, geen zalf in huis (volgens bommie)
pi_32056585
quote:
Yantjes please.
We weten heus wel wat we zelf gehoord hebben en wat niet.
We kunnen best wel uit elkaar houden wat er op het forum is gezegt en in BB.
We zijn niet gek hoor.
pi_32056586
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

Een feit is een feit, KOOP ZALF!
Voor het been
  maandag 7 november 2005 @ 14:25:55 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056597
welja.. dido zeurt voor de afwisseling nog maar eens over de nominaties
  maandag 7 november 2005 @ 14:26:40 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056615
Dido vraagt zich af hoe de andere meiden zouden reageren als ze een keer genomineerd worden.
Begint ze te twijfelen of ze Lieske moet nomineren?
  maandag 7 november 2005 @ 14:27:53 #54
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056646
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt zich af hoe de andere meiden zouden reageren als ze een keer genomineerd worden.
Denk niet dat lieske voor haar bestaat hoor!
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 14:29:06 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32056673
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef Day het volgende:
Roel is dan nog de enige de een poging doet.
Ik had uit de verslagen begrepen dat ook Roel er alleen maar om zat te lachen, maar die heeft nog enigszins een poging gedaan om Nathalie te stoppen?

Vind ik wel belangrijk namelijk, voor mijn beeldvorming.

Wat Nathalie deed, is schoolreisjesgedrag van 14-jarigen. Ze moet zich diep en diep schamen voor deze laffe aktie. Lekker de groep proberen te pleasen door het bed van het pispaaltje te bevuilen. Walgelijk wijf.
  maandag 7 november 2005 @ 14:30:17 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056702
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

Denk niet dat lieske voor haar bestaat hoor!
Kun je nog wel eens mis hebben. Door de vele opmerkingen over Lieske weet ik bijna zeker dat ze daarmee bedoelde dat ze Lieske gaat nomineren. Maar nu vraagt ze zich dus opeens af hoe de andere meiden erop zouden reageren als ze worden genomineerd. Misschien denkt ze er nu toch aan om Chantal of Ingrid te kiezen.
  maandag 7 november 2005 @ 14:30:33 #57
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32056707
kunnen ze de stemmen niet zo verdelen dat ROB en ROEL en DILDO er alledrie donderdag uitmoeten en de rest nog sowieso een maand kan blijven zitten?
... en huiver mee
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 14:31:17 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32056728
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk (hoop) toch echt dat ze wel degelijk Chantal gaat nomineren hoor.
Chantal kan lullen als brugman, ze is een stuk handiger om haar straatje schoon te vegen dan Lieske en het lijkt misschien weer pais en vree met Dido. Maar zij is wél degene die Dido het hardst en meest onverwacht heeft geraakt. Ik verwacht dat Dido dit niet vergeten is.
  maandag 7 november 2005 @ 14:31:52 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056740
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik had uit de verslagen begrepen dat ook Roel er alleen maar om zat te lachen, maar die heeft nog enigszins een poging gedaan om Nathalie te stoppen?

Wat Nathalie deed, is schoolreisjesgedrag van 14-jarigen. Ze moet zich diep en diep schamen voor deze laffe aktie. Lekker de groep proberen te pleasen door het bed van het pispaaltje te bevuilen. Walgelijk wijf.
Heb ik nog wel een leuk antwoord op: Iedereen doet wel eens rare dingen als ze te veel drank op hebben

Maar in het geval van Nathalie is het onvergeeflijk. Eruit smijten die sesamstraat bewoonster.
  maandag 7 november 2005 @ 14:32:49 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056767
Lieske staat nog in badjas in de keuken.

BB: "Lieske heb je enig idee hoe laat het is?"
Lieske: "Ik heb er niets onder aan"
BB: "Nou, Big brother hoeft ook niet te zien dat je het hier ter plekke uit trekt"
  maandag 7 november 2005 @ 14:33:20 #61
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056781
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
BB: "Nou, Big brother hoeft ook niet te zien dat je het hier ter plekke uit trekt"
BB niet,, maar wij wel
  maandag 7 november 2005 @ 14:33:27 #62
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32056786
in het roddelbad : de aanloop naar.....Menno
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  maandag 7 november 2005 @ 14:34:25 #63
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056809
dus komende nominatie :

Dido: chantal
Naad: Chantal
Roel: Joost
Menno Roel
Joost Roel
Ingrid: Naad
Lieske: Dido
Chantal Dido
Chantal Dido

dan chantal roel en dido genomineerd

Die manke niet want die heeft dan allang verplicht de BENEN genomen hehehe
  maandag 7 november 2005 @ 14:34:39 #64
242 Pinball
Electric Monk
pi_32056815
quote:
Inderdaad. Ik dacht altijd dat ze alleen een domme meeloopster was. Maar de enige keer dat ze zelf initiatief vertoont is met een actie als deze.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32056828
quote:
Krijg een beetje de indruk dat je niet veel naar de streams zit te kijken.
pi_32056873
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef versabommie het volgende:
dus komende nominatie :

Menno Roel
Joost Roel
Chantal Dido
Chantal Dido

dan chantal roel en dido genomineerd

Die manke niet want die heeft dan allang verplicht de BENEN genomen hehehe
volgens mij:

dido: lieske
Nath: lieske
lieske:
  maandag 7 november 2005 @ 14:37:45 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056893
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef versabommie het volgende:
dus komende nominatie :

Menno Roel
Joost Roel
Chantal Dido
Chantal Dido
Chantal is zeer aanwezig, maar om haar dan meteen voor 2 te laten tellen
pi_32056917
klote nathalie, teringwijf, heb chantal nu nog liever dan haar!
  maandag 7 november 2005 @ 14:38:30 #69
58921 Day
You can fly!
pi_32056918
quote:

[..]

Hij zei nog iets van: Hey Naat, kom er af, man. hahahahahahaha
Filmpje: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:39:32 #70
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32056952
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:38 schreef Day het volgende:

[..]

Hij zei nog iets van: Hey Naat, kom er af, man. hahahahahahaha
Filmpje: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Roel is gewoon een watje, bang voor klappen van Menno
... en huiver mee
  maandag 7 november 2005 @ 14:39:32 #71
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056953
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Chantal is zeer aanwezig, maar om haar dan meteen voor 2 te laten tellen
Goedemorgen allemaal!
  maandag 7 november 2005 @ 14:40:35 #72
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32056988
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:39 schreef Giggio het volgende:

[..]

Roel is gewoon een watje, bang voor klappen van Menno
En reken maar dat Menno goed kan klappen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32056991
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieske staat nog in badjas in de keuken.

lieske
pi_32057001
waarom doen de filmpjes op de site van talpa hetn iet bij mij?
  maandag 7 november 2005 @ 14:41:35 #75
58921 Day
You can fly!
pi_32057020
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:39 schreef versabommie het volgende:

[..]

Goedemorgen allemaal!
Menno gaat Chantal nomineren. Roel komt later pas.
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:41:41 #76
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32057025
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef Kleintje het volgende:
Probeer eens F5? Soms doen ze het hier ook niet, vaak moet je dan even proberen om een ander filmpje te starten
pi_32057029
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:33 schreef teamlead het volgende:

[..]

BB niet,, maar wij wel
de poes van Lieske is de enige shot die ik mis
pi_32057047
vinden jullie nou niet dat Nathalie het vreselijk verpest heeft?
pi_32057064
nathalie heeft ff een errug slecht beurt gegeven idd

daar gaan al je stemmen
hardcoholic
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 14:43:06 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32057066
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb ik nog wel een leuk antwoord op: Iedereen doet wel eens rare dingen als ze te veel drank op hebben

Maar in het geval van Nathalie is het onvergeeflijk. Eruit smijten die sesamstraat bewoonster.
Je geeft het verschil zelf al aan.
Dit zegt veel over Nathalies' karakter. Punten willen scoren bij mensen die hoger inde roedel staan, door respectloos Menno's spullen te bevuilen: naar boven likken en naar onderen trappen dus.
Als ik Menno was en ik kwam hierachter, dan zou ik in Nathalies koffer schijten.
  maandag 7 november 2005 @ 14:44:06 #81
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32057100
Sanctie voor NatteLie: Ralluf back in da house!!!!!
... en huiver mee
pi_32057117
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk (hoop) toch echt dat ze wel degelijk Chantal gaat nomineren hoor.
Chantal kan lullen als brugman, ze is een stuk handiger om haar straatje schoon te vegen dan Lieske en het lijkt misschien weer pais en vree met Dido. Maar zij is wél degene die Dido het hardst en meest onverwacht heeft geraakt. Ik verwacht dat Dido dit niet vergeten is.
Dat hoop ik ook.
Lieske is gewoon een lieve onbenul
Moet je lekker laten gaan.

Chantal echter, die moet plat op de bek gaan, onderuit geschoffeld worden, een trap in haar knieholtes, tjakka, gaat liggen kreng, hop, kijk eens aan , een deurmat, voeten vegen, uitkloppen, oeps van drie hoog naar beneden laten vallen , shit happens, sorry
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32057120
wat is de email van big brother? ik ga ze nu echt mailen over het schandalige gedrag van Nathalie, dit kan zo echt niet
pi_32057127
kut homo's die regie

ze hadden meoten zeggen

BB: "daarom juist, uittrekken die zooi!"

hardcoholic
  maandag 7 november 2005 @ 14:45:13 #85
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057135
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Je geeft het verschil zelf al aan.
Dit zegt veel over Nathalies' karakter. Punten willen scoren bij mensen die hoger inde roels staan, door respectloos Menno's spullen te bevuilen: naar boven likken en naar onderen trappen dus.
Als ik Menno was en ik kwam hierachter, dan zou ik in Nathalies koffer schijten.
En in Robs kunstbeen, en ik zou ook het geld van Roel wegjatten en verstoppen en in die plantenbak een bolus achterlaten...hell als ik met dat zootje in huis zou zitten zou ik schijt tekort komen!
pi_32057164
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Rgrr het volgende:
vinden jullie nou niet dat Nathalie het vreselijk verpest heeft?
Ik hoop dat Menno er achter komt. Ik ben wel benieuwd wat hij dan gaat doen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 7 november 2005 @ 14:46:40 #87
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057179
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook.

Chantal echter, die moet plat op de bek gaan, onderuit geschoffeld worden, een trap in haar knieholtes, tjakka, gaat liggen kreng, hop, kijk eens aan , een deurmat, voeten vegen, uitkloppen, oeps van drie hoog naar beneden laten vallen , shit happens, sorry
psycho!

maandag 7 november 2005 @ 14:46:42 #88
58921 Day
You can fly!
pi_32057180
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Als ze mij dit had geflikt, had ik het wel geweten tijdens de BB-reünie!!!

* denkt overigens dat vele zich kapot zullen schamen of misschien niet eens op komen dagen, uit schaamte.
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:47:13 #89
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32057198
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Ferdii het volgende:
nathalie heeft ff een errug slecht beurt gegeven idd

daar gaan al je stemmen
als dit uitgezonden wordt ja......
pi_32057207
http://www.talpa.tv/web/show/id=89077/dbid=1449/typeofpage=51230

mailen maar om nathalie een sanctie te geven
hardcoholic
  maandag 7 november 2005 @ 14:47:43 #91
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057214
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef Giggio het volgende:
Sanctie voor NatteLie: Ralluf back in da house!!!!!
ja en met een gehieme opdracht: naat dwasrzitten tot het einde, hij krijgt er imuniteit voor trug zolang het kreng in het huis zit...Gaat ze vrijwillig het huis uit dan mag ralph de finale in
pi_32057218
te laat
  maandag 7 november 2005 @ 14:47:59 #93
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32057224
quote:

[..]

Dat hoop ik ook.

waarom zit jij niet in dat huis?
  maandag 7 november 2005 @ 14:50:00 #94
1464 ART
FOK!member
pi_32057281
Roel & Dido deden niets. Rob was niet in de kamer. Joost wel, dacht ik. Maar dat weet ik niet geheel zeker. (men liep nogal in en uit op dat moment).
quote:

[..]

Het is het Gesprek waar het om draait
  maandag 7 november 2005 @ 14:51:01 #95
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057314
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef ART het volgende:
Roel & Dido deden niets. Rob was niet in de kamer. Joost wel, dacht ik. Maar dat weet ik niet geheel zeker. (men liep nogal in en uit op dat moment).
[..]
Rob was wel in de kamer, staat zelfs op de talpasite, die hebben net iets meer streams dan die miezerige 4 die wij ter beschikking hebben!
  maandag 7 november 2005 @ 14:51:12 #96
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32057318
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:25 schreef lovebear het volgende:

[..]

Yantjes please.
We weten heus wel wat we zelf gehoord hebben en wat niet.
We kunnen best wel uit elkaar houden wat er op het forum is gezegt en in BB.
We zijn niet gek hoor.
Tis Menno z'n schuld dat Yantjes zo reageerd...

Inkoppertje toch?
pi_32057328
quote:
gaat liggen kreng, hop, kijk eens aan , een deurmat, voeten vegen,
Waarom zou ik m'n schoenzolen daaraan willen bevuilen?

Dat ze eerst maar eens gaat douchen .
pi_32057333
Heb de redactie hierover gemaild, dat het echt tegen alle principes gaat en dat ze gestraft moet worden.
pi_32057394
  maandag 7 november 2005 @ 14:54:13 #100
58921 Day
You can fly!
pi_32057402
quote:
[..]
Ik neem mijn woorden terug
Rob was er inderdaad niet, Joost wel.
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:54:15 #101
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32057403
Mijn ciabatta met mozarella tomaat en pesto broodje zit nu in de oven.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32057414
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef Sonique het volgende:

[..]

Tis Menno z'n schuld dat Yantjes zo reageerd...

Inkoppertje toch?
  maandag 7 november 2005 @ 14:54:35 #103
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32057417
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef Kleintje het volgende:
MEnno...
  maandag 7 november 2005 @ 14:54:36 #104
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32057418
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef Rgrr het volgende:
Heb de redactie hierover gemaild, dat het echt tegen alle principes gaat en dat ze gestraft moet worden.
ik zou er niet op rekenen dat ze er iets mee doen hoor.. Dit is natuurlijk prachtige TV voor Hummie and friends.... Ze zullen pas wat gaan doen als het echt absoluut niet anders kan.. tot die tijd kunnen we tijdens de uitzendingen genieten van de achterbakse acties van de bewoners
pi_32057424
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef Rgrr het volgende:
Nou, volgens mij zitten ze helemaal te bibberen onder hun bureau nu.

.
pi_32057425
  maandag 7 november 2005 @ 14:56:07 #107
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057452
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:54 schreef Day het volgende:

[..]

Ik neem mijn woorden terug
Rob was er inderdaad niet, Joost wel.
Van de BB redactie / talpasite:
quote:
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar Menno begrijpt de hint niet...
pi_32057489
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:53 schreef trevanian het volgende:
[afbeelding]
Laat er iemand, de hand van god of zo, haar 10 minuten onder duwen please!!!
  maandag 7 november 2005 @ 14:58:03 #109
1464 ART
FOK!member
pi_32057503
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Rob was wel in de kamer, staat zelfs op de talpasite, die hebben net iets meer streams dan die miezerige 4 die wij ter beschikking hebben!
Waar lees jij dat op de Talpa-site?
  maandag 7 november 2005 @ 14:58:43 #110
58921 Day
You can fly!
pi_32057523
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

Van de BB redactie / talpasite:
[..]
Ik weet het niet meer, nu. Hoor iemand waarschuwend "Naat" zeggen, dacht dat het Joost was. Maar aan de andere kant Joost zegt altijd "Zus", dus het zou best Rob kunnen zijn.

Anyway...en nu weer ontopic!
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:59:12 #111
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057535
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef ART het volgende:

[..]

Waar lees jij dat op de Talpa-site?
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
  maandag 7 november 2005 @ 15:00:15 #112
1464 ART
FOK!member
pi_32057564
Ah. Je hebt al gekwoot.

Ik had 'm niet gezien. Weird. Zou zweren dat hij uit de kamer was.
  maandag 7 november 2005 @ 15:00:26 #113
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057568
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef Day het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer, nu. Hoor iemand waarschuwend "Naat" zeggen, dacht dat het Joost was. Maar aan de andere kant Joost zegt altijd "Zus", dus het zou best Rob kunnen zijn.

Anyway...en nu weer ontopic!
Dit is ontopic!
pi_32057594
Joost: mijn fans hebben geen tennisballen want die sporten namelijk niet
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:01:32 #115
128220 Peter6000
pi_32057595
Die schoft van een Rob heeft net borrelnootjes zitten eten
  maandag 7 november 2005 @ 15:02:22 #116
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32057613
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe durft ie.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 7 november 2005 @ 15:02:26 #117
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32057618
MEnsen, ik ga aan het werk (klote Menno!), tot vanavond!
  maandag 7 november 2005 @ 15:02:58 #118
58921 Day
You can fly!
pi_32057635
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:00 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dit is ontopic!
Welnee. Het is zeker 10 uur later nu en iedereen zit of in de tuin of in de woonkamer annex keuken. Dus dit is behoorlijk off topic!
I am gonna shine
pi_32057650
pi_32057654
quote:
[..]
wel even zeggen dat iedereen hem flink had zitten toen... klein excuus maar toch
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:03:55 #121
128220 Peter6000
pi_32057655
Joost: ja Rob, we hebben 3 weken geen eten gehad
  maandag 7 november 2005 @ 15:04:32 #122
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057675
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:02 schreef Day het volgende:

[..]

Welnee. Het is zeker 10 uur later nu en iedereen zit of in de tuin of in de woonkamer annex keuken. Dus dit is behoorlijk off topic!
dit is een topic om commentaar te geven op de livestreams, en dit gebeurde op de livestreams alleen de discussie duurt wat langer...nix mis mee!
pi_32057684
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
hij werd gedwongen doro menno natuurlijk
hardcoholic
  maandag 7 november 2005 @ 15:05:12 #124
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32057689
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:02 schreef Sanne het volgende:

[..]

Hoe durft ie.
Menno zal hem er wel toe gedwongen hebben
  maandag 7 november 2005 @ 15:05:44 #125
58921 Day
You can fly!
pi_32057706
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

dit is een topic om commentaar te geven op de livestreams, en dit gebeurde op de livestreams alleen de discussie duurt wat langer...nix mis mee!
Bommie, je begint nu sterke Rob-neigingen te krijgen.

Laat los!!!!!!!
I am gonna shine
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:06:54 #126
128220 Peter6000
pi_32057742
deju vu...

Rob babbelt over zijn kunstbeen
  maandag 7 november 2005 @ 15:07:07 #127
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32057750
dido gaat als ze eruit moet internet volgen
  maandag 7 november 2005 @ 15:07:19 #128
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057760
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:05 schreef Day het volgende:

[..]

Bommie, je begint nu sterke Rob-neigingen te krijgen.

Laat los!!!!!!!
ok ok ...ik ga ff rustig ademen en dan proberen we het weer opnieuw .....

Maarja zit toch al weken te streamen en dat gaat niet in de koude kleren zitten met deze bewoners...
pi_32057777
  maandag 7 november 2005 @ 15:07:58 #130
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32057780
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:02 schreef Day het volgende:

[..]

dit is een SC, dus kun je niet off topic
  maandag 7 november 2005 @ 15:08:08 #131
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057787
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
zal ik d'r ff een copy op cd sturen ?
  maandag 7 november 2005 @ 15:08:15 #132
65846 Bocaj
47th President.
pi_32057792
Ja, Dido en op Fok! kun je alles nalezen, plaatjes kijken, filmpje van jou en Roel kijken etc.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:08:35 #133
128220 Peter6000
pi_32057801
quote:
Wel grappig, want Ralph en Rikkert kijken niet of nauwelijks meer.
Van Tan weet ik het niet, en Linda denk ik ook alleen via de tv
  maandag 7 november 2005 @ 15:08:42 #134
58921 Day
You can fly!
pi_32057805
Ah onze BB-expert is weer aan het woord. Even luisteren wat voor interessante theoriën ze nu weer heeft.
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 15:09:13 #135
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057820
quote:

[..]

teamlead is me mattie in crime
pi_32057837
quote:
Ik denk dat het gevoel dat ze 'van haar voetstuk is gevallen' dan wel een understatement wordt.
pi_32057844
quote:
op Fok hopelijk , wat zal die schrikken

anyway ben even boodschappen doen.
Laters
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:10:27 #138
128220 Peter6000
pi_32057862
quote:
Ik neem die dubbele aflevering van SCI vandaag en volgende week maandag op.
En daarna ga ik het pas achter elkaar kijken, en spoel ik de reclameblokken door
  maandag 7 november 2005 @ 15:10:37 #139
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057869
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

op Fok hopelijk
Kunnen we hier live de grootte of het gebrek daaraan van haar tieten bespreken met haar!
pi_32057880
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef Bocaj het volgende:
Ja, Dido en op Fok! kun je alles nalezen, plaatjes kijken, filmpje van jou Linda en Roel kijken etc.
.
  maandag 7 november 2005 @ 15:11:10 #141
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32057882
quote:
ze is van harte welkom
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 7 november 2005 @ 15:11:31 #142
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057893
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:10 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

En daarna ga ik het pas achter elkaar kijken, en spoel ik de reclameblokken door
Ik heb zaterdag patat stoofvlees gegeten!
pi_32057897
  maandag 7 november 2005 @ 15:11:53 #144
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32057903
quote:

[..]

dan ga ik je morgen spammen met exacte beschrijvingen van wat er gebeurd is

overdrijven is ook een kunst Peter
  maandag 7 november 2005 @ 15:12:20 #145
58921 Day
You can fly!
pi_32057920
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik denk dat het gevoel dat ze 'van haar voetstuk is gevallen' dan wel een understatement wordt.
Welnee. Ze zal ons 'eens flink de waarheid vertellen'.
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 15:12:59 #146
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057941
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef Day het volgende:

[..]

Welnee. Ze zal ons 'eens flink de waarheid vertellen'.
Nou dan ben ik er echt helemaal klaar mee!

Ik heb daar geen krab meer voor!
  maandag 7 november 2005 @ 15:13:05 #147
111339 whitef0x
toch nie zo blond als gedacht
pi_32057947
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef buzzer het volgende:

[..]

ze is van harte welkom
Alvast een topic starten bedenk hier een *FOK* usernaam voor Dido
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
pi_32057968
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef versabommie het volgende:

[..]

maandag 7 november 2005 @ 15:13:39 #149
58921 Day
You can fly!
pi_32057970
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nou dan ben ik er echt helemaal klaar mee!

Ik heb daar geen krab meer voor!
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 15:13:59 #150
242 Pinball
Electric Monk
pi_32057984
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef versabommie het volgende:

[..]

Is dat met picalilly en mosterd?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32058005
  maandag 7 november 2005 @ 15:15:11 #152
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32058013
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:13 schreef Pinball het volgende:

[..]

Is dat met picalilly en mosterd?
Neen, anders had ik wel gezegd: Ik heb zaterdag patat stoofvlees met picalilly en mosterd gegeten he....

maandag 7 november 2005 @ 15:16:43 #153
242 Pinball
Electric Monk
pi_32058059
quote:

[..]

SCI: Slow Chat Investigation.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:16:57 #154
128220 Peter6000
pi_32058066
Menno zegt dat het donderdag dag 80 is.
Het is echter dag 78 (als je die eerste woensdagavond als dag meetelt)
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:17:31 #155
128220 Peter6000
pi_32058085
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef Pinball het volgende:
SCI: Slow Chat Investigation.
  maandag 7 november 2005 @ 15:17:56 #156
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32058098
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
klote Menno.. veel te veel met het spelletje bezig.. beetje proberen mensen op het verkeerde been te zetten.. bah wat een minne streek
  maandag 7 november 2005 @ 15:18:45 #157
242 Pinball
Electric Monk
pi_32058131
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:

[..]

Neen, anders had ik wel gezegd: Ik heb zaterdag patat stoofvlees met picalilly en mosterd gegeten he....
Nou bij ons is dat namelijk wel met picalilly en mosterd. Net als een frietje flip, maar dan zonder curry dus eigenlijk.

Hoe heet dubbel mayo, met tartaarsaus, uitjes en slagroom bij jullie?
  maandag 7 november 2005 @ 15:19:31 #158
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32058151
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nou bij ons is dat namelijk wel met picalilly en mosterd. Net als een frietje flip, maar dan zonder curry dus eigenlijk.

patatje braaksel
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:19:39 #159
128220 Peter6000
pi_32058154
Als ik friet haal, neem ik er altijd 2 goulashkroktetten bij.
Dat kost in totaal 5 euro 30.
  maandag 7 november 2005 @ 15:19:42 #160
129907 mamapan
pi_32058158
Nattelie vindt het "been"verhaal :

pi_32058161
quote:

[..]

Bij ons heet dat "niet te vreten "
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_32058164
  maandag 7 november 2005 @ 15:20:24 #163
242 Pinball
Electric Monk
pi_32058188
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:17 schreef teamlead het volgende:

klote Menno.. veel te veel met het spelletje bezig.. beetje proberen mensen op het verkeerde been te zetten.. bah wat een minne streek
Zodat de overige finalisten 2 dagen te vroeg hun kofers pakken.
  maandag 7 november 2005 @ 15:21:04 #164
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32058217
De Mennoverheerlijking begint hier Mohammedaanse vormen aan te nemen

Confidence through competence
pi_32058258
  maandag 7 november 2005 @ 15:22:22 #166
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32058264
quote:

[..]

HO! stoofvlees is stoofvlees. Dat is iets elementairs, universeels en laatste geruchten doen geloven dat zelfs de paus een heiligverklaring aan het patatje stoofvlees wil doen uitgaan.

Stoofvlees is da bomb, Stoofvlees is de reden van ons zijn, ohw stoofvlees die in den snackbar zijt, Uw Naam worde geheiligd. Uw patatten kome etc etc
  maandag 7 november 2005 @ 15:22:47 #167
58921 Day
You can fly!
pi_32058281
Dido en Chantal zijn tegen elkaar aan het opbieden wiens afscheid erger was: die van Joss of die van Linda.
I am gonna shine
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:22:59 #168
128220 Peter6000
pi_32058286
Wel fijne sfeer in de huiskamer.
Het gaat over de baby van Tan
  maandag 7 november 2005 @ 15:23:35 #169
55709 Stereotomy
pi_32058304
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Tan

maandag 7 november 2005 @ 15:23:57 #170
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32058314
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef pullup het volgende:

[..]

Bij ons heet dat "niet te vreten "
HEAR HEAR!

of om bij jouw naam te blijven: Patatje PULP!
  maandag 7 november 2005 @ 15:24:06 #171
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32058322
quote:
dus mute
pi_32058330
quote:

[..]

Bestaat die combo echt
  maandag 7 november 2005 @ 15:24:29 #173
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32058335
Roel gaat even een tukkie doen
pi_32058340
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:

[..]

[afbeelding]
Als ik deze foto zie dat doet dit mij denken aan de WC verhalen vanmorgen
  maandag 7 november 2005 @ 15:24:54 #175
242 Pinball
Electric Monk
pi_32058352
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef versabommie het volgende:

Way off topic.
Ik zit op mijn werk en heb daar geen streams.
Wat is jouw excuus?
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 15:25:06 #176
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32058358
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik friet haal, neem ik er altijd 2 goulashkroktetten bij.
Dat kost in totaal 5 euro 30.
Betreft dit een normale portie friet, zonder mayo en/of andere sauzen?
Dan is die snackbar wel aan de prijs zeg!
Afzetters.
Zeker familie van Menno!
  maandag 7 november 2005 @ 15:25:17 #177
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32058364
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:

[..]

Als ik deze foto zie dat doet dit mij denken aan de WC verhalen vanmorgen
BLASFEMIE!
pi_32058386
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef Day het volgende:
Dido en Chantal zijn tegen elkaar aan het opbieden wiens afscheid erger was: die van Joss of die van Linda.
Dido denkt echt dat een bijby van nog geen week je al kan herkennen

Het reageert wel op geluiden en geur. Het is wel aangetoond dat een baby de moeder aan haar geur herkent.
  maandag 7 november 2005 @ 15:26:01 #179
242 Pinball
Electric Monk
pi_32058388
quote:
Nog steeds? Bah.
Ik dacht dat dat onderwerp vanochtend al uitgebreid besproken was.
  maandag 7 november 2005 @ 15:26:35 #180
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32058414
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:24 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik zit op mijn werk en heb daar geen streams.
Wat is jouw excuus?
Ik lig met laptop ziek op me nest ...
  maandag 7 november 2005 @ 15:26:54 #181
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32058421
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:24 schreef lovebear het volgende:

[..]

Bestaat die combo echt
  maandag 7 november 2005 @ 15:27:25 #182
242 Pinball
Electric Monk
pi_32058432
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:24 schreef lovebear het volgende:

Bestaat die combo echt
Nee. (hoop ik)
Ik doe gewoon gezellig mee met offtopic geneuzel.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:27:27 #183
128220 Peter6000
pi_32058434
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:25 schreef Gert het volgende:
Betreft dit een normale portie friet, zonder mayo en/of andere sauzen?
Dan is die snackbar wel aan de prijs zeg!
Afzetters.
Zeker familie van Menno!
Zonder
Want ik wil mijn mayonaise-friet verhouding zelf reguleren

Het is overigens wel een speciale internet-snackbar
Er is ook een tafel met 2 computers namelijk
pi_32058448
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:

[..]

Beterschap
pi_32058464
pi_32058466
er gebeurt weer erg veel in het huis dus
pi_32058481
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Zonder
Want ik wil mijn mayonaise-friet verhouding zelf reguleren

Het is overigens wel een speciale internet-snackbar
Er is ook een tafel met 2 computers namelijk
  maandag 7 november 2005 @ 15:29:07 #188
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32058483
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef lovebear het volgende:

[..]

Beterschap
dankje liefie
pi_32058490
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nee. (hoop ik)
Ik doe gewoon gezellig mee met offtopic geneuzel.
Ja je weet niet wat sommige rare mensen op hun friet doen
je hoort vaak rare dingen
pi_32058500
quote:

[..]

zo ziek ben je dus niet
  maandag 7 november 2005 @ 15:29:43 #191
242 Pinball
Electric Monk
pi_32058507
quote:

Maar wèl met streams dus?
Dus je hóeft niet perse over andere dingen te lullen bedoel ik maar.
  maandag 7 november 2005 @ 15:30:33 #192
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32058537
Doe mij maar een patatje oorlog!
  maandag 7 november 2005 @ 15:30:33 #193
58921 Day
You can fly!
pi_32058538
quote:

[..]

Ah, een 'kortjakje' dus
I am gonna shine
pi_32058540
pi_32058569
quote:

[..]

gelukkig ben je niet doodziek
  maandag 7 november 2005 @ 15:33:01 #196
242 Pinball
Electric Monk
pi_32058618
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:30 schreef Sanne het volgende:
Doe mij maar een patatje oorlog!
Lekker!
Vooral die olijven, die vis ik er altijd als eerste tussenuit.
pi_32058620
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:30 schreef Day het volgende:

[..]

Ah, een 'kortjakje' dus
Versabommie, ben je aan het bevallen?
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:33:18 #198
128220 Peter6000
pi_32058624
De melk is of niet in de vuilnisbak gegooid, of niet terug in de koelkast gezet

pi_32058674
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Pinball het volgende:

[..]

Lekker!
Geef mij maar patatje flip of speciaal met curry
pi_32058692
  maandag 7 november 2005 @ 15:36:32 #201
130054 demins
We weten niks
pi_32058721
quote:

[..]

Laptop!! Shit, Bommie, daar hebben ze toch nog steeds niks tegen gevonden? Sterkte, jong!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_32058726
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
het staat me bij dat Chantal een keer zei dat ze er niet op gerekend had al op dinsdag het huis in te moeten.
Dus met vandaag er bij 11 weken, plus, di, wo en do = 80
  maandag 7 november 2005 @ 15:37:59 #203
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32058753
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Pinball het volgende:

[..]

Lekker!
olijven in een patatje oorlog??
  maandag 7 november 2005 @ 15:38:28 #204
130054 demins
We weten niks
pi_32058767
Ow, sorry!

Goede middag allemaal maar weer!
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:38:28 #205
128220 Peter6000
pi_32058769
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef avonne het volgende:
het staat me bij dat Chantal een keer zei dat ze er niet op gerekend had al op dinsdag het huis in te moeten.
Dus met vandaag er bij 11 weken, plus, di, wo en do = 80
Ze kwamen echt pas woensdagavond het huis in.

En ik was binnen 10 minuten BB verslaafd

De dag ervoor moesten ze geloof ik wel al verplicht in een hotel zitten
  maandag 7 november 2005 @ 15:38:58 #206
242 Pinball
Electric Monk
pi_32058781
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef lovebear het volgende:

speciaal met curry
Ik vind het een schande dat je dat erbij moet zeggen, alsof speciaal met iets anders dan curry zou kunnen.

Oh my god, they killed curry. You bastards!
pi_32058799
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef demins het volgende:
Ow, sorry!

Goede middag allemaal maar weer!
Hey
  maandag 7 november 2005 @ 15:39:41 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_32058804
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
De melk is of niet in de vuilnisbak gegooid, of niet terug in de koelkast gezet

[[url=http://www.filedump.nl/files/bb55513.JPG]afbeelding][/URL]
Schandalig!
Dat is een nominatie waard.

ps. Als je de onderste link van filedump.nl neemt is het plaatje niet meer klikbaar en zit er geen blauwe rand omheen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 7 november 2005 @ 15:40:25 #209
130054 demins
We weten niks
pi_32058820
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef lovebear het volgende:

[..]

Hey
  maandag 7 november 2005 @ 15:40:28 #210
55709 Stereotomy
pi_32058821
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef demins het volgende:

[..]

Laptop!! Shit, Bommie, daar hebben ze toch nog steeds niks tegen gevonden? Sterkte, jong!
Eigenlijk was dit best een goeie grap
  maandag 7 november 2005 @ 15:40:35 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32058825
Ik ga even Sims spelen.
pi_32058826
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik vind het een schande dat je dat erbij moet zeggen, alsof speciaal met iets anders dan curry zou kunnen.

Ken er veel die speciaal met ketchup nemen
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:41:44 #213
128220 Peter6000
pi_32058855
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef Pinball het volgende:
Op station Den Haag CS mocht ik kiezen tussen curry of tomatensaus, en heette het toch gewoon speciaal
  maandag 7 november 2005 @ 15:42:35 #214
55709 Stereotomy
pi_32058883
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:40 schreef Sanne het volgende:
Ik ga even Sims spelen.
RSI enzo
pi_32058886
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:40 schreef lovebear het volgende:
Ken er veel die speciaal met ketchup nemen
Ik ik ik ik ik !!

Ze hebben het over de Crazy Piano's in Scheveningen of in Rotterdam?
  maandag 7 november 2005 @ 15:42:54 #216
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32058896
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Op station Den Haag CS mocht ik kiezen tussen curry of tomatensaus, en heette het toch gewoon speciaal
Den Haag....
pi_32058901
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Overal in Dh mag je kiezen
pi_32058925
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:42 schreef teamlead het volgende:

[..]

Den Haag....
Hey wasser mis met DH
  maandag 7 november 2005 @ 15:44:15 #219
130054 demins
We weten niks
pi_32058939
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Eigenlijk was dit best een goeie grap
Vond het zelf ook wel een leuke binnenkomer... Dank je. Ik moet vandaag nog stemmen, dus wie weet..
  maandag 7 november 2005 @ 15:45:57 #220
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32058987
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef lovebear het volgende:

[..]

Hey wasser mis met DH
- Ingrid komt er vandaan
- Nathalie komt er vandaan
- ketchup op friet speciaal
- van Barneveld
- Deetman
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 15:46:39 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32059010
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef demins het volgende:

[..]

Vond het zelf ook wel een leuke binnenkomer... Dank je. Ik moet vandaag nog stemmen, dus wie weet..
k vond 'm óók héél leuk.

Ben een groot fan van Herman trouwens. Op mijn nachtkastje geen bijbel, maar die stapel van Chabot.

Ga nog regelmatig op bedevaart naar Dantzig en bestel dan een dubbele grand marnier met warme melk.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 15:46:49 #222
128220 Peter6000
pi_32059015
Ingrid met haar bidon

pi_32059023
Lieske weet dat de mensen van Crazy Piano's op hun lustrum hebben gespeeld
Tsja, je mag nog niet de Crazy in hè, meid. Moet je het daar maar mee doen.
  maandag 7 november 2005 @ 15:47:06 #224
130054 demins
We weten niks
pi_32059027
Ik heb gisteren bij de frietboer naar de samenstelling van Joppiesaus gevraagd:
Mayo, ketchup, uien en een klein beetje kerrie.
pi_32059081
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

- Ingrid komt er vandaan
- Nathalie komt er vandaan
- ketchup op friet speciaal
- van Barneveld
- Deetman
Ok schaam me voor Ingrid en Nathalie
Deetman ook
ketchup op speciaal ok niet mijn smaak maar iedereen heeft weer wat anders

Maar DH is leuk hoor
pi_32059088
Dido is nog nooit in haar leven in Rotterdam geweest
  maandag 7 november 2005 @ 15:49:41 #227
242 Pinball
Electric Monk
pi_32059103
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef demins het volgende:

Ik vond hem ook goed trouwens.
pi_32059106
(dit is toch het BB topic, toch? even checken hoor )
  maandag 7 november 2005 @ 15:50:34 #229
130054 demins
We weten niks
pi_32059128
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Gert het volgende:

[..]

k vond 'm óók héél leuk.

Ben een groot fan van Herman trouwens. Op mijn nachtkastje geen bijbel, maar die stapel van Chabot.

Ga nog regelmatig op bedevaart naar Dantzig en bestel dan een dubbele grand marnier met warme melk.
Te laat, Gert! Veeeel te laat!
pi_32059143
pi_32059171
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:50 schreef demins het volgende:

[..]

wat een slijmerds
  maandag 7 november 2005 @ 15:52:04 #232
242 Pinball
Electric Monk
pi_32059172
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Dido is nog nooit in haar leven in Rotterdam geweest
Dus ze heeft wèl goede eigenschappen!
  maandag 7 november 2005 @ 15:52:42 #233
130054 demins
We weten niks
pi_32059192
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Gert het volgende:

[..]

k vond 'm óók héél leuk.

Dantzig Je valt nou wel vreselijk van je voetstuk!
pi_32059199
Ingrid vindt de Baya leuk...

Oh...mijn god.
  maandag 7 november 2005 @ 15:53:33 #235
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32059212
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:48 schreef lovebear het volgende:

[..]

Maar DH is leuk hoor
Ben er al jaren niet meer geweest... wat is er dan zo leuk aan DH
  maandag 7 november 2005 @ 15:54:06 #236
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32059236
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:

Oh...mijn god.
verbaast me niks eigenlijk....
pi_32059239
Ik heb mijn vriend uit DH weggehaald. Dus het leukste uit DH is er al weg.
  maandag 7 november 2005 @ 15:54:35 #238
242 Pinball
Electric Monk
pi_32059252
quote:

Oh...mijn god.
Was wel een beetje te verwachten toch?
Overigens was de Baya wel leuk toen het nog Carrera was.
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 15:55:17 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32059276
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:50 schreef demins het volgende:

[..]

hee, IK heb óók punten te vergeven hè...

demins.. never be cleaver
pi_32059283
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:54 schreef teamlead het volgende:

verbaast me niks eigenlijk....
Ik verwachtte eigenlijk dat Chantal ook wel naar de Baya ging, maar ze is er nog nooit geweest.

Dido heeft trouwens dezelfde telefoon als ik (sony ericson)
pi_32059305
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef Pinball het volgende:
Dus ze heeft wèl goede eigenschappen!
Inderdaad want die snol willen we hier niet hebben
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32059311
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:51 schreef trevanian het volgende:
[afbeelding]
Waaraan zit lieske te denken?
pi_32059321
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:53 schreef teamlead het volgende:

[..]

Ben er al jaren niet meer geweest... wat is er dan zo leuk aan DH
Tja waarom vind iemand die in Adam woont Adam zo leuk.
het is je stad waar je vandaan komt, de sfeer je bent t gewent zou niets anders willen
  maandag 7 november 2005 @ 15:56:43 #244
130054 demins
We weten niks
pi_32059336
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:49 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik vond hem ook goed trouwens.
Maar ik ben bang dat Bommie erin gebleven is!
  maandag 7 november 2005 @ 15:57:20 #245
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32059353
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef lovebear het volgende:

[..]

Tja waarom vind iemand die in Adam woont Adam zo leuk.
het is je stad waar je vandaan komt, de sfeer je bent t gewent zou niets anders willen
dringt nu pas tot me door dat je er dus zelf vandaan komt
  maandag 7 november 2005 @ 15:58:01 #246
130054 demins
We weten niks
pi_32059375
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef Gert het volgende:

[..]

hee, IK heb óók punten te vergeven hè...

demins.. never be cleaver
clever
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 15:58:14 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32059383
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef demins het volgende:

[..]

Dantzig Je valt nou wel vreselijk van je voetstuk!
Joh ik ben er nog nooit geweest!

O wacht, Dante heet het geloof ik. Oeps...
pi_32059384
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:

[..]

dringt nu pas tot me door dat je er dus zelf vandaan komt
Geeft niet lieverd is nog vroeg
  maandag 7 november 2005 @ 15:58:39 #249
130054 demins
We weten niks
pi_32059402
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef regenworm het volgende:

[..]

Waaraan zit lieske te denken?
Wat denk je?
pi_32059417
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

maandag 7 november 2005 @ 15:59:18 #251
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32059420
Zo weer terug!

Is er nog spannend nieuws?
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  maandag 7 november 2005 @ 15:59:39 #252
242 Pinball
Electric Monk
pi_32059432
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef henk.jansen het volgende:

Precies, geen kakteven uit Heemstede e.o. nodig, wij hebben er zat in Hillegersberg.
pi_32059439
quote:

Oh...mijn god.
Ik had niet anders verwacht
pi_32059444
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:58 schreef demins het volgende:

[..]

Wat denk je?
ouders
  maandag 7 november 2005 @ 16:00:58 #255
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32059466
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:59 schreef cuall het volgende:

[..]

pi_32059471
Dido is een keer om 10.30 uur op haar werk verschenen terwijl ze om 7.30 uur moest beginnen

Ben je echt blij mee zo'n collega
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 16:02:32 #257
128220 Peter6000
pi_32059518
Roel Nathalie horizontaal

Moderator maandag 7 november 2005 @ 16:02:49 #258
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32059525
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
Dido is een keer om 10.30 uur op haar werk verschenen terwijl ze om 7.30 uur moest beginnen

Wat? Eén héle keer? Wat een HOEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maandag 7 november 2005 @ 16:03:29 #259
111339 whitef0x
toch nie zo blond als gedacht
pi_32059543
quote:

Goh dat gebeurt mijn collega's elke dag dat ze niet weten hoelaat ze moesten beginnen
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
  maandag 7 november 2005 @ 16:03:40 #260
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32059549
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Roel horizontaal

[afbeelding]
Dat is Nathalie
  maandag 7 november 2005 @ 16:04:52 #261
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32059584
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:02 schreef Gert het volgende:

[..]

vast de schuld van menno
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 16:05:06 #262
128220 Peter6000
pi_32059588
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
Dat is Nathalie
Ja, nu je het zegt

Liet me geloof ik afleiden door de haardracht ofzo
En door het feit dat ik wist dat Roel ging slapen
pi_32059601
quote:

Het is mij ook wel eens gebeurt.
  maandag 7 november 2005 @ 16:05:37 #264
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32059602
  maandag 7 november 2005 @ 16:06:00 #265
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32059617
* Zw0rld voelt zich buitengesloten uit de groep.
  maandag 7 november 2005 @ 16:06:05 #266
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32059620
Ze hebben het nu over de "ik zou het zo weer doen" van Tanja
pi_32059632
quote:

[..]

In de verpleging moet je elkaar aflossen Gert, dus de nachtdienst moet dan blijven

Ik heb me nog pas 1x in mijn hele carriere verslapen, en ik werk al 30 jaar in de verpleging
  maandag 7 november 2005 @ 16:07:20 #268
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32059661
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:06 schreef Zw0rld het volgende:
* BONG4002 trekt Zw0rld in de groep

Er is niet veel boeiends gebeurd, iig niet iets wat echt loeibelangrijk is enzo
  maandag 7 november 2005 @ 16:07:32 #269
130054 demins
We weten niks
pi_32059668
quote:
Why??? Geen snackbarspecialist?
pi_32059669
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
mis dido
  maandag 7 november 2005 @ 16:08:22 #271
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32059693
Lieske helemaal naakt in bad zegt ze net. Nathalie komt erbij... Wel in bikini natuurlijk.
pi_32059701
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:59 schreef Zw0rld het volgende:
Zo weer terug!

Is er nog spannend nieuws?
volgens mij niet
  maandag 7 november 2005 @ 16:09:21 #273
130054 demins
We weten niks
pi_32059712
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Lieske helemaal naakt in bad zegt ze net. Nathalie komt erbij... Wel in bikini natuurlijk.
Nou, dat is beter dan andersom!
  maandag 7 november 2005 @ 16:09:23 #274
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32059714
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:07 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

* BONG4002 trekt Zw0rld in de groep

Er is niet veel boeiends gebeurd, iig niet iets wat echt loeibelangrijk is enzo
  † In Memoriam † maandag 7 november 2005 @ 16:10:05 #275
128220 Peter6000
pi_32059737
Lieske smeert olijfolie in haar haar, en heeft honing voor haar gezicht
pi_32059746
quote:
Ach, een Lieske

Dido zegt nu dat je zo met je snuffert in de seksbusiness zit..."ik zat er ook..." Iedereen: oooooh!!
Dido vertelt het verhaal over de eroticabeurs en neuken doe je zo weer. Dido kreeg aangeboden om als kertsvrouwtje verkleed folders uit te delen voor 400 euro per dag midden in Amsterdam. Ze legt uit wat voor kleren ze dan moest dragen (zwarte lange laarzen, bodystocking met bont hier en hier...wijst naar borsten en kruis). Bleek het van een pornosite te zijn. En ze heeft het nog gedaan ook!!
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 16:10:36 #277
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32059754
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:06 schreef cuall het volgende:

[..]

In de verpleging moet je elkaar aflossen Gert, dus de nachtdienst moet dan blijven

Ik heb me nog pas 1x in mijn hele carriere verslapen, en ik werk al 30 jaar in de verpleging
Dan ben jij ook een hoer.

Sjonge, ben lekker aan het netwerken vanmiddag, voor mijn puntentotaal.
  maandag 7 november 2005 @ 16:10:50 #278
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32059763
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske smeert olijfolie in haar haar, en heeft honing voor haar gezicht
Zou Lieske lekker smaken?
pi_32059769
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
ik spring er nu bloot bij.
  maandag 7 november 2005 @ 16:11:09 #280
129907 mamapan
pi_32059770
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Hoort zeker ook bij de "jongensregels" een middagdutje om er vanavond weer tegen te kunnen, zonder dat je op het MOMENT SUPREME in slaap valt
  maandag 7 november 2005 @ 16:11:50 #281
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32059789
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach, een Lieske

Dido zegt nu dat je zo met je snuffert in de seksbusiness zit..."ik zat er ook..." Iedereen: oooooh!!
Dido vertelt het verhaal over de eroticabeurs en neuken doe je zo weer. Dido kreeg aangeboden om als kertsvrouwtje verkleed folders uit te delen voor 400 euro per dag midden in Amsterdam. Ze legt uit wat voor kleren ze dan moest dragen (zwarte lange laarzen, bodystocking met bont hier en hier...wijst naar borsten en kruis). Bleek het van een pornosite te zijn. En ze heeft het nog gedaan ook!!
  maandag 7 november 2005 @ 16:12:02 #282
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32059794
pi_32059805
stukje bijgelezen..
Isa, in Rotterdam is geen Crazy meer.

En Dido verdient minpunten.... nog nooit naar Rotterdam geweest... tssss
  maandag 7 november 2005 @ 16:12:31 #284
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32059808
Nathalie tegen Lieske: "Als er wat is, je mag me altijd wakker maken hè schat!"

pi_32059809
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Zou Lieske lekker smaken?
zeker weten
  maandag 7 november 2005 @ 16:12:34 #286
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32059810
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:

[..]

ik spring er nu bloot bij.[afbeelding]
Neem je ook de badeendjes mee?
  maandag 7 november 2005 @ 16:12:45 #287
130054 demins
We weten niks
pi_32059815
quote:
Zeg Gert, dat van die Chabotboeken op je nachtkastje, is dat dan tenminste waar?
Er blijft zo weinig over
pi_32059816
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan ben jij ook een hoer.
ja had ik maar een vak moeten leren
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 16:13:12 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32059821
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach, een Lieske

Dido vertelt het verhaal over de eroticabeurs en neuken doe je zo weer.
Het vetgedrukte gedeelte snap ik niet. Wat bedoelde ze daarmee?
  maandag 7 november 2005 @ 16:13:42 #290
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32059838
Lekker hoor zo'n Lieske in bad.
pi_32059841
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:12 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Neem je ook de badeendjes mee?
blub blub Ja blub blub
pi_32059849
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:12 schreef Kleintje het volgende:
stukje bijgelezen..
Isa, in Rotterdam is geen Crazy meer.
Ja, ik begreep ook dat er geen Crazy meer is in Rotterdam. Jammer hoor, was altijd erg gezellig
En heel erg goedkope thee en koffie (een keer met een hele groep thee en koffie besteld, kregen we twee thermosdingen met thee en koffie...kosten: 5 gulden in totaal).
pi_32059866
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef Zw0rld het volgende:
Lekker hoor zo'n Lieske in bad.
Zou stom zijn om zo iets lekkers naar huis te stemmen.
pi_32059879
pi_32059888
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef Gert het volgende:

Ze was met een vriendin naar de eroticabeurs en daar werden ze aangesproken door Menno Buch. Die vriendin is toen gaan werken voor het programma Neuken doe je zo. Dat verhaal heeft ze weken geleden ook al een keer verteld.
  maandag 7 november 2005 @ 16:16:06 #296
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32059905
* Zw0rld stelt een orgie voor in de badkuip.
  maandag 7 november 2005 @ 16:16:10 #297
130054 demins
We weten niks
pi_32059908
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Neuken doe je zo = Tv programma
pi_32059935
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:16 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld stelt een orgie voor in de badkuip.
prima maar jij mag niet meedoen (grapje)
  maandag 7 november 2005 @ 16:17:28 #299
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32059945
regenworm?
Jou signature!
Slaat dat op Lieske (groningen)?
  maandag 7 november 2005 @ 16:18:03 #300
16701 scanman01
Today's a good day