abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 14:04:53 #1
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32056024
gameon
pi_32056049
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef yantjes het volgende:
Het frappante van het geheel is dat er hier steeds wordt gesproken over dat Rob steeds over Menno basht....wat ik mij dan afvraag is, als men dat als een halsmisdaad ziet, waarom velen hier dan iets wat ze van een ander veroordelen (Rob in dit geval) dat zelf doen.
Hoe is dat mogelijk,dat je dat gedrag van jezelf dan wel goedkeurt?
het verschil is dat wij niet met elkaar in een huis zitten opgeborgen.

we roddelen of bashen dus niet maar geven gewoon onze mening
hardcoholic
pi_32056066
Goeiemiddag allemaal
  maandag 7 november 2005 @ 14:06:53 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056075
yantjes houdt vol dat wij het allemaal fout hebben gehoord

Anyway.. screenshot time

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 7 november 2005 @ 14:06:54 #5
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056076
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef janna55 het volgende:
Yantjes is de dochter van Rob, lief toch dat ze voor haar vader in de bres springt, het lijk me ook niet leuk als je vader als zo'n loser overkomt voor half Nederland , en vooral als het nog zo is ook.
komop zeg, die michelle van rob lijkt me toch echt wel te dom om een computer aan te zetten heur!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 7 november 2005 @ 14:07:27 #6
58921 Day
You can fly!
pi_32056091
Van de Talpa-site (ben blij dat ze het erop hebben gezet)

Nathalie treitert Menno

Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar Menno begrijpt de hint niet... En Dido en Roel gieren het uit

Nou mensen, om Naat's woorden te gebruiken: sla het op voor later en gebruik het dan (als the bitch weer genomeerd is en op de bank zit)
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32056110
maar lekker is ze wel

yantjes, heb je naakt foto's of webcam?
hardcoholic
pi_32056121
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef yantjes het volgende:
Het frappante van het geheel is dat er hier steeds wordt gesproken over dat Rob steeds over Menno basht....wat ik mij dan afvraag is, als men dat als een halsmisdaad ziet, waarom velen hier dan iets wat ze van een ander veroordelen (Rob in dit geval) dat zelf doen.
Hoe is dat mogelijk,dat je dat gedrag van jezelf dan wel goedkeurt?
Omdat Rob het alleen maar achter z'n rug om durft te doen. En zeg het altijd eerlijk tegen Rob, alleen hij luistert nooit als ik tegen m'n beeldscherm zit te schreeuwen. De lul!

We vormen een mening hier aan de hand van wat we zien. (meer als de bewoners zelf dus). Rob heeft gewoon al vanaf het alleereerste moment een gigantische hekel aan Menno. Waarom? Hij ziet het als grootste concurrent denk ik,dus wil hem wegspelen. Dit doet hij alleen op een achterlijke, achterbakse manier.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32056132
yantjes: het is wèl gezegd in het bubbelbad. Waarom maak je je daar zo druk over als al lang is gecorrigeerd dat Rob dat niet heeft gezegd, maar Lieske?

En je kan niet ontkennen dat Rob gewoon niet bepaalt vriendelijk over anderen spreekt en dan met name Menno. Als je in het BB huis gaat wordt je hele doen en laten onder een vergrootglas gelegd. Dat is al 4 BB's zo en ditmaal niet anders. Dat had hij moeten weten. Daarom verbaast het roddelen van Chantal me zo: zij had alle voorgaande edities gezien en dan wéét je dat je wordt afgerekend op roddelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 november 2005 @ 14:09:04 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32056137
Nu hopen dat die lage naat actie ook op televisie vertoond wordt... en dat die muts snel op de bank terecht komt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32056141
quote:
En nog één maal,er is niets bewerkt aan die audiostream

met geen één woord is er in het bubbelbad gerept over een wit voetje halen
zo bedoel ik maar,hoe verlaag je jezelf dat je zomaar iets gaat beweren wat niet klopt
Hoe kan je dan dat Rob kwalijk nemen als jezelf ook zo bent
Lieve Yantjes
Nog ff 1 ding er zitten hier zoveel dyhard streamers,die weten heus wel hoe t gegaan moet zijn.
Zelfs ik merk t gewoon op dat Rob onwijs Menno zit te bashen en over hem zegt dat hij een wit voetje wil halen.

Dus dan word het jou woord tegen ons
pi_32056144
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef lovebear het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Goeiemidag
pi_32056176
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

komop zeg, die michelle van rob lijkt me toch echt wel te dom om een computer aan te zetten heur!
Nee aanzetten lukt nog wel, ze wist immers te vertellen dat alle internetters sukkels zijn.
Of zal ze stiekem mee hebben zitten lezen met iemand?
  maandag 7 november 2005 @ 14:10:44 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056182
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:04 schreef yantjes het volgende:
En nog één maal,er is niets bewerkt aan die audiostream

met geen één woord is er in het bubbelbad gerept over een wit voetje halen
zo bedoel ik maar,hoe verlaag je jezelf dat je zomaar iets gaat beweren wat niet klopt
Hoe kan je dan dat Rob kwalijk nemen als jezelf ook zo bent
oke.. ik ga het toch proberen

Yantjes.. dat jij om een of andere reden geen kwaad woord over Rob kunt verdragen is geen probleem, maar deze blinde verheerlijking is op zijn minst naief.

We hebben hier hele discussies met elkaar gehad over Tanja. Peter6000 was zonder enige twijfel haar grootste verdediger. Scanman verdedigt Lieske altijd... maar zowel Peter als Scan zullen niet ten koste van alles zomaar alles verwerpen als onwaarheid...

Zelfs als jij van mening bent dat Rob een aardige kerel is die niets fout doet, op zijn minst zul je toch zien dat hij een pesthekel heeft aan Menno en geen kans onbenut laat om dat te uiten. Misschien ben je het zelfs wel met hem eens als hij dat doet.. .Ook best.. maar ga ons nou niet allemaal voor doof en debiel zitten uitmaken als jouw favoriete bewoner iets zegt dat volgens anderen niet gepast is
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32056185
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Day het volgende:

Nathalie treitert Menno

Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar Menno begrijpt de hint niet... En Dido en Roel gieren het uit

Nou mensen, om Naat's woorden te gebruiken: sla het op voor later en gebruik het dan (als the bitch weer genomeerd is en op de bank zit)
echt een bitch actie

zoiets had ik van dido nog wel verwacht, maar niet van nathalie, zker minpuntjes voor die doos
hardcoholic
  maandag 7 november 2005 @ 14:10:57 #16
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32056189
De bewoners mogen de slaapkamer uit, maar krijgen wel een waarschuwing

Niet alles is ingeleverd (4 glazen) terwijl BB dit duidelijk gezegt had...

Wat een domme sukkels zijn het toch
  maandag 7 november 2005 @ 14:11:43 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056211
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef lovebear het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Hoi!
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  maandag 7 november 2005 @ 14:11:46 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056212
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:09 schreef Copycat het volgende:
Nu hopen dat die lage naat actie ook op televisie vertoond wordt... en dat die muts snel op de bank terecht komt.
Naat heeft al op de bank gezeten... en heeft glorieus gewonnen

pi_32056216
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef teamlead het volgende:

[..]

Yantjes.. dat jij om een of andere reden geen kwaad woord over Rob kunt verdragen is geen probleem, maar deze blinde verheerlijking is op zijn minst naief.

We hebben hier hele discussies met elkaar gehad over Tanja. Peter6000 was zonder enige twijfel haar grootste verdediger. Scanman verdedigt Lieske altijd... maar zowel Peter als Scan zullen niet ten koste van alles zomaar alles verwerpen als onwaarheid...

Zelfs als jij van mening bent dat Rob een aardige kerel is die niets fout doet, op zijn minst zul je toch zien dat hij een pesthekel heeft aan Menno en geen kans onbenut laat om dat te uiten. Misschien ben je het zelfs wel met hem eens als hij dat doet.. .Ook best.. maar ga ons nou niet allemaal voor doof en debiel zitten uitmaken als jouw favoriete bewoner iets zegt dat volgens anderen niet gepast is
Zo kan je t ook zeggen
  maandag 7 november 2005 @ 14:13:03 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32056247
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:

Oh ja, da's waar ook.
Maar toen was deze natenmaaierij nog niet bekend...
  maandag 7 november 2005 @ 14:13:14 #21
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056250
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef lovebear het volgende:

[..]

Zo kan je t ook zeggen
ik vat 't ff samen voor yantjes: KOOP ZALF!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 7 november 2005 @ 14:13:20 #22
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056252
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Day het volgende:

Nathalie treitert Menno

Dit Menno-bashen in het huis begint echt zieke vormen aan te nemen.... Dit soort acties zijn toch gewoon niet meer normaal
Tijd voor een ingreep hoor
  maandag 7 november 2005 @ 14:13:32 #23
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32056261
@Yantjes

en bovendien, wij weten allemaal dat Rob dat zomaar gezegd zou kunnen hebben, dus.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32056265
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef versabommie het volgende:

[..]

ik vat 't ff samen voor yantjes: KOOP ZALF!
pi_32056291
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef PH52 het volgende:
@Yantjes

en bovendien, wij weten allemaal dat Rob dat zomaar gezegd zou kunnen hebben, dus.
Niet kunnen hij heeft t gezegd
  maandag 7 november 2005 @ 14:16:29 #26
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056329
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dit Menno-bashen in het huis begint echt zieke vormen aan te nemen.... Dit soort acties zijn toch gewoon niet meer normaal
kun je nagaan yantjes was vanmorgen ook dit verhaal aan het ontkennen.Ook weer onder het mom van :"ik heb het zelf gezien en jullie niet"
pi_32056344
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

kun je nagaan yantjes was vanmorgen ook dit verhaal aan het ontkennen.Ook weer onder het mom van :"ik heb het zelf gezien en jullie niet"
Ik word er een btje moe van hem/haar
pi_32056347
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:14 schreef lovebear het volgende:

[..]

Niet kunnen hij heeft t gezegd
nee lieske heeft het gezecht en rob gaf toe dat hij er zo over dacht
hardcoholic
pi_32056372
quote:

[..]

In de tv uitzending van donderdag aan de bewoners laten zien.
  maandag 7 november 2005 @ 14:18:24 #30
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32056373
"Cash & Joost", zoiets kan Joost ook alleen maar verzinnen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32056377
quote:

[..]

Perfect stukkie, hier kan ik me helemaal in vinden.
pi_32056382
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:17 schreef Ferdii het volgende:

[..]

nee lieske heeft het gezecht en rob gaf toe dat hij er zo over dacht
Nou dan heeft hij t toch gezegt,Nooit in veel woorden hij doeld ergewoon op
pi_32056383
Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat yantjes haar vader (als het michelle is) verdedigt
Iedereen in het huis heeft minstens 1 persoon hier die diegene fel verdedigt, dus welkom yantjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32056390
quote:

[..]

Ik vind het ook echt slecht!
Ik vond menno gewoon een bewoner, niet meer, niet minder.. geen winnaar, maar ook geen verliezer. Maar door al dat gebash, krijg ik steeds meer sympathie voor menno.
Babe In Totale Control of Herself
  maandag 7 november 2005 @ 14:19:04 #35
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32056392
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

uit medelij door de stemmers omdat ze extra nominatie van Tanja te pakken had
niets meer en niet minder
... en huiver mee
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 14:19:57 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32056413
quote:

[..]

Een ingreep lijkt me overdreven.
Wél hoop ik dat BB dit voorval laat zien in de uitzending. Het liefst vertraagd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32056422
quote:

[..]

ik zal nooit verwerpelijk gedrag goedkeuren en het niet willen zien

Feit is dat hier gezegd werd dat de sessie in het bubbelbad door Rob de zin "wit voetje halen was gebruikt,daarna werd er hier verteld dat het dan ineens niet Rob was maar Lieske die dat had gezegd.
Vanaf het moment dat Lieske aan kwam lopen om in het bubbelbad te gaan totdat ze eruit gingen is niet ÉÉN keer de term wit voetje halen gebruikt.
Door Rob niet en door Lieske niet.

Een feit is een feit en het bewijs is de audiostream van het bubbelbad
  maandag 7 november 2005 @ 14:20:28 #38
58921 Day
You can fly!
pi_32056429
quote:

[..]

Ik vond dit echt stuitend om te zien! Ik bedoel, allemaal leuk en wel, hoor, dat gebash, maar dit doe je gewoon niet, al ben je nog zo bezopen, I don't give a fuck, dit is respectloos. En het erge is dat niemand haar zegt om ermee op houden (JA YANTJES, OOK GOEDHEILIG MAN ROB NIET, die moet er juist smakelijk om lachen. Of ga je nou beweren dat dat zijn lach niet is?). Roel is dan nog de enige de een poging doet.
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:20:32 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32056431
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:19 schreef Sassefras het volgende:

Ik vond menno gewoon een bewoner, niet meer, niet minder.. geen winnaar, maar ook geen verliezer. Maar door al dat gebash, krijg ik steeds meer sympathie voor menno.
En niemand van de bewoners die deze averechtse werking van hun gedrag in de gaten heeft...
pi_32056448
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Een ingreep lijkt me overdreven.
Wél hoop ik dat BB dit voorval laat zien in de uitzending. Het liefst vertraagd.
En lekker hard dat alle woorden lekker hard door de kamer heen galmen
  maandag 7 november 2005 @ 14:21:11 #41
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32056454
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat yantjes haar vader (als het michelle is) verdedigt
Iedereen in het huis heeft minstens 1 persoon hier die diegene fel verdedigt, dus welkom yantjes
als het inderdaad MisselijkeSjelle is: DOODZWIJGEN zou PA zeggen!
... en huiver mee
  maandag 7 november 2005 @ 14:21:40 #42
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056470
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef yantjes het volgende:

[..]

<verhaal>

zucht.. boodschap niet begrepen dus.. case closed dan maar
  maandag 7 november 2005 @ 14:21:50 #43
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056478
quote:
Jamaar Michelle liegt al net zoveel als die ouwe vaar van d'r!
pi_32056498
Voor mij is daar weer eens het bewijs mee geleverd dat als men iemand iets hoort roepen er het vreemde gedrag ontstaat dat mensen het gewoon na gaan roepen en het nog geloven als zijnde dat ze het zelf gehoord hebben
pi_32056520
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:22 schreef yantjes het volgende:
Voor mij is daar weer eens het bewijs mee geleverd dat als men iemand iets hoort roepen er het vreemde gedrag ontstaat dat mensen het gewoon na gaan roepen en het nog geloven als zijnde dat ze het zelf gehoord hebben
Heb jij een complex?
You won't know the facts until you've seen the fiction
  maandag 7 november 2005 @ 14:23:48 #46
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056534
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef yantjes het volgende:

[..]

Feit is dat hier gezegd werd dat de sessie in het bubbelbad door Rob de zin "wit voetje halen was gebruikt,daarna werd er hier verteld dat het dan ineens niet Rob was maar Lieske die dat had gezegd.
Vanaf het moment dat Lieske aan kwam lopen om in het bubbelbad te gaan totdat ze eruit gingen is niet ÉÉN keer de term wit voetje halen gebruikt.
Door Rob niet en door Lieske niet.

Michelleyantjes liegt weer eens rob-waardig.

Een feit is een feit, KOOP ZALF!
  maandag 7 november 2005 @ 14:24:06 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32056543
quote:
En nu mét interpunctie
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 14:25:20 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32056579
quote:
Natuurlijk is yantjes hier welkom, of ze nou de dochter van Rob is of niet. Als ze dat inderdáád is, dan wist ze al veel langer dat internetters debielen zijn, want ze is al vanaf 2001 op Fok ingeschreven.

Echter, ik zou het familie van bewoners niet aanraden om hier mee te lezen. Het is hier over het algemeen allemaal veel te ongenuanceerd, en het doet alleen maar zeer om dat te moeten lezen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32056580
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:23 schreef Mlose het volgende:

[..]

Heb jij een complex?
*proest*
Nee, geen zalf in huis (volgens bommie)
pi_32056585
quote:
Yantjes please.
We weten heus wel wat we zelf gehoord hebben en wat niet.
We kunnen best wel uit elkaar houden wat er op het forum is gezegt en in BB.
We zijn niet gek hoor.
pi_32056586
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

Een feit is een feit, KOOP ZALF!
Voor het been
  maandag 7 november 2005 @ 14:25:55 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056597
welja.. dido zeurt voor de afwisseling nog maar eens over de nominaties
  maandag 7 november 2005 @ 14:26:40 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056615
Dido vraagt zich af hoe de andere meiden zouden reageren als ze een keer genomineerd worden.
Begint ze te twijfelen of ze Lieske moet nomineren?
  maandag 7 november 2005 @ 14:27:53 #54
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056646
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt zich af hoe de andere meiden zouden reageren als ze een keer genomineerd worden.
Denk niet dat lieske voor haar bestaat hoor!
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 14:29:06 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32056673
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef Day het volgende:
Roel is dan nog de enige de een poging doet.
Ik had uit de verslagen begrepen dat ook Roel er alleen maar om zat te lachen, maar die heeft nog enigszins een poging gedaan om Nathalie te stoppen?

Vind ik wel belangrijk namelijk, voor mijn beeldvorming.

Wat Nathalie deed, is schoolreisjesgedrag van 14-jarigen. Ze moet zich diep en diep schamen voor deze laffe aktie. Lekker de groep proberen te pleasen door het bed van het pispaaltje te bevuilen. Walgelijk wijf.
  maandag 7 november 2005 @ 14:30:17 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056702
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

Denk niet dat lieske voor haar bestaat hoor!
Kun je nog wel eens mis hebben. Door de vele opmerkingen over Lieske weet ik bijna zeker dat ze daarmee bedoelde dat ze Lieske gaat nomineren. Maar nu vraagt ze zich dus opeens af hoe de andere meiden erop zouden reageren als ze worden genomineerd. Misschien denkt ze er nu toch aan om Chantal of Ingrid te kiezen.
  maandag 7 november 2005 @ 14:30:33 #57
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32056707
kunnen ze de stemmen niet zo verdelen dat ROB en ROEL en DILDO er alledrie donderdag uitmoeten en de rest nog sowieso een maand kan blijven zitten?
... en huiver mee
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 14:31:17 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32056728
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk (hoop) toch echt dat ze wel degelijk Chantal gaat nomineren hoor.
Chantal kan lullen als brugman, ze is een stuk handiger om haar straatje schoon te vegen dan Lieske en het lijkt misschien weer pais en vree met Dido. Maar zij is wél degene die Dido het hardst en meest onverwacht heeft geraakt. Ik verwacht dat Dido dit niet vergeten is.
  maandag 7 november 2005 @ 14:31:52 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056740
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik had uit de verslagen begrepen dat ook Roel er alleen maar om zat te lachen, maar die heeft nog enigszins een poging gedaan om Nathalie te stoppen?

Wat Nathalie deed, is schoolreisjesgedrag van 14-jarigen. Ze moet zich diep en diep schamen voor deze laffe aktie. Lekker de groep proberen te pleasen door het bed van het pispaaltje te bevuilen. Walgelijk wijf.
Heb ik nog wel een leuk antwoord op: Iedereen doet wel eens rare dingen als ze te veel drank op hebben

Maar in het geval van Nathalie is het onvergeeflijk. Eruit smijten die sesamstraat bewoonster.
  maandag 7 november 2005 @ 14:32:49 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056767
Lieske staat nog in badjas in de keuken.

BB: "Lieske heb je enig idee hoe laat het is?"
Lieske: "Ik heb er niets onder aan"
BB: "Nou, Big brother hoeft ook niet te zien dat je het hier ter plekke uit trekt"
  maandag 7 november 2005 @ 14:33:20 #61
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32056781
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
BB: "Nou, Big brother hoeft ook niet te zien dat je het hier ter plekke uit trekt"
BB niet,, maar wij wel
  maandag 7 november 2005 @ 14:33:27 #62
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32056786
in het roddelbad : de aanloop naar.....Menno
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  maandag 7 november 2005 @ 14:34:25 #63
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056809
dus komende nominatie :

Dido: chantal
Naad: Chantal
Roel: Joost
Menno Roel
Joost Roel
Ingrid: Naad
Lieske: Dido
Chantal Dido
Chantal Dido

dan chantal roel en dido genomineerd

Die manke niet want die heeft dan allang verplicht de BENEN genomen hehehe
  maandag 7 november 2005 @ 14:34:39 #64
242 Pinball
Electric Monk
pi_32056815
quote:
Inderdaad. Ik dacht altijd dat ze alleen een domme meeloopster was. Maar de enige keer dat ze zelf initiatief vertoont is met een actie als deze.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32056828
quote:
Krijg een beetje de indruk dat je niet veel naar de streams zit te kijken.
pi_32056873
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef versabommie het volgende:
dus komende nominatie :

Menno Roel
Joost Roel
Chantal Dido
Chantal Dido

dan chantal roel en dido genomineerd

Die manke niet want die heeft dan allang verplicht de BENEN genomen hehehe
volgens mij:

dido: lieske
Nath: lieske
lieske:
  maandag 7 november 2005 @ 14:37:45 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32056893
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef versabommie het volgende:
dus komende nominatie :

Menno Roel
Joost Roel
Chantal Dido
Chantal Dido
Chantal is zeer aanwezig, maar om haar dan meteen voor 2 te laten tellen
pi_32056917
klote nathalie, teringwijf, heb chantal nu nog liever dan haar!
  maandag 7 november 2005 @ 14:38:30 #69
58921 Day
You can fly!
pi_32056918
quote:

[..]

Hij zei nog iets van: Hey Naat, kom er af, man. hahahahahahaha
Filmpje: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:39:32 #70
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32056952
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:38 schreef Day het volgende:

[..]

Hij zei nog iets van: Hey Naat, kom er af, man. hahahahahahaha
Filmpje: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Roel is gewoon een watje, bang voor klappen van Menno
... en huiver mee
  maandag 7 november 2005 @ 14:39:32 #71
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32056953
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Chantal is zeer aanwezig, maar om haar dan meteen voor 2 te laten tellen
Goedemorgen allemaal!
  maandag 7 november 2005 @ 14:40:35 #72
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32056988
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:39 schreef Giggio het volgende:

[..]

Roel is gewoon een watje, bang voor klappen van Menno
En reken maar dat Menno goed kan klappen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32056991
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
Lieske staat nog in badjas in de keuken.

lieske
pi_32057001
waarom doen de filmpjes op de site van talpa hetn iet bij mij?
  maandag 7 november 2005 @ 14:41:35 #75
58921 Day
You can fly!
pi_32057020
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:39 schreef versabommie het volgende:

[..]

Goedemorgen allemaal!
Menno gaat Chantal nomineren. Roel komt later pas.
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:41:41 #76
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32057025
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef Kleintje het volgende:
waarom doen de filmpjes op de site van talpa hetn iet bij mij?
Probeer eens F5? Soms doen ze het hier ook niet, vaak moet je dan even proberen om een ander filmpje te starten
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32057029
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:33 schreef teamlead het volgende:

[..]

BB niet,, maar wij wel
de poes van Lieske is de enige shot die ik mis
pi_32057047
vinden jullie nou niet dat Nathalie het vreselijk verpest heeft?
pi_32057064
nathalie heeft ff een errug slecht beurt gegeven idd

daar gaan al je stemmen
hardcoholic
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 14:43:06 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32057066
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb ik nog wel een leuk antwoord op: Iedereen doet wel eens rare dingen als ze te veel drank op hebben

Maar in het geval van Nathalie is het onvergeeflijk. Eruit smijten die sesamstraat bewoonster.
Je geeft het verschil zelf al aan.
Dit zegt veel over Nathalies' karakter. Punten willen scoren bij mensen die hoger inde roedel staan, door respectloos Menno's spullen te bevuilen: naar boven likken en naar onderen trappen dus.
Als ik Menno was en ik kwam hierachter, dan zou ik in Nathalies koffer schijten.
  maandag 7 november 2005 @ 14:44:06 #81
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32057100
Sanctie voor NatteLie: Ralluf back in da house!!!!!
... en huiver mee
pi_32057117
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk (hoop) toch echt dat ze wel degelijk Chantal gaat nomineren hoor.
Chantal kan lullen als brugman, ze is een stuk handiger om haar straatje schoon te vegen dan Lieske en het lijkt misschien weer pais en vree met Dido. Maar zij is wél degene die Dido het hardst en meest onverwacht heeft geraakt. Ik verwacht dat Dido dit niet vergeten is.
Dat hoop ik ook.
Lieske is gewoon een lieve onbenul
Moet je lekker laten gaan.

Chantal echter, die moet plat op de bek gaan, onderuit geschoffeld worden, een trap in haar knieholtes, tjakka, gaat liggen kreng, hop, kijk eens aan , een deurmat, voeten vegen, uitkloppen, oeps van drie hoog naar beneden laten vallen , shit happens, sorry
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32057120
wat is de email van big brother? ik ga ze nu echt mailen over het schandalige gedrag van Nathalie, dit kan zo echt niet
pi_32057127
kut homo's die regie

ze hadden meoten zeggen

BB: "daarom juist, uittrekken die zooi!"

hardcoholic
  maandag 7 november 2005 @ 14:45:13 #85
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057135
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Je geeft het verschil zelf al aan.
Dit zegt veel over Nathalies' karakter. Punten willen scoren bij mensen die hoger inde roels staan, door respectloos Menno's spullen te bevuilen: naar boven likken en naar onderen trappen dus.
Als ik Menno was en ik kwam hierachter, dan zou ik in Nathalies koffer schijten.
En in Robs kunstbeen, en ik zou ook het geld van Roel wegjatten en verstoppen en in die plantenbak een bolus achterlaten...hell als ik met dat zootje in huis zou zitten zou ik schijt tekort komen!
pi_32057164
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Rgrr het volgende:
vinden jullie nou niet dat Nathalie het vreselijk verpest heeft?
Ik hoop dat Menno er achter komt. Ik ben wel benieuwd wat hij dan gaat doen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 7 november 2005 @ 14:46:40 #87
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057179
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook.

Chantal echter, die moet plat op de bek gaan, onderuit geschoffeld worden, een trap in haar knieholtes, tjakka, gaat liggen kreng, hop, kijk eens aan , een deurmat, voeten vegen, uitkloppen, oeps van drie hoog naar beneden laten vallen , shit happens, sorry
psycho!

maandag 7 november 2005 @ 14:46:42 #88
58921 Day
You can fly!
pi_32057180
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Als ze mij dit had geflikt, had ik het wel geweten tijdens de BB-reünie!!!

* denkt overigens dat vele zich kapot zullen schamen of misschien niet eens op komen dagen, uit schaamte.
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:47:13 #89
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32057198
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Ferdii het volgende:
nathalie heeft ff een errug slecht beurt gegeven idd

daar gaan al je stemmen
als dit uitgezonden wordt ja......
pi_32057207
http://www.talpa.tv/web/show/id=89077/dbid=1449/typeofpage=51230

mailen maar om nathalie een sanctie te geven
hardcoholic
  maandag 7 november 2005 @ 14:47:43 #91
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057214
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:44 schreef Giggio het volgende:
Sanctie voor NatteLie: Ralluf back in da house!!!!!
ja en met een gehieme opdracht: naat dwasrzitten tot het einde, hij krijgt er imuniteit voor trug zolang het kreng in het huis zit...Gaat ze vrijwillig het huis uit dan mag ralph de finale in
pi_32057218
te laat
  maandag 7 november 2005 @ 14:47:59 #93
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32057224
quote:

[..]

Dat hoop ik ook.

waarom zit jij niet in dat huis?
  maandag 7 november 2005 @ 14:50:00 #94
1464 ART
FOK!member
pi_32057281
Roel & Dido deden niets. Rob was niet in de kamer. Joost wel, dacht ik. Maar dat weet ik niet geheel zeker. (men liep nogal in en uit op dat moment).
quote:

[..]

Het is het Gesprek waar het om draait
  maandag 7 november 2005 @ 14:51:01 #95
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32057314
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef ART het volgende:
Roel & Dido deden niets. Rob was niet in de kamer. Joost wel, dacht ik. Maar dat weet ik niet geheel zeker. (men liep nogal in en uit op dat moment).
[..]
Rob was wel in de kamer, staat zelfs op de talpasite, die hebben net iets meer streams dan die miezerige 4 die wij ter beschikking hebben!
  maandag 7 november 2005 @ 14:51:12 #96
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32057318
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:25 schreef lovebear het volgende:

[..]

Yantjes please.
We weten heus wel wat we zelf gehoord hebben en wat niet.
We kunnen best wel uit elkaar houden wat er op het forum is gezegt en in BB.
We zijn niet gek hoor.
Tis Menno z'n schuld dat Yantjes zo reageerd...

Inkoppertje toch?
pi_32057328
quote:
gaat liggen kreng, hop, kijk eens aan , een deurmat, voeten vegen,
Waarom zou ik m'n schoenzolen daaraan willen bevuilen?

Dat ze eerst maar eens gaat douchen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32057333
Heb de redactie hierover gemaild, dat het echt tegen alle principes gaat en dat ze gestraft moet worden.
pi_32057394
  maandag 7 november 2005 @ 14:54:13 #100
58921 Day
You can fly!
pi_32057402
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef ART het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug
Rob was er inderdaad niet, Joost wel.
I am gonna shine
  maandag 7 november 2005 @ 14:54:15 #101
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32057403
Mijn ciabatta met mozarella tomaat en pesto broodje zit nu in de oven.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')