Ik vond hem ook goed trouwens.quote:Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef demins het volgende:
Vond het zelf ook wel een leuke binnenkomer... Dank je. Ik moet vandaag nog stemmen, dus wie weet..
Te laat, Gert! Veeeel te laat!quote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
k vond 'm óók héél leuk.![]()
Ben een groot fan van Herman trouwens. Op mijn nachtkastje geen bijbel, maar die stapel van Chabot.
Ga nog regelmatig op bedevaart naar Dantzig en bestel dan een dubbele grand marnier met warme melk.
Dus ze heeft wèl goede eigenschappen!quote:Op maandag 7 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Dido is nog nooit in haar leven in Rotterdam geweest
Dantzigquote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
k vond 'm óók héél leuk.![]()
Ben een groot fan van Herman trouwens. Op mijn nachtkastje geen bijbel, maar die stapel van Chabot.
Ga nog regelmatig op bedevaart naar Dantzig en bestel dan een dubbele grand marnier met warme melk.
Ben er al jaren niet meer geweest... wat is er dan zo leuk aan DHquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vindt de Baya leuk...
Oh...mijn god.
Was wel een beetje te verwachten toch?quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vindt de Baya leuk...
Oh...mijn god.
hee, IK heb óók punten te vergeven hè...quote:
Ik verwachtte eigenlijk dat Chantal ook wel naar de Baya ging, maar ze is er nog nooit geweest.quote:
Inderdaad want die snol willen we hier niet hebbenquote:
Tja waarom vind iemand die in Adam woont Adam zo leuk.quote:Op maandag 7 november 2005 15:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet meer geweest... wat is er dan zo leuk aan DH
quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tja waarom vind iemand die in Adam woont Adam zo leuk.
het is je stad waar je vandaan komt, de sfeer je bent t gewent zou niets anders willen
cleverquote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
hee, IK heb óók punten te vergeven hè...![]()
demins.. never be cleaver
Joh ik ben er nog nooit geweest!quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef demins het volgende:
[..]
DantzigJe valt nou wel vreselijk van je voetstuk!
![]()
Geeft niet lieverd is nog vroegquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
dringt nu pas tot me door dat je er dus zelf vandaan komt
quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad want die snol willen we hier niet hebben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |